![]() |
Vitesse- Groningen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Vitesse- Groningen (/showthread.php?tid=3724) |
Vitesse- Groningen - Tripplexxx - 29-08-2008 Het gaat weer beginnen vanavond en ik heb er zin in. Zit vanavond in het Geldredome en ik verwacht een leuke wedstrijd. Benieuwd hoe Vitesse voor de dag gaat komen met alle aankopen. Re: Vitesse- Groningen - Vret Mien Gras - 29-08-2008 Tripplexxx Wrote:Zit vanavond in het Geldredome Vrijwillig? Re: Vitesse- Groningen - Gerben Zonderland - 29-08-2008 Tripplexxx Wrote:Het gaat weer beginnen vanavond en ik heb er zin in. Ik neem aan in een zwart-geel gestreept shirt met de naam en rugnummer op de achterkant... Maar veel plezier gewenst. Ik woon gelukkig aan de andere kant van de stad, dus geen last van de herrie en de 'fans'. :8: Re: Vitesse- Groningen - Bocaloca - 29-08-2008 Pffft onwijze taalzeur :razz: Re: Vitesse- Groningen - Tripplexxx - 29-08-2008 Bocaloca Wrote:Pffft onwijze taalzeur :razz: Pure interpretatie, dat mag.... :wink: Re: Vitesse- Groningen - Tripplexxx - 29-08-2008 Vret Mien Gras Wrote:Tripplexxx Wrote:Zit vanavond in het Geldredome Ja uiteindelijk wel, maar niet omdat ik supporter van Vitesse ben.... Re: Vitesse- Groningen - Bredanaar - 29-08-2008 heeft iemand hier al beeld bij 'eredivisie live'? Re: Vitesse- Groningen - AssyriskaFF - 29-08-2008 Bredanaar Wrote:heeft iemand hier al beeld bij 'eredivisie live'? Ja, ik zit bij Ziggo ![]() Ik werk ook voor Ziggo ( verkop afdeling) dus heb nog ff bij mijzelf dubbel gecheckt ![]() Re: Vitesse- Groningen - Mukkus - 29-08-2008 AssyriskaFF Wrote:Bredanaar Wrote:heeft iemand hier al beeld bij 'eredivisie live'? En wat is het record verkoppen bij jullie op de afdeling dan? Re: Vitesse- Groningen - AssyriskaFF - 29-08-2008 Mukkus Wrote:AssyriskaFF Wrote:Bredanaar Wrote:heeft iemand hier al beeld bij 'eredivisie live'? ehm 20 ofzo ![]() Re: Vitesse- Groningen - Bredanaar - 29-08-2008 Heb net een half uur bij Ziggo aan de klantenservice lijn gehangen voor ik contact kreeg. Eindelijk iemand aan de lijn gekregen die mijn 2 smartcardnummers invoerde en me vertelde dat ik binnen 2 uur beeld heb. Dan zie ik in het slechtste geval in ieder geval nog de 2e helft. Re: Vitesse- Groningen - AssyriskaFF - 29-08-2008 Bredanaar Wrote:Heb net een half uur bij Ziggo aan de klantenservice lijn gehangen voor ik contact kreeg. Eindelijk iemand aan de lijn gekregen die mijn 2 smartcardnummers invoerde en me vertelde dat ik binnen 2 uur beeld heb. Dan zie ik in het slechtste geval in ieder geval nog de 2e helft. Je moet ook de verkoop bellen. Die doen dit veel sneller ![]() ![]() Re: Vitesse- Groningen - Bredanaar - 29-08-2008 : ![]() *edit* ja ik heb beeld (20.10 uur) ik zie die kop van van Halst \ ![]() Re: Vitesse- Groningen - Ekslem - 29-08-2008 Over kut bedrijven gesproken... Ziggo ![]() Re: Vitesse- Groningen - Gerben Zonderland - 29-08-2008 0-2 voor de FC, na rood voor Struijk in de 68e minuut. Re: Vitesse- Groningen - waf - 29-08-2008 0-3 feyenoord zou interesse hebben in velthuizen, ik weet niet of dat zo verstandig is... Re: Vitesse- Groningen - harry_bierdop - 29-08-2008 Nou Wafmans.. Velthuizen kan dan wel bij die Arnhemmers spelen, hij wordt, als ie het al niet is, echt een topper! Vorig jaar vele punten gepakt voor vitesse! 0-4, mooie seizoensopening ! ![]() Re: Vitesse- Groningen - Ekslem - 30-08-2008 Achteraf baal ik ervan dat wij Velthuizen niet hebben gecontracteerd, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik me nu al enorm erger aan die Zakaardappelenson Re: Vitesse- Groningen - Bredanaar - 30-08-2008 Gerben Zonderland Wrote:0-2 voor de FC, na rood voor Struijk in de 68e minuut. [EBmode on] Die heb ik!!!! [EBmode off] goede oefening: - 8 uit 2 :wink: Re: Vitesse- Groningen - Peter - 01-09-2008 Ekslem Wrote:Achteraf baal ik ervan dat wij Velthuizen niet hebben gecontracteerd, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik me nu al enorm erger aan die Zakaardappelenson Ga je nou die Derksen napraten? :eeeek: Re: Vitesse- Groningen - Ekslem - 01-09-2008 Peter Wrote:Ekslem Wrote:Achteraf baal ik ervan dat wij Velthuizen niet hebben gecontracteerd, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik me nu al enorm erger aan die Zakaardappelenson Wanneer heeft de Snor dat dan gezegd? En wat zal mij het trouwens... :razz: Re: Vitesse- Groningen - Peter - 01-09-2008 Ekslem Wrote:Peter Wrote:Ekslem Wrote:Achteraf baal ik ervan dat wij Velthuizen niet hebben gecontracteerd, maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik me nu al enorm erger aan die Zakaardappelenson Dat Isaksson als een zak aardappelen naar de hoek gaat. Re: Vitesse- Groningen - Ekslem - 01-09-2008 Oh dat, niet gehoord overigens. Dacht dat je het over Piet had |