FTM Forum
Heracles - AZ - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Heracles - AZ (/showthread.php?tid=4295)

Heracles - AZ - harry_bierdop - 20-02-2009

Is er iemand die durft te gokken op Luirink voor 8 miljoen? Op AZ forum denken ze dat de kans redelijk aanwezig is dat hij de geschorste Jaliens vervangt. Andere opties zijn Mendes naar het centrum achterin of zelfs Klavan centraal en poulsen linksback :|

Re: Heracles - AZ - gittermaster - 20-02-2009

v Gaal is volgens mij altijd wel een voorstander van iemand laten spelen tegen zzijn oude club; wat dat aangaat zou Klavan een prima optie zijn

Re: Heracles - AZ - Bredanaar - 20-02-2009

Geld genoeg deze ronde dus ik hoef niet te gokken :8:
Klavan speelt iig, alleen de positie kan verschillend zijn.

ik heb ze beide

Re: Heracles - AZ - harry_bierdop - 20-02-2009

Klavan speelt zowiezo maar Gitter jij gokt dus op Luirink?

yep, voor die 8 miljoen kan ik t gewoon niet laten, los daarvan denk ik ook wel dat ie speelt, al is t maar een invalbeurt

Re: Heracles - AZ - Peter - 20-02-2009

Zou nog niet op Luirink rekenen. Is er maanden uit geweest! Die gaat echt niet na 1 potje bij Jong AZ meteen starten in de basis. Verder verwacht ik een lastig duel voor AZ en dan is t niet logisch een verdediger in te bregen.

mowah, 1-0 voor, zoals az al weken doet eigenlijk en dan laatste 20 minuten extra verdediger erin, zie ik wel gebeuren.

Ik moet nog zien of ze zonder Schaars de nul kunnen houden. Das toch de man die alles dichtloopt waardoor de verdediging niet onder druk komt. En in die verdediging zijn Luijckx en Klavan al geen toppers en missen ze ook nog Jaliens + het feit dat Heracles met 3 aanvallers en een nummer 10 speelt. Ik verwacht een 2-3 ofzo maar omdat iedereen AZ achterin heeft heb ik dat ook maar gedaan. :razz:

Re: Heracles - AZ - de nieuwe - 20-02-2009

Is Ari alweer fit genoeg voor in de basis na z'n invalbeurt vorige week ?

Volgens mij was Ari vorige week ook al fit genoeg, maar heeft Van Gaal gewoon geen reden om El Hamdaoui of Dembele erlangs te zetten.

Re: Heracles - AZ - THE SHUFFLE - 20-02-2009

Ik heb v/d Bergh....AZ gaat punten morsen dit weekend. Tis alleen de vraag of het er 2 of 3 worden!

Re: Heracles - AZ - Tripplexxx - 20-02-2009

THE SHUFFLE Wrote:AZ gaat punten morsen dit weekend. Tis alleen de vraag of het er 2 of 3 worden!

+1

Zou mij ook niks verbazen, maar tis niet aan mij om AZ thuis te laten. Als ze dan per ongeluk gewoon winnen en de nul houden kan ik mn mooie klassering wel gedag zeggen. Neem aan dat jij ook gewoon AZ hebt Tripplexxx? :razz:

Re: Heracles - AZ - Tripplexxx - 20-02-2009

Peter Wrote:Zou mij ook niks verbazen, maar tis niet aan mij om AZ thuis te laten. Als ze dan per ongeluk gewoon winnen en de nul houden kan ik mn mooie klassering wel gedag zeggen. Neem aan dat jij ook gewoon AZ hebt Tripplexxx? :razz:

Ben er nog niet uit....

Re: Heracles - AZ - kuiper - 20-02-2009

Gewoon Swerts en El Hamdaoui nemen. Dat is het minste risico in mijn ogen.

toch ook maar aangepast voor de zekerheid

Re: Heracles - AZ - BIERTEAM.NET - 20-02-2009

Ik verwacht hier idd ook een 'verrassing', en hoop er ook op want heb bewust AZ eruit gelaten aangezien 99% wel voor hen kiest...

Re: Heracles - AZ - D'r an met de lippe - 21-02-2009

Leuk om te lezen dat sommigen hier een verrassing verwachten, maar opmerkelijk vind ik het wel. Heracles heeft al 8 wedstrijden niet meer gewonnen, het zou wel een enorme stunt zijn als deze serie ten einde komt tegen de koploper. Dit zijn wel de wedstrijden waarin Heracles boven zichzelf kan uitstijgen, zeker voor eigen publiek. Ik verwacht een kleine nederlaag maar makkelijk zal het niet gaan voor AZ.

Re: Heracles - AZ - Mukkus - 21-02-2009

Ik verwacht een ruime overwinning voor AZ en dat zal echt makkelijk gaan.

Re: Heracles - AZ - Winstonicus - 21-02-2009

hoop dat het de wedstrijd van martens wordt

Re: Heracles - AZ - Sjaak - 21-02-2009

K - Martin Pieckenhagen
V - Tim Breukers
V - Birger Maertens
V - Jan Wuytens
V - Mark Looms
M - Kwame Quansah
M - Ricky van den Bergh
M - Mark-Jan Fledderus
A - Darl Douglas
A - Vojtech Schulmeister
A - Everton

K - Sergio Romero
V - Gill Swerts
V - Kees Luijckx
V - Ragnar Klavan
V - Simon Poulsen
M - Moussa Dembélé
M - Demy de Zeeuw
M - David Mendes da Silva
M - Maarten Martens
A - Ari
A - Mounir El Hamdaoui

Re: Heracles - AZ - Treesong - 21-02-2009

Hup Schulmeister! =D>

Re: Heracles - AZ - Sjaak - 21-02-2009

gittermaster Wrote:mowah, 1-0 voor, zoals az al weken doet eigenlijk en dan laatste 20 minuten extra verdediger erin, zie ik wel gebeuren.

Klopt

Re: Heracles - AZ - Adder - 22-02-2009

Kan me nu al verheugen als die op de kaasmarkt gaat staan:

WIJ ZIJN DE BESTE!!!!

Re: Heracles - AZ - D'r an met de lippe - 22-02-2009

Vannacht een beetje een gefrustreerd bericht geplaatst, heb deze maar even verwijderd :wink:
Goed weerstand gegeven gisteren, maar in de wetenschap dat het volgende week toch weer een stuk slechter is terwijl het er dan echt om gaat. We zullen zien, met W2-uit, Graafschap-uit, Volendam-thuis en Sparta-uit breekt nu een cruciale fase aan.