The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - kooltje - 19-05-2008

Ad Wim Wrote:Ancic, Kuntisyn en Patience kunnen me pijn doen en ik kan eigenlijk alleen het verschil maken met Pashanski en Gabashvili. Pasha is een opvullertje, Gabashvili kan 8 en misschien wel 15 punten halen.
Wordt gewoon een week met weinig verschillen...
daarom heb ik nou monaco en tsonga genomen


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

Tja, als het goed loopt, pak je een weekprijs inderdaad, maar je neemt wel risico en kunt ook zomaar 30-40 punten verliezen. Tsonga kan nl van heel veel mensen verliezen op gravel en Monaco is nou ook niet bepaald zeker...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

andre Wrote:Kooltje is met Monaco en Tsonga inderdaad serieuze kanshebber voor de weekwinst.
Voor b.v. mij of Ad Wim moet alles precies passen: Ad Wim's Gabashvili tegen mijn Patience.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik geef Patience 5 a 10% kans tegen Calleri en Gabashvili wel wat meer om van die Q en Kunitsyn te winnen...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

buurs Wrote:S. Ventura Casablanca 3 in 454
M. Gicquel Casablanca 3 in 590
G. Simon Casablanca 4 in 900
O. Patience Casablanca 3 in 368
A. Calleri Casablanca 3 in 600
J. Benneteau Casablanca 3 in 585
P. Cuevas Casablanca 3 in 401
G. Monfils Casablanca 3 in 665
T. Gabashvili Poertschach 0 in 374
J. Melzer Poertschach 3 in 509
D. Gimeno-Traver Poertschach 3 in 377
I. Navarro Poertschach 3 in 356
M. Ancic Poertschach 0 in 730
O. Rochus Poertschach 0 in 516
Rochus en Ancic beiden, die snap ik niet. 1250 euro en een grote kans op slechts 11 punten...


Re: FTM-teams - centre court - 19-05-2008

Lekker standaardteam hier. 14 spelers gekozen en dat zijn ook meteen de 14 meest gekozen spelers. Mijn ''troeven'' zijn: Kunitsyn, Gaba, Patience en Ancic. Ik heb besloten om Benneteau en Vanek er buiten te laten. Vanek was al door maar verliest vrij zeker de 2e ronde. Benneteau langst over getwijfeld. Toch is hij op gravel aanzienlijk minder dan cuevas dus maar gegokt op het jonge talent boven de oude franse faler. :8:


Re: FTM-teams - andre - 19-05-2008

Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Kooltje is met Monaco en Tsonga inderdaad serieuze kanshebber voor de weekwinst.
Voor b.v. mij of Ad Wim moet alles precies passen: Ad Wim's Gabashvili tegen mijn Patience.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik geef Patience 5 a 10% kans tegen Calleri en Gabashvili wel wat meer om van die Q en Kunitsyn te winnen...
Ik denk toch dat je Kavcic onderschat.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

andre Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Kooltje is met Monaco en Tsonga inderdaad serieuze kanshebber voor de weekwinst.
Voor b.v. mij of Ad Wim moet alles precies passen: Ad Wim's Gabashvili tegen mijn Patience.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik geef Patience 5 a 10% kans tegen Calleri en Gabashvili wel wat meer om van die Q en Kunitsyn te winnen...
Ik denk toch dat je Kavcic onderschat.
:lol:


Re: FTM-teams - kooltje - 19-05-2008

Melzer, Ventura, Ancic en Benneteau mogen er snel uit.

leukste wedstrijd die ik aan zie komen is ancic monaco...Eigenlijk mag Juan daar geen problemen mee hebben op gravel.
Benneteau weet je nooit natuurlijk...gevaarlijke outsider moet ik eerlijk bekennen...
ventura verliest van tsonga
Melzer alleen gekozen door winstpartij en tuisland...begrijpelijk maar niet erg relaistisch gezien afgelopen tijd...

ik heb er echt vertrouwen in :8:


Re: FTM-teams - centre court - 19-05-2008

wordt een spannende strijd om de medailles. de grote schifting gaat morgen en woensdag al gemaakt worden. dan vallen onze gokjes al af wss.


Re: FTM-teams - kooltje - 19-05-2008

ik wil er niet over zeuren hoor...en ik win liever dan dat ik verlies maar hoe is het mogelijk dat tim army geen Navarro en Gimeno heeft? beide 18x gekozen


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

TJa, Mindlight heeft geen Monfils...


Re: FTM-teams - kooltje - 19-05-2008

Ad Wim Wrote:TJa, Mindlight heeft geen Monfils...
andre ook niet...kan ook in de categorie raar maar waar


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

Andre wel hoor (uiteraard).


Re: FTM-teams - mindlight - 19-05-2008

Geen Monfils vind ik niet heel vreemd. Die gozer is wild/wisselvallig/onbetrouwbaar en heeft totaal geen vorm.

En zoals al meer gezegd, dit is het eerste jaar voor Tim-Army, laat die jongen lekker.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

Maar hij kan ook het toernooi winnen, zeker niet na een gewonnen 1e ronde, dus ik vind het wel degelijk heel vreemd.


Re: FTM-teams - mindlight - 19-05-2008

Tsja Monfils staat op m'n blacklist en die komt gewoon hoe dan ook mijn team niet meer in. Dat dat in de categorie "raar maar waar" valt kan ik begrijpen, maar die gast komt er bij mij niet meer in, net zoals Nadal.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

Tja, ik vind het allemaal prima, maar dan doe je na RG niet meer mee voor het klassement...


Re: FTM-teams - mindlight - 19-05-2008

Zullen we dat even afwachten?

Ik lach me nog rot om de reacties op Haggies team voorafgaand aan de AO.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-05-2008

Dat lijkt me nog wel even iets anders dan om Nadal niet te nemen op RG, dan kan ik je moeilijk serieus nemen als serieuze manager. Maar goed, ik wil het best even afwachten hoor...


Re: FTM-teams - mindlight - 20-05-2008

Ja? Tsonga nemen met een eerste ronde tegen Murray on fire die iedereen had? Dat lijkt me niet wezenlijk verschillen.

Daarbij, afhankelijk van loting zijn er mogelijkheden zat om je goed in te dekken tegen de maximaal 200 punten van Nadal.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 20-05-2008

Voor 5500 lijkt me dat heel lastig, maar ik daag je uit bij deze Wink

En nogmaals, ik vind het nemen van Tsonga voor 500 en dus het niet nemen van Murray heel wat anders dan Nadal niet nemen op RG, dat zul je toch wel begrijpen...

Maar goed, je zou een slag kunnen slaan, ik denk alleen dat RG absoluut niet de plek is om dat te doen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-05-2008

Nou Andre, je hebt geode papieren nu. Nu is het toch wel extra zuur dat Gabash zo'n wanprestatie levert aangezien zilver toch niks waard is... :|


Re: FTM-teams - kooltje - 21-05-2008

Ad Wim Wrote:Nou Andre, je hebt geode papieren nu. Nu is het toch wel extra zuur dat Gabash zo'n wanprestatie levert aangezien zilver toch niks waard is... :|
zou in ieder geval je tweede medaille zijn Ad...1 is natuurlijk een beetje weinig


Re: FTM-teams - Ad Wim - 21-05-2008

Ach, die medailles kunnen me gestolen worden. Al word ik het hele seizoen 5e of 6e (zoals de afgelopen weken), dan gaat het iig in het algemeen klassement goed.


Re: FTM-teams - andre - 21-05-2008

Die medailles maken zo'n week nog interessant, die paar punten verschil zijn ook niet bijster belangrijk.
Gaba en Ancic vielen goed, maar er zijn nog veel kanshebbers. Hernandez mag in ieder geval niets meer winnen en Kunitsyn nog max 1 potje, anders ben ik al kansloos.
Hernandez-Benneteau is in ieder geval een cruciale pot. Wint Hernandez dan staat Stille er goed voor, wint Benneteau dan ligt het aan Kunitsyn of ik of het combo Woerdie/Overdune de grootste kanshebber is. Als alles een bepaalde kant op valt, dan zijn mensen met Tsonga, Monaco of Sela ook nog kanshebber. Stille heeft dus de meeste kans.


Re: FTM-teams - mindlight - 21-05-2008

Denk ik ook Andre.


Re: FTM-teams - buurs - 21-05-2008

aadje heeft ook goede kans


Re: FTM-teams - mindlight - 21-05-2008

Idd, Stille met Kunitsyn en Aadje (+3 punten) met Rochus.


Re: FTM-teams - andre - 21-05-2008

Idd, Aadje ook serieus kanshebber.
Het voert te ver om alle scenario's aan te geven, maar de volgende mensen kunnen nog weekwinnaar worden:
André, Aadje, Overdune, Buurs, Woerdie, Stille, Haggie, Cruijff, Omyaca, Chiel Montagne, Mindlight, Kraai, Tim Army, Mitch en Kooltje.


Re: FTM-teams - buurs - 21-05-2008

Wanneer Ollie en Benneteau de finale halen, ben ik weekwinnaar.