The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
AFC Ajax - Sparta Praag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: AFC Ajax - Sparta Praag (/showthread.php?tid=359)

Pages: 1 2


AFC Ajax - Sparta Praag - FC Wageningen - 21-11-2005

Ajax zonder Babel tegen Sparta Praag

21/11/2005 14:47

Ryan Babel moet verstek laten gaan voor het Champions League-duel met Sparta Praag. De Ajax-aanvaller heeft nog te veel last.

Babel kampt met liesklachten, die hij overhield aan zijn optreden met Nederland tegen Italië. De Ajacied werd acht minuten voor het einde van de oefeninterland naar de kant gehaald.

De competitiewedstrijd tegen FC Twente kwam te vroeg voor Babel. Maar ook het extra weekje rust heeft de aanvaller onvoldoende doen herstellen. Door het Champions League-treffen heeft Babel een streep moeten zetten.

Ajax kan zich dinsdag verzekeren van een plaats in de tweede ronde van de Champions League. In het geval Arsenal FC Thun verslaat, volstaat een gelijkspel tegen Sparta Praag.


- Bocaloca - 21-11-2005

gewoon winnen en niet zeuren!!!


- Bumme - 22-11-2005

Heb er zin an. Door omstandigheden laatste twee thuiswedstrijden moeten missen maar vanavond weer lekker op de tribune!


- Kezmania - 22-11-2005

1-2

Praag vecht voor zijn laatste kans. En Ajax kan al weken niet imponeren.


- Fabian - 22-11-2005

3-1

Praag vecht nergens voor, ze sparen alles op voor de beslissende wedstrijd tegen Thun.


- T00L - 22-11-2005

0-0


- Matador! - 22-11-2005

4-0, heb er vertrouwen in dat het vanavond eindelijk een wervelende Rosenberg-show gaat worden :wink:


- Ekslem - 22-11-2005

Ik hoop dat ik vanavond een leuke wedstrijd te zien ga krijgen. 4-0 zou van mij dus best mogen. Ik verwacht een 2-1


- Kezmania - 22-11-2005

Ekslem Wrote:Ik hoop dat ik vanavond een leuke wedstrijd te zien ga krijgen. 4-0 zou van mij dus best mogen. Ik verwacht een 2-1


Een leuke wedstrijd zal wel leuk zijn. Doe maar 4-3 dan.
Lekker koud biertje erbij :razz:


- Bocaloca - 22-11-2005

Markus en edgar in de basis
helaas pino ook ipv rosales!


- BIERTEAM.NET - 22-11-2005

Bocaloca Wrote:Markus en edgar in de basis
helaas pino ook ipv rosales!

Dat was de verwachting ja, maar volgens het Matchcentre van uefa.com staan Anastaciou en Boukhari gewoon in de basis!


- Bocaloca - 22-11-2005

idd BT je heb gelijk

22/11/2005 19:47

Thomas Vermaelen en Steven Pienaar keren terug in de basis van Ajax voor het duel met Sparta Praag. Hedwiges Maduro verhuist hierdoor naar het middenveld.
Omdat Tomás Galásek door een schorsing niet van de partij is, heeft coach Danny Blind ervoor gekozen Maduro van de verdediging door te schuiven naar het middenveld. Nigel de Jong blijft op de bank zitten. Naast Maduro completeren Wesley Sneijder en Olaf Lindenbergh de middenlinie.

Thomas Vermaelen vormt met Zdenek Grygera het centrale verdedigingscentrum. Het is niet voor het eerst dat Blind beide verdedigers aan elkaar koppelt. Ook in het thuisduel met Arsenal stonden beide spelers naast elkaar opgesteld.

In de aanval keert Steven Pienaar terug. De Zuid-Afrikaan ontbrak zaterdag tegen FC Twente nog door een schorsing. Mauro Rosales zit hierdoor weer op de bank. Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari zijn de twee andere aanvallers.


- Berend Botje - 22-11-2005

Mijn avond kan al niet meer stuk door de geniale opmerking van Cruijff:
'Er is geen toekomst zonder verleden'


- Bocaloca - 22-11-2005

Dat was inderdaad weer een hele mooie Smile


- Lamme Lennie - 22-11-2005

Wat een boutvoorhoede!!! :x


- Treesong - 22-11-2005

Berend Botje Wrote:Mijn avond kan al niet meer stuk door de geniale opmerking van Cruijff:
'Er is geen toekomst zonder verleden'

Die is nie eens van em zelf Smile


- Moker - 22-11-2005

Oh wat heb ik een slecht voorgevoel...ik zie nu al dat die tsjechen gretiger en geconcentreerder zijn....


- Bocaloca - 22-11-2005

Wat een ongelofelijke slechte wedstrijd met een ongelofelijk slechte kutcommentator


- Ekslem - 22-11-2005

Het begon nog redelijk. Ik had tenminste het idee dat het wat kon gaan worden, maar nee.....


- Genomico - 22-11-2005

Wat een schande voor het Nederlandse voetbal is deze wedstrijd. In de rest van Europa zal de samenvatting van deze wedstrijd niet langer dan 1 minuut duren (om nog net even de goal te laten zien)


- Treesong - 22-11-2005

1-0 de Jong! :lol:


- tietuh - 22-11-2005

wrom houden ze nooit de 0 zeg!!drama team


- Tripplexxx - 22-11-2005

tietuh Wrote:wrom houden ze nooit de 0 zeg!!drama team

Nooit de 0??? :roll: :roll:


- Saartje - 22-11-2005

Niet zeiken !! Winnen = winnen

[en dan komt Ajax nog goed weg met die laatste overtreding binnen de 16]


- Ekslem - 22-11-2005

Hoezo 100% strafschop, gelijkspel was echter ook genoeg geweest.
Feli joduh!


- Lamme Lennie - 22-11-2005

Matige wedstrijd, maar verdiende overwinning.
Wellicht kan het publiek zich voortaan richten op het toejuichen van de spelers ipv die debiele liedjes over Jaakke (op verzoek van deze teletekstsupporter die lekker warm in zijn bedje de wedstrijd keek :razz: )


- Bocaloca - 23-11-2005

ging et nou over auto in de schoen van jaakkee ofzow, ik volgde et nie helemaal Tongue


- Antidote - 23-11-2005

Daar had ik ook al last van.....
Kan iemand herhalen wat er nou gezongen werd.....Fabian?


- Matador! - 23-11-2005

Ik kon er ook niet echt hoogte van krijgen, behalve het "Jaakke is de zak van Sinterklaas". Wat was het ongelovelijk koud zeg, van het voetbal werd je ook al niet veel warmer. Ajax beter, maar echt grote kansen kreeg het niet echt. Een paar ballen uit de 2e lijn. Slechtste man van het veld: Boukhari, op de voet gevolgd door Lindenbergh en Maduro.


- Bumme - 23-11-2005

Zat je dan soms achter glas Matador? Als je dit niet kon horen moet je echt je oren laten uitspuiten hoor........

Luister Johnnie Jaakke
We willen best iets voor je doen
Als jij nu lekker op rot,
Krijg je een auto in je schoen.....

En van je he la he la ho la la he !

Slechtste speler:

1 Maduro (werkelijk geen bal goed)
2 Boukhari (onzichtbaar)
3 Pienaar (een goede actie is echt te weinig)

Beste speler:

1 Urby (echt een genot om naar te kijken)
2 Nigel (deed weinig fout en twee goals)
3 Sneijder (zwak in afronden maar altijd aanspeelbaar)