![]() |
Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennispoll tweede ronde Rome TMS (/showthread.php?tid=4511) |
Tennispoll tweede ronde Rome TMS - kooltje - 29-04-2009 Begin Nadal - Seppi Soderling - Crovoi Gulbis - Tsonga/Gasquet Verdasco - Fish Murray - Monaco Rochus - Cilic Gonzalez - Tipsarevic Davydenko - Melzer Del Potro - Troicki Youzhny - Wawrinka Robredo - Kohlschreiber Simon - Fognini Zverev - Mathieu/Ferrer Lopez - Stepanek/Serra Karlovic - Federer End Beslissingsvraag: Hoeveel aces van Karlo tegen Roger? Loting bij Mitch dus kan gewoon op forum meen ik... Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - kooltje - 29-04-2009 Begin 1 Nadal - Seppi 1 Soderling - Crovoi 2 Gulbis - Tsonga/Gasquet 1 Verdasco - Fish 1 Murray - Monaco 2 Rochus - Cilic 1 Gonzalez - Tipsarevic 1 Davydenko - Melzer 1 Del Potro - Troicki 2 Youzhny - Wawrinka 2 Robredo - Kohlschreiber 1 Simon - Fognini 2 Zverev - Mathieu/Ferrer 1 Lopez - Stepanek/Serra 2 Karlovic - Federer End Beslissingsvraag: Hoeveel aces van Karlo tegen Roger? 8 Kohlschreiber haalt 12 games Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Doe toch maar gewoon per PM naar mij, ik zal mijn voorspellingen naar Elikian sturen. Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Ad Wim - 29-04-2009 Ook graag een 2e BV hè, zeker als het per PM gaat. Ik opper bij dezen: Hoeveel games haalt Kohlschreiber tegen Robredo? Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - cruijff - 29-04-2009 Mijne ontvangen Mitch? Ging volgens mij niet helemaal goed ![]() Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 cruijff Wrote:Mijne ontvangen Mitch? Ging volgens mij niet helemaal goedHeb 'm binnen. =D> Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Haggie - 29-04-2009 Mitch Wrote:cruijff Wrote:Mijne ontvangen Mitch? Ging volgens mij niet helemaal goedHeb 'm binnen. =D> Wordt er tegenwoordig al geklapt als een PM goed aan komt \ ![]() Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Haggie Wrote:Wordt er tegenwoordig al geklapt als een PM goed aan komt \Da's goed voor het zelfvertrouwen van Cruijff :wink: Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - buurs - 29-04-2009 feli cruijff =D> Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - cruijff - 29-04-2009 Thx Buurs... Idd Mitch.. Zag hem niet in verzonden items staan ![]() Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mist - 29-04-2009 Begin 1 Nadal - Seppi 2 Soderling - Crovoi 2 Gulbis - Tsonga/Gasquet 1 Verdasco - Fish 1 Murray - Monaco 2 Rochus - Cilic 1 Gonzalez - Tipsarevic 1 Davydenko - Melzer 1 Del Potro - Troicki 2 Youzhny - Wawrinka 1 Robredo - Kohlschreiber 1 Simon - Fognini 2 Zverev - Mathieu/Ferrer 1 Lopez - Serra* 2 Lopez - Stepanek* 2 Karlovic - Federer End Beslissingsvraag: Hoeveel aces van Karlo tegen Roger? 11 Hoeveel games haalt Kohlschreiber tegen Robredo? 8 Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Ad Wim - 29-04-2009 Nou Mitch, knal 'm er maar in! Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Kooltje - nr. 2 poule 3 Musse - Ad Wim Soderling - Crovoi Serra - Lopez (als Stepanek wint van Serra vervalt deze dus). BV: 7-10 nr.1 poule 3 - Cruijff Centre Court (6) - Mitch (4) Stepanek/Serra - Lopez BV: 10-11 Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Ad Wim - 29-04-2009 Feli Musse. Mijn opportunisme om voor Crivoi te gaan heeft verkeerd uitgepakt, want de BV win ik wel. Stom eigenlijk :| Nu maar hopen dat je wel gewoon pollt morgen... Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Kooltje - Kuiper (5): 2-2 Lopez - Stepanek BV: 8-7 Musse - Ad Wim: 3-2 Geen verschillen meer. Musse door naar de halve finale. Juan Zueco - Cruijff: 1-3 Geen verschillen meer. Cruijff door naar de halve finale. Centre Court (6) - Mitch (4): 3-3 Stepanek/Serra - Lopez BV: 10-11 Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Musse - 29-04-2009 Ad Wim Wrote:Feli Musse. Mijn opportunisme om voor Crivoi te gaan heeft verkeerd uitgepakt, want de BV win ik wel. Stom eigenlijk :| Dankje, ja dat komt wel goed, we hebben de laptop meegenomen en hier is internet in de huisjes : ![]() Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - buurs - 29-04-2009 stelletje verslaafden :8: Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - centre court - 29-04-2009 Hup Steppie. Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Kooltje - Kuiper (5): 8-9 Kuiper (5) door naar de halve finale. Musse - Ad Wim: 10-9 Musse door naar de halve finale. Juan Zueco - Cruijff: 8-10 Cruijff door naar de halve finale. Centre Court (6) - Mitch (4): 10-9 Centre Court (6) door naar de halve finale. Halve finale poll: Kuiper (5) - Musse Cruijff - Centre Court (6) Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Mitch - 29-04-2009 Feli CC =D> Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - centre court - 29-04-2009 Dankje Mitch. Re: Tennispoll tweede ronde Rome TMS - Elikian - 29-04-2009 familieduel ... wordt nog leuk met die laptop! |