The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 (/showthread.php?tid=4244)

Pages: 1 2


Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 05-02-2009

Ronde 2:

1: Enemykill 11
2: Ekslem 9
3: vHaren84 7
4: HarryBierdop 5

Tussenstand na 2 rondes:

1: Ekslem 20
2: Enemykill 20
3: Harrybierdop 12
4: vHaren84 7
5: Adwim 5
6: gittermaster 4
7: Adder 3
8: Treesong 2
9: Deshotas 1
10: SirHeinz 0
11: Jansoe 0
12: Kuiper 0

Volgende ronde: dinsdag 10 februari om 20:00
Laten we hopen dat we danw eer met minimaal 10 man zijn.


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Ad Wim - 05-02-2009

Dus gewoon dezelfde puntentelling als de vorige keer?! Ik wil niet weer de discussie oprakelen, maar ik weet niet of ik daar zin in heb. Zo worden degenen die alle 10x kunnen wel heel erg bevoordeeld...


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Adder - 05-02-2009

Meestal met kampioenschappen.
De constante factor wint( en terecht)


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Ad Wim - 05-02-2009

Ligt eraan met welke kampioenschappen je het vergelijkt. En als je de puntentelling met minder mensen ook naar beneden haalt, wint nog steeds de meeste constante.


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Jansoe - 05-02-2009

Ik zou hier ook idd een andere puntentelling aan toedienen.


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Ad Wim - 06-02-2009

Maar je houdt hier dus wel aan vast, Gitter?


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 06-02-2009

ja, ik hou me hieraan vast, als alles is afgelopen kunnen we de boel gaan evalueren. Nu pas ik t niet meer aan. Uiteraard staat het een ander vrij om een andere puntentelling er op los te laten, maar ik laat t zo. Nieuwe toernooi is overigens aangemaakt


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - deshotas - 07-02-2009

zo ik ben erbij dinsdag...

!! :8:


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 07-02-2009

volgens mij is deshotas nog een beetje dronken en bedoelt hij dat hij er bhij is met pokeren dinsdag Smile


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 09-02-2009

al 3 ingeschreven... dat is een record 46 uur voor aanvang Smile


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - BIERTEAM.NET - 09-02-2009

46 uur? Dacht dat het morgenavond was!

Ik kan er misschien wel bij zijn, maar weet niet of ik op tijd ben... Kijk wel ff of ik wellicht inschrijf en op sit-out ga of alsk bijvoorbeeld 5 of 10 minuten later ben nog gebruik maar van de late inschrijving!


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 09-02-2009

sorry, rekenfoutje... Smile morgenavond idd 20:00


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Ad Wim - 10-02-2009

Weet nog niet of ik erbij ben vanavond. Moet eigenlijk trainen namelijk. Wilde dit aanvankelijk wel een keer afzeggen voor en keertje, maar gezien de scheve puntenverdeling en de waarschijnlijk geringe opkomst weet ik niet of dat het waard is...


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Adder - 10-02-2009

Ik ben er bij vanavond(toch wel Ekslem,ondanks mijn treurmars van gisteravond.... :wink: ).


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Haggie - 10-02-2009

Ik ben er vnv niet bij!


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - harry_bierdop - 10-02-2009

Ik ook niet..


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - kuiper - 10-02-2009

Ik ben er vanavond in principe gewoon bij. Ik hoop wel op minimaal 6 deelnemers.


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Treesong - 10-02-2009

Ik ben er ook bie :-"


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Saartje - 10-02-2009

Kan ik ergens mee koekeloeren?? :wink: waar wordt dit gespeeld?


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Adder - 10-02-2009

Saartje Wrote:Kan ik ergens mee koekeloeren?? :wink: waar wordt dit gespeeld?


zie travian IGM


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 10-02-2009

kuiper Wrote:Ik ben er vanavond in principe gewoon bij. Ik hoop wel op minimaal 6 deelnemers.
dat zit dus wel goed. Nu al ingeschreven; gitter, deshotas, jansoe, vharen. Dan nog Kuiper, treesong, ekslem en adder en wellicht nog enkelen die zich gaan aanmelden zo


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - kuiper - 10-02-2009

Ik hoop wel dat ik iets langer meedoe dan de eerste ronde. :oops:


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 10-02-2009

hehe, ff KK tegen AA eerste hand nu Smile


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - kuiper - 10-02-2009

Dan ga ik weer all-in. :lol:


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - centre court - 10-02-2009

Ik moet ook trainen vanavond, helaas.


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 10-02-2009

maccie ook Smile gezellig. Dus in ieder geval 9. Leuk!


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Saartje - 10-02-2009

gittermaster Wrote:maccie ook Smile gezellig. Dus in ieder geval 9. Leuk!

Zeg Gitter, kan deze noob op poker gebied meekijken?? :8: of is prive echt prive?


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Treesong - 10-02-2009

hoop dat ik op tijd kan beginnen... eerst even taco's eten =P~


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - gittermaster - 10-02-2009

Saartje Wrote:
gittermaster Wrote:maccie ook Smile gezellig. Dus in ieder geval 9. Leuk!

Zeg Gitter, kan deze noob op poker gebied meekijken?? :8: of is prive echt prive?
tuurlijk kan je meekijken Saartje, ik dacht dat Adder je verwees naar een pagina oid waar ie dat wilde uit leggen. Moet je pokerstars downloaden en dan bij het kopje toernooien/prive/sd ronde 3 gaan.als het niet lukt moet je t ff laten weten


Re: Uitslag ronde 2 + tussenstand + aankondiging ronde 3 - Adder - 10-02-2009

gittermaster Wrote:
Saartje Wrote:
gittermaster Wrote:maccie ook Smile gezellig. Dus in ieder geval 9. Leuk!

Zeg Gitter, kan deze noob op poker gebied meekijken?? :8: of is prive echt prive?
tuurlijk kan je meekijken Saartje, ik dacht dat Adder je verwees naar een pagina oid waar ie dat wilde uit leggen. Moet je pokerstars downloaden en dan bij het kopje toernooien/prive/sd ronde 3 gaan.als het niet lukt moet je t ff laten weten


Die jurk heb ik ook alles uitgelegd.
Maar ja......het blijft een wijf hè? Niet zo vlot en zo met computers...... :wink: