The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - buurs - 04-08-2008

ik verwacht dat malisse van moya wint.

en del potro is op hard court normaal gesproken beter dan op gravel met zijn groundstrokes en service.

hij heeft paar weken rust gehad en heeft zich goed kunnen voorbereiden op deze week.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-08-2008

Ik ben niet zo'n weerexpert, maar ze spelen wel vaker in die omgeving. En tijdens de AO is het ook geen pretje...


Re: FTM-teams - centre court - 04-08-2008

S. Warburg Los Angeles 0 in 329
T. Haas Los Angeles 0 in 865
D. Gremelmayr Los Angeles 3 in 506
B. Reynolds Los Angeles 0 in 492
J. Isner Los Angeles 0 in 451
A. Delic Los Angeles 0 in 333
J. Del Potro Los Angeles 0 in 1090
A. Falla Los Angeles 0 in 424

hup boys


Re: FTM-teams - mindlight - 04-08-2008

Ad Wim Wrote:Ik ben niet zo'n weerexpert, maar ze spelen wel vaker in die omgeving. En tijdens de AO is het ook geen pretje...

Ze spelen nooit in die omgeving, zeker Beijing met z'n luchtvochtigheid en smog is ongekend. Niet te vergelijken met AO.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-08-2008

buurs Wrote:ik verwacht dat malisse van moya wint.

en del potro is op hard court normaal gesproken beter dan op gravel met zijn groundstrokes en service.

hij heeft paar weken rust gehad en heeft zich goed kunnen voorbereiden op deze week.
Waarom heeft ie dan niks gepresteerd op HC de afgelopen anderhalf jaar? :roll:

En waarom probeerde ie zich niet te kwalificeren voor de TMSs en gaat ie niet naar de OS dan? :roll:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-08-2008

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ben niet zo'n weerexpert, maar ze spelen wel vaker in die omgeving. En tijdens de AO is het ook geen pretje...

Ze spelen nooit in die omgeving, zeker Beijing met z'n luchtvochtigheid en smog is ongekend. Niet te vergelijken met AO.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/747.asp">http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/747.asp</a><!-- m -->


Re: FTM-teams - mindlight - 04-08-2008

Precies Ad, een toernooi waar de echte toppers niet aan meedoen Smile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-08-2008

Je bedoelt een topper als Sela :lol:


Re: FTM-teams - mindlight - 04-08-2008

Nee nu draai je het om. De China open is een toernooi waar spelers geen voorbereiding voor nodig hebben omdat het weinig voorstelt. Toppers reizen er al helemaal niet naar af.

OS is misschien wel het mooiste toernooi om te winnen en aan deel te nemen en daar nemen spelers graag wat tijd voor om optimaal voorbereid te zijn. Sela heeft zijn wedstrijdritme en vorm al te pakken, en ik verwacht dat hij nog voor donderdag in het vliegtuig naar Beijing zit.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-08-2008

Tja, jij zegt dat het zulke vreselijke, ongekende omstandigheden zijn, dat is dus niet waar aangezien er in de stad zelf gewoon een ATP-toernooi is.
En dat er nooit toppers spelen, is een onzin-argument en ook niet eens waar, als je kijkt naar de deelnemers de afgelopen jaren...

En last van dat heeft Sela uberhaupt meer kans om punten te pakken in dit toernooi dan tijdens de OS.


Re: FTM-teams - mindlight - 04-08-2008

Dat laatste ben ik met je eens, rationeel gezien, maar zo werkt het vaak niet bij een OS. En de omstandigheden zijn wel degelijk ongekend. Gevoelstemperatuur kan boven de 60 graden uitkomen, dat is vrij uniek.

Ik heb de deelnemers van de afgelopen jaren bekeken, en zie daar geen echte toppers bij. Meer de categorie daar net onder.


Re: FTM-teams - Haggie - 05-08-2008

Zo, een heerlijke vakantie gehad. Terugkomend en toch beetje tennis volgend, heb ik mijn voorsprong zien slinken. Ook deze week heeft CC nog mijn team gemaakt. Moya moet het doen voor mij... kan het slechter?

Ik ben weer terug iig en ook maar weer beetje ouwehoeren op dit forum.
Federer en Nadal maken het mij dit jaar niet gemakkelijk. Federer door Wimbledon niet te winnen, Nadal door vorige week te winnen en deze week niet... :x


Re: FTM-teams - omyaca - 05-08-2008

Sela - Delic 2-6 7-6 (6) 7-5. Twee weken geleden.
Als ze zo aan elkaar gewaagd zijn, neem ik de goedkoopste, die al 1 punt heeft, al wat wedstrijden op de baan gespeeld heeft, die niet vermoeid is door een toernooi van de week ervoor en die zeker niet naar de spelen gaat.
Maarja, zo moet iedereen zijn eigen keuzes maken. :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

welkom terug haggie.

geef cc nou niet de schuld van je lage score's, want je was zelf ook niet al te best in vorm.
en er was anders vast wel een internetcafé om je team te maken.

maar mooi dat de strijd op het forum weer los kan gaan Icon_twisted


Re: FTM-teams - Haggie - 05-08-2008

buurs Wrote:welkom terug haggie.

geef cc nou niet de schuld van je lage score's, want je was zelf ook niet al te best in vorm.
en er was anders vast wel een internetcafé om je team te maken.

maar mooi dat de strijd op het forum weer los kan gaan Icon_twisted

Ik geef CC niet de schuld, blij zat dat hij een team heeft gemaakt. Vind alleen Moya voor deze week geen lekkere keus.
Als Fedex en Nadal eens doen wat ze zouden moeten doen, was er niets aan de hand :wink: !

Ohja, Falla alweer kwijt :dodgy:


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

jullie zitten allebei in een mindere periode.
ik ook eigenlijk.

zo snel mogelijk uit het dalletje zien te komen.

moya is op basis van vorige week geen slechte keuze.
maar zo'n 1e ronde tegen malisse, die het vaak goed doet op het amerikaanse hardcourt vind ik wel link.


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Malisse gaf vorige week nog wel geblesseerd op natuurlijk. Dus zo gek vind ik Moya op zich niet. Maar idd, een fitte Malisse is geen fijne 1e ronde tegenstander.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

Malisse is het hele jaar al niks, ook niet op Amerikaans HC. Maar juist de laatste weken doet hij het leuk in challengers, dus nu is het wel een linke tegenstander ja...

Lekker Vis trouwens =D>


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

Vis sinds lange tijd weer een overtuigende zege.... :x


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

Spadea/Grosjean wordt ook een eitje natuurlijk en dan mag ie eraf tegen Verdasco.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

Ad Wim Wrote:Spadea/Grosjean wordt ook een eitje natuurlijk en dan mag ie eraf tegen Verdasco.

daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.

spelen beide van achteruit beter dan fish en de baan lijkt niet al te snel gezien het aantal aces dat geslagen wordt.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 05-08-2008

Des te gunstiger voor Verdasco =D>


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Verdasco draait tot nu toe natuurlijk maar een zeer matig HC jaar. Maarja, met zijn loting moet ie minimaal de finale kunnen bereiken.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

Verdasco slaat teveel dubbele fouten en zal er daarom afgaan tegen Spadea [-o<


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Ik verwacht daar gewoon Fish. Die ik nog de grootste kans geef om Verdasco uit de finale te houden...


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

del potro


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Over een dramatisch HC seizoen gesproken....


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

mindlight Wrote:Over een dramatisch HC seizoen gesproken....

een half jaar geleden doet nu natuurlijk niet echt ter zake.


Re: FTM-teams - mindlight - 05-08-2008

Nee klopt, maar om op basis van zijn recente gravelprestaties hem in de finale te plaatsen gaat me ook wat ver.


Re: FTM-teams - buurs - 05-08-2008

mindlight Wrote:Nee klopt, maar om op basis van zijn recente gravelprestaties hem in de finale te plaatsen gaat me ook wat ver.

ik denk dat hij op hard court beter is, dan op gravel.
het is alleen de vraag of hij nog steeds zo'n goede vorm heeft.

Fish heeft recent juist niet veel laten zien, maar een keer moet de ommekeer weer komen en wie weet staat hij er deze week weer.