The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- Mac - 16-01-2006

Aanvaller skandalouz van het dorp skandalouz building
[Legionnair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Gedegen ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
troepen 0 0 0 0 13 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 396 396 396 110

als ik dit er een keer of 3 a 4 per dag vandaan haal ga ik niet zomaar stoppen natuurlijk


- Phoebus - 16-01-2006

Maar meld wel ff als je echt hommelus krijgt. Ze zitten namelijk ook erg dicht bij mij in de buurt. :wink:


- JAZZ - 16-01-2006

buurman van Nwanko die ik tot farm heb omgedoopt wordt het na een dikke week al aardig zat Big Grin

meteoric 16.01.06
geen onderwerp 15:51:29
geweldig dan iemand met 3xx iemand die net begonnen is aanvalt... die hele alliantie van jou he... allemaal high lvl die low lvl aanvallen... best lachwekkend Big Grin

maar je moet toch iets vaker aanvallen man want je jat onderhand niks dus kom op, meer troepen en graag vaken aanvallen Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

:Big Grin


- uniek - 16-01-2006

pas op jazz klinkt als een val


- JAZZ - 16-01-2006

uniek Wrote:pas op jazz klinkt als een val

Big Grin hij heeft al een week geen grondstoffen tot z'n beschikking en aangegeven 2e account te hebben. Ik heb hem IGM gestuurd dat hij deze account beter kan laten voor wat het is anders is hij beide accounts kwijt(geef ik hem aan). Het gaat echter om een dorp van 176 dus hij geeft niet snel op en natuurlijk wil ik hem liever niet aangeven. Wink


- Ronnie D. - 16-01-2006

Iemand die hier wijs uit kan?

Quote: Dark Moon 16.01.06
RE^6: geen onderwerp 19:26:32

jaja prof. wijsneus
meisjes hebben ook verstand!

____________
Ronnie D. schreef:

zolang er bijna niks ligt zijn die beetjes druppeltjes op een gloeiende plaat ;-)
____________
Dark Moon schreef:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.habbohotel">http://www.habbohotel</a><!-- w --> en ww.neopets.nl , dat is waar ik verslaafd aan ben...
neem geen risico's en val me aan dan!!!
____________
Ronnie D. schreef:

Als er verder niemand is die je aanvalt moet dat vast wel lukken.
Misschien wat vaker online komen zodat je zelf je grondstoffen kan gebruiken.
Anders kun je ze beter net zo goed direct aan mij sturen.
Heeft mijn concurrentie er tenminste niks aan ;-)
____________
Dark Moon schreef:

jaja
professortje ompreciestezienditdatditdat!!!
hoop dat ik nog wat verdien, inplaats verliezen!
____________
Ronnie D. schreef:

laatste aanval is alweer 2 dagen geleden.
aangezien er toch vrij weinig te halen valt is de kans dat ik nog is langskom de komende tijd vrij klein.
____________
Dark Moon schreef:

Uhhmmm...
Kan je iemand anders niet vervelen met aanvallen???
Gaap....



- uniek - 16-01-2006

dark moon kan een bedreiging vormen voor je ronnie klein houden die neopets lijken mij gevaarlijk :wink:


- Box Brother - 16-01-2006

ongesteld ....


- TheNeedle - 16-01-2006

Box Brother Wrote:ongesteld ....

Of haar neopet was gegrepen in het veld door een hongerige buizerd.

Of overreden door een onoplettende auto.


- T00L - 16-01-2006

onoplettende catapult dan nog altijd he Wink


- Ronnie D. - 16-01-2006

uniek Wrote:dark moon kan een bedreiging vormen voor je ronnie klein houden die neopets lijken mij gevaarlijk :wink:

Ik heb al minstens 20 neopots gescout, en mijn toetatis donders zijn allergisch voor ze, dus vandaar dat ik haar met rust laat.

En voor ze allerlei epidemiën gaan veroorzaken ga ik ze binnenkort maar preventief veranderen in roadkill Icon_twisted


- Antidote - 16-01-2006

Ze proberen me weg te lokken uit de Clan. Dat zal ze eeuwig nooit lukken de stakkers. Eens een SDer, altijd een SDer!

Quote:Beste Antidote,

Gisteren hebben wij een nieuwe alliantie (genaamd UDT) gestart. De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen. Wij bestaan pas sinds 14:00uur gisteren en hebben reeds de 28ste plaats veroverd in de ranking. Daarnaast zijn er nog vele sterke spelers die al hebben toegezegd met ons te willen samenwerken en nog zullen joinen. Ik zou ook jou graag ter versterking bij deze alliantie hebben.

Waarom zijn sterke spelers eigenlijk overgestapt naar onze alliantie, welke slechts vandaag is opgestart en dus nog van tot op de grond opgebouwd moest worden?

Dit antwoord ligt in het feit dat wij een unieke manier van samenwerken bieden. Enkele belangrijke punten die ik miste bij vele andere allianties heb ik, in samenwerking met enkele andere spelers van de nieuwe alliantie, wel bij de nieuwe alliantie ingevoerd. Deze punten zijn o.a. samenwerking tussen de leden, gevoel van veiligheid, samenhorigheid (voor elkaar de handen in het vuur durven steken), en gelijke inspraak voor elk lid vd alliantie: democratie (ik heb het gevoel dat vaak alles top-down geregeld werd, dat wij dus slechts ‘pionnen’ waren in een grote alliantie).

Onze visie is als volgt:
De visie zal zijn 'een krachtige alliantie te vormen middels goede communicatie en samenwerking tussen de leden'. Centraal hierbij staat het principe van democratie. Wij willen dat elk lid inspraak zal hebben bij beslissingen en dat de leden niet langer als ‘pionnen’ van de alliantie worden gezien. Wij willen deze opzet o.a. bevorderen door voor iedereen de online-status zichtbaar te maken. Ook zal iedereen IGMs naar alle leden kunnen sturen. Middels deze aspecten zal de communicatie, samenwerking en coordinatie sterk bevorderd worden.
We willen enkel teamplayers bij de alliantie die stuk voor stuk ten allen tijden voor elkaar klaarstaan. Een belangrijk aspect zal dan ook zijn dat elke speler binnen de alliantie inspraak zal hebben. Ik wil alles wat speelt in en om de alliantie delen met de rest van de leden, zodat deze bijvoorbeeld middels 'polls' democratisch hun mening kunnen laten blijken.
Daarnaast zal ook van elke speler verlangt worden dat deze voldoende groei laat zien. De potentie voor het vormen van een sterke en groeiende alliantie is er zeker!
Doel op korte termijn is om zo snel mogelijk een top 20 alliantie te worden die meedraait tot het einde, dus geen geswitch meer tussen allianties. We hebben reeds een grote groep sterke spelers verzameld dus de motivatie en potentie is al zeer groot om dit doel te bereiken.
Tenslotte blijft travian natuurlijk een spel dat iedereen met plezier moet kunnen spelen. Een gezellige alliantie met de goede sfeer vind ik daarbij ook belangrijk! In combinatie met de nodige competativiteit natuurlijk Wink

Ik hoor graag van je hoe je hier tegenover staat.

Groeten, Diderodog en sbouwman (coördinatoren United Democratic Travians)



- T00L - 16-01-2006

Antidote Wrote:Ze proberen me weg te lokken uit de Clan. Dat zal ze eeuwig nooit lukken de stakkers. Eens een SDer, altijd een SDer!

Quote:Beste Antidote,

Gisteren hebben wij een nieuwe alliantie (genaamd UDT) gestart. De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen. Wij bestaan pas sinds 14:00uur gisteren en hebben reeds de 28ste plaats veroverd in de ranking. Daarnaast zijn er nog vele sterke spelers die al hebben toegezegd met ons te willen samenwerken en nog zullen joinen. Ik zou ook jou graag ter versterking bij deze alliantie hebben.

Waarom zijn sterke spelers eigenlijk overgestapt naar onze alliantie, welke slechts vandaag is opgestart en dus nog van tot op de grond opgebouwd moest worden?

Dit antwoord ligt in het feit dat wij een unieke manier van samenwerken bieden. Enkele belangrijke punten die ik miste bij vele andere allianties heb ik, in samenwerking met enkele andere spelers van de nieuwe alliantie, wel bij de nieuwe alliantie ingevoerd. Deze punten zijn o.a. samenwerking tussen de leden(present), gevoel van veiligheid (alleen gevoel?? Wink daar koop je niks voor), samenhorigheid (voor elkaar de handen in het vuur durven steken) (present), en gelijke inspraak voor elk lid vd alliantieSadzo ongeveer ook presentWink ) democratie (ik heb het gevoel dat vaak alles top-down geregeld werd, dat wij dus slechts ‘pionnen’ waren in een grote alliantie).

Onze visie is als volgt:
De visie zal zijn 'een krachtige alliantie te vormen middels goede communicatie en samenwerking tussen de leden'. Centraal hierbij staat het principe van democratie. Wij willen dat elk lid inspraak zal hebben bij beslissingen en dat de leden niet langer als ‘pionnen’ van de alliantie worden gezien. Wij willen deze opzet o.a. bevorderen door voor iedereen de online-status zichtbaar te maken. Ook zal iedereen IGMs naar alle leden kunnen sturen. Middels deze aspecten zal de communicatie, samenwerking en coordinatie sterk bevorderd worden.
We willen enkel teamplayers bij de alliantie die stuk voor stuk ten allen tijden voor elkaar klaarstaan. Een belangrijk aspect zal dan ook zijn dat elke speler binnen de alliantie inspraak zal hebben. Ik wil alles wat speelt in en om de alliantie delen met de rest van de leden, zodat deze bijvoorbeeld middels 'polls' democratisch hun mening kunnen laten blijken.
Daarnaast zal ook van elke speler verlangt worden dat deze voldoende groei laat zien. De potentie voor het vormen van een sterke en groeiende alliantie is er zeker!
Doel op korte termijn is om zo snel mogelijk een top 20 alliantie te worden die meedraait tot het einde, dus geen geswitch meer tussen allianties. We hebben reeds een grote groep sterke spelers verzameld dus de motivatie en potentie is al zeer groot om dit doel te bereiken.
Tenslotte blijft travian natuurlijk een spel dat iedereen met plezier moet kunnen spelen. Een gezellige alliantie met de goede sfeer vind ik daarbij ook belangrijk! (present!!!) In combinatie met de nodige competativiteit natuurlijk Wink

Ik hoor graag van je hoe je hier tegenover staat.

Groeten, Diderodog en sbouwman (coördinatoren United Democratic Travians)
je zit hier idd prima Wink


- Hoef - 16-01-2006

Mijn hemel, wat een slap geouwehoer zeg! Misschien kun je antwoorden dat je liever een beetje rondhakt dan een boek te lezen over democratisch blabla.


- Adder - 16-01-2006

Er wordt mij iets te vaak geluld over democratie en gelijke rechten bla bla, bij die allie.
Die blaast zichzelf in korte tijd op.
Die van ons daarentegen dat is een tank die niet te stoppen is.
We doen goed ons dorpje opbouwen, we jatten wat, we geven mekaar zat of ruilen.
Maar het belangrijkste, 1 heeft een probleem met iemand en we duiken er met z'n allen op af (mits in de buurt).
Dat hebben een hoop allies niet, denk ik.


- T00L - 16-01-2006

Dat weet ik wel zeker Adder. Dat is absoluut onze kracht...


- Box Brother - 16-01-2006

plus dat we in elk segment wel iemand met voldoende cata's hebben.... of iemand is niet te beroerd om 25 uur te wandelen om te rammen ! Wink


- T00L - 16-01-2006

Quote: coolpatrick 16.01.06
geen onderwerp 21:02:30
kan je plz stoppen met aanvallen? Sad



- bolleb77 - 16-01-2006

Het is wel geen bericht, maar iemand heeft zijn dorp "val me a.u.b niet aan" genoemd (positie 43/104). Die vraagt er dus om, om te worden aangevallen.


- uniek - 16-01-2006

tegenstrijdige berichten lossen elkaar op :lol:


- Saartje - 16-01-2006

Quote:De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen

ik val af !


- Adder - 16-01-2006

Saartje Wrote:
Quote:De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen

ik val af !

:lol:

De groep van 36 jarigen staan idd niet te boek als de meest tactische....


- Hoef - 16-01-2006

We kunnen hen natuurlijk ook onmiddellijk aanvallen Icon_twisted


- Ronnie D. - 16-01-2006

Adder Wrote:
Saartje Wrote:
Quote:De bedoeling is om intelligente en strategisch sterke spelers naar deze alliantie te halen

ik val af !

:lol:

De groep van 36 jarigen staan idd niet te boek als de meest tactische....

en de 37 jarigen? :8:


- Adder - 16-01-2006

1 pot nat. de Zwijgzame is ook 37.


- T00L - 16-01-2006

bolleb77 Wrote:Het is wel geen bericht, maar iemand heeft zijn dorp "val me a.u.b niet aan" genoemd (positie 43/104). Die vraagt er dus om, om te worden aangevallen.

:lol:
gas erop en hakken dan!


- Voyou - 16-01-2006

Voyou Wrote:
Quote:Topic: Liwwadn leverde grondstoffen aan Kronenbourg
Verstuurd: bij 13.01.06 om 22:27:36

mrcambuurfan van het dorp Liwwadn
grondstoffen 250 | 0 | 0 | 0

=D> =D> =D> Wacht nog maar met aanvallen adii, de eerste zending van 250 grondstoffen is binnen, hebben al die dreigberichtjes toch gewerkt!

Inmiddels krijg ik gewoon elke dag keurig 250 grondstoffen van hem maar ik blijf hem wel scouten. Zijn leger groeit wel maar ik ga hem volgende week denk ik weer eens aanvallen om in een keer zijn leger te mollen Hakkuh

Ik kwam erachter dat er nog een alliantiegenoot van hem vlakbij me zit, ben ik maar eens langs gegaan vanmiddag: ruim 2000 grondstoffen :8:


- Lance - 17-01-2006

Quote:beste Lance,

Wij bij -SL- zijn bezig met het vormen van sterke clusters.
Dat houdt in dat we op diverse plaatsen veel dorpen bij elkaar zetten, zodat we snel en gemakkelijk elkaar kunnen beschermen en gezamelijk kunnen aanvallen vanaf centrale plaatsen.

Nu raad je misschien al dat jouw dorp op een redelijk snelle afstand komt te liggen van zo'n nieuw te bouwen cluster.
Wij willen in deze regio met redelijk grote spelers veel kracht naar buiten uitstralen, ik heb de regio bekeken en denk dat jij een goede aanvulling kan zijn voor onze alliantie.

Verder komt er ook een interne wijziging bij -SL- om de alliantie met grotere spelers naar een hogere plaats te laten stijgen, zodat we meer aanzien krijgen en beter beschermd zijn tegen zgn. raids.
-SL- is momenteel een gezellige alliantie, met een actief forum en een actief IRC channel. We richten ons voornamelijk op onze eigen bescherming zonder ons te wikkellen in oorlogen met grote alliantie's.

Als je vragen hebt neem dan contact met me op, de keus is aan jou!


Vriendelijke groet,
Rikhardur

Iemand een gepaste reactie in gedachten? Ik dacht aan:


Beste Rikhardur,

Sloeber.

Vriendelijke groet,

Lance


- Saartje - 17-01-2006

Ik zou dat Beste en Vriendelijke weglaten.... Voor de rest een keurige reactie !


- Guest - 17-01-2006

Hehe SL gaat eraan Icon_twisted hakken en zagen die lullo's Icon_twisted