The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-09-2008

Dat moet je zelf weten, maar ga mij daarom niet onsportief noemen. Ga jij maar lekker de komende weken iedereen die op 1 komt feliciteren, dat vind ik nergens op slaan...


Re: FTM-teams - buurs - 28-09-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:tsonga gaat dat echt niet winnen.
Wat ben je toch weer een ziener, en dat staat bovenaan Dead

Maar goed, het moment waar we allemaal voor gevreesd hebben, Buurs staat bovenaan. Nu zal hij hier zeker dag en nacht te vinden zijn en krijgen we vast weer verhalen over figuranten etc. Puke

Maar ach, we weten toch wel dat hij weer tweede gaat worden Undecided

ik dacht inderdaad dat djoko nog te goed was voor tsonga, maar het is indoor zoals ik in het begin van de week zei en tsonga heeft daar natuurlijk een goed spelletje voor.

en ik heb de afgelopen 4 jaar aan het eind van het jaar steeds 1e gestaan en iedere keer ben ik 2e geworden, dus ik houd nog maar ff mijn mond :-# :8:


Re: FTM-teams - Overdune - 28-09-2008

Ik noem jou niet onsportief, want je bent normaal idd altijd sportief, maar omdat het Buurs is nu even niet. En waarom zou ik niet iedereen feliciteren die nu op één komt? Dat is toch waar iedereen voor gaat en als dat lukt (zeker na een seizoen lang met Haggie op één, maar nu mss met wat wisselingen idd) dan is dat mooi.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-09-2008

Je impliceert dat het onsportief is dat ik hem niet feliciteer. Maar het heeft niks met Buurs te maken dat ik hem nu niet feliciteer, want dat heb ik eerder wel gedaan, als hij het verdiende, bijvoorbeeld bij een weekwinst.
Omyaca zou ik ook niet feliciteren met het overnemen van de 1e plaats, ook al mag ik hem wel.
Op 1 staan is leuk, maar stelt niks voor als je in de laatste week je koppositie verliest. Dus ik vind dat absoluut geen felicitatie waard. Dan kun je idd bezig blijven en elke week iemand anders gaan feliciteren, dat vind ik onzinnig. Ik vind het ook zo triest dat zo'n commentator na de wedstrijd van gisteren NAC feliciteert met de koppositie #-o

En dat Haggie zijn koppositie kwijt zou raken, dat zat er al wel een tijdje aan te komen. En ik vind het eerder zuur voor Haggie, dan dat ik het knap/leuk vind van iemand anders...


Re: FTM-teams - Overdune - 28-09-2008

Ik impliceerde idd dat het onsportief was dat je Buurs niet feliciteerde, omdat het ik dacht dat het met Buurs te maken had. Ik geloof je dan maar op je woord dat je dat bij Omyaca ook niet gedaan zou hebben.
Wat betreft de koppositie, dat van NAC is natuurlijk geen vergelijking, want dat is geen kanshebber op de titel (daarnaast is het begin seizoen), iedereen die nu op één komt bij FTM wel. En bovendien, voor de derde keer, het is mooi om na zo'n lange achtervolging op Haggie op één te komen.


Re: FTM-teams - Overdune - 28-09-2008

Hoezo zuur voor Haggie? Dat klinkt alsof het hem overkomen is, terwijl het toch echt de prestatie van de achtervolgers is door meer punten te halen.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-09-2008

Omdat hij sinds de AO alleen maar kon verliezen...


Re: FTM-teams - buurs - 28-09-2008

Wat wel opvallend is, is dat Haggie de leiding heeft gepakt door zijn keuze voor Tsonga.
Nu wordt hij gepasseerd door een overwinning van Tsonga.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 28-09-2008

Mooie vergelijking inderdaad. Haggie kwam op 1 door de enorme verrassing Tsonga, jij komt op 1 door eveneens de verrassing Tsonga. Toen vond jij dit lachwekkend, eens kijken wat Haggie nu vindt...


Re: FTM-teams - omyaca - 28-09-2008

Het is in ieder geval leuk dat het nog zo spannend is nu het einde van het seizoen nadert. Na 28 verschillende teams staan de nummers 1 en 2 gewoon op 1 punt van elkaar. :o
Er kan overigens alweer gepuzzeld worden voor het 29e!


Re: FTM-teams - Haggie - 28-09-2008

opnieuw een top 3 rukker die me naait. Haha. Buurs bovenaan. Komt er eens verandering in die eindeloze lange streep in mijn grafiek. Krijg ik volgende week weer een felicitatie als ik een betere week dan buurs haal?


Re: FTM-teams - buurs - 28-09-2008

van mij krijg je dan een felicitatie :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

Hopen dat finale Del Potro - Roddick wordt, dan eindig nog gelijk met omyaca deze week.

Maar ze gaan het beide heel lastig krijgen


Re: FTM-teams - kooltje - 03-10-2008

Jij vindt dit spel echt alleen leuk als je wint he?


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

kooltje Wrote:Jij vindt dit spel echt alleen leuk als je wint he?

yep, inmiddels wel.

als je aantal jaar in de top staat, is winnen alleen nog leuk.


Re: FTM-teams - kooltje - 03-10-2008

:oops:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-10-2008

Haha, daar gaan we weer. Ongelofelijk, gewoon he-le-maal niks leren van je fouten ](*,)


Re: FTM-teams - mindlight - 03-10-2008

Buurs kap daar nou toch eens mee man :crazy:


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

sorry mannen Sad

ik ben gewoon fanatiek.

ik doe niet mee aan spellen voor het deelnemen, maar om te winnen.
daar is toch niks verkeerds aan...???


Re: FTM-teams - mindlight - 03-10-2008

Daar gaat het ook niet om, dat doet Ad Wim bijvoorbeeld ook, die is ook fanatiek, maar benadrukt dat niet met arrogante opmerkingen.


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

die opmerking was absoluut niet arrogant bedoeld.


Re: FTM-teams - kooltje - 03-10-2008

Dat ben ik dan nog met je eens.
Heel irritant dat jij alleen meer aanwezig bent als je wint.
Ik heb een klote seizoen, en baal van sommige wedstrijden en keuzes. Maar de discussies zijn juist leuker ipv dat ik alles goed heb.


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

ik ben toevallig deze week meer aanwezig.

dit komt voornamelijk door de vroege aanvangstijden van de partijen.

dit heeft niks met mijn positie te maken.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-10-2008

Dat is misschien nog wel het ergste; dat je het niet eens door hebt...


Re: FTM-teams - mindlight - 03-10-2008

Precies Kooltje, wat betreft klote seizoen kunnen we elkaar de hand schudden. Maargoed, dan ben ik dus de enige die zich eraan stoort dat we al meerdere malen moeten lezen dat Buurs al jaren aan de top staat. Ik weet het inmiddels wel....

En de aanwezigheid bij succes, tsja dat valt idd ook wel op.


Re: FTM-teams - kooltje - 03-10-2008

mindlight Wrote:Precies Kooltje, wat betreft klote seizoen kunnen we elkaar de hand schudden. Maargoed, dan ben ik dus de enige die zich eraan stoort dat we al meerdere malen moeten lezen dat Buurs al jaren aan de top staat. Ik weet het inmiddels wel....

En de aanwezigheid bij succes, tsja dat valt idd ook wel op.
Dat is pas wat waard als andere mensen dat over je zeggen. Niet als je dat zelf bij het minste of geringste van de daken schreeuwt


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

ik bedoel daar niks mee.

ik bedoel gewoon dat ik na al die 2e plaatsen weleens een plekje hoger wil.

als je bijvoorbeeld al aantal jaren tussen 6 en 12 eindig (zoals Ad (ik zeg dit uit mijn hoofd/gevoel qua ranking)), kan ik me voorstellen dat hij zich op de top 5 richt....

zie het aub in perspectief.


Re: FTM-teams - mindlight - 03-10-2008

Buurs, lees dan iig je opmerking terug. Zeggen dat je FTM wilt winnen is toch net zo duidelijk? Daar hoeft die toevoeging dat je "al jaren aan de top" staat toch helemaal niet bij?


Re: FTM-teams - buurs - 03-10-2008

ok.

ik wil graag FTM in 2008 winnen!!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-10-2008

buurs Wrote:als je bijvoorbeeld al aantal jaren tussen 6 en 12 eindig (zoals Ad (ik zeg dit uit mijn hoofd/gevoel qua ranking)), kan ik me voorstellen dat hij zich op de top 5 richt....
Dit slaat ook weer helemaal nergens op en is ook vrij stuitend. Denk je dat ik me niet richt op een eerste plaats dan?! :roll:
Ik schreeuw het alleen niet zo van daken als ik een keer een goede week heb of goed sta. Bij de poll doe ik ook al jaren mee in de top, en daar hoor je me toch ook niet constant 'braggen'?

En nogmaals, het ergste is nog dat je het gewoon niet door hebt, en het dus heel normaal is voor je. Leuke sociale omgeving zul je hebben dan, als je altijd zo bent...