The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Kwartfinales return - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Kwartfinales return (/showthread.php?tid=4448) Pages:
1
2
|
Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 Voor William Gallas is het seizoen voorbij. De centrale verdediger van Arsenal blijkt de banden in zijn rechterknie dusdanig te hebben beschadigd, dat hij de komende maanden moet toekijken. Gallas verliet dinsdag vlak voor rust het veld tijdens het uitduel met Villarreal in de kwartfinale van de Champions League (1-1). De Franse international raakte geblesseerd doordat tegenstander Giuseppe Rossi op zijn knie viel. Gallas is een vaste waarde in de defensie van Arsenal. Dit seizoen kwam de 31-jarige Gunner 23 competitieduels en negen Champions League-wedstrijden aan spelen toe. Naast Gallas zag coach Arsène Wenger nog twee voorname verdedigers in de ziekenboeg belanden na het treffen in Spanje. Doelman Manuel Almunia is drie weken uitgeschakeld door een enkelblessure, linksback Gaël Clichy moet twee weken toekijken vanwege een rugkwetsuur. Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 de nieuwe Wrote:Doelman Manuel Almunia is drie weken uitgeschakeld door een enkelblessure, Fabianski zal wel één van de meest gekozen spelers zijn.. Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 Voyou Wrote:Is qua budget wel interessant natuurlijk. Ik ga zowiezo voor Arsenal.de nieuwe Wrote:Doelman Manuel Almunia is drie weken uitgeschakeld door een enkelblessure, Re: Kwartfinales return - _Tampie - 14-04-2009 Opstellingen L'équipe? Deze van yahoo sports: Bayern Munich: 22-Hans Joerg Butt; 23-Massimo Oddo, 6-Martin Demichelis, 3-Lucio, 21-Philipp Lahm; 8-Hamit Altintop, 31-Bastian Schweinsteiger, 17-Mark van Bommel, 15-Ze Roberto, 7-Franck Ribery; 9-Luca Toni Barcelona: 1-Victor Valdes; 20-Daniel Alves, 3-Gerard Pique, 5-Carles Puyol, 16-Silvinho; 6-Xavi, 24-Yaya Toure, 8-Andres Iniesta; 10-Lionel Messi, 9-Samuel Etoââ¬â¢o, 14-Thierry Henry. Chelsea: 1-Petr Cech; 2-Branislav Ivanovic, 33-Alex, 6-Ricardo Carvalho, 3-Ashley Cole; 13-Michael Ballack, 5-Michael Essien, 8-Frank Lampard; 21-Salomon Kalou, 11-Didier Drogba, 15-Florent Malouda Liverpool: 25-Pepe Reina; 17-Alvaro Arbeloa, 37-Martin Skrtel, 23-Jamie Carragher, 12-Fabio Aurelio; 14-Xabi Alonso, 20-Javier Mascherano; 18-Dirk Kuyt, 8-Steven Gerrard, 11-Albert Riera; 9-Fernando Torres Arsenal: 21-Lukasz Fabianski; 3-Bacary Sagna, 5-Kolo Toure, 20-Johan Djourou, 18-Mikael Silvestre; 15-Denilson, 17-Alex Song, 4-Cesc Fabregas, 14-Theo Walcott; 8-Samir Nasri; 25-Emmanuel Adebayor Villarreal: 13-Diego Lopez; 18-Angel Lopez, 4-Diego Godin, 2-Gonzalo Rodriguez, 5-Joan Capdevila; 10-Cani, 21-Bruno Soriano, 6-Sebastian Eguren, 11-Ariel Ibagaza; 16-Joseba Llorente, 22-Giuseppe Rossi Porto: 1-Helton; 2-Bruno Alves, 14-Rolando, 21-Sapunaru, 28-Cissokho; 8-Lucho Gonzalez, 16-Raul Meireles, 25-Fernando; 9-Lisandro Lopez, 10-Cristian Rodriguez, 12-Hulk Manchester United: 1-Edwin van der Sar; 22-John Oââ¬â¢Shea, 5-Rio Ferdinand or 23-Jonny Evans, 15-Nemanja Vidic, 3-Patrice Evra; 24-Darren Fletcher, 16-Michael Carrick, 18-Paul Scholes; 7-Cristiano Ronaldo, 10-Wayne Rooney, 9-Dimitar Berbatov Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 _Tampie Wrote:Opstellingen L'équipe? Bayern Munich: Butt - Lell, Lucio, Demichelis, Ze Roberto - Sosa, Schweinsteiger, van Bommel, Ribéry - Toni, Podolski Barcelone: Valdés - Alves, Piqué, Puyol, Sylvinho - Xavi, Y. Touré, Iniesta - Hleb, Eto'o, Henry (ou Bojan) Chelsea: Cech - Ivanovic, Alex, Carvalho, A. Cole - Ballack, Essien, Lampard (cap) - Kalou, Drogba, Malouda Liverpool: Reina - Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio (ou Dossena) - Mascherano, Alonso - Kuyt, Gerrard (cap), Riera - Torres Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 Voyou Wrote:Volgens de ARD is die geblesseerd._Tampie Wrote:Opstellingen L'équipe? Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 Gelijk maar de opstellingen van de ARD opgezocht: Quote:Voraussichtliche Aufstellungen Quote:Voraussichtliche Aufstellungen Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 Ik vermoed dat Henry ook wel rust zal krijgen, ik verwacht eerder Krkic. Re: Kwartfinales return - Bocaloca - 14-04-2009 Hup Guus Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 3x Arsenal, 3x Chelsea, 3x Manchester, 2x Bayern gaat het worden zoals ik er nu tegenaan kijk. Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 En Marca.com maakt er wel een potje van. Volgens hen speelt Barcelona met Messi, Eto'o en Henry. Ik geloof er geen reet van. Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 3x Arsenal, 3x Chelsea, 2x Barcelona, 2x Manchester en 1x Porto (uit geldgebrek) hier. Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 de nieuwe Wrote:En Marca.com maakt er wel een potje van. Volgens hen speelt Barcelona met Messi, Eto'o en Henry. Ik geloof er geen reet van. Eén van die drie zal wel spelen vermoed ik, maar ja, wie? :-k Re: Kwartfinales return - Bocaloca - 14-04-2009 de nieuwe Wrote:3x Arsenal, 3x Chelsea, 3x Manchester, 2x Bayern gaat het worden zoals ik er nu tegenaan kijk. 3 keer Chelsea, 3 keer Arsenal, 3 keer Porto en 2 keer Barca Re: Kwartfinales return - de nieuwe - 14-04-2009 Een gevalletje van koorts heeft mogelijk tot gevolg dat Thierry Henry de terugwedstrijd van de kwartfinales van de Champions League tegen Bayern München moet laten schieten. Vandaag wordt duidelijk of de aanvaller van FC Barcelona speelklaar is voor het treffen met de Duitsers. "We wachten af hoe Thierry zich dinsdagochtend voelt en beslissen dan of we hem opstellen", zei Barça-coach Pep Guardiola op de persconferentie. Ook bij Bayern geldt er één vraagteken binnen de gelederen. Lukas Podolski kampt met een lichte kuitblessure waardoor het nog onzeker is of hij kan spelen. De Italiaan Massimo Oddo is vanwege enkelklachten in elk geval absent bij de Duitse topclub, die wel weer kan beschikken over Philipp Lahm, Lucio en Daniel van Buyten. Re: Kwartfinales return - Jansoe - 14-04-2009 3 x Liverpool (jawel :wink ![]() ![]() Ik doe nog mee voor spek en bonen, dus dit is de verdeling : ![]() Re: Kwartfinales return - Treesong - 14-04-2009 Ik gok er maar op dat die Catalanen het wel geloven... Derhalve den Duitscher opgesteld. En hopen dat die Portugezen dat kut Man U eruit tieften [-o< Re: Kwartfinales return - Niek - 14-04-2009 3x Arsenal 3x Chelsea 2x Bayern 2x Porto 1x Manchester Re: Kwartfinales return - Jansoe - 14-04-2009 Zo, Liverpool staat voor. : ![]() Re: Kwartfinales return - BIERTEAM.NET - 14-04-2009 Heb Riera (last minute wissel Xabi Alonso) en Gerard ](*,) Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 Ik heb Alex, Lampard en Drogba! =D> =D> Re: Kwartfinales return - Jansoe - 14-04-2009 dat is cashen dan, Voyou :wink: Re: Kwartfinales return - Bumme - 14-04-2009 Knotsgekke wedstrijd! Re: Kwartfinales return - Voyou - 14-04-2009 En opeens 3-4 :eeeek: Wat een bizarre maar leuke wedstrijd! Re: Kwartfinales return - Jansoe - 14-04-2009 Je zou je zelf toch verrot lachen als Liverpool nog door zou gaan ![]() Re: Kwartfinales return - Gerben Zonderland - 14-04-2009 4-4, so forget about it... Re: Kwartfinales return - Ekslem - 14-04-2009 Insane :eeeek: Re: Kwartfinales return - Haggie - 14-04-2009 ![]() Re: Kwartfinales return - Niek - 14-04-2009 deadsick essien die die bal nog van de lijn haalt op 4-4 Re: Kwartfinales return - kooltje - 14-04-2009 Waar was Gerrard...Hoorde ik het nou goed? rust??!!! ](*,) ](*,) ](*,) |