The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - omyaca - 30-08-2008

Buursje :eeeek: :roll: Undecided
Ben benieuwd wat Kuiper hiervan vindt. :wink:


Re: FTM-teams - mindlight - 30-08-2008

Hmm ik heb wel wat gemist geloof ik de afgelopen 2 weken :8: Gelukkig ben ik vanaf heden weer volledig present, maar wat een discussie hierboven Undecided

Een servercrash nu zou wel erg zonde zijn :-k


Re: FTM-teams - Tripplexxx - 30-08-2008

Die Buurs spoort echt niet. :lol: :lol:


Re: FTM-teams - _Tampie - 31-08-2008

Haha, ik lees deze thread normaal nooit, maar wat maakt Buurs zich hier onsterfelijk belachelijk en wat komt zijn ware aard hier naar boven zeg.


Re: FTM-teams - arco - 31-08-2008

buurs Wrote:Haggie heeft niet de capaciteiten om in de top mee te draaien.
Door zijn extreem goede (en gelukkige) 1e kwartaal, staat hij nog bovenaan.

Hij had zelfs 600 punten voorsprong op de huidige nr. 2 :eeeek:

Toch zal hij niet in de top 5 eindigen :lol:

Ad Wim schat ik iets hoger in, maar ook hij zal nooit dit spel winnen.
Een top 3 klassering zou al een geweldige prestatie zijn.

Mannen als arco, buurs en omyaca zullen deze 2 mannen altijd voor blijven over een heel jaar.

Toch bedankt dat jullie meespelen als figuranten =D>

Een spel tussen 3 a 4 personen is lang niet zo leuk :lol:

Hopen dat Tampie volgend jaar weer meedoet [-o<


Wat een eer dat de grote Buurs mij in een adem met zichzelf noemt. Ik begin er bijna van te blozen! Maar van een egocentrische selfkicker die zich de status van tenniskenner pur sang aanmeet en verheven voelt boven het klootjesvolk dat in zijn ogen als opvulling van een tennismanagerspel dient, is zo'n vermelding makkelijk op waarde te schatten. Wat maakt deze man zich onsterfelijk belachelijk en nog minder serieus te nemen dan hiervoor (maar kan je van het totale niks nog lager zinken?) in deze thread.


Re: FTM-teams - centre court - 31-08-2008

buurs krijgt 't zelfs voor elkaar dat arco hier een inhoudelijke post plaatst. =D>


Re: FTM-teams - Haggie - 31-08-2008

:-"


Re: FTM-teams - Overdune - 31-08-2008

Ik heb in het FTM gedeelte van het forum de laatste weken op een rijtje gezet. We hebben nog 8 man nodig voor de organisatie tot einde seizoen, dus.. :wink:


Re: FTM-teams - andre - 02-09-2008

9 man zijn nog in de race voor de weekwinst:
Arco, Haggie, Woerdie, Buurs, Ad Wim, Omyaca, Aadje, Kooltje en Cruijff.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 02-09-2008

Ben ik nog in de race voor de weekwinst? :o


Re: FTM-teams - cruijff - 02-09-2008

Hmm ik ook ondanks mijn dramatische 3e rangs keuzes... :roll:


Re: FTM-teams - Haggie - 02-09-2008

Dan moet Djoko verliezen van Robredo en Murray Nadal pakken. OSmile


Re: FTM-teams - Haggie - 02-09-2008

Ik vergelijk nu 't team van mij en Arco. Een vergelijkbaar team. Geen top 3.

Wat zou Buurs bedoelen met dat mijn team slecht is en Arco een toppper? :wink:


Re: FTM-teams - cruijff - 02-09-2008

Haggie Wrote:Dan moet Djoko verliezen van Robredo en Murray Nadal pakken. OSmile

Hmmm Smile

Ach Roddick wint het toernooi gewoon eventjes ...


Re: FTM-teams - Haggie - 02-09-2008

cruijff Wrote:
Haggie Wrote:Dan moet Djoko verliezen van Robredo en Murray Nadal pakken. OSmile

Hmmm Smile

Ach Roddick wint het toernooi gewoon eventjes ...

Prima. Zolang het Nadal maar niet is.


Re: FTM-teams - andre - 03-09-2008

Arco, Woerdie (Andreev), Aadje (Davydenko) en Kooltje zijn afgevallen voor de weekwinst.
In de race zijn dus: Haggie, Buurs, Ad Wim, Omyaca en Cruijff.
Na vandaag zijn er nog 3 kandidaten: Buurs, één van die andere 3 + Cruijff.


Re: FTM-teams - kuiper - 03-09-2008

omyaca Wrote:Buursje :eeeek: :roll: Undecided
Ben benieuwd wat Kuiper hiervan vindt. :wink:

Kuiper leest het nu pas. Dat komt natuurlijk omdat ik dit jaar niet mee doe (behalve de poll dan natuurlijk).

Ik heb Dennis hierover ook nog niet gesproken, zo heel vaak spreken we elkaar nou ook weer niet.
Even algemeen over de persoon Buurs: Ik vind het een prima kerel, waar ik al heel wat gezellige avondjes mee heb gehad. Hij is alleen erg fanatiek (ik trouwens ook) en draaft dan wellicht soms wat door. In dit topic laat hij zich inderdaad niet van zijn beste kant zien.
Ik blijf er wel bij dat hij met dit spelletje erg goed is. Anders eindig je niet zo vaak in de top de laatste jaren.

Ik vond het trouwens wel jammer van hem dat hij mij niet noemde bij de echte kenners. :wink: :lol:

Soms kun je op dit forum discussie´s krijgen die dan uit de hand lopen. Ik heb zelf op het voetbalforum dit wel eens gehad met waf.
Ik vind gewoon dat we met z´n allen dezelfde passie hebben en het leuk moeten houden op dit forum en ik zou niet graag zonder het forum willen.

Het is trouwens wel leuk dat je elkaar eens een keer ontmoet. Zo verheug ik mij erop dat ik samen met Haggie binnenkort naar de Davis Cup ga.


Re: FTM-teams - Overdune - 03-09-2008

kuiper Wrote:Soms kun je op dit forum discussie´s krijgen die dan uit de hand lopen. Ik heb zelf op het voetbalforum dit wel eens gehad met waf. Ik vind gewoon dat we met z´n allen dezelfde passie hebben en het leuk moeten houden op dit forum en ik zou niet graag zonder het forum willen.

Dan zeg ik er ook nog wat over. Discussies kunnen idd uit de hand lopen, zoals deze (en ik heb ook wel eens wat meegekregen van de discussies tussen Waf en Kuiper), en dan blijft het niet altijd leuk en gezellig. Dat is niet te voorkomen denk ik en hoeft op zich ook niet erg te zijn, maar dat mensen zich dan gaan verlagen tot opmerkingen over uiterlijkheden vind ik echt te slecht voor woorden.


Re: FTM-teams - mindlight - 03-09-2008

Mwa, dat was een opmerking heen en weer en viel verder wel mee toch OD? Verder kan dit een keer gebeuren, maar het moet geen continue negatieve sfeer worden, dat zou jammer zijn.

En tsja uiteindelijk wordt Buurs toch tweede, dus wat doet het er allemaal toe :8:


Re: FTM-teams - andre - 03-09-2008

Ik vind Omyaca nu zwaar favoriet voor de eindzege (van 2008)


Re: FTM-teams - Overdune - 03-09-2008

mindlight Wrote:Mwa, dat was een opmerking heen en weer en viel verder wel mee toch OD?

Dan zou ik de discussie nog eens teruglezen als ik jou was.


Re: FTM-teams - mindlight - 03-09-2008

Gedaan, maar nu teruglezen is wat anders dan in the heat of the moment. Snap verder wel wat je bedoelt overigens Smile


Re: FTM-teams - Haggie - 03-09-2008

Overdune Wrote:
kuiper Wrote:Soms kun je op dit forum discussie´s krijgen die dan uit de hand lopen. Ik heb zelf op het voetbalforum dit wel eens gehad met waf. Ik vind gewoon dat we met z´n allen dezelfde passie hebben en het leuk moeten houden op dit forum en ik zou niet graag zonder het forum willen.

Dan zeg ik er ook nog wat over. Discussies kunnen idd uit de hand lopen, zoals deze (en ik heb ook wel eens wat meegekregen van de discussies tussen Waf en Kuiper), en dan blijft het niet altijd leuk en gezellig. Dat is niet te voorkomen denk ik en hoeft op zich ook niet erg te zijn, maar dat mensen zich dan gaan verlagen tot opmerkingen over uiterlijkheden vind ik echt te slecht voor woorden.

Je mag wel namen noemen hoor. Geen probleem. Op een gegeven moment haalde Buurs het bloed onder mijn nagels vandaan. Kerel was helemaal losgeslagen. Ik had het niet moeten doen, maar ik neem dat je ook de rest hebt gelezen. Als Buursmans terug is van vakantie zal hij waarschijnlijk wel weer lekker fris zijn in z'n hoofd. (Behalve wanneer Djoko nu van Roddick verliest)

Laten we hier in deze tread maar een andere discussie gaan voeren en deze laten voor wat het is.


Re: FTM-teams - buurs - 03-09-2008

pfff, wat is het hier warm.... 35 graden op dit moment.
ik hoop niet dat is af te leiden uit mijn reactie :8:

ik geef toe dat ik me teveel heb laten gaan.
dit had niet mogen gebeuren en hiervoor mijn excuses.
ik ben helaas te fanatiek, wat leidt tot dit soort belachelijke reacties... :oops:


Re: FTM-teams - buurs - 03-09-2008

pfff, wat is het hier warm.... 35 graden op dit moment.
ik hoop niet dat is af te leiden uit mijn reactie :8:

ik geef toe dat ik me teveel heb laten gaan.
dit had niet mogen gebeuren en hiervoor mijn excuses.
ik ben helaas te fanatiek, wat leidt tot dit soort belachelijke reacties... :oops:


Re: FTM-teams - Haggie - 03-09-2008

1x je excuses aanbieden is genoeg hoor :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-09-2008

Overdune Wrote:
kuiper Wrote:Soms kun je op dit forum discussie´s krijgen die dan uit de hand lopen. Ik heb zelf op het voetbalforum dit wel eens gehad met waf. Ik vind gewoon dat we met z´n allen dezelfde passie hebben en het leuk moeten houden op dit forum en ik zou niet graag zonder het forum willen.

Dan zeg ik er ook nog wat over. Discussies kunnen idd uit de hand lopen, zoals deze (en ik heb ook wel eens wat meegekregen van de discussies tussen Waf en Kuiper), en dan blijft het niet altijd leuk en gezellig. Dat is niet te voorkomen denk ik en hoeft op zich ook niet erg te zijn, maar dat mensen zich dan gaan verlagen tot opmerkingen over uiterlijkheden vind ik echt te slecht voor woorden.
Je hebt gelijk dat we ons niet moeten verlagen tot opmerkingen over uiterlijkheden, maar in mijn ogen is zo'n compleet respectloze, enorm stuitende, vreselijk onsportieve en ook nog eens totaal misplaatste opmerking als die van Buurs nog veel lager. We hebben hier op het forum gezamenlijk een spel opgestart en om dan het merendeel van de deelnemers weg te zetten als figuranten, is gewoon misselijkmakend. En het gebeurde ook niet in een vlaag van verstandsverbijstering, want het waren meerdere posts en het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt. Het toont gewoon de ware aard van Buurs, en dat is van een zeer egocentrisch persoon die alleen maar denkt aan winnen en daarbij de rest uit het oog verliest. Ik kan me ook nog wel een paar onsportieve en egocentrische momenten van hem herinneren uit de tennispoll en omtrent de deadlines van FTM. Alles bij hem staat in het teken van hemzelf en het winnen; je ziet hem ook nooit in het algemeen meedenken met spellen, alleen maar redeneren vanuit zijn eigen belang.

Maar goed, ik zal het verder ook wel laten rusten. Ik vind zoiets, in een voornamelijk vriendschappelijke omgeving als de onze, en ook al zijn er excuses aangeboden, echter wel onvergeeflijk...


Re: FTM-teams - Mac - 03-09-2008

mwa vind ik beetje overdreven. Ja zn post niet, ja het was respectloos maar hij heeft nu zn excuses aangeboden dus ik neem aan dat hij het niet zo bedoelde en dat het niet meer voor gaat komen. Wat mij betreft nu over, er is toch al genoeg over gezegd inmiddels valt weinig meer aan toe te voegen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-09-2008

Ik zeg toch ook dat het wat mij betreft de discussie hierover klaar is nu? Ik zeg alleen dat voor mij die excuses niet genoeg zijn.

En prima, je kunt het overdreven vinden, dat vind ik niet. En volgens mij ben ik niet de enige, gezien de reacties hier in dit topic...

Maar goed, als ik het zo allemaal terug lees, heeft hij zich voornamelijk onwijs belachelijk gemaakt, en moet ik nog steeds lachen om een groot deel van zijn posts en dan vooral zijn verkeerde verbetering cry

En ik heb een nieuw doel erbij, en ik neem aan Haggie ook: boven Buurs eindigen want dan komt hij hier nooit meer Hakkuh


Re: FTM-teams - Haggie - 04-09-2008

wanneer iemand mij vertelt dat ik niet goed genoeg ben voor een spel of wat dan ook.. Dan moet diegene nog maar eens opletten!

Heb roddick mijn zakgeld van deze week aangeboden, hij heeft mij verzekerd te gaan winnen.