The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - buurs - 22-04-2008

Ad Wim Wrote:Hahahaha, ik zie net dat ik de top 11 gekozen spelers in mijn team heb en ook niemand anders, hoe bedoel je een standaard team :lol:

En dan is Rafa ook nog eens het minst gekozen van die 11, dus meteen mijn grootste troef! Samen met Tipsa en Kohl.

Halve jongens als Calleri, Safin, Querrey en Bolelli moeten er zsm uit. Zou mooi zijn als er morgen 1 of meer met 1 punt uitvliegen.

Ben het helemaal met je eens Ad :8:


Re: FTM-teams - omyaca - 22-04-2008

Monaco gaat het doen in eigen naam!
Zitten ze allemaal met Almagro. :lol:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-04-2008

Dat zou heel goed kunnen. Je weet wat ik altijd zeg over Almagro en twee weken achter elkaar presteren... Vorig jaar gaf ie ook op in de 1e ronde na zijn winst in Valencia. Maar nu, met 1e ronde Lisnard die ie ook met links kan pakken, en nu hij ook echt de vice-gravelkoning is, neem je een grotere gok door hem niet te nemen dan hem wel te nemen in mijn ogen...


Re: FTM-teams - buurs - 22-04-2008

Ad Wim Wrote:Dat zou heel goed kunnen. Je weet wat ik altijd zeg over Almagro en twee weken achter elkaar presteren... Vorig jaar gaf ie ook op in de 1e ronde na zijn winst in Valencia. Maar nu, met 1e ronde Lisnard die ie ook met links kan pakken, en nu hij ook echt de vice-gravelkoning is, neem je een grotere gok door hem niet te nemen dan hem wel te nemen in mijn ogen...

Ik denk dat het in dat deel tussen Andreev en Almagro gaat.

En het is de vraag hoe fit Davy nog is, na al zijn partijen de afgelopen weken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-04-2008

Dat denk ik ook en daarom Almagro toch maar genomen. Als ie in het deel van Nadal had gezeten had ik hem sowieso niet genomen en bij DJoko en Federer waarsch ook niet.
Hij heeft nu gewoon de beste papieren voor de halve finale in mijn ogen en dan mag je hem eigenlijk niet missen voor dat geld. En laten we niet vergeten dat hij vorige week nog over Monaco heen liep...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 22-04-2008

Haggie Wrote:Nou Ad, jij Kohlschreiber, ik Chela... :o
En het is alweer beslist, 3 weken achter elkaar meer punten dan de koploper :o


Re: FTM-teams - Haggie - 22-04-2008

maak daar maar 4 van, als je deze week erbij telt:

week 7:
239 om 161

week 8:
107 om 95

week 9:
143 om 141

en nu:
+7 .. :wink:

week 8/9/10 is natuurlijk kinderspel :8: , week 7 was een grote slag van 78 punten!
Balen voor jou alleen, dat week 6 een verschil van 134 in mijn voordeel was... :o Icon_twisted


Re: FTM-teams - andre - 22-04-2008

Een (q) krijgt toch 3 extra punten?


Re: FTM-teams - Mac - 22-04-2008

ja zal ik gelijk even aanpassen


Re: FTM-teams - Ad Wim - 23-04-2008

omyaca Wrote:Monaco gaat het doen in eigen naam!
Zitten ze allemaal met Almagro. :lol:
Daar zitten we inderdaad allemaal met Almagro :razz:


Re: FTM-teams - Haggie - 23-04-2008

Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Monaco gaat het doen in eigen naam!
Zitten ze allemaal met Almagro. :lol:
Daar zitten we inderdaad allemaal met Almagro :razz:

:-"


Re: FTM-teams - Ad Wim - 23-04-2008

Helaas geen weekprijs voor mij deze week, aangezien Kooltje mij sowieso voor blijft. Ik sta wel 2e van de mensen met Nadal, dus er is nog hoop op een medaille...


Re: FTM-teams - buurs - 23-04-2008

Ad Wim Wrote:Helaas geen weekprijs voor mij deze week, aangezien Kooltje mij sowieso voor blijft. Ik sta wel 2e van de mensen met Nadal, dus er is nog hoop op een medaille...

ik sta ook 2e :8:


Re: FTM-teams - kooltje - 23-04-2008

ja met nadal als eindwinnaar kan ik bijna niet meer verslagen worden :Big Grin


Re: FTM-teams - cruijff - 23-04-2008

Finale Nalbandian - Nadal kan de week nog redden [-o<


Re: FTM-teams - mindlight - 23-04-2008

Finale Nalbandian-Ferrer zou echter nog mooier zijn :8:


Re: FTM-teams - kooltje - 24-04-2008

Nog 6 man over maar verwacht na vandaag nog maar 2 hooguit 3 spelers.
Nadal is een zekerheidje...Ook Almagro is favoriet tegen andreev...maar dan...
Kohlschreiber misschien nog wel een kansje tegen Davy...maar dat hangt van Davy af..
Monfils tegen Federer...het zou zomaar kunnen...ik ben nog absoluut niet onder de indruk van federer's spelop gravel...
Querrey tegen Gasquet...misschien dat Sam Ad nog een keer kan verrassen Wink...
Tipsarevic tegen Ferrer...zijn werk al gedaan door van lapentti te winnen...gaat vaak mee in niveau van tegenstander dus misschien kan hij stunten.

Verder mooie partijen tussen Djoko - Murray en Robredo - Nalbandian waarbij eeerst genoemde moet winnen.

Over drie kwartier van start met Ferrer/Tipsa en Almagro/Andreev


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-04-2008

Je hebt gelijk, maar ik kan er mee leven als ik enkel Almagro en Nadal over houd, want dat is wel zo ingecalculeerd. Misschien nog een verrassinkje met Tipsa of Kohlschreiber.

Wel in elke partij een belang. Belangrijk dat Robredo Nalbi pakt en dat Gasquet Querrey pakt en Djoko Murray pakt.
En stiekem zijn Nadal en Almagro ook best wel heel belangrijk, dus ook al zijn ze favoriet, ze moeten nog wel even winnen...


Re: FTM-teams - omyaca - 24-04-2008

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Monaco gaat het doen in eigen naam!
Zitten ze allemaal met Almagro. :lol:
Daar zitten we inderdaad allemaal met Almagro :razz:

:-"
Te makkelijk :wink:


Re: FTM-teams - kooltje - 25-04-2008

als Nadal van Davydenko wint voeg ik me bij Haggie en Omyaca :Big Grin


Re: FTM-teams - buurs - 25-04-2008

vast gefeliciteerd kooltje :wink:


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 25-04-2008

Dus ik moet gaan supporteren voor Davydenko. Daar pas ik voor. Gefeliciteerd, kool. :wink:


Re: FTM-teams - kooltje - 25-04-2008

haha sorry chiel...
thnx heren


Re: FTM-teams - buurs - 26-04-2008

buurs Wrote:gefeliciteerd kooltje =D>



Re: FTM-teams - Stille - 27-04-2008

Er is effe een probleem met het bekijken van de teams! Wat te doen. Ik weet niet wat er gebeurt is. De punten staan wel goed in de stand?????????????


Re: FTM-teams - Stille - 27-04-2008

Is inmiddels opgelost


Re: FTM-teams - Ad Wim - 27-04-2008

Helaas door Querrey buiten de medailles, maar toch een prima week en weer een plaatsje gestegen!

Feli Kolemans!


Re: FTM-teams - kooltje - 27-04-2008

Thnx Ad!
Gewoon Buurs en CC al voorbij met een week wintersport :eeeek: :8:


Re: FTM-teams - Overdune - 27-04-2008

Feli Kool! Ik heb het je gezegd, niet opgeven na die gemiste week! En je ziet, twee weekoverwinningen verder en je bent goed op de weg terug.


Re: FTM-teams - Haggie - 28-04-2008

kooltje Wrote:als Nadal van Davydenko wint voeg ik me bij Haggie en Omyaca :Big Grin

=D> Smile