The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Hoe voelt dat als je zo tevreden bent met jezelf?


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

goed gevoel


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

buurs Wrote:Je hebt er idd niet veel verstand van.
Nadal is zeker niet de favoriet om het toernooi te winnen.
Ten eerste al zo'n vreselijke opmerking dat Haggie er geen verstand van heeft, hij staat gewoon nog steeds boven je en als jij geen Buurs-week had gehad in Rome had hij nog heel ver boven je gestaan Puke

Ten tweede, Nadal is overal favoriet. Bij alle bookies, in de ogen van kenners etc. En dan kom jij, Dennis Buurs uit Emmen, met de uitspraak dat hij niet de favoriet is. Zou dat toevallig komen omdat hij niet in je team staat? Undecided


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:
Undecided =D>

En dat over de derde persoon, dat wilde ik net zeggen. Het zijn altijd zulke drollen die over zichzelf in derde persoon praten, dus ook typisch wat voor Buurs Dead


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

buurs Wrote:
kooltje Wrote:Nadal wel favoriet om toernooi te winnen...meeste gekozen en is het duurste

dan is hij favoriet :lol: :crazy:

dus was federer op RG favoriet? :lol:

Moet ik dit echt gaan uitleggen? :roll:

Als iemand het duurste is en hij wordt het meeste gekozen dan is hij favoriet. Federer/Djokovic zijn goedkoper en minder gekozen dus men verwacht dat Nadal beter is.

Kan je het mannetje uit gaan hangen en met uitspraken komen als Federer op Roland Garros...maar probeer een beetje niveau te houden.


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

volgens mij was het maar goed dat buurs in amersfoort een stuk van ons af heeft gezeten anders was het lang niet zo gezellig geweest, wat denk je ad?

Anders hadden we overal 'ja' op moeten knikken voor de meester wanneer hij een mening had.


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Haggie Wrote:volgens mij was het maar goed dat buurs in amersfoort een stuk van ons af heeft gezeten anders was het lang niet zo gezellig geweest, wat denk je ad?

Anders hadden we overal 'ja' op moeten knikken voor de meester wanneer hij een mening had.
Mocht jij op dezelfde tribune als Dennis Buurs zitten? :lol:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Haggie Wrote:volgens mij was het maar goed dat buurs in amersfoort een stuk van ons af heeft gezeten anders was het lang niet zo gezellig geweest, wat denk je ad?

Anders hadden we overal 'ja' op moeten knikken voor de meester wanneer hij een mening had.
Met het pokeren probeerde hij het nog even, maar toen hij er als eerste uit ging, werd ie wel even wat stiller :lol:

En wij hebben nog gewoon relaxed geouwehoerd, als Buurs erbij kwam ging het natuurlijk weer telkens over teams en punten :|


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:

als ik onder jullie eindig, dan vertoon ik me hier ook niet meer, want dan stop ik ermee.
dat zou echt een dieptepunt zijn

:kots:

en dat beugeltje gaat er over 2 weken uit en dan zou het niet verkeerd zijn als jij hem even (5 jaar) gebruikt


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

nee helaas niet, echt zonde. Dennis Buurs zat ergens in een hoekje op de lange zijde. De echte mannen zaten in de vipbox.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

buurs Wrote:
Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:

het is eindigd
WHAHAHAHAHA! Waar is OD? Waar is OD?

Ik kom niet meer bij hier!


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

en laten we niet over persoonlijke/uiterlijke dingen gaan beginnen, want dan ken ik er ook nog wel een paar


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

buurs Wrote:
Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:

het is eindigd

:kots:

en dat beugeltje gaat er over 2 weken uit en dan zou het niet verkeerd zijn als jij hem even (5 jaar) gebruikt

Ik gebruik geen tweede hands dingen. Misschien moet je hem op marktplaats zetten. Wie wil dr nu geen beugel van koning buurs?

Dat je nu alleen reageert met een spellings controle vind ik creatief. Je zit met je mond vol tanden en die staan nog steeds scheef. Wat een lachertje!


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Buurs vergooit in 1 uurtje de "credits" die hij had opgebouwd met 12900 berichten Undecided Notworthy [-X


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

buurs Wrote:en laten we niet over persoonlijke/uiterlijke dingen gaan beginnen, want dan ken ik er ook nog wel een paar

Ik heb een lekkere dikke kont, i know..


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:

het is eindigd

:kots:

en dat beugeltje gaat er over 2 weken uit en dan zou het niet verkeerd zijn als jij hem even (5 jaar) gebruikt

Ik gebruik geen tweede hands dingen. Misschien moet je hem op marktplaats zetten. Wie wil dr nu geen beugel van koning buurs?

Dat je nu alleen reageert met een spellings controle vind ik creatief. Je zit met je mond vol tanden en die staan nog steeds scheef. Wat een lachertje!
En die spellingscontrole is ook nog eens verkeerd cry


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

kooltje Wrote:Buurs vergooit in 1 uurtje de "credits" die hij had opgebouwd met 12900 berichten Undecided Notworthy [-X
Credits? Opgebouwd? :-k


Re: FTM-teams - kooltje - 29-08-2008

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Buurs vergooit in 1 uurtje de "credits" die hij had opgebouwd met 12900 berichten Undecided Notworthy [-X
Credits? Opgebouwd? :-k
nou ja niet afgebroken zoals nu...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Tja, dat is wel zo ja. Maar goed dat ie het zelf doet, dan hoef ik ook geen show op te voeren Wink


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

oh kendrick kom op!


Re: FTM-teams - Mac - 29-08-2008

Quote:het is eindigd

Undecided ik hoop echt dat dit een grapje was buurs? if not zou ik proberen nog enige waardigheid te behouden en dit topic gewoon even laten voor wat t is.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Dat zal ie vast zeggen, maar als je zijn spellingscapaciteiten kent en ook even in het US Open-topic kijkt naar de conversatie van gisteren tussen hem en OD, lijkt dat me heel sterk. En dan vervolgens mij nog uit het niets een 'loser' noemen ook :lol:


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

ik ga morgenvroeg op vakantie :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

Dat lijkt me ook maar het beste ja...


Re: FTM-teams - buurs - 29-08-2008

ik ga wel genieten van mijn vakantie en zal dus niet 24 uur per dag op het forum te vinden zijn


Re: FTM-teams - Ad Wim - 29-08-2008

buurs Wrote:en zal dus niet op het forum te vinden zijn
Dat lijkt me ook maar het beste ja...


Re: FTM-teams - Tripplexxx - 29-08-2008

Ga doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr \Big Grin/ =D> =D>


Re: FTM-teams - centre court - 29-08-2008

buurs Wrote:Haggie heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 1e kwartaal, staat hij nog bovenaan.

Hij had zelfs 600 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:

Toch zal hij niet in de top 5 eindigen :lol:

Ad Wim schat ik iets hoger in, maar ook hij zal nooit dit spel winnen.
Een top 3 klassering zou al een geweldige prestatie zijn.

Mannen als arco, buurs en omyaca zullen deze 2 mannen altijd voor blijven over een heel jaar.

Toch bedankt dat jullie meespelen als figuranten =D>

Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk :lol:

Hopen dat Tampie volgend jaar weer meedoet [-o<

:eeeek:


Re: FTM-teams - Haggie - 29-08-2008

Tripplexxx Wrote:Ga doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr \Big Grin/ =D> =D>

Buurs vlucht naar het buitenland .. Wat een grap Wink