The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Op naar de medailles Overdune Wink


Re: FTM-teams - Overdune - 05-05-2008

:8:


Re: FTM-teams - andre - 05-05-2008

Het kan maar zo dat één van jullie de weekwinst pakt en de andere 8e wordt of zo. Nu staan 2 Nadalloze op 76, dan 3 keer 48 en vervolgens 8 keer 41. En de verschillen tussen die team zijn geen spelers die zo maar een eind komen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Worden veel medailles uitgereikt deze week dus...


Re: FTM-teams - buurs - 05-05-2008

tim army heeft karlo en murray, maar geen nadal


Re: FTM-teams - Haggie - 05-05-2008

Monaco en Robredo worden mijn troeven. allebei maar 4x gekozen. Waarom kiezen jullie voor Andreev? Kan ik niet snappen. Maarja, gunstig voor mij :Big Grin !

Robredo heeft natuurlijk echt een makkelijk schema Icon_twisted ..

heb pas 34 punten :-"


Re: FTM-teams - Overdune - 05-05-2008

Ik heb een tijdje over Robredo zitten twijfelen, maar ik durfde het gewoonweg niet aan.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Ik ook niet. Kan er zomaar af tegen Chela en als Davy gewoon goed is, haalt ie niet meer dan 15 punten...


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

L. Horna Rome 10 in 411
I. Andreev Rome 7 in 1155
E. Korolev Rome 10 in 449
N. Almagro Rome 7 in 1305
S. Bolelli Rome 0 in 631
O. Patience Rome 0 in 353
M. Ancic Rome 0 in 695
A. Seppi Rome 7 in 743
F. Volandri Rome 0 in 785
R. Nadal Rome 0 in 5930

Standaard team met Andreev als enige troefje. Starace, Lapentti en Safin moeten er af.


Re: FTM-teams - Haggie - 05-05-2008

Ad Wim Wrote:Ik ook niet. Kan er zomaar af tegen Chela en als Davy gewoon goed is, haalt ie niet meer dan 15 punten...

Klopt. Heb je gelijk in. Keuzes maken. Jij zei hierboven ergens dat je in Volandri een potentiële kwartfinalist ziet, maar dat zie ik dus helemaal niet zitten. Voor hem 100 anderen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Ik heb hem dus uiteindelijk ook niet genomen, omdat ik in Lapentti gewoon iemand in betere vorm zie momenteel. Maar goed, Volandri kan het wel, en dan ook nog thuis. Maar goed, meer dan 25 punten zal ie toch niet halen...


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

als ad volandri niet heeft dan is ie meestal op z'n best. =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

:lol:


Re: FTM-teams - buurs - 05-05-2008

centre court Wrote:als ad volandri niet heeft dan is ie meestal op z'n best. =D>

volgens mij was volandri vorig jaar DE verrassing en hij was 1x gekozen.... :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Wat kan er in een jaar veel verandere hè?


Re: FTM-teams - kooltje - 05-05-2008

buurs Wrote:tim army heeft karlo en murray, maar geen nadal
dan weet je al dat je een onverantwoorde keuze hebt gemaakt Wink

G. Simon is in totaal door 2 deelnemers gekozen:

Tim-Army
kooltje


Re: FTM-teams - omyaca - 05-05-2008

Niet echt veel bijzonders deze week.
Mijn troeven zijn Mahut, Del Potro en Patience (onbegrijpelijk dat hij maar 7 keer gekozen is :eeeek: ) Undecided


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

ik heb patience uiteraard ook. onbegrijpelijk idd. zo goedkoop, nu al 4 punten en een betere qualie plek is er ook niet als je eerlijk bent.
Neemt niet weg dat ik verwacht dat hij verliest maar je moet 'm wel hebben.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Simon vind ik ook wel leuk, maar Bolelli is toch wel in vorm en dan voor eigen publiek. Als het geen Italiaan was geweest, had ik ook Simon genomen.


Re: FTM-teams - kooltje - 05-05-2008

nou inderdaad ongelofelijk...speelt tegen de man in vorm die in eigen land speelt.
1 partij gewonnen dit jaar en al verloren van hanescu op gravel...
maar verder echt ongelofelijk :lol:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Patience is echt idioot uit vorm inderdaad. Ik vind het pas een misser als hij wint van Bolelli want voor 4 punten is hij natuurlijk niet rendabel.

En waarom heb je Potro dan niet, CC?


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

al gaat patience er nu meteen uit dan moet djoko nog de finale halen om rendabeler dan hem te zijn. en daar gaat 't helemaal niet op. een speler van 350 euro die van bolelli moet winnen om 10 punten te halen moet je hebben.


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

Ad Wim Wrote:Patience is echt idioot uit vorm inderdaad. Ik vind het pas een misser als hij wint van Bolelli want voor 4 punten is hij natuurlijk niet rendabel.

En waarom heb je Potro dan niet, CC?

potro is een stuk duurder lijkt me? die is met 4 punten niet rendabel, daarnaast moet hij gewoon tegen een top 10 speler die een mindere periode op gravel heeft. laten we nou niet bolelli teveel overschatten.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-05-2008

Tja, het is een stomme fout als hij wint morgen, en als hij iets beter in vorm was geweest had ik hem ook wel genomen.
Maar goed, ik had ook maar weinig tijd en wilde toch wel Potro en Safin die beiden voor stonden...


Re: FTM-teams - omyaca - 05-05-2008

omyaca
andre
centre court
buurs
Woerdie
arco
Overdune

De mensen met Patience. Dit zijn gelijk ook de mensen waar Haggie nog serieus rekening mee moet gaan houden dit jaar. :razz:


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

patience wint trouwens in de q's van Monfils en Galvani... ín Italie. :wink: Dan moet 't tegen Bolleli toch ook kunnen.


Re: FTM-teams - centre court - 05-05-2008

omyaca Wrote:omyaca
andre
centre court
buurs
Woerdie
arco
Overdune

De mensen met Patience. Dit zijn gelijk ook de mensen waar Haggie nog serieus rekening mee moet gaan houden dit jaar. :razz:

ik heb patience wel maar ik ga haggie niet op de hielen zitten de komende maanden. Icon_twisted


Re: FTM-teams - cruijff - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Nalbi maar 1x gekozen, en ik heb er echt serieus lang over getwijfeld... Pipo en Lapentti ongeveer evenvaak gekozen, ene helft heeft Pipo, andere Lapentti dus.

Nalbi [-o< [-o< :-({|=


Re: FTM-teams - mindlight - 06-05-2008

Ik heb ook lang over Nalbi getwijfeld, was eigenlijk mijn enige lastige puntje. Maar hij heeft me de laatste 2 toernooien toch wat teleurgesteld en ging er eerder dit jaar nog kansloos af tegen Nico.


Re: FTM-teams - Haggie - 06-05-2008

ik heb nalbi er superlang in laten staan, maar uiteindelijk niet voor gekozen. Ik hoop dat het net zo uitpakt zoals ik besloot om Safin en Potro niet te nemenSmile