The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) (/showthread.php?tid=3942) Pages:
1
2
|
Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 Vanavond staat de eerste confrontatie van Verhoeven met zijn toekomstige werkgever op het programma. Goed nieuws voor FCV is dat Tuyp weer kan spelen. Minder nieuws is dat Tim Bakens griep heeft en niet in actie kan komen. Ook Van Dijk en Narsingh zullen niet spelen. Zij kampen met een hamstring blessure. Het is voor het eerst in de historie dat FC Volendam tegen AJAX niet vooraf is uitverkocht. Ik zeg 1-1 en dan scoort Platje met de hand 2-1 in de verlenging. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - waf - 12-11-2008 kan dit gewoon in de knjbbeker topic? Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink: Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - waf - 12-11-2008 Davydoff Wrote:lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink: zet je wel het goede petje op vanavond? :razz: Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 Quote:VOLENDAM - Ajax zou vanavond wel eens een zware dobber kunnen hebben aan FC Volendam in de derde ronde van de KNVB-beker. De statistieken spreken in het voordeel van de club uit het vissersdorp. In de strijd om de nationale beker won FC Volendam twee van de drie ontmoetingen. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Vret Mien Gras - 12-11-2008 waf Wrote:Davydoff Wrote:lijkt mij niet. Of wil je het overzichtelijk houden? Er zijn ook zoooooooooveel nieuwe topics :wink: ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Bocaloca - 12-11-2008 ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Bumme - 12-11-2008 Davydoff Wrote:Quote:VOLENDAM - Ajax zou vanavond wel eens een zware dobber kunnen hebben aan FC Volendam in de derde ronde van de KNVB-beker. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Lamme Lennie - 12-11-2008 Het wordt pingels, en dan wint Volendam uiteraard (door de Held) Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 De Held gaat vlammen!!! Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Bumme - 12-11-2008 Davydoff Wrote:De Held gaat vlammen!!! Gaat ie na de wedstrijd naar Het Hemeltje dan? Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Moker - 12-11-2008 Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Komen die ook op het forum? Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Lamme Lennie - 12-11-2008 Ik wil even Jeroen Verhoeven bedanken! Uiteraard de Man of the match!!! En ik wil even Evander Slow bedanken ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Lamme Lennie - 12-11-2008 Moker Wrote:Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Van mij mag het, en van mij mogen ze ook elke wedstrijd bij Volendam komen! =D> =D> =D> =D> Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - centre court - 12-11-2008 wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit? Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Moker - 12-11-2008 Lamme Lennie Wrote:Moker Wrote:Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Om Davydoff en Jeroen Verhoeven vet te mesten met kebab zeker? ... \ ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Lamme Lennie - 12-11-2008 centre court Wrote:wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit? Waren naar eigen zeggen op uitnodiging van Yildiz (middenvelder van Volendam). 120 minuten hebben ze met 27 man het stadion laten trillen :lol: Helaas zijn ze er normaal nooit, maar als ik Volendam was zou ik ze een gratis seizoenkaart geven. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 Moker Wrote:Lamme Lennie Wrote:Moker Wrote:Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Dat zijn we al!!!! HELEMAAAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 12-11-2008 Lamme Lennie Wrote:centre court Wrote:wat waren die gasten mee bezig? vast groepje dorpsidioten of zie je ze normaal nooit? En helaas, voor hun, kwam hij geen minuut in actie. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Vret Mien Gras - 13-11-2008 Davydoff Wrote:Moker Wrote:Lamme Lennie Wrote:Moker Wrote:Davydoff Wrote:Ik wil even de Turken naast mij in het vak bedanken!!! Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ....... Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 13-11-2008 Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ....... AZ? Waarom AZ? Dan nog liever Lienden hehe Ik heb wel al drie jaar een seizoenkaart voor Volendam en dus schreeuw ik het hardst voor Volendam. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Vret Mien Gras - 13-11-2008 Davydoff Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ....... Kaart van Ajax te duur? Nee gein, ik wist niet dat je al drie jaar een Volendam kaart had; respect. Neemt niet weg dat je een clubhopper bent. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Moker - 13-11-2008 Davydoff Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ....... Een seizoenskaart voor de lokale snackbar zeker ... ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 13-11-2008 Moker Wrote:Davydoff Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Dat meen je niet, en als Volendam straks eruit ligt loop je te schreeuwen voor AZ....... Hoor ik daar iemand een geit neuken? Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Moker - 13-11-2008 Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \ ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - gittermaster - 13-11-2008 : ![]() ![]() Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Davydoff - 13-11-2008 Moker Wrote:Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \ Ik hoor iemand een geit neuken, maar dat is niet zo... want het is volgens jou het geluid van een geit die ik net naar binnen heb gewerkt.... Briljante comeback =D> Ik ga maar nu nog even snel naar de snackbar, want voordat je het weet is ie weer gesloten omdat 2 jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk denken dat ze recht hebben op de inhoud van de kassa. Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - Moker - 13-11-2008 Davydoff Wrote:Moker Wrote:Nee dat is die geit die je net naar binnnen heb gewerkt.... \ Wat maakt jou de inhoud van de kassa nou uit....het gaat je toch alleen om het eten wat er ligt.... Re: Verhoeven vs. Ajax (deel 1) - waf - 13-11-2008 is moker nou een geit aan het vingeren in de maag van davidoff? |