The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- Fabian - 24-01-2006

Ik vind het bericht leuk, maar net iets TE....


- Bumme - 24-01-2006

Fabian Wrote:Ik vind het bericht leuk, maar net iets TE....

Daarom ook maar precies een weekje............ :wink:


- adii - 25-01-2006

Dit berichtje kreeg ik van mijn buurvrouw mensen :eeeek:

yeh gaat erg lekker, zelf al res. op lvl 10 daar om 4e te maken, moet echter nog 6000 cultuurpunten hebben om dat te doen.. dus lekker nutteloos wat gebouwen ah upgraden nu om dat voor elkaar te krijgen.
Mocht je nog eens last hebben van Chillz, ik heb hier nu 600 phalanxen lvl 3 en 30 druiderijders in mn 2e dorp staan, bij een aanval zijn die volgens mij sneller bij jouw dan de aanvallers Smile
____________
adii schreef:

Nu effe niet...maar paar weken terug viel die chillez me aan.Hij had me eerst gescoud en mijn verdedigende troepen waren naar een ally van ons.
Hij had aardig wat meegenomen en had hem gelijk erop aangesproken en gezegd dat ie het niet meer moet proberen anders krijgt die de volle laag over zich heen.

En hoe is het bij jou,zie dat je een derde dorpje inmiddels hebt...damn man!!!Gaat dus goed... :o)
____________
dekomen schreef:

nog last gehad van aanvallen de laatste tijd?


- T00L - 25-01-2006

die buurvrouw is stukken nuttiger dan de mijne... ruilen? Wink


- bolleb77 - 25-01-2006

Hahaha ik heb er een vriendje bij.


kevkakker 25.01.06
geen onderwerp 19:30:46
weet je vieze bolle ik haat jou val mij niet meeer aan!!!!!!!!!

En tj als hij zo gaat reageren dan stuur je nog maar eens een keer troepen naar hem toe


- uniek - 25-01-2006

da's wel heel persoonlijk je bent toch niet vies? :wink:


- Depor - 25-01-2006

Slopen die handel....


- bolleb77 - 25-01-2006

Ja ik ga hem als mijn proefterrein gebruiken, waar ik alles op ga uitproberen. Alleen weet hij dat nog niet


- Fabian - 26-01-2006

Dit bericht kreeg AFCA (hij zit te zuipen in Utrecht)...

shappy 26.01.06
geen onderwerp 17:11:39

zie je mijn populatie?? ik heb je al eens gewaarschuwd, nog 1 aanval en je zit dik in de problemen met mij!!! ik maak je af totdat je 0 populatie hebt!!!

BLIJF VAN HOBELMAN AF!!!! LAATSTE WAARSCHUWING!!

of wil je dat mijn imperianen en mijn 'gedegen rammen' je dorp komen bekijken??

en verlaten, zonder dat er nog wat van over is....

gloof je me niet?? gaa gwn door!!

tot in je city, SHappy


- Fabian - 26-01-2006

Hij dreigt met Chappy en Shappy, DLL en UDT...
(hobelman)..

Ben geneigt om hem weer aan te vallen, die gasten zitten op minstens 12 uur en nog verder, dus zat voorbereidingstijd...

:lol:


- Voyou - 27-01-2006

Quote:*LoL* 27.01.06
geen onderwerp 13:43:53

stop met aanvallen of je krijgt problemen met REL en OLDER!

Typisch iemand die een grote bek krijgt vanwege zijn alliantie, ik val hem al heel lang aan zonder ooit een berichtje te hebben gekregen, nu viel ik hem aan terwijl hij bij .REL zit en meteen een grote bek :roll: :roll:

Trouwens, ik zou niet eens in de problemen hoeven komen want we hebben een NAV met OLDER.


- Ronnie D. - 28-01-2006

Heb net even een leuk onderonsje gehad met mijn buurman Harry en we hebben besloten op persoonlijke basis samen te werken bij ons in de buurt.
We blijken wat gemeenschappelijke vijanden te hebben :lol:


- bolleb77 - 28-01-2006

Ik kreeg dus dit bericht zonet:

1peace1 28.01.06
vragie 19:39:23
heey,

ik kreeg te horen van een lid van mij genaamt kevkakker.
dat je em al een tijdje aanvalt. dat is het spel ik weet het. maar zou je de aanval op hem kunnen stoppen of iedergeval 1 of 2 weekies de aanval op hem kunnen staken. ik hoop dat ik dit vriendelijk genoeg naar je geschreven heb.

alvast bedankt.

groeten 1peace1


Weet alleen niet of ik op dit bericht ga reageren, misschien moet ik als reactie wel gewoon weer troepen naar hem toe sturen.


- Lib - 28-01-2006

Ja inderdaad. Of vaker!


- T00L - 28-01-2006

antwoorden dat kevkakker daar zelf om gevraagd heeft met z'n igm's en je dus gewoon doorgaat? of inderdaad antwoorden met je mannetjes Smile


- bolleb77 - 28-01-2006

En heb ze idd maar alvast weggestuurd, al had ik de laatste keer niet echt veel opgehaald. Maar gelukkig wel zijn leger de grondingeboord. En het bericht ach ik wacht wel af wat ik hiernaa weer terug krijg.


- Rico - 30-01-2006

Dames en heren ik had het volgende gesprek nu net:

je mag ze ook gewoon opsturen.... is misschien makkelijker... en dan kan ik alsnog de grondstoffen bij king ook ophalen dan sla ik twee vliegen in een klap

____________
anoek schreef:

veel meer grondstoffen zodat je maar één keer hoeft aan te vallen in plaats van vijf keer per dag.
____________
Riconisten schreef:

zijn er bij jouw ook zoveel grondstoffen op te halen dan? og heb jij wel sschuilkelders?

Mvg,

rico
____________
anoek schreef:

gelieve mij aan te vallen in plaats van king.

Groetjes,
Anoek


het is iets tever reizen voor mij maar ze zijn op te halen voor degene die interesse heeft... (85|-46)


- Vassago - 30-01-2006

7 veldjes bij me vandaan. Kan ze wel ff scouten...


- T00L - 30-01-2006

Vassago Wrote:7 veldjes bij me vandaan. Kan ze wel ff scouten...

denk dat je wel een stuk of 10-20 scouts nodig hebt Vassago...


- Vassago - 30-01-2006

T00L Wrote:
Vassago Wrote:7 veldjes bij me vandaan. Kan ze wel ff scouten...

denk dat je wel een stuk of 10-20 scouts nodig hebt Vassago...

27 in de aanbieding. Of anders Adii die zit er ook vlakbij.


- Bocaloca - 31-01-2006

SD is een gezamenlijke alliantie waarvan ik Diplomaat ben
____________
mar-vechter schreef:

o dachtt ik SD
____________
Bokkie schreef:

hmm heb ik een eigen alliantie dan/
____________
mar-vechter schreef:

of ik in jou alliantie mag
____________
Bokkie schreef:

zoals?
____________
mar-vechter schreef:

stuur a.u.b. zoiezo wat trg


- T00L - 31-01-2006

Quote:Arabella schreef:

Beste Tool,

Ik heb een dringende vraag voor je. Ik word sinds gisteren (waarschijnlijk) nu voordurend aangevallen door mijn 2 andere buren. Engeric, en Jornt_The_Great. Met Jornt_The_Great had ik een persoonlijke nav, maar daar had ie sinds gisteren schijnbaar geen zin meer in. Mijn vraag aan jou nu is.. Wil je me helpen? Niet in zelf legers sturen oid, maar dat ik mijn legers bij jou veld neerzet. Ik weet wel zeker dat ze jou niet durven aan te vallen En als ik genoeg heb kan ik het weer terug halen. Het zelfde met mijn grondstoffen die moet ik onder de dik onder de 3000 hebben anders nemen ze te veel mee. Ben jij bereid om me hierbij te helpen?

Groetjes Arabella



- Bocaloca - 31-01-2006

Clarabella Big Grin underkoffer


- Depor - 31-01-2006

Quote:lichtone 31.01.06
geen onderwerp 09:32:35
stop met aanvallen op licht of we komen je verpletteren


Hmmm licht vind me niet meer aardig.....again, heb hun diplomaat al wat gestuurd maar begin toch aardig moe te worden van die takke alliantie.


- Bumme - 31-01-2006

Bumme 31.01.06
Problemen? 12:17:25

Beste Lichtone,

Van een van mijn alliantie leden kreeg ik het bericht dat je problemen hebt met zijn aanvallen.
Jammer dat je niet de moeite hebt genomen om dit middels een normaal bericht aan hem kenbaar te maken.
Misschien kan je iets duidelijker (of vriendelijker /diplomatieker) zijn en ons uitleggen waarom wij de aanvallen zouden moeten staken.

Zoals jij ook weet is aanvallen een belangrijk en leuk onderdeel van dit spel. Je kan je op verschillende manieren beschermen tegen een aanval maar een klein berichtje met een loos dreigement lijkt mij niet de beste oplossing.

Groet en succes met het spel,

Bumme


- Depor - 31-01-2006

Bumme Wrote:Bumme 31.01.06
Problemen? 12:17:25

Beste Lichtone,

Van een van mijn alliantie leden kreeg ik het bericht dat je problemen hebt met zijn aanvallen.
Jammer dat je niet de moeite hebt genomen om dit middels een normaal bericht aan hem kenbaar te maken.
Misschien kan je iets duidelijker (of vriendelijker /diplomatieker) zijn en ons uitleggen waarom wij de aanvallen zouden moeten staken.

Zoals jij ook weet is aanvallen een belangrijk en leuk onderdeel van dit spel. Je kan je op verschillende manieren beschermen tegen een aanval maar een klein berichtje met een loos dreigement lijkt mij niet de beste oplossing.

Groet en succes met het spel,

Bumme


Dank Smile


- Bumme - 31-01-2006

Van onder naar boven:
---------
Bumme 31.01.06
RE^2: Problemen? 13:59:08

Valt hij jou aan dan?
Hij heeft van jullie eigen diplomaat toestemming om die aanvallen te doen omdat het een inactief lid is van jullie. Wij worden een beetje moe van al die berichten van alliantie-genoten die gaan lopen dreigen. Zolang er gene bericht is van de speler zelf gana wij zeker door.

Mocht je hem toch willen aanvallen dan wens ik je veel plezier, en daarna veel sterkte.

Groet,

Bumme
____________
lichtone schreef:

ik denk niet dat het een erg loos dreigement is. En als ik problemen heb met zijn aanvallen heb ik het volste recht een aanval tegen hem te organiseren. Als hij daarom jou mailt is zijn zaak. Als ik hem hier niet meer zie vind ik het best. Maar als ik hem wel zie dan heb ik het recht om hem terug aan te vallen, ik mailde hem om hem te vertellen dat ik iemand ben die dat ook doet.


- Saartje - 31-01-2006

Zal ik even mijn kunstgebit laten zien aan 3 alliantiegenoten van hem, bij mij in de buurt ?? Ik heb tenslotte leuk speelgoed !! Hakkuh


- Adder - 31-01-2006

Ik heb ook wel weer zin om een ally om zeep te helpen. Ben met dorp1 weer bijna op oorlogssterkte. 2 moet ik nog steeds veldjes doen.


- Depor - 31-01-2006

Heb mijn legers weer naar zijn vriendje gestuurd er lagen wat grondstoffen met mijn naam erop, ik hou jullie op de hoogte...