FTM Forum
Feyenoord - Roda JC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Feyenoord - Roda JC (/showthread.php?tid=3577)

Feyenoord - Roda JC - Bumme - 21-04-2008

Matig potje tegen zwak Roda. Zullen zich wel gespaard hebben voor de Beker-finale.
Heb echter wel een leuke dag gehad. Zat in gezellig vak (KK) aan heerlijk biertje.

Hoogtepunt van de dag was natuurlijk het biertje in de rust met waf. Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !

Re: Feyenoord - Roda JC - D'r an met de lippe - 21-04-2008

Bumme Wrote:Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !

En tegelijkertijd heel mooi!

Volgende week is dit affiche ook de bekerfinale.
Elk jaar die bekerfinale wel gekeken maar zal dit jaar toch met een ander gevoel er naar kijken.

Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 21-04-2008

Bumme Wrote:Matig potje tegen zwak Roda. Zullen zich wel gespaard hebben voor de Beker-finale.
Heb echter wel een leuke dag gehad. Zat in gezellig vak (KK) aan heerlijk biertje.

Hoogtepunt van de dag was natuurlijk het biertje in de rust met waf. Een Feyenoorder en Ajacied die in de rust samen een biertje drinken bij de Kuip is toch uniek !

leuk je een keer te ontmoeten bumme. er kon niets gebeuren, ik had het hoofd beveiliging immers gevraagd een oogje in het zeil te houden. :razz: de communicatie met de jagermeisterdames was helaas niet helemaal goed gegaan, die hou je tegoed (die jagermeister :razz: ).

nog unieker is overigens een ado-fan in ajakkesshirt in de kleine en grote aarsrena. ik weiger het te geloven, maar wacht vol ongeduld op het feauteauverslag.

Re: Feyenoord - Roda JC - gittermaster - 21-04-2008

ging ik gisteravond naar bed, voelde ik iets onder mijn kussen wat daar niet thuis hoorde...
Een poster van ADO Smile
Hij is geestig EJR

Re: Feyenoord - Roda JC - Bumme - 21-04-2008

waf Wrote:het hoofd beveiliging

Mooie vent, hij gunde Ajax zelfs de titel!

Re: Feyenoord - Roda JC - Vret Mien Gras - 21-04-2008

Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met mijn vriendin en een aantal andere vrienden de wedstrijd op tele2 bekeken. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me.

Re: Feyenoord - Roda JC - waf - 21-04-2008

Vret Mien Gras Wrote:Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met een aantal andere vrienden mijn vriendin hebben doorgesmeerd. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me. iniddels begrijp ik dus waarom

:razz:

Re: Feyenoord - Roda JC - Bocaloca - 21-04-2008

Undecided

Re: Feyenoord - Roda JC - Treesong - 21-04-2008

Vret Mien Gras Wrote:Een aantal weken geleden toen Twente won van Ajax had ik een Ajacied op bezoek die thuis met mijn vriendin en een aantal andere vrienden de wedstrijd op tele2 bekeken. Uiteraard zat ik in het stadion. Na de winst heb ik voor hem een FCT shirt meegenomen. Met alle respect, ik zou het direct naast de plee leggen zodat het als toiletpapier zou kunnen fungeren maar hij trok het shirt aan en feliciteerde me.

Mooie boel! Door deze anti-ajax sentimenten heb ik mijzelf geheel genoodzaakt gevoeld om mijn Koninginnedag onderduikvakantie te verplaatsen van Twente naar Arnhem Icon_evil

Re: Feyenoord - Roda JC - Vret Mien Gras - 21-04-2008

Arnhem is ook Duitsland.......

Re: Feyenoord - Roda JC - harry_bierdop - 21-04-2008

Nou dan motten wij wel bijna Oostenrijk zijn :8:

Re: Feyenoord - Roda JC - Treesong - 21-04-2008

Ach, het maakt me geen biet uut... d'r is een golfbaan, een tannisbaan, een saunacomplex en er zit een sterrenrestaurant in het heutel. Ik ga dat hele Ernem geen dag zien, ben ik bang :8: