![]() |
Ronde 32 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ronde 32 (/showthread.php?tid=4478) |
Ronde 32 - Peter - 20-04-2009 Tricky. PSV en Groningen natuurlijk, maar verder? Sparta heeft volgens mij wat schorsingen, NEC won niet van Roda dus waarom wel van NAC? Roda-Volendam werd voor de beker een gelijkspel, nu weer? AZ gaat flink feesten deze week en dus onderuit bij Ajax of kunnen ze juist lekker vrij ballen en zo winnen daar? Vitesse won uit bij Groningen en AZ maar liet het daarvoor afweten thuis tegen de Graafschap. Vitesse-Utrecht ook zo'n typische 0-0 wedstrijd? En bij ADO-Feyenoord weet je het ook maar nooit, zie Volendam-Feyenoord. :-k Sparta Rotterdam - De Graafschap NEC - NAC Breda Roda JC - FC Volendam SC Heerenveen - FC Twente Heracles Almelo - PSV FC Groningen - Willem II Ajax - AZ Vitesse - FC Utrecht ADO Den Haag - Feyenoord Re: Ronde 32 - de nieuwe - 20-04-2009 Quiz: Hoe vaak werd Marco van Basten topscorer van de Serie A? Antwoord : 2 keer <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=12646&action=mail">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=12646&action=mail</a><!-- m --> Voor de liefhebbers, zie ook Wikipedia ![]() Re: Ronde 32 - Peter - 20-04-2009 Op Wikipedia zal straks wel 1 of 3x staan waarna SD dat antwoord goed gaat tellen. ![]() Re: Ronde 32 - Bocaloca - 20-04-2009 Peter Wrote:Tricky. PSV en Groningen natuurlijk, maar verder? Sparta heeft volgens mij wat schorsingen, NEC won niet van Roda dus waarom wel van NAC? Roda-Volendam werd voor de beker een gelijkspel, nu weer? AZ gaat flink feesten deze week en dus onderuit bij Ajax of kunnen ze juist lekker vrij ballen en zo winnen daar? Vitesse won uit bij Groningen en AZ maar liet het daarvoor afweten thuis tegen de Graafschap. Vitesse-Utrecht ook zo'n typische 0-0 wedstrijd? En bij ADO-Feyenoord weet je het ook maar nooit, zie Volendam-Feyenoord. Zeg dan gewoon niks Re: Ronde 32 - Peter - 20-04-2009 Ik som gewoon even de afwegingen op die we deze week moeten maken en die zijn behoorlijk tricky. :-k Maar eerst maar eens de bekerduels afwachten. Re: Ronde 32 - Kennemerland - 23-04-2009 Velthuizen De Cler Marcellis Fernández De Jong Pranjic Slot Lovre Makaay Toivonen Suárez© Re: Ronde 32 - Peter - 24-04-2009 Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen. ![]() Re: Ronde 32 - de nieuwe - 24-04-2009 Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen.Precies, dus Roda zou zomaar Volendam kunnen verpletteren, hup Roda ! Re: Ronde 32 - Peter - 24-04-2009 de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen.Precies, dus Roda zou zomaar Volendam kunnen verpletteren, hup Roda ! ADO Feyenoord bedoel je! :-({|= Re: Ronde 32 - Peter - 24-04-2009 Und schulss.. v/d Laak (in de spits ipv Berg zondag) en Furby (ja ik weet dat ie volgens voetbalzone.nl niet speelt, maar vertrouw die site niet. Zag er op foto's van de training fit uit en verder wordt zn blessure nergens gemeld. Hopelijk heeft het andere weerhouden hem te kiezen.) als secret weppens.. verder standaard meuk. Hopelijk gebeuren er in de degradatiestrijd rare dingen dit weekend.. hup de Graafschap, hup Volendam, hup ADO! :razz: Mist heb je mss later vanavond/morgen als er wat teams open staan weer zo'n statistiekje? Re: Ronde 32 - de nieuwe - 24-04-2009 Peter Wrote:de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen.Precies, dus Roda zou zomaar Volendam kunnen verpletteren, hup Roda ! ![]() Re: Ronde 32 - Peter - 24-04-2009 de nieuwe Wrote:Peter Wrote:de nieuwe Wrote:Peter Wrote:Ik denk dat ik de degradatiestrijd maar eens links ga laten liggen. In dat soort potjes gebeuren altijd de gekste dingen.Precies, dus Roda zou zomaar Volendam kunnen verpletteren, hup Roda ! Jij hoopt dat Roda Volendam verplettert, ik hoop dat ADO Feyenoord verplettert. :8: Re: Ronde 32 - Mist - 24-04-2009 Er staan op dit moment nog niet zo veel teams open, 66 in de top 250. Meestgekozen: Granqvist 52 Suárez 47 Makaay 44 Afellay 32 Dzsudzsák 32 DeRoover 28 Cissé 25 Wijnaldum 24 Hofs 23 Cássio 20 Sansoni 20 Pranjic 18 Salcido 18 Schöne 18 Marcellis 15 Poepon 15 DaSilva 14 Babos 12 Verhaegh 12 Nilsson 11 Aissati 10 Bréchet 9 DeFauw 9 Holla 9 Toivonen 9 DeJong 8 Lovre 8 Adeleye 7 AndréBahia 7 DeLange 7 Delorge 7 Isaksson 7 Slot 7 Meeuwis 6 Oper 6 Sahar 6 VandeLaak 6 Zomer 6 Tomasson 5 Vermaelen 5 Rest < 5 Captains: Granqvist 18 Dzsudzsák 12 Suárez 7 DeRoover 5 Afellay 4 Marcellis 4 Salcido 4 Rest < 3 Re: Ronde 32 - kuiper - 24-04-2009 Redelijk standaard lijkt me. Castro André Bahia De Roover Granqvist© Marcellis Dzsudzsák Pranjic Elm Biseswar Suárez Oper Re: Ronde 32 - kratovsk - 24-04-2009 Mijn team deze week. Geen Heerenveen, want die gaan echt niet winnen van Twente. Falkenburg mag er wel eentje inschieten vanavond: Babos Granqvist© Delorge Marcellis De Roover Schöne Falkenburg Dzsudzsák Cissé Suárez Makaay Re: Ronde 32 - Bocaloca - 24-04-2009 DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDT!!!!!!!! \ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Re: Ronde 32 - kuiper - 25-04-2009 Bocaloca Wrote:DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDT!!!!!!!! \ Feli Boca, mooie reeks. Re: Ronde 32 - Peter - 25-04-2009 kratovsk Wrote:Geen Heerenveen, want die gaan echt niet winnen van Twente. Y not? Perez is al weken de grote gangmaker daar. Die is er niet bij. Verder kiest McLaren in lastige uitduels liever voor Tiote dan Janssen, maar die 1e is ook geschorst. Achterin misschien ze Stam en Douglas, dus Pranjic vs Wellenberg en dan loopt ook Rajkovic nog achterin, wat ik een matig speler vind. En dan is Arnautovic nog twijfelachtig. Ik verwacht aardig wat goals in die pot. 3-2 ofzo! Iedereen heeft Roda trouwens, hup Volendam! 2-2 net als voor de beker! Re: Ronde 32 - Peter - 25-04-2009 Nou eerste 2 duels gelijk, 2 ruststanden ook gelijk. Weer zo'n ronde zonder punten tot dusverre.. Re: Ronde 32 - kratovsk - 25-04-2009 Schöne goed bezig ondanks de nederlaag, jammer alleen dat ik ook Babos had. Gelukkig Twente nog 1-1 gemaakt, dus goede scores zitten er sowieso nog voor niemand in deze ronde..... Re: Ronde 32 - de nieuwe - 26-04-2009 Met Roda helaas geen verschil kunnen maken.... Re: Ronde 32 - kratovsk - 26-04-2009 1 club die ruim wint en juist daar kies ik niks van :cry: . Hopelijk kan ik m'n 10e plaats ongeveer vasthouden, maar zal wel wat zakken. edit> even geteld, 60 incl quiz Re: Ronde 32 - Lamme Lennie - 26-04-2009 kratovsk Wrote:1 club die ruim wint en juist daar kies ik niks van :cry: . Hopelijk kan ik m'n 10e plaats ongeveer vasthouden, maar zal wel wat zakken. En weer zoals vaker/eerder net buiten de prijzen vallen? :wink: Re: Ronde 32 - kratovsk - 26-04-2009 Valt wel mee, al een 4e plek in een periode gehad, dus m'n inleg heb ik er al wel uit dit jaar ![]() Re: Ronde 32 - Peter - 26-04-2009 Ook bijzonder matig gescoord.. als Ajax niet eens meer kan winnen van AZ-B dat ook nog eens een helft met 10 man moet spelen. ![]() Denk trouwens dat je met 2100 punten zeker binnen bent qua geldprijs. Dus voor mij ist zaak om 2x60 te scoren nog. Gelukkig zijn de laatste 2 rondes op papier makkelijker dan de vorige 2. In het slot van de competitie zie je echter de raarste uitslagen. :-s |