The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Irritante reclames - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Irritante reclames (/showthread.php?tid=364)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


- de nieuwe - 02-08-2006

Ad Wim Wrote:Waar ik me elke keer weer kapot aan erger, is die Limbo (of Brabo,who cares) van de SNS Bank!
I care! Limbo of Brabo is een wereld van verschil!


- Treesong - 02-08-2006

Het is een Limbo en tis deze holatut:

[Image: maudh.jpg]


- Marshall - 02-08-2006

Maud!!! Vond ik toen ze nog presenteerde altijd best een aantrekkelijk hertje


- Treesong - 02-08-2006

Alleen dat accent heh :wink:


- Marshall - 02-08-2006

Gheerlijk! Heb ook een zwak voor Belgischen dames. Vorig jaar nog een weekend doorgebracht met de persvoorlichtster van Pioneer in Antwerpen. Ze zag er wel okay uit maar met dat accent erbij...... Mjummie! Als een pakje boter in de warme juli-zon...


- Ekslem - 03-08-2006

Maat van me heeft sinds een aantal maandjes ook een Belgisch hertje en het accent van dat hertje is idd heeeeeeeeeeerlijk! En dan heb ik het ineens nog niet over bepaalde woorden die ze gebruikt =D>


- Gerben Zonderland - 27-08-2006

"EEN CHALET HEET DAT! EEN CHALET!"

"DAT HEET EEN CHALET, WEET JE WEL?"

Puke


- Treesong - 27-08-2006

En wat te denken van die vreselijk slechte Senseo reclames, o.a. met die kale sloeber wiens toepet afvalt :roll:

Met die onzettend sneue liedjes d'r bij die je pas verstaat als je d'r echt op gaat letten


- Gerben Zonderland - 17-10-2006

"Hee, zie je die grote witte doos, achter je?"

"En nee, het is niet je schoonmoeder die net voorover bukt in haar te korte rokje, het is een doos wasmiddel...." #-o


- gittermaster - 17-10-2006

Retteketet naar beter bed....


- Treesong - 17-10-2006

En die poepende Chinese kleuters heb ik nu ook wel gezien Icon_evil


- Bor de Wolf - 17-10-2006

Ekslem Wrote:Maat van me heeft sinds een aantal maandjes ook een Belgisch hertje en het accent van dat hertje is idd heeeeeeeeeeerlijk! En dan heb ik het ineens nog niet over bepaalde woorden die ze gebruikt =D>

Zit je weer op de vriendinnen van je zogenaamde vrienden te geilen? Ik ben benieuwd wat ze van jouw "vrouwtje"of "hertje" vinden...


- Voyou - 17-10-2006

Die nieuwe radio-reclame van Carglass is ook heel erg Xtragaap4de en komt zo vaak dat hij behoorlijk irritant begint te worden.

Carglass repareert, Carglass vervangt Puke Het erge is misschien nog wel dat die reclame in Frankrijk ook bestaat en net zo irritant is (Carglass repare, Carglass remplace) en ik altijd weer blij was dat die in Nederland niet bestond..


- Marshall - 18-10-2006

Irritantste radioreclame van het moment: "DATMEENJENIET?!"

grrrrrrr


- Ekslem - 18-10-2006

Bor de Wolf Wrote:
Ekslem Wrote:Maat van me heeft sinds een aantal maandjes ook een Belgisch hertje en het accent van dat hertje is idd heeeeeeeeeeerlijk! En dan heb ik het ineens nog niet over bepaalde woorden die ze gebruikt =D>

Zit je weer op de vriendinnen van je zogenaamde vrienden te geilen? Ik ben benieuwd wat ze van jouw "vrouwtje"of "hertje" vinden...

Ik weet inmiddels dat je niet de snelste bent, maar 1,5 maand achterlopen, is wel heel sloeberig!!


- Dugarry - 18-10-2006

De radioreclame van FIFA'07 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:


- Feits - 18-10-2006

De Parijse-hotelochtend-uitvoering van:

Ja zequer, dè ipothequer

Icon_evil


- Bocaloca - 18-10-2006

AL die nepreclames van supermarkten die het concept van AH na willen doen
Die vent van AH is gewoon geestig, en doet het leuk. NU moet de rest het ineens ook allemaal zo doen.
Icon_evil


- Treesong - 18-10-2006

Feits Wrote:De Parijse-hotelochtend-uitvoering van:

Ja zequer, dè ipothequer

Icon_evil

Dude, they all suck :x


- Treesong - 27-10-2006

De nieuwe Burger King reclame :eeeek: Puke


- EJR - 27-10-2006

Kannie?


- Feits - 27-10-2006

Die moet je KOPEN!!! joh, KEIGOED!!! Die moet je KOPEN!!! jongen, KOPEN!!!, KEIGOED!!! jongen, KOPEN!!!, KOPEN!!!, KOPEN!!!


- Gerben Zonderland - 28-10-2006

Feits Wrote:Die moet je KOPEN!!! joh, KEIGOED!!! Die moet je KOPEN!!! jongen, KOPEN!!!, KEIGOED!!! jongen, KOPEN!!!, KOPEN!!!, KOPEN!!!

Al die Mediamarkt-reclames zijn tenenkrommend slecht. Het reclamebudget was natuurlijk helemaal opgegaan aan Arjan Ederveen en dus hebben ze nu maar aan een magazijnhulp de opdracht gegeven om zich als een mongool te gedragen. :roll:


- Gerben Zonderland - 28-10-2006

[edit]


- de nieuwe - 28-10-2006

Je valt in herhaling, Gerben :wink:


- Feits - 28-10-2006

de nieuwe Wrote:Je valt in herhaling, Gerben :wink:

Dat mag met zo'n onbenullige reclame die zelf draait op herhaling :Big Grin


- Treesong - 28-10-2006

Hee Ali! Respect man! #-o


- Balthazar - 28-10-2006

Tim?


- joep - 30-10-2006

Mediamarkt reclame vind ik dan weer briljant. Eerste keer dat ik die zag, gewoon hardop gelachen. Zal mijn gevoel voor humor wel zijn.


- Marshall - 30-10-2006

Balthazar Wrote:Tim?

GE-WEL-DI-GE reclame!!! Erg goed verzonnen! Cup-A-Soup heeft er weer een toppertje bij!