The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - omyaca - 09-10-2008

Wat is dat nou opeens Buurs, ben ik nu de grote geluksvogel? :roll:


Re: FTM-teams - buurs - 09-10-2008

laten we 1 ding voorop stellen en dat is dat dit spel over een tijdsbestek van 1 jaar geen geluksspel is.
uitslagen van de laatste jaren bevestigen dit ook.

maar sinds jij vorige week klaagde, dat alle partijen bij jou verkeerd vielen, valt nu iedere partij tussen ons naar jouw kant.

roddick vorige week
nieminen tegen bellucci
nieminen tegen clement
gulbis wordt op onbeschrijvelijke manier uitgeschakeld.
phm weet nipt te winnen van mijn troef.
andreev die nog verliest.

ik klaag nu zoveel mogelijk, zodat vanaf volgende week de meeste partijen naar mijn kant vallen :8:


Re: FTM-teams - omyaca - 09-10-2008

Andreev had ik ook liever zien winnen.
PHM is volgens mij nooit echt in de problemen geweest.
Nieminen weet ik niet hoe het gelopen is, kan best geluk zijn geweest. Los daarvan trouwens onvoorstelbaar dat maar 4 mensen hem hebben gekozen. :eeeek: En dit zeg ik niet achteraf omdat hij nu gewonnen heeft, maar gewoon omdat het me nu pas opvalt.
Roddick had daar in de eerste ronde moeten verliezen van Minar.

Maargoed, iedereen heeft wel eens geluk, iedereen heeft weleens pech. Volgens mij heb ik vorige week niet over pech geklaagd.

Dek jij je maar weer in, om vervolgens toch weer meer punten te hebben aan het einde van de week. Of zal ik het nu een keertje doortrekken tot de finales? :razz:


Re: FTM-teams - buurs - 10-10-2008

Haggie naar de 3e plek =D>


Re: FTM-teams - Overdune - 10-10-2008

Ironisch hoe zijn hegemonie begon met veel bier en er ook mee eindigt. :razz:


Re: FTM-teams - buurs - 10-10-2008

al kunnen davy en chardy mij ook nog veel pijn doen


Re: FTM-teams - andre - 10-10-2008

Wat is er met Troicki aan de hand? Je geeft tegen Zverev toch geen 5-1 weg?


Re: FTM-teams - Haggie - 11-10-2008

buurs Wrote:Haggie naar de 3e plek =D>

Zielig mannetje...


Re: FTM-teams - omyaca - 11-10-2008

Tot mijn grote schrik merkte ik net op dat ik vorige week was vergeten Bolelli, GGL en Querrey 0 punten te geven ipv 3. Dit heb ik nu net nog even aangepast, als jullie je afvragen waarom sommige mensen opeens 3 (of zelfs 6) punten minder hebben in hun totaal.


Re: FTM-teams - omyaca - 11-10-2008

Het kan deze week weleens de eerste weekwinst voor Chiel-Montagne worden. :razz:


Re: FTM-teams - buurs - 11-10-2008

het is hem gegund =D>

ik heb ook nog een kans.

dan moeten safin, lopez, santoro en nalbi vandaag iig winnen.


Re: FTM-teams - aadje - 11-10-2008

omyaca Wrote:Tot mijn grote schrik merkte ik net op dat ik vorige week was vergeten Bolelli, GGL en Querrey 0 punten te geven ipv 3. Dit heb ik nu net nog even aangepast, als jullie je afvragen waarom sommige mensen opeens 3 (of zelfs 6) punten minder hebben in hun totaal.

Vanek deze week 1 puntje erbij als Q??


Re: FTM-teams - Mac - 11-10-2008

19 20 Mac g

Notworthy


Re: FTM-teams - buurs - 11-10-2008

=D> :o


Re: FTM-teams - buurs - 11-10-2008

als lopez straks en safin morgen winnen, dan ben ik weekwinnaar [-o<


Re: FTM-teams - Overdune - 11-10-2008

Dat zou mooi zijn voor je Buurs. Dan hebben Omyaca, jij en ik alledrie 5x goud en 2x brons en staat Omyaca eerste met 2x, jij tweede met 1x en ik derde met 0x zilver. :o Icon_evil

Ik sta nu nog bovenaan, maar er is volgens mij echt geen enkele mogelijkheid waarbij ik dat na morgen ook sta. Sad


Re: FTM-teams - buurs - 11-10-2008

lopez levert bij 2-2 in de 3e set na 40-15 zijn game in #-o


Re: FTM-teams - buurs - 11-10-2008

volgens mij is chiel nu weekwinnaar =D>

feli =D>


Re: FTM-teams - Overdune - 11-10-2008

Dat zeg ik, feli Chiel. Je hebt alle kleuren nu. =D>


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 12-10-2008

Bedankt, heren!

Bij deze is dus mijn FTM-seizoen geslaagd. Eens zien of ik volgend jaar wat constanter zou kunnen presteren.


Re: FTM-teams - Mac - 12-10-2008

aangezien ik niks van adwim gehoord heb, heb ik verwerking maar gedaan en nieuwe week klaargezet. DB is nu open


Re: FTM-teams - Overdune - 12-10-2008

Ik had wel ff gekeken, zag dat spelersbeheer al gedaan was, maar dat heb jij dus gedaan. Niks voor Ad dit.


Re: FTM-teams - Mac - 12-10-2008

nope vind t ook apart...misschien iets met zn internet ofzo aangezien hij gister ook niet op t forum is geweest.


Re: FTM-teams - Overdune - 12-10-2008

Hij kan natuurlijk ook gewoon wat te doen hebben gehad dit weekend, zoals iedereen :wink: , maar dan nog zorgt hij er meestal wel voor dat toch alles zsm open is. Maar thx Mac. =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 12-10-2008

Tering, tering, tering, ik ben dit helemaal vergeten :oops:

Was een weekendje weg dus vanaf vrijdag niet meer online geweest. Helemaal vergeten dat ik de organisatie had voor komende week. Sorry heren, en bedankt voor het overnemen Mac!

Ik zal uiteraard wel gewoon veel updaten deze week, en zsm de quali's toevoegen.


Re: FTM-teams - andre - 13-10-2008

Ik heb even een computer gevonden, maar kan niet inloggen.
Bij invoeren user+pw word ik direct weer teruggestuurd naar de inlogpagina.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 13-10-2008

Probeer daarna even op een ander tabblad te kijken. PM me anders even wat je ongeveer wilt.


Re: FTM-teams - andre - 13-10-2008

Werkt niet, ik PM je zo.


Re: FTM-teams - centre court - 13-10-2008

vrij veel verschillen tussen de teams. enkele teams met 5 spelers, enkele teams met 11 spelers.

ad, omyaca en ik slechts 5 spelers waarvan 4 dezelfde. resp blake, gonzo en potro maken hier het verschil. Verder vallen in de top dus de verschillen in grote van de teams op. Ad en Omyaca gokken op de grote jongens, buurs en haggie nemen wat meer goedkopere spelers.


Re: FTM-teams - Haggie - 13-10-2008

Buurs, durf toch eens een gokje te wagen man!!