The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Kraai - 10-06-2008

Haggie Wrote:ik zou echt niet weten wat voor team ik heb. Ben klote zat. Wat een historische dag dit. Ik heb hem met de zatte kop aangepast, succes gegarandeerd. Haha.

In ieder geval een team met nog 744 aan budget over zo te zien :Big Grin :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

Pfff, wat een verschillen zeg deze week. Kunnen flinke klappen gaan vallen. Snap niet zo goed het vertrouwen in Soderling van iedereen, vooral in de top is hij vaak gekozen. En zie ook veel mensen met Montanes, snap ik ook niet zo goed.

Ik ben wel tevreden, behalve Serra niet. Maar ik had geen geld meer om Safin te nemen daarvoor...

Paar gokjes genomen met Llodra, Kiefer en Murray.


Re: FTM-teams - mindlight - 10-06-2008

Maar Soderling niet te begrijpen? Hoe on fire wil je het hebben?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

On fire? Hij verliest vrij dik van Benneteau op RG en wint nu maar heel moeizaam van Petzschner, Dat on fire was dus wel een tijdje geleden en allemaal op gravel. Plus Berdych is hier titelverdediger en al eerder een finale gehaald hier. Hij heeft nog weinig gepresteerde tot nu toe, maar nu gaat hij komen want hij is goed op gras. Soderling is toch niet echt een grasspeler...


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

mijn redenatie:

combo kohl/soderling bijna net zo duur als berdych alleen.
als 1 van de 2 doorkomt is het goed.

kohl heel overtuigend, al moet hij waarschijnlijk wel tegen stepanek in vorm.
soderling voor 700 een must pick lijkt mij.
petschner heeft een goede service en volley's en soderling kan daar op gras gerust een set tegen verliezen.

montanes heeft op papier een leuke loting tot de kwart en dan is hij rendabel.

safin is weggegooid geld. die gaat er natuurlijk af tegen gonzo.

kiefer vind ik geen gok.
is voor mij de favoriet in dat 1/8 deel.
hij heeft goede service en heeft hier al 2x in finale gestaan.
en murray verwacht ik ook minimaal in kwart en hij doet het altijd goed tegen roddick, dus ook een goede keuze lijkt mij.

ik heb als gokjes dancevic en anderson (vorige week finale graschallenger)

voor de rest redelijk steady team volgens mij.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

het wordt iig een interessante week.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

gaan we de deadline van wimbledon trouwens weer op de zondag doen?

zondagavond 24 uur


Re: FTM-teams - mindlight - 10-06-2008

Absoluut Buurs,

En Soderling was wmb idd een must pick. Berdych presteert niet dit jaar, en ik verwacht dat dat ook deze week niet verandert. Verder lijkt Montanes me ook wel logisch in Warschau, die haalt daar idd de kwart en mag dan een piel partijtje tegen Robredo spelen.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

soderling heeft al 4 punten voor 700 euro

dus rendabelder dan bijvoorbeeld ginepri nu, terwijl hij tegen roddick moet.

en soderling heeft natuurlijk 45% kans tegen berdych, terwijl ginepri misschien 30% kans heeft.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

Ik had eerst ook Soderling de hele tijd, maar als je zoveel moeite hebt tegen Petzschner...
Bovendien doet Berdych het hier dus vaker goed, en Soderling heeft hier nog nooit iets gedaan. Als je Kiefer neemt daarom, moet je ook Berdych nemen...

Montanes is leuk, maar kan best verliezen van Hernandez-Roitman. Dan liever iemand die al door is...


Re: FTM-teams - mindlight - 10-06-2008

Mwa Berdych ligt Soderling wel als tegenstander hoor. Ik hou het op 50/50


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

buurs Wrote:soderling heeft al 4 punten voor 700 euro

dus rendabelder dan bijvoorbeeld ginepri nu, terwijl hij tegen roddick moet.

en soderling heeft natuurlijk 45% kans tegen berdych, terwijl ginepri misschien 30% kans heeft.
Roddick gaat misschien wel helemaal niet spelen. Hij kon tot dit weekend iig nog niet serveren, dus die gaat echt niet ver komen. Daarom ook heel veel spelers in dat stuk. Plus Ginepri is natuuurlijk on fire en dat was op gravel, op gras is hij veel en veel beter, dat is pas een must-pick...


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:Ik had eerst ook Soderling de hele tijd, maar als je zoveel moeite hebt tegen Petzschner...
Bovendien doet Berdych het hier dus vaker goed, en Soderling heeft hier nog nooit iets gedaan. Als je Kiefer neemt daarom, moet je ook Berdych nemen...

Montanes is leuk, maar kan best verliezen van Hernandez-Roitman. Dan liever iemand die al door is...

montanes is natuurlijk ook al bijna door


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had eerst ook Soderling de hele tijd, maar als je zoveel moeite hebt tegen Petzschner...
Bovendien doet Berdych het hier dus vaker goed, en Soderling heeft hier nog nooit iets gedaan. Als je Kiefer neemt daarom, moet je ook Berdych nemen...

Montanes is leuk, maar kan best verliezen van Hernandez-Roitman. Dan liever iemand die al door is...

montanes is natuurlijk ook al bijna door
Dat weet je dus nooit, dat hebben we dit jaar al vaak genoeg gezien...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

En Berdych is na zijn blessure niet echt veel geweest nee, dat geef ik toe, maar daarvoor was hij best goed met een halve finale in Miami. En hij komt er langzaam weer een beetje aan. Paar potjes gewonnen in de WTC en op RG zuur verloren. Maar dat was op gravel, in principe zijn minste ondergrond. En ik denk dat Halle gewoon heel geschikt is voor zijn snelle spel, vandaar dat hij het hier ook zo goed doet. Gisteren ook weer nette overwinning.

Ik denk 60-40 tegen Soderling. Betfair geeft 1.50 voor Berdych en 2 voor Soderling. Bwin houdt het op 1.80-1.80...


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:soderling heeft al 4 punten voor 700 euro

dus rendabelder dan bijvoorbeeld ginepri nu, terwijl hij tegen roddick moet.

en soderling heeft natuurlijk 45% kans tegen berdych, terwijl ginepri misschien 30% kans heeft.
Roddick gaat misschien wel helemaal niet spelen. Hij kon tot dit weekend iig nog niet serveren, dus die gaat echt niet ver komen. Daarom ook heel veel spelers in dat stuk. Plus Ginepri is natuuurlijk on fire en dat was op gravel, op gras is hij veel en veel beter, dat is pas een must-pick...

ik heb een interview van hem gelezen, waarin hij zegt dat hij voor zijn 5e titel gaat en dus een record gaat neerzetten.
dus ik ga ervan uit dat hij speelt.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

maar ik vind het leuk die verschillen.
wordt het iig interessant.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

buurs Wrote:gaan we de deadline van wimbledon trouwens weer op de zondag doen?

zondagavond 24 uur
Doe dan gewoon op de eerste partijen, dus maandag 13 uur zou ik zeggen...


Re: FTM-teams - mindlight - 10-06-2008

Eens Ad, zondag 24 uur heeft niet echt veel zin en maandagochtend is wel zo aangenaam met afmeldingen en voor mensen die in het weekend geen gelegenheid hebben.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gaan we de deadline van wimbledon trouwens weer op de zondag doen?

zondagavond 24 uur
Doe dan gewoon op de eerste partijen, dus maandag 13 uur zou ik zeggen...

maandag 12 uur dacht ik... :-k

of beginnen ze op de hoofdbanen pas om 14 uur?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:soderling heeft al 4 punten voor 700 euro

dus rendabelder dan bijvoorbeeld ginepri nu, terwijl hij tegen roddick moet.

en soderling heeft natuurlijk 45% kans tegen berdych, terwijl ginepri misschien 30% kans heeft.
Roddick gaat misschien wel helemaal niet spelen. Hij kon tot dit weekend iig nog niet serveren, dus die gaat echt niet ver komen. Daarom ook heel veel spelers in dat stuk. Plus Ginepri is natuuurlijk on fire en dat was op gravel, op gras is hij veel en veel beter, dat is pas een must-pick...

ik heb een interview van hem gelezen, waarin hij zegt dat hij voor zijn 5e titel gaat en dus een record gaat neerzetten.
dus ik ga ervan uit dat hij speelt.
Natuurlijk wil hij voor zijn 5e titel gaan, wat moet hij anders zeggen?
Gisteren een interview in een filmpje gezien dat hij dit weekend pas voor het eerst weer is gaan serveren en dat er nog flink wat werk vereist is. Voor iemand die het zo van zijn service moet hebben, lijkt me dat niet goed, een of twee dagen voordat hij moet spelen...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gaan we de deadline van wimbledon trouwens weer op de zondag doen?

zondagavond 24 uur
Doe dan gewoon op de eerste partijen, dus maandag 13 uur zou ik zeggen...

maandag 12 uur dacht ik... :-k

of beginnen ze op de hoofdbanen pas om 14 uur?
Ja, 12 uur Britse tijd. Zo laat beginnen ze geloof ik op de outside courts. 13 uur in de stadions.


Re: FTM-teams - mindlight - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:soderling heeft al 4 punten voor 700 euro

dus rendabelder dan bijvoorbeeld ginepri nu, terwijl hij tegen roddick moet.

en soderling heeft natuurlijk 45% kans tegen berdych, terwijl ginepri misschien 30% kans heeft.
Roddick gaat misschien wel helemaal niet spelen. Hij kon tot dit weekend iig nog niet serveren, dus die gaat echt niet ver komen. Daarom ook heel veel spelers in dat stuk. Plus Ginepri is natuuurlijk on fire en dat was op gravel, op gras is hij veel en veel beter, dat is pas een must-pick...

ik heb een interview van hem gelezen, waarin hij zegt dat hij voor zijn 5e titel gaat en dus een record gaat neerzetten.
dus ik ga ervan uit dat hij speelt.
Natuurlijk wil hij voor zijn 5e titel gaan, wat moet hij anders zeggen?
Gisteren een interview in een filmpje gezien dat hij dit weekend pas voor het eerst weer is gaan serveren en dat er nog flink wat werk vereist is. Voor iemand die het zo van zijn service moet hebben, lijkt me dat niet goed, een of twee dagen voordat hij moet spelen...

Dat filmpje heb ik ook gezien en ik vond het ook niet overtuigend van Roddick. Anders had ik hem wel genomen aangezien hij hier gewoon wint als hij topfit is. Nu maar voor Fish gegaan...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

Dat had ik dus ook, hij staat er nou niet bij alsof ie het toernooi gaat winnen. En Ginepri op gras in vorm is gewoon ook heel lastig...


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gaan we de deadline van wimbledon trouwens weer op de zondag doen?

zondagavond 24 uur
Doe dan gewoon op de eerste partijen, dus maandag 13 uur zou ik zeggen...

maandag 12 uur dacht ik... :-k

of beginnen ze op de hoofdbanen pas om 14 uur?
Ja, 12 uur Britse tijd. Zo laat beginnen ze geloof ik op de outside courts. 13 uur in de stadions.

ok.
laten we deadline anders voor de zekerheid op 12 uur zetten.


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

Ad Wim Wrote:Dat had ik dus ook, hij staat er nou niet bij alsof ie het toernooi gaat winnen. En Ginepri op gras in vorm is gewoon ook heel lastig...

ok.
dan ben ik benieuwd.


Re: FTM-teams - Haggie - 10-06-2008

Kraai Wrote:
Haggie Wrote:ik zou echt niet weten wat voor team ik heb. Ben klote zat. Wat een historische dag dit. Ik heb hem met de zatte kop aangepast, succes gegarandeerd. Haha.

In ieder geval een team met nog 744 aan budget over zo te zien :Big Grin :8:

Ik heb verdomme mijn team in de kroeg veranderd en mijn uiteindelijk team aan CC laten zien. Schijnbaar met mijn laatste bevestiging heeft ie hem dus weer niet gepakt. :-s . Altijd Fijn.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

Maar als je dan wilt investeren in nog niet gespeelde wedstrijden in Warschau, wat ik dus niet wilde, waarom dan geen Ventura? Of Horna?


Re: FTM-teams - buurs - 10-06-2008

ik heb ventura in casablanca zien spelen.
die is zo slecht. die kies ik nooit weer.
pashanski pakt hem waarschijnlijk wel.

horna moet tegen canas en canas voor mij wel favoriet.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 10-06-2008

Maar die haalt wel de finale van een challenger en Montanes verloor in de tweede ronde van Vassallo-Arguello :roll: