The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

Gulbis is nog wisselvallig, dus het zal de vorm van de dag worden.

In potentie is hij de beste in dat gedeelte.


Re: FTM-teams - mindlight - 29-07-2008

Hmm dat weet ik zo net nog niet. Jij ziet in hem dus in potentie een jarenlange top 10 speler? Want dat is wel het minste om beter dan Blake te worden.


Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

mindlight Wrote:Hmm dat weet ik zo net nog niet. Jij ziet in hem dus in potentie een jarenlange top 10 speler? Want dat is wel het minste om beter dan Blake te worden.

Het lijkt me dat je de potentie op dit moment moet bekijken.

Je kijkt toch ook niet welke potentie Moya 5 jaar geleden had.

Qua tennis is hij beter dan Blake.

Betere service en betere groundstrokes, maar de ene dag haalt hij top 10 niveau en de andere dag top 100 niveau.


Re: FTM-teams - mindlight - 29-07-2008

Mwa, waar jij dus naar kijkt zijn piek-momenten. Op het moment dat Gulbis op zijn best speelt heeft hij inderdaad kansen om Blake te verslaan, maar over een heel jaar gezien is hij veruit de mindere van Blake.

En je zegt dat hij ene dag top-10 niveau haalt en andere dag top-100 niveau, maar Blake haalt al jaren achtereen top-10 niveau, dat is een groot verschil.


Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

mindlight Wrote:Mwa, waar jij dus naar kijkt zijn piek-momenten. Op het moment dat Gulbis op zijn best speelt heeft hij inderdaad kansen om Blake te verslaan, maar over een heel jaar gezien is hij veruit de mindere van Blake.

En je zegt dat hij ene dag top-10 niveau haalt en andere dag top-100 niveau, maar Blake haalt al jaren achtereen top-10 niveau, dat is een groot verschil.

piek-momenten idd en daarom zeg ik in potentie.
structureel hoort hij nog niet bij de besten, wat Blake wel al heeft laten zien.

Ik zeg alleen dat als Gulbis een piekmoment heeft, hij Blake gaat pakken.

En als Blake zo bagger speelt als de laatste weken, kan hij hem ook pakken met een minder niveau.

Want als Blake met 6-2 6-1 van Kiefer verliest, kan hij van iedereen verliezen.


Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

Ik begrijp dat je je keuze om Gulbis niet te nemen wilt verdedigen :wink:

Alleen was hij natuurlijk een must-pick.
speler van dikke 700 euro en al 7 punten.

En in potentie kan hij 15/25 punten halen


Re: FTM-teams - mindlight - 29-07-2008

Hij was zeker een must-pick, maar door last minute gewissel heb ik hem per ongeluk niet genomen. Wilde hem eigenlijk samen met Wawrinka nemen. Dit is dus zeker niet verdedigend bedoeld, want baal dat ik hem niet heb.

Gulbis verliest ook van Acasuso die totaal uit vorm is op HC, dus in die zin zou Blake ook een makkie moeten hebben. En idd, structureel is hij nog ver van de top verwijderd. Ene keer is het top wat hij laat zien, maar nog veel te vaak niet.


Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

Laatste opmerking van mij, voordat we in een Ad achtige discussie verwikkeld raken :8:

Acasuso heeft vorige week laten zien dat hij op hard court iets kan.
het was heel close tegen gulbis en daarna heeft hij ook van gonzo gewonnen.

maar gulbis had het wel moeten winnen, dus het was een dal momentje :wink:

hopen dat deze week weer een piek komt :Big Grin


Re: FTM-teams - Kraai - 29-07-2008

Kut WaWa Icon_evil


Re: FTM-teams - mindlight - 29-07-2008

Precies Kraai Icon_evil


Re: FTM-teams - buurs - 29-07-2008

wie heeft monfils al 15 punten gegeven?

hij moet morgen nog spelen tegen haas.


Re: FTM-teams - Mac - 30-07-2008

lol nog 2 man over Undecided nog geen 1 van mijn spelers heeft een partij gewonnen.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Djoko Hakkuh

De jacht op de nummer 1 positie is ook helemaal open nu, met na deze week 3 man binnen 150 ptn van Haggie. =P~


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

ik zet t hier ook even neer:

Deze week heb ik een soort van entreeweek bij mn nieuwe baan. Daarvoor moet ik 4 dagen in een hotel verblijven en zal dus nauwelijks aanwezig zijn. Ik hoop daar wel internet te hebben en s avonds iig af en toe online te kunnen zijn maar er is een goede kans dat dit niet mogelijk is. Alle vragen dingen etc met betrekking tot FTM zullen dus dan ook vandaag geregeld moeten worden!


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Wie organiseert de boel deze week eigenlijk? Ad had een tijdje geleden een topic gestart, maar dat heeft de crash niet overleefd geloof ik. Over een paar uurtjes ben ik beschikbaar, dus ik zou ermee aan de slag kunnen als dat nodig is! De week na deze heb ik ook tijd, zoals al eens eerder gemeld.


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

voor zover ik weet is er idd nog niemand voor de komende week dus het lijkt me verstandig als jij dat doet dan Smile. Misschien ook even slim om de komende week een nieuw schema voor de komende weken in elkaar te draaien.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Ok, ik ben om een uurtje of 18 terug, dan ga ik ermee aan de slag. Jij bent dan nog wel stand-by?


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

dan ben ik eten Wink maar vanavond ja tot een uur of 10 waarsch wel


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Uiteraard Mac. :wink: Ik ben ook ff eten nu en dan ga ik los.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Spelersbeheer is aangepast, ik ben nu een nieuw toernooi aan het aanmaken. Moet ik vakjes voor de bye's en q's openlaten? En hoe zit het met WC's?

Edit: Ik heb het toernooi inmiddels aangemaakt, alle bekende namen ingevuld en vakjes leeg gelaten voor bye's en q's.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Verdasco is geplaatst en heeft een WC, hoe voer je dat in?


Re: FTM-teams - omyaca - 03-08-2008

(2/WC) :wink:


Re: FTM-teams - omyaca - 03-08-2008

En je kan gewoon Bye en q zetten in plaats van lege vakjes. Is wel zo duidelijk. Je past het toch weer aan als de qualifiers bekend zijn.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Dat wilde ik net doen idd, maar waar pas ik een aangemaakt toernooi aan? Zie het niet direct.


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

1e ronde aanpassen


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Ok, gelukt. Fleishman en Malisse zijn WC's, die komen automatisch als 'niet te kiezen' in de draw neem ik aan? Verder ook niet belangrijk om aan te geven dat zij WC's zijn?


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

spelers buiten de top150 zijn automatisch niet te kiezen. Nee maakt niet heel veel uit of je dat erbij zet dan of niet.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Ik kan het toernooi nu al activeren toch en dat jij later Cincinnati aanpast? Dan kan men evt vast puzzelen. Ik kan ook wachten tot Murray en Djoko klaar zijn, ze beginnen over een half uur.


Re: FTM-teams - Mac - 03-08-2008

nee ik heb geen tijd meer om t aan te passen aangezien ik morgen dus weg ben


Re: FTM-teams - Overdune - 03-08-2008

Dan wacht ik tot ze klaar zijn.