The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Taalergernissen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Taalergernissen (/showthread.php?tid=45)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Gerben Zonderland - 31-10-2006

Sorry.


- Berend Botje - 31-10-2006

Gerben zegt sorry!


- Mukkus - 31-10-2006

En kaas kan imo ook lekker qua structuur zijn. Jonge kaas smelt soms bijna in je mond, dat is lekker. Andere mensen vinden de structuur van oude kaas 'lekker'.


- Gerben Zonderland - 31-10-2006

Mukkus Wrote:En kaas kan imo ook lekker qua structuur zijn. Jonge kaas smelt soms bijna in je mond, dat is lekker. Andere mensen vinden de structuur van oude kaas 'lekker'.

Hmm...dan denk ik toch meer aan een 'fijne' structuur t.o.v. de 'grove/groffe' structuur van oude kaas. Die typering bepaalt namelijk mede of hij smelt of niet, samen met gehaltes van bepaalde stoffen in de kaas. Of je van die structuur houdt wordt wederom bepaald door je 'smaak'. Als je tegen iemand zegt: die kaas heeft een lekkere structuur, dan zegt dat niks, want hij kan zowel hard/zacht/fijn/grof zijn.


- Treesong - 31-10-2006

Supermarkten en semantiek gaan helaas niet hand in hand, dus ik zou die arme jongen maar vergeven


- joep - 31-10-2006

Dit soort discussies noemen we bij ons thuis: "Zeik op unne schup".


- Treesong - 31-10-2006

joep Wrote:Dit soort discussies noemen we bij ons thuis: "Zeik op unne schup".

Gezellige boel is het daar dan


- Mukkus - 01-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:Als je tegen iemand zegt: die kaas is lekker, dan zegt dat niks, want hij kan zowel heet/zuur/zoet/bitter zijn.

Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken?


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Als je tegen iemand zegt: die kaas is lekker, dan zegt dat niks, want hij kan zowel heet/zuur/zoet/bitter zijn.

Wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken?

Dat je lekker alleen kunt gebruiken voor de subjectieve smaak van iets en niet voor andere 'objectieve beoordelingen'.


- Bocaloca - 01-11-2006

Misschien vind die gewoon de kaas lekker
En dan boeit het hem niet of die nou zuur zoet bitter heet of whatever is. Hij vindt gewoon de kaas lekker. PUNT!


- Berend Botje - 01-11-2006

Ja maar iets kan wel lekker zijn dan iets anders.


- Treesong - 01-11-2006

Hoe gekker, hoe lekker!


- FC Wageningen - 04-11-2006

Het niveau op voetbalzone is niet hoog, maar dit is wel heel erg:

Sagnol: ‘Ik wordt de nieuwe captain’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 4 november om 10:25

In verklaringen aan de Franse sportkrant L’Equipe heeft Willy Sagnol aangegeven dat hij zo goed als zeker de nieuwe aanvoerder van Bayern München zal worden. De 29-jarige rechtsback staat sinds de zomer van 2000 onder contract in Beieren.

“Ik zal ongetwijfeld de nieuwe aanvoerder van Bayern worden wanneer Oliver Kahn zijn carrière beëindigt. Dat is ook een hele eer voor mij, zeker bij een buitenlandse club. De aanvoerdersband gaat niet naar degene die de beste relatie heeft met de media, maar naar de speler die de baas is op het veld”, aldus de 50-voudig international.

Sagnol staat tot medio 2010 onder contract in de Allianz Arena, maar gaf eerder dit seizoen al open te staan voor een contractverlenging tot de zomer van 2012.


- Marshall - 06-11-2006

Ik had van Sagnol ook niet verwacht dat ie perfect Nederlands sprak...


- Voyou - 15-11-2006

Ik hoorde zojuist Van Basten op het journaal zeggen dat het hele gedoe rond Seedorf 'de gelederen wel bezig gehouden heeft'.. :roll:


- Treesong - 15-11-2006

Voyou Wrote:Ik hoorde zojuist Van Basten op het journaal zeggen dat het hele gedoe rond Seedorf 'de gelederen wel bezig gehouden heeft'.. :roll:

Dus? Op zich niet fout

Wel ergerlijk was de geit van Goedemorgen Nederland die gisterochtend tot tweemaal toe Jan Schäfer uitsprak als Jan Schafer :|


- Voyou - 15-11-2006

'De gelederen bezighouden' is nou eenmaal niet het juiste gezegde, dat het in dit geval nog zou kunnen maakt het niet minder fout.


- Treesong - 15-11-2006

Voyou Wrote:'De gelederen bezighouden' is nou eenmaal niet het juiste gezegde, dat het in dit geval nog zou kunnen maakt het niet minder fout.

Als de kwestie seedorf de jongens van Oranje bezighoudt, is het gewoon een correcte uitspraak.


- Berend Botje - 15-11-2006

Kwibus.


- Bocaloca - 15-11-2006

Treesong Wrote:
Voyou Wrote:'De gelederen bezighouden' is nou eenmaal niet het juiste gezegde, dat het in dit geval nog zou kunnen maakt het niet minder fout.

Als de kwestie seedorf de jongens van Oranje bezighoudt, is het gewoon een correcte uitspraak.



- Treesong - 15-11-2006

Bocaloca Wrote:seedorf

:-k


- Treesong - 15-11-2006

Berend Botje Wrote:Kwibus.

[Image: 9023406605.jpg]


- Bocaloca - 15-11-2006

Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:seedorf

:-k
Icon_question


- Gerben Zonderland - 26-11-2006

Hela! Hoor ik zonet godgloeiendetakkentyfustering "Frets ven het Grunneweud" het woord Euri's gebruiken!!!!!!! VUILNISMAN, MAG DEZE ZAK OOK EVEN MEE???? OKIDOKI!!!!!


- joep - 30-11-2006

Hier hebben we de definitie van taalergernis, maar het is wel hilarisch!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044533.html#more">http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044533.html#more</a><!-- m -->

:lol:


- Gerben Zonderland - 03-12-2006

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar wassie weer: "Wij voetballen op het het scherpst van de snede", aldus de voorzitter van Ajax... =D>


- Berend Botje - 04-12-2006

Wij zeiden altijd: op het snerpst van de schede.


- Berend Botje - 04-12-2006

Gerard Kerkum zojuist op de radio in Langs de Lijn: (geen dingen) die je kouwe kleren voorbijgaan.


- Hoef - 14-12-2006

xtc koffieshop!


- Berend Botje - 14-12-2006

Nu heeft die Kooke het na afloop van Heerenveen - Lens van een Pyrrhusoverwinning voor Heerenveen, hij weet blijkbaar niet wat dat betekent, want hij bedoelt iets heel anders.