The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Scholten! - 28-08-2008

De laatste 10 weken heeft Haggie gewoon teveel mishits gehad. Waar hij in het begin inderdaad goed wist te consolideren, laat de laatste weken zijn gevoel hem in de steek. Want wat dat betreft is Haggie een 'gevoelsmens' pur sang: hij kijkt niet alleen naar de loting en de vorm vd spelers, maar luistert vooral naar zijn gevoel. Een podiumplek aan het einde van het seizoen is wel het minste wat ik hem gun, maar ik verwacht dat de degelijkheid en professionaliteit van zijn concurrenten het uiteindelijk wint van Haggie's gogme en gevoel.


Re: FTM-teams - Haggie - 28-08-2008

Scholten! Wrote:De laatste 10 weken heeft Haggie gewoon teveel mishits gehad. Waar hij in het begin inderdaad goed wist te consolideren, laat de laatste weken zijn gevoel hem in de steek. Want wat dat betreft is Haggie een 'gevoelsmens' pur sang: hij kijkt niet alleen naar de loting en de vorm vd spelers, maar luistert vooral naar zijn gevoel. Een podiumplek aan het einde van het seizoen is wel het minste wat ik hem gun, maar ik verwacht dat de degelijkheid en professionaliteit van zijn concurrenten het uiteindelijk wint van Haggie's gogme en gevoel.

Achja, wat kan ik erop zeggen! Federer op Wimbledon en Nadal wanneer hij verliest van Ferrero. scheelt 350 punten.


Re: FTM-teams - buurs - 28-08-2008

volgens mij scheelt dat 159 punten.... Undecided


Re: FTM-teams - buurs - 28-08-2008

wat te denken van tsonga Undecided

scheelt je 140 positief


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-08-2008

Scholten! Wrote:De laatste 10 weken heeft Haggie gewoon teveel mishits gehad. Waar hij in het begin inderdaad goed wist te consolideren, laat de laatste weken zijn gevoel hem in de steek. Want wat dat betreft is Haggie een 'gevoelsmens' pur sang: hij kijkt niet alleen naar de loting en de vorm vd spelers, maar luistert vooral naar zijn gevoel. Een podiumplek aan het einde van het seizoen is wel het minste wat ik hem gun, maar ik verwacht dat de degelijkheid en professionaliteit van zijn concurrenten het uiteindelijk wint van Haggie's gogme en gevoel.
[Image: ruud.jpg]


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-08-2008

Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:De laatste 10 weken heeft Haggie gewoon teveel mishits gehad. Waar hij in het begin inderdaad goed wist te consolideren, laat de laatste weken zijn gevoel hem in de steek. Want wat dat betreft is Haggie een 'gevoelsmens' pur sang: hij kijkt niet alleen naar de loting en de vorm vd spelers, maar luistert vooral naar zijn gevoel. Een podiumplek aan het einde van het seizoen is wel het minste wat ik hem gun, maar ik verwacht dat de degelijkheid en professionaliteit van zijn concurrenten het uiteindelijk wint van Haggie's gogme en gevoel.

Achja, wat kan ik erop zeggen! Federer op Wimbledon en Nadal wanneer hij verliest van Ferrero. scheelt 350 punten.
Dat is wel heel kort door de bocht. In tussenweken als Queens en de OS heb je heel veel verloren. Zoals ik al zei, sinds het grasseizoen ben je voornamelijk in de onderste regionen geëindigd, dus alleen Rome en Wimbledon, daar ligt het niet aan.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-08-2008

Whahaha =D>


Re: FTM-teams - andre - 28-08-2008

Ook het begin van het seizoen telt mee, dus Haggie staat verdient eerste.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-08-2008

Oh, hij staat sowieso verdiend eerste. Hij gaat het alleen niet redden tot het eind van het seizoen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-08-2008

andre Wrote:Ook het begin van het seizoen telt mee, dus Haggie staat verdient eerste.
Dat zegt toch ook niemand? Ik iig niet...


Re: FTM-teams - Haggie - 28-08-2008

buurs Wrote:volgens mij scheelt dat 159 punten.... Undecided

Dat lijkt me niet. Het verschil of fedex wint of verliest tijdens wimbledon is al 140, aangezien jij Nadal had.

Maarja, ik hoop dat Murray of Blake de finale haalt, kun je nog lachen hier!


En anders was het beslissende moment Cuevas-Montanes in A' foort, wat hem een toernooi zege oplevert :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 28-08-2008

Haggie Wrote:
buurs Wrote:volgens mij scheelt dat 159 punten.... Undecided

Dat lijkt me niet. Het verschil of fedex wint of verliest tijdens wimbledon is al 140, aangezien jij Nadal had.

Maarja, ik hoop dat Murray of Blake de finale haalt, kun je nog lachen hier!


En anders was het beslissende moment Cuevas-Montanes in A' foort, wat hem een toernooi zege oplevert :wink:

heb ik montanes toch ff naar de overwinning geschreeuwd :8:

het gaat toch om je eigen keuzes....

ik ga mijn murray toch ook niet met jouw tsonga vergelijken...


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

de vergelijking murray tsonga gaat niet op omdat dit eerste ronde is en je niet weet wat murray verder zou doen. Bij de wimbledon finale ging het gewoon om 140punten. Ik had fedex, jullie nadal. Anders had ik nu nog 200punten voor gestaan. Met tsonga heb ik geluk gehad maar dat hebben jullie ook met allerlei spelers. Fedex die geen wimbledon was cruciaal en dit is niet kort door de bocht


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

dat is toch juist de bedoeling van het managen :roll:

jij hebt de verkeerde keuzes gemaakt in die weken.
jij dacht voor safe te gaan met federer.


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

Waar gaat het hier nou om? Dat ik een grote voorsprong verloren heb.

Ik geef je/jullie aan welke 2 punten voor mij cruciaal zijn en dan vinden jullie dat te kort door de bocht.
Natuurlijk heb ik ook andere mindere weken gehad, maar dat waren kleinere verschillen. Slechte weken die jullie ook hebben gehad.

Het gaat mij erom dat deze 2 punten voor het grote deel bepalen dat de kans bestaat dat ik na de US Open niet meer eerste sta.
Kun je zeggen dat dit slecht managen is, ik zag die wedstrijd vooraf met Fedex als favoriet. Dat hij dan verliest gaf mij een mentale tik. Wanneer het verschil op dat moment 350 pnt maak ik ook op een andere manier mijn teams. Er zit meer druk achter nu.

Ga me ajb nu niet ongelijk geven dat ik geen gelijk heb wat betreft deze punten.
Tot zover sta je nog gewoon onder mij en moet Nadal eerst nog winnen van Blake/Nalbi, Potro en Murray wil hij enigzins al 140 punten halen, dus praat me er niet van!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Buurs heeft Nadal niet...


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

Hoe kon ik dat ook vergeten? Hij neemt zijn eigen favoriet niet :dodgy:

Djoko gaat het natuurlijk helemaaaaaaal niet redden \Big Grin/


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

Haggie Wrote:Hoe kon ik dat ook vergeten? Hij neemt zijn eigen favoriet niet :dodgy:

Djoko gaat het natuurlijk helemaaaaaaal niet redden \Big Grin/

Als Djoko de finale haalt, ga ik je voorbij.

Anders is het nog even geduld hebben :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

Haggie Wrote:Hoe kon ik dat ook vergeten? Hij neemt zijn eigen favoriet niet :dodgy:

Djoko gaat het natuurlijk helemaaaaaaal niet redden \Big Grin/

Jij hebt gelukkig Gonzo wel Undecided


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

En je moet ons in deze niet over één kam scheren (zoiets liever nooit met Buurs Dead ). Je voert met Buurs een andere discussie dan met mij.

Ik zei dat het wat kort door de bocht was om het alleen op die twee weken te gooien. Ten eerste, in Rome had iedereen behalve Buurs, Nadal dus daar kun je niet van zeggen dat je je voorsprong verloren hebt. Enkel op Buurs, die een Buurs-week had, maar je hebt veel meer concurrenten.
Ten tweede, Wimbledon scheelt je 120 punten. En ik vond Federer toen geen gekke keuze inderdaad, en dat valt helaas voor jou verkeerd. Echter, dat is maar 120 punten en lang niet het hele gat. In Queens bijvoorbeeld, verlies je ook gewoon 50 punten op een aantal concurrenten. In de twee weken na Wimbledon, met die 4 toernooien per week, verlies je bijvoorbeeld 160 punten op mij en 100 op Woerdie, Arco en omyaca. In Canada verlies op een hele hoop concurrenten 60 tot 80 punten. In Cincy verlies je op mij, OD, Woerdie en omyaca meer dan 100 punten.

Dus om nu te zeggen dat het alleen aan die twee toernooien ligt...
Juist in die kleine weekjes lijk je meer te verliezen dan in die weken.


Re: FTM-teams - Scholten! - 29-08-2008

Ad Wim Wrote:En je moet ons in deze niet over één kam scheren (zoiets liever nooit met Buurs Dead ). Je voert met Buurs een andere discussie dan met mij.

Ik zei dat het wat kort door de bocht was om het alleen op die twee weken te gooien. Ten eerste, in Rome had iedereen behalve Buurs, Nadal dus daar kun je niet van zeggen dat je je voorsprong verloren hebt. Enkel op Buurs, die een Buurs-week had, maar je hebt veel meer concurrenten.
Ten tweede, Wimbledon scheelt je 120 punten. En ik vond Federer toen geen gekke keuze inderdaad, en dat valt helaas voor jou verkeerd. Echter, dat is maar 120 punten en lang niet het hele gat. In Queens bijvoorbeeld, verlies je ook gewoon 50 punten op een aantal concurrenten. In de twee weken na Wimbledon, met die 4 toernooien per week, verlies je bijvoorbeeld 160 punten op mij en 100 op Woerdie, Arco en omyaca. In Canada verlies op een hele hoop concurrenten 60 tot 80 punten. In Cincy verlies je op mij, OD, Woerdie en omyaca meer dan 100 punten.

Dus om nu te zeggen dat het alleen aan die twee toernooien ligt...
Juist in die kleine weekjes lijk je meer te verliezen dan in die weken.
[Image: 200wilders.jpg]


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

:lol: =D>

Ik durf te wedden dat Buurs daar nog op gaat stemmen ook Undecided


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Moet elk topic nu eindigen in de Ad-Buurs show?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Ho ho, ik ben hier gewoon verwikkeld in een discussie met Haggeman.
En Buurs is gewoon grappig.


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Hoe kon ik dat ook vergeten? Hij neemt zijn eigen favoriet niet :dodgy:

Djoko gaat het natuurlijk helemaaaaaaal niet redden \Big Grin/

Jij hebt gelukkig Gonzo wel Undecided

Jou favoriet is de nummer 1 van de wereld die de meeste kans heeft om dit toernooi te winnen. Zover is Gonzo niet. Puike reactie.


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

Ad Wim Wrote:En je moet ons in deze niet over één kam scheren (zoiets liever nooit met Buurs Dead ). Je voert met Buurs een andere discussie dan met mij.

Ik zei dat het wat kort door de bocht was om het alleen op die twee weken te gooien. Ten eerste, in Rome had iedereen behalve Buurs, Nadal dus daar kun je niet van zeggen dat je je voorsprong verloren hebt. Enkel op Buurs, die een Buurs-week had, maar je hebt veel meer concurrenten.
Ten tweede, Wimbledon scheelt je 120 punten. En ik vond Federer toen geen gekke keuze inderdaad, en dat valt helaas voor jou verkeerd. Echter, dat is maar 120 punten en lang niet het hele gat. In Queens bijvoorbeeld, verlies je ook gewoon 50 punten op een aantal concurrenten. In de twee weken na Wimbledon, met die 4 toernooien per week, verlies je bijvoorbeeld 160 punten op mij en 100 op Woerdie, Arco en omyaca. In Canada verlies op een hele hoop concurrenten 60 tot 80 punten. In Cincy verlies je op mij, OD, Woerdie en omyaca meer dan 100 punten.

Dus om nu te zeggen dat het alleen aan die twee toernooien ligt...
Juist in die kleine weekjes lijk je meer te verliezen dan in die weken.

Srry :wink: . Dat zal ik niet meer doen. Oke, ik heb meer pnt verloren in andere weken, maar het 'gevoelige moment', het 'knakpunt' ligt voor mij op Wimbledon. Ik heb ook veel minder verstand van tennis van jullie. Jullie duiken veel meer de geschiedenisboeken in en kijken op persoonlijke sites en lezen van allerlei teksten. Ik kijk hooguit een keer een H2H score, maar ook die vind ik niet bijster belangrijk voor het maken van mijn teams. Ik kijk op klasse van de speler zelf, resultaten van de week ervoor. Ik zou ook nooit kijken naar toernooiwinsten van het jaar ervoor, want tennis is toch een sport vh moment.

Ik zal mijn best doen om jullie deze week nog voor te blijven. Met Nadal als winnaar gaat dit niet lukken. Buurs onder me houden moet het probleem niet zijn, vooralsnog met zijn keuze voor een 'nu' licht geblesseerde Djoko.

Ik ga jullie nog geen gelijk geven. Wanneer het moet doe ik dit volgende zondag.


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Hoe kon ik dat ook vergeten? Hij neemt zijn eigen favoriet niet :dodgy:

Djoko gaat het natuurlijk helemaaaaaaal niet redden \Big Grin/

Jij hebt gelukkig Gonzo wel Undecided

Jou favoriet is de nummer 1 van de wereld die de meeste kans heeft om dit toernooi te winnen. Zover is Gonzo niet. Puike reactie.

Je hebt er idd niet veel verstand van.
Nadal is zeker niet de favoriet om het toernooi te winnen.

Djoko, Federer en Nadal hebben alle drie even veel kans denk ik.

Gonzo heeft een geweldige loting en pakt sowieso 30 punten.

Dan is hij ongeveer net zo rendabel als een finaleplaats van Nadal.
Ik hoop dat je dit begrijpt.


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Nadal wel favoriet om toernooi te winnen...meeste gekozen en is het duurste


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

...


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

kooltje Wrote:Nadal wel favoriet om toernooi te winnen...meeste gekozen en is het duurste

dan is hij favoriet :lol: :crazy:

dus was federer op RG favoriet? :lol: