The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Blessureregels posten!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Blessureregels posten!! (/showthread.php?tid=429)

Pages: 1 2 3


- Caput Superior - 09-02-2006

In de 64e minuut ontving Golden-speler Giorgio van der Toorn een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Mats Thorquist van Fysio moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.

3 weken uit de running....


- Guest - 12-02-2006

In de 30e minuut werd Dredevils-speler Kısmet Geyik, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen

5 weken dus.


- Depor - 12-02-2006

Na 26 minuten moest Anselmo César worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.

+1


- Birger - 12-02-2006

Na 27 minuten moest Tobias Gunnarsson worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander

+3

wat is het verschil met depor??


- Lamme Lennie - 12-02-2006

Aantal fysio's en aantal dokteren?


- Birger - 13-02-2006

Die LL is toch goed Big Grin

@depor: #dokters:10
#fysio's:1

en van jou?
(beide voor de match natuurlijk)


- Mac - 13-02-2006

en er zit ook aardige random in hoor.


- T00L - 13-02-2006

Na 7 minuten moest Fredrik Drakell worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander

+2

2 dokters.


- Depor - 13-02-2006

Fysiotherapeuten: 5 (7 500 €)
Dokters: 6 (9 000 €)


- Lance - 15-02-2006

Quote:Moraalteam zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Svend Provst na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
+3

Quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Moraalteam-speler Jan Eriksen in de 32e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Kalid Kattani.
+3

Quote:Moraalteam zal het een tijdje zonder Jonas MÃ¥nland moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
+6

Quote:Moraalteam moest in de 73e minuut wisselen. Svend Provst strompelde van het veld en werd vervangen door Will De Witte.
+2, maar speelde met een [Image: bruised.gif]

Quote:Na 82 minuten moest Basil Hasan worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
+2

Allen met 10 fysio's in dienst.


- Mukkus - 15-02-2006

Lance Wrote:Allen met 10 fysio's in dienst.

Dan moet je juist blij zijn, anders had je veeeeeeeeel meer blessures gehad. :wink:


- Lamme Lennie - 15-02-2006

Lance, was dat in 1 wedstrijd? :eeeek:


- Lance - 15-02-2006

Lamme Lennie Wrote:Lance, was dat in 1 wedstrijd? :eeeek:

Dat zou uniek zijn. Provst die in 1 wedstrijd 2x geblesseerd raakt Wink


- Lamme Lennie - 15-02-2006

Hehe :Big Grin :oops:


- Marshall - 16-02-2006

Nog maar eens mijn eerdere vraag:

Marshall Wrote:Gaat iemand anders dit even overnemen? Aangezien Moker namelijk met de horizon vertrokken is naar de deense ambassade....

En mijn meest recente:

José María Cairós Barreto van Marshall moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.
+5 :letitallout:


- Mac - 26-02-2006

feest vanavond!!

Quote:Boris Baćac van SkandalouZ moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.

viel mee +1

Quote:Na 63 minuten moest Rafael Zuñiga worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.

ook +1

Quote:SkandalouZ zal het een tijdje zonder Robert Sunde moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.

+4 Sad


- gittermaster - 26-02-2006

Péricles Borja strompelde van het veld en werd vervangen door Casper Rosenberg.
+1 en kan wel trainen... (4 fysio's)


- Birger - 27-02-2006

Quote:United zal het een tijdje zonder Manuel Liñán de Vera moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.

+4

Dat zal de standaard zijn Mac Sad
Was overigens mijn keeper :letitallout:


- Lance - 03-03-2006

Hmmm...:

Quote:United Arab Emirates zal het een tijdje zonder Kalid Kattani moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op

Hij had een pleister, maar het was slechts +4 net als in het bericht hierboven.


- Jansoe - 08-03-2006

Quote: Alfred Ociepa van Fingerspitzen moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.

+3

:oops: :oops: :oops:


- Sjeffer - 08-03-2006

Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Sjeffer-speler Sicco Backers in de 82e minuut van het veld worden gedragen.

+4 Sad


- Bocaloca - 08-03-2006

+1
bocastarz moet Claus Preijer wisselen, want na die zware overtreding kan hij geen stap meer verzetten


- Bocaloca - 12-03-2006

+6 :S


- gittermaster - 13-03-2006

Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest gittermaster-speler René Dziobek in de 83e minuut van het veld worden gedragen. = +4 met 4 fysio's

edit: ik zie precies dezelfde bij Sjef...(was ook nog dezelfde datum)
Ook nagenoeg dezelfde minuut Smile (speelde jij ook vleugelaanval?)
Misschien ontdekken we bepaalde formules :razz:


- Sjeffer - 13-03-2006

Nope, speelde afgelopen woensdag weer eens 4-3-3 counter. En waar bij jou de spits zich blesseerde, was dat bij mij de keeper. Dus formules kunnen nog even achterwege blijven. :wink:

Heb zelf overigens al sinds dag 1 dat ik een team heb (augustus 2004) slechts 1 fysio in dienst en tot afgelopen week beviel me dit uitstekend. Vrijwel nooit blessures en als er es een keer iemand uitviel dan vrijwel altijd met +1 of hoogstens +2. Ik heb mezelf dan ook de theorie aangepraat dat als je weinig varieert met je aantal fysio's dat blessures dan ook weinig voorkomen.

Afgelopen twee potjes echter een +4 en een +3 voor de kiezen. Ik kijk het nog eeen weekje aan, maar als er de komende wedstrijden weer spelers blessee gaan uitvallen dan moet ik toch maar eens wat meer in de fysio's gaan investeren...


- Depor - 14-03-2006

Als het kalf verdronken is......


- Jansoe - 14-03-2006

dan kon het niet zwemmen. :wink:


- Caput Superior - 15-03-2006

Dre Wrote:In de 30e minuut werd Dredevils-speler Kısmet Geyik, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen

5 weken dus.

Bij mij dezelfde regel: "In de 67e minuut werd Fysio-speler Thijs den Bogaard, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen."

+3 in mijn geval. Is wel een trainee, balen dus...


- gittermaster - 03-09-2006

Quote:Quote:
Moraalteam zal het een tijdje zonder Jonas MÃ¥nland moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
+6

Ik hoop niet dat dit altijd zo is... Urbain mijn potentiele franse U20 liep dit op!


- El Parasito - 06-09-2006

Quote: Fabian Haunschmidt werd er bij Parasitos in gestuurd voor Stanislav Voloşciuc, die in de 16e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing

Mn potentieel U20'er Sad

even afwachten voor het aantal weken..

Edit: +1