The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Blessureregels posten!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Blessureregels posten!! (/showthread.php?tid=429)

Pages: 1 2 3


Blessureregels posten!! - Moker - 21-12-2005

3,7. [Teamnaam] zal het een tijdje zonder [Speler] moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.

1,2,3,4. [Teamnaam] zag zich gedwongen tot wisselen, omdat [Speler] na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.

1,2. Na [x] minuten moest [Speler] met een knieblessure van het veld. [Speler] nam zijn plek in.

1. De scheidsrechter toonde [Speler] van [Teamnaam] de gele kaart na een heel nare overtreding. [Speler], het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.

1. Na een gemene trap tegen zijn schenen moest [Teamnaam]-speler [Speler] in de [x]e minuut het veld verlaten.


- Devlin - 21-12-2005

Devlinshire zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jan Rundbratt na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.

Blessure: 4 weken


- Devlin - 21-12-2005

deze weet ik trouwens ook nog goed...

Devlinshire zal het een tijdje zonder Ryan Bell moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.

Blessure: 7 weken


- Moker - 21-12-2005

gvd die heb ik nu


- Legion - 21-12-2005

De scheidsrechter toonde Harm-Jan Koning van Bavkes de gele kaart na een heel nare overtreding. UefaCupWinners2002 zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Mats Martinsson na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon = 2 WEKEN

Na 81 minuten moest Dennis Johansson met een knieblessure van het veld. Arno Pastink nam zijn plek in. = 2 WEKEN

De scheidsrechter toonde Gerard-Jan van Heeswijk van Sparta de gele kaart na een heel nare overtreding. Rasmus Õng, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. = 1 WEEK


- Mac - 21-12-2005

zo'n topic heb ik laaaang geleden al eens geopend...geen zin om m op te zoeken maar daar kun je er al veel uithalen


- Moker - 21-12-2005

ok merci mac


- Lamme Lennie - 21-12-2005

Na 78 minuten moest Carlo Grazziani met een knieblessure van het veld. Jorren Pinterman nam zijn plek in.

Bij Legion kostte dit 2 weken, bij mij 1.


- EB Sports - 21-12-2005

Na 76 minuten liep BB-speler Waldek Piwko een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door = pleister.


- Jansoe - 21-12-2005

Jansoe zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Brieve MacRaild na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.

3 weken godver Icon_evil


- Moker - 21-12-2005

EB Sports Wrote:Na 76 minuten liep BB-speler Waldek Piwko een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door = pleister.

:lol:


- Bocaloca - 21-12-2005

Hou het eerder op #-o #-o #-o


- Phoebus - 21-12-2005

Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Finoxen-speler Kimmo Saari in de 23e minuut het veld verlaten = 1 week


- Adder - 21-12-2005

Na een knuppel gekopt te hebben van een clubswinger, kon hij niet meer verder.

9 WEKEN :cry:


Sorry, kon het niet laten :wink:


- Phoebus - 22-12-2005

:lol: Had vast ook niet echt een hard hoofd.


- Marshall - 22-12-2005

Moet dit dat niet in starttopic ge-edit worden door TS (=Moker)?

Mijn meest recente:

... na een zware overtreding. Marshall zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Eddie Sommarbrant na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. (+1)


- Moker - 22-12-2005

done.


- Depor - 22-12-2005

Heb ergens ook nog een keer iets met een brancard gehad...


- Mukkus - 22-12-2005

Is misschien het aantal fysio's ook van belang? Is maar een detail....


- Guest - 28-12-2005

Dredevils zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Zeger Huygens na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.

+4:x

Gelukkig zitten we in het tussenseizoen.


- Birger - 28-12-2005

Na een gemene trap tegen zijn schenen moest United-speler Mischa Marxmüller in de 81e minuut het veld verlaten en werd vervangen

Hoop dat het meevalt #-o

EDIT1: Als het klopt wat MOker hierboven al gezet heeft, dan zou het +1 moeten zijn :|
EDIT2: Niet dus.. 3 :cry:


- Bocaloca - 28-12-2005

iets in de enkels was +4 bij mij net :letitallout:


- Bakke - 06-02-2006

Mijn oud-speler Daugbjerg beleefde weinig plezier aan z'n debuut voor zijn nieuwe club:

Quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Kronenklub-speler Ralph Daugbjerg in de 21e minuut van het veld worden gedragen.

Blessure: 8 weken...


- Bakke - 06-02-2006

Daarnaast nog in mijn eigen wedstrijd:

Quote:Na 45 minuten moest Emil Pijnenburg worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.

Twee weken pleitos.


- Marshall - 06-02-2006

Gaat iemand anders dit even overnemen? Aangezien Moker namelijk met de horizon vertrokken is naar de deense ambassade....


- El Parasito - 09-02-2006

Vlaams:
Quote:In de 86e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis Parasitos-speler Fabian Haunschmidt van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn

Nederlands:
Quote:In de 86e minuut werd Parasitos-speler Fabian Haunschmidt, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen

mijn 18 jarige formidabel (1 week van uitmuntend) scoren :letitallout:

7 WEKEN!


- Mukkus - 09-02-2006

Hoeveel fysio's heb je, Para?


- El Parasito - 09-02-2006

5, meer dan genoeg dacht ik, ik heb ook niet zo vaak last van blessures..


- Mukkus - 09-02-2006

5 is wel aardig wat, ja. Ik had gedacht, gezien die 7 weken blessure, dat je hooguit 2 fysio's had......kortom: ik heb niks gezegd. Dikke vette pech.


- El Parasito - 09-02-2006

buddy geeft aan:

Quote:minimal: 2.76 weken
maximal: 3.22 weken