The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Taalergernissen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Taalergernissen (/showthread.php?tid=45)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Hoef - 20-09-2006

Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:"Als (kleine jonge) zijnde". Deze verdubbeling wordt tegenwoordig zo ongelooflijk vaak gebruikt, vreselijk!

Kleine jonge wat?
Het verhaaltje ervoor heb ik maar niet gepost. Het ging over een jonge en een oude man. De oude man zei eerst: "als grote, oude van de twee denk ik dat ik het meest wijs ben". Toen begon de jonge man dus met de al door mij eerder geposte woorden.

Xtragaap4de Zelfs GZ verzint wel eens betere smoes dan deze...


- Marshall - 09-10-2006

Viel me van het weekend ineens op dat de marketingafdeling van Rijkswaterstaat/het Rijk ook niet echt consequent is in het maken van fouten...
Gezien op een matrixbord:

Rij met je hart
Houd afstand!

:roll:


- Gerben Zonderland - 09-10-2006

Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:
Ad Wim Wrote:"Als (kleine jonge) zijnde". Deze verdubbeling wordt tegenwoordig zo ongelooflijk vaak gebruikt, vreselijk!

Kleine jonge wat?
Het verhaaltje ervoor heb ik maar niet gepost. Het ging over een jonge en een oude man. De oude man zei eerst: "als grote, oude van de twee denk ik dat ik het meest wijs ben". Toen begon de jonge man dus met de al door mij eerder geposte woorden.

Xtragaap4de Zelfs GZ verzint wel eens betere smoes dan deze...

:lol:


- Hoef - 09-10-2006

Marshall Wrote:Viel me van het weekend ineens op dat de marketingafdeling van Rijkswaterstaat/het Rijk ook niet echt consequent is in het maken van fouten...
Gezien op een matrixbord:

Rij met je hart
Houd afstand!

:roll:

Volgens mij mag het allebei dus met en zonder d

Omdat afstand met een klinker begint, wordt die d toegevoegd. Anders krijg je de uitspraak 'houwafstand'

Rij met je hart bekt lekkerder/soepeler dan rijd met je hart.


- Marshall - 09-10-2006

Volgens mij mag het tegenwoordig ook beide (alhoewel dat ook te gek voor woorden is) maar doe het dan consequent imo. Ik snap wel dat het lekkerder bekt maar ik vind 'foon' ook lekkerder bekken dan 'telefoon' maar om dan maar meteen 'foon' te zeggen (ben geen brit...)

Dus of:

Rij met je hart
hou afstand

of:
Rijd met je hart
Houd afstand


- Treesong - 09-10-2006

Maar gelukkig heb jij het niet voor het zeggen heh Xtragaap4de


- Hoef - 09-10-2006

Marshall Wrote:Volgens mij mag het tegenwoordig ook beide (alhoewel dat ook te gek voor woorden is) maar doe het dan consequent imo. Ik snap wel dat het lekkerder bekt maar ik vind 'foon' ook lekkerder bekken dan 'telefoon' maar om dan maar meteen 'foon' te zeggen (ben geen brit...)

Dus of:

Rij met je hart
hou afstand

of:
Rijd met je hart
Houd afstand

Maar een slogan móet lekker bekken dus dan is het 'toegestaan'


- Marshall - 09-10-2006

Je begint steeds meer op Boca te lijken Tree... Moeite met de maandag tegenwoordig?

@Hoef, dat klopt... Maar 'Rijd' vind ik nou niet echt verkeerd klinken. 'Rij' klinkt imo zelfs erger, veel platter/volkser/asocialer. Als ze dat voor ogen hebben okay, maar dat lijkt me toch niet


- Treesong - 09-10-2006

Marshall Wrote:Je begint steeds meer op Boca te lijken Tree... Moeite met de maandag tegenwoordig?

Nee hoor, heerlijk opgestaan om een uur of twaalf


- Marshall - 09-10-2006

Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Je begint steeds meer op Boca te lijken Tree... Moeite met de maandag tegenwoordig?

Nee hoor, heerlijk opgestaan om een uur of twaalf

Mmm... Kijk, dat zijn dan weer de linkse volksrakkers die oproer veroorzaken over de zakkenvullers terwijl ze zelf een hele ochtend in bed hun reet liggen te krabben terwijl de rest moet werken.... [-X :lol:

OT: hoe doe je dat, lijkt me ook wel weer eens lekker... Wink


- waf - 09-10-2006

Marshall Wrote:Mmm... Kijk, dat zijn dan weer de linkse volksrakkers die oproer veroorzaken over de zakkenvullers terwijl ze zelf een hele ochtend in bed hun reet liggen te krabben terwijl de rest moet werken.... [-X :lol:

OT: hoe doe je dat, lijkt me ook wel weer eens lekker... Wink

moet treesong jou nu uit gaan leggen hoe je (weer!) aan je reet moet krabben? kan dat niet per pb?


- EJR - 09-10-2006

Marshall Wrote:
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Je begint steeds meer op Boca te lijken Tree... Moeite met de maandag tegenwoordig?

Nee hoor, heerlijk opgestaan om een uur of twaalf

Mmm... Kijk, dat zijn dan weer de linkse volksrakkers die oproer veroorzaken over de zakkenvullers terwijl ze zelf een hele oktober in bed hun reet liggen te krabben terwijl de rest moet werken.... [-X :lol:

OT: hoe doe je dat, lijkt me ook wel weer eens lekker... Wink



- Dugarry - 10-10-2006

Ik las laatst dat Femke Halsema de afgelopen 2 jaren een keer voor 11:00 uit dr nest was. Je vooroordelen gaan dus weer nergens over Marshall.


- Gerben Zonderland - 11-10-2006

Zonet meldde Jeroen Overbeek ons dat geweld op scholen in de VS waar vuurwapens bij gebruikt worden de laatste jaren fors toegenomen is. Zo was het in de afgelopen 2 maanden maar liefst 6 keer RAAK! Goed gemikt in ieder geval. Icon_twisted


- Mukkus - 23-10-2006

Gerben, d'r is een mooie taak voor je weggelegd.......

[Image: 18.jpg]


- Marshall - 23-10-2006

Marshall Wrote:Volgens mij mag het tegenwoordig ook beide (alhoewel dat ook te gek voor woorden is) maar doe het dan consequent imo. Ik snap wel dat het lekkerder bekt maar ik vind 'foon' ook lekkerder bekken dan 'telefoon' maar om dan maar meteen 'foon' te zeggen (ben geen brit...)

Dus of:

Rij met je hart
hou afstand

of:
Rijd met je hart
Houd afstand

Okay! Beken! Wie hier op het forum werkt voor de staat of rijkswaterstaat?
Viel me zaterdagavond namelijk ineens op dat de matrixborden ineens de slogan vermelden:
"Rij met je hart
hou afstand!"

Icon_question


- Berend Botje - 23-10-2006

Was mij ook opgevallen!


- Mac - 23-10-2006

hehe mij toevallig ook vanmiddag Tongue


- T00L - 23-10-2006

GZ heeft ze vast gebeld/gemaild Wink


- Gerben Zonderland - 24-10-2006

T00L Wrote:GZ heeft ze vast gebeld/gemaild Wink

Nee, ik ben dan een mierenneuker, maar wel een hele luie... :8:


- EJR - 24-10-2006

Vanmorgen bij Goedemorgen NL.

Veronica's Next Topmodel: Sanne Nijhof (19)

[Image: Sanne_96620h.jpg]

Sanne - studente bedrijfswetenschappen - bij het tonen van een foto waarin ze in de lucht hangt:

"ja, hier werden we in de lucht gehijst."

#-o


- waf - 24-10-2006

EJR Wrote:Vanmorgen bij Goedemorgen NL.

Veronica's Next Topmodel: Sanne Nijhof (19)

[Image: Sanne_96620h.jpg]

Sanne - studente bedrijfswetenschappen - bij het tonen van een foto waarin ze in de lucht hangt:

"ja, hier werden we in de lucht gehijst."

#-o

deze foto is niet eens zo slecht, maar dat lijk dat daar vanmorgen zat was echt gierend lelijk. en dan hou ik er nog rekening mee dat niet iedereen er 's morgens net zo goed uit ziet als ik.


- EJR - 24-10-2006

waf Wrote:
EJR Wrote:Vanmorgen bij Goedemorgen NL.

Veronica's Next Topmodel: Sanne Nijhof (19)

[Image: Sanne_96620h.jpg]

Sanne - studente bedrijfswetenschappen - bij het tonen van een foto waarin ze in de lucht hangt:

"ja, hier werden we in de lucht gehijst."

#-o

deze foto is niet eens zo slecht, maar dat lijk dat daar vanmorgen zat was echt gierend lelijk. en dan hou ik er nog rekening mee dat niet iedereen er 's morgens net zo goed uit ziet als ik.

Beaam. Vond die nr. 2 en 3 ook veel apetijtelijker.

Maar looks irl zijn nu eenmaal anders dan op de foto. Fotogeniek heet dat. Ik ben bv. niet fotogeniek, maar irl daarentegen... :8:


- Treesong - 24-10-2006

Haha, Sanne was echt het geliefde slachtoffer van de Wereld draait door de afgelopen weken, dankzij dat abominabele Engels van d'r :lol:

Valse make-up nicht: "Sanne, wat is make-up in het Engels?"
Sanne: "I don't know"

Mode pipo: "Sanne, how are you?"
Sanne: "18"

Andere modepipo: "Sanne, how tall are you?"
Sannë: "18"

Schitterende tv =D>

Maar ze heeft gewonnen, omdat die ander gewoon een zeurende hoer is en die Sjinees commercieel onbruikbaarder is #-o


- Gerben Zonderland - 24-10-2006

Treesong Wrote:Maar ze heeft gewonnen, omdat die ander gewoon een zeurende hoer is en die Sjinees commercieel onbruikbaarder is #-o

Ja, en dan ook nog huilen als een mode-pipo-homo zegt dat ze enorm lekkere tieten heeft. :lol:


- Saartje - 24-10-2006

foto ? :8:


- Treesong - 24-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel">http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel</a><!-- m -->

en dan op sylvia klikken


- Treesong - 24-10-2006

Treesong Wrote:http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel

en dan op sylvia klikken

onder models tab


- Ad Wim - 24-10-2006

Die heeft helemaal geen tieten! En is nog lelijk ook...


- Ad Wim - 24-10-2006

Als ik het zo bekijk, zit er geen een lekkere tussen. Althans, niet bij de finalisten.