The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

10X Robredo, geen moment aan gedacht!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Hij gaf toch op vorige week? Het is niet eens zeker of ie speelt volgens mij...


Re: FTM-teams - omyaca - 25-05-2008

Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:Hij gaf toch op vorige week? Het is niet eens zeker of ie speelt volgens mij...

Hij werd er alleen afgetikt door Hernandez toch?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Idioot inderdaad :eeeek:

Hij heeft wel een aardige loting, maar die gozer kan helemaal niks en kan er zomaar tegen iedereen af. Neem dan Ferrero, Almagro of Gonzo...


Re: FTM-teams - omyaca - 25-05-2008

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij gaf toch op vorige week? Het is niet eens zeker of ie speelt volgens mij...

Hij werd er alleen afgetikt door Hernandez toch?
Hij strompelde over de baan, sloeg echt nergens op. Maarja, die jongen is wel een beetje een acteur, dus wellicht heb je een leuke troef.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Mensen zonder Nadal: Woerdie, Chiel en Cruijff. Daar steekt Woerdie toch schril bij af...


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.

0pnt voor 1500


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij gaf toch op vorige week? Het is niet eens zeker of ie speelt volgens mij...

Hij werd er alleen afgetikt door Hernandez toch?
Hij strompelde over de baan, sloeg echt nergens op. Maarja, die jongen is wel een beetje een acteur, dus wellicht heb je een leuke troef.

Precies, die gast strompelt altijd. We gaan het zien.


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:Mensen zonder Nadal: Woerdie, Chiel en Cruijff. Daar steekt Woerdie toch schril bij af...

Als Djoko wint van Nadal....................................... OSmile


Re: FTM-teams - omyaca - 25-05-2008

Mindlight voor Bellucci =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.
Hoezo? Robredo is nog heel weinig dit jaar. Dan kan ie best een leuke loting hebben, maar Simon of Stepanek kan best zijn eindstation zijn.


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:Mensen zonder Nadal: Woerdie, Chiel en Cruijff. Daar steekt Woerdie toch schril bij af...

Mooie keuze van Woerdie, hij probeert nog iets te forceren tov Haggie.


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Mensen zonder Nadal: Woerdie, Chiel en Cruijff. Daar steekt Woerdie toch schril bij af...

Mooie keuze van Woerdie, hij probeert nog iets te forceren tov Haggie.

dat zou iedereen moeten proberen toch :wink:


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Zie nu pas dat Kooltje naast Federer ook Nadal heeft. =D> =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Ik heb trouwens zo fucking lang getwijfeld over Davy, niet normaal. Maar uiteindelijk toch maar voor iets meer zekerheid gegaan met Davy dan voor jongens als Ferrero, Almagro en Gonzo. Vooral met Almagro en Ferrero weet je het niet. Ze gaan waarsch wel spelen, maar ze hebben toch flinke blessures en polsblessures kunnen altijd heel slepend zijn. Je weet het gewoon niet, en daarom vind ik het te link. Zie toch dat Almagro 10x gekozen is, dus hij mag van mij opgeven...
Met zo'n team pak je wel eerder de weekwinst, maar dat boeit me dus niet echt.


Re: FTM-teams - omyaca - 25-05-2008

Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.

Dat jij zo;n onzekere Robredo neemt, die er vorige week werd afgerost voor 1500. :dodgy:
Moet je eens bij Robredo"s playing activity Roland Garros aanklikken, behoorlijk indrukwekkend. Hij gaat hier echt niet verliezen van een prutser, op zijn vroegst tegen Ferrer, en dan heeft ie al 30 punten.


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

Dat mensen Ferrero nemen. Wss vanwege zijn eenmalige winst tegen Ferrero. Hij gaat ook nu echt geen potten meer breken hoor. Miss 1e ronde winnen..


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Prodon alleen door mij gekozen, die gaat 15 ptn halen. :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Mensen zonder Nadal: Woerdie, Chiel en Cruijff. Daar steekt Woerdie toch schril bij af...

Mooie keuze van Woerdie, hij probeert nog iets te forceren tov Haggie.
Dan zou ik eerder voor Federer gaan...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Omyaca, Overdune en Arco hebben Karanusic, dat wordt al meteen een kraker straks!

Ik had ze de hele tijd allebei, maar toen Horna erin kwam moest ik een keuze maken. Ik zie in Maximo toch een betere gravelspeler...


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.

Dat jij zo;n onzekere Robredo neemt, die er vorige week werd afgerost voor 1500. :dodgy:
Moet je eens bij Robredo"s playing activity Roland Garros aanklikken, behoorlijk indrukwekkend. Hij gaat hier echt niet verliezen van een prutser, op zijn vroegst tegen Ferrer, en dan heeft ie al 30 punten.

Je weet dat ik niet kijk naar Roland Garros verleden. Op dit moment is hij gewoon onzeker. In een best of 5 zal hij het idd niet zo snel afleggen, 30 pnt tegen Ferrer lijkt mij ook. Maar Gonzalez is bijv even duur en die gaat verder komen!


Re: FTM-teams - Haggie - 25-05-2008

Ik vroeg nog aan CC, waarom in hemelsnaam Berdych?? :o

Hij is de enige die een set verloor van Canas.. hoezo slecht :8:


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Ik heb ook zitten twijfelen over Calleri, hij moet natuurlijk zo 15 ptn kunnen halen, zeker tegen een niet fitte Hewitt..maar die gast is zo onberekenbaar als wat.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.

Dat jij zo;n onzekere Robredo neemt, die er vorige week werd afgerost voor 1500. :dodgy:
Moet je eens bij Robredo"s playing activity Roland Garros aanklikken, behoorlijk indrukwekkend. Hij gaat hier echt niet verliezen van een prutser, op zijn vroegst tegen Ferrer, en dan heeft ie al 30 punten.
Tja, dan kun je dus beter Ferrero nemen, als je daarnaar gaat kijken. En dan moet je Almagro helemaal niet hebben!

Robredo was in de voorgaande jaren telkens een stuk beter in vorm voorafgaand aan RG. Ik denk dat Simon of Stepanek heel goed zijn eindstation kan zijn en wellicht al eerder...


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:Omyaca, Overdune en Arco hebben Karanusic, dat wordt al meteen een kraker straks!

Ik had ze de hele tijd allebei, maar toen Horna erin kwam moest ik een keuze maken. Ik zie in Maximo toch een betere gravelspeler...

Ik ben op de laffe toer gegaan en heb ze allebei. :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Overdune Wrote:Ik heb ook zitten twijfelen over Calleri, hij moet natuurlijk zo 15 ptn kunnen halen, zeker tegen een niet fitte Hewitt..maar die gast is zo onberekenbaar als wat.
Als Calleri met deze loting geen 15 punten haalt, neem ik hem nooit meer!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-05-2008

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Omyaca, Overdune en Arco hebben Karanusic, dat wordt al meteen een kraker straks!

Ik had ze de hele tijd allebei, maar toen Horna erin kwam moest ik een keuze maken. Ik zie in Maximo toch een betere gravelspeler...

Ik ben op de laffe toer gegaan en heb ze allebei. :wink:
Ik weet dus niet of dat zo laf is. 760 euro voor sowieso 14 punten en een goede kans op 22. Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt en niet dat Karanusic nou 18 punten gaat halen :|


Re: FTM-teams - Overdune - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik heb ook zitten twijfelen over Calleri, hij moet natuurlijk zo 15 ptn kunnen halen, zeker tegen een niet fitte Hewitt..maar die gast is zo onberekenbaar als wat.
Als Calleri met deze loting geen 15 punten haalt, neem ik hem nooit meer!

:Big Grin =D> Daar houd ik je aan Ad!


Re: FTM-teams - omyaca - 25-05-2008

Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:10X Robredo, geen moment aan gedacht!
Dat is dan een fout van jou.

Dat jij zo;n onzekere Robredo neemt, die er vorige week werd afgerost voor 1500. :dodgy:
Moet je eens bij Robredo"s playing activity Roland Garros aanklikken, behoorlijk indrukwekkend. Hij gaat hier echt niet verliezen van een prutser, op zijn vroegst tegen Ferrer, en dan heeft ie al 30 punten.
Tja, dan kun je dus beter Ferrero nemen, als je daarnaar gaat kijken. En dan moet je Almagro helemaal niet hebben!
Precies mijn gedachte :wink: