The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- Ronnie D. - 01-02-2006

mijn --IB-- brother in arms is een stukkie groter als ik en heeft ook meer legers.
dus die houd ik lekker te vriend :lol:


- T00L - 02-02-2006

een sl² kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -sl²-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers)

Quote: psv_tom 02.02.06
geen onderwerp 15:39:30

zou je a.j.b. willen ophouden met dgpc aanvallen ik weet dat je veel grondstoffen krijgt................. maar als je niet ophoud stuur ik mijn troepen op je af en dan kan je niemand meer bestelen................ik wil geen ruzie met jou of je alliantie maar hou a.j.b. op!

met vriendelijke groet,
Tom

en mijn enigszins 'pissed off' antwoord:

Quote:Hey,
Hier de opzichter van Bumme.

Ik wil best ophouden met die aanvallen, maar alleen als je daar een goede reden voor geeft. Voor hetzelfde geld vraag je mij nu om te stoppen, zodat je hem zelf leeg kan halen. Zijn (of haar) grondstoffen liggen tenslotte voor het oprapen.
Ik neem aan dat je Dgpc anders wel de adviezen zou hebben gegeven om:

a) Grondstoffen op te maken
b) schuilplaatsen te bouwen
c) eerst zelf eens een verzoekje te sturen, of ik op wil houden.

Begrijp me goed, ik heb geen zin om de boel te laten escaleren, maar je zult begrijpen dat ik weinig trek heb in bedreigingen van leden van NAV's, waar zijn die verdragen anders voor?

Vriendelijke groeten,

T00L
Opzichter van Bumme

ben benieuwd wat z'n reactie is...


- T00L - 02-02-2006

hmm, had een leuker antwoord verwacht...

Quote: psv_tom 02.02.06
RE^2: geen onderwerp 16:04:23

ja ik heb hem al die tips al gegeven hoor! hij is nu aant bouwen enzo maar hijs gwoon een n00b enk ga em zelf niet leegroven hoor want ik ben z'n vriend



- Bocaloca - 02-02-2006

stuur je terug

Leuk een homopaar in Travian Smile


- T00L - 02-02-2006

nee ik ga me niet tot dat niveau verlagen Smile


- Bocaloca - 02-02-2006

Hakkuh


- Rico - 02-02-2006

dan iets van onder het motto, Dan mag hij wel eens de zweep erover halen bij zijn werkers anders houd hij helemaal geen grondstoffen meer over...


- T00L - 02-02-2006

het wordt nog grappiger! Nou eist dat manneke die ik aanviel ook nog z'n goodies terug :lol:

van onder naar boven:

Quote:
Bumme 02.02.06
RE^5: geen onderwerp 17:05:39

Even lezen in de verstuurde berichten doet wonderen... ik citeer:

"Hi valsspeler,

Je hebt mazzel dat ik vanaf morgen een weekje op vakantie ben maar als ik terug ben dan kom je aan de beurt.
Ik heb echt een hekel aan valsspelers en helemaal aan mensen die daar dan ook nog over liegen.
Als je een echte kerel bent betaal je de schade terug die je met je andere account gemaakt hebt, helaas ben jij dat dus niet en vraag je om maatregelen.

Mijn bestand trek ik dus bij deze in maar omdat ik dus op vakantie ben heb je waarschijnlijk nog een weekje rust.
Voor de dagen erna wens ik je alvast veel sterkte!

Al heb je natuurlijk ook nog even de tijd om je te bedenken en de schade gewoon te betalen."

Daar wordt dus totaal niet gemeld dat je niet aangevallen zou worden. Sterker nog, zie de aanvallen van vandaag maar als een (klein) deel van die schadevergoeding...

T00L


____________
DGpC schreef:

?, jij bent account sitter, dat moet Bumme hebben vertelt hoor. Als account sitter hoor je dat te weten.
____________
Bumme schreef:

Prima, val je niet meer aan. Maar ik ga uiteraard geen spullen terugsturen, aangezien ik niks wist van die afspraak (betwijfel ook of dit echt zo afgesproken is).

Groeten,
T00L, Opzichter
____________
DGpC schreef:

Wil je me dan niet meer aanvallen, bumme en ik hebben een afsrpaak, dat bumme me pas mag aanvallen als hij weer terug is, ik eis dat je de grondstoffen van minstens 1 aanval vergoed.

M.v.G.
Dirk.
____________
Bumme schreef:

Bumme is ook weg. Ben de opzichter van Bumme
____________
DGpC schreef:

Ik dacht dat je weg was?



- workingspeedy - 03-02-2006

Kreeg ik van Gracht als reactie op mijn aanval ::
:razz:

Beste workingSpeedy,

Kun je me aub vertellen met hoeveel legers je komt.

Gracht


- Lib - 03-02-2006

T00L Wrote:een sl² kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -sl²-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers)

Quote: psv_tom 02.02.06
geen onderwerp 15:39:30

zou je a.j.b. willen ophouden met dgpc aanvallen ik weet dat je veel grondstoffen krijgt................. maar als je niet ophoud stuur ik mijn troepen op je af en dan kan je niemand meer bestelen................ik wil geen ruzie met jou of je alliantie maar hou a.j.b. op!

met vriendelijke groet,
Tom

ben benieuwd wat z'n reactie is...[/quote]

Die Dgcp is waarschijnlijk nu baasje BVR (aftakking van BVB-NO BVB-ZO etc.) die benaderde een vriend van mij waar ik nu opzichter van ben of hij in die alliantie wilde.
Moet ik zeggen dat hij bij de SD komt? En moet ik proberen een NAV eruit te halen? En dan vooral met BVB!


- Fabian - 03-02-2006

BvB heeft de NAV met ons net opgezegd, dus ik denk niet dat ze het doen, maar proberen kan altijd!

Moet ook Bumski het er mee eens zijn natuurlijk!


- Depor - 04-02-2006

Lib Wrote:
T00L Wrote:een sl² kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -sl²-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers)

Quote: psv_tom 02.02.06
geen onderwerp 15:39:30

zou je a.j.b. willen ophouden met dgpc aanvallen ik weet dat je veel grondstoffen krijgt................. maar als je niet ophoud stuur ik mijn troepen op je af en dan kan je niemand meer bestelen................ik wil geen ruzie met jou of je alliantie maar hou a.j.b. op!

met vriendelijke groet,
Tom

ben benieuwd wat z'n reactie is...

Die Dgcp is waarschijnlijk nu baasje BVR (aftakking van BVB-NO BVB-ZO etc.) die benaderde een vriend van mij waar ik nu opzichter van ben of hij in die alliantie wilde.
Moet ik zeggen dat hij bij de SD komt? En moet ik proberen een NAV eruit te halen? En dan vooral met BVB![/quote]

Dat moet bumme bepalen natuurlijk Big Grin


- Lib - 04-02-2006

Bumme is op vakantie toch? Iemand die mij verder kan helpen?


- Box Brother - 04-02-2006

T00L neemt tijdelijk zijn zaken waar dacht ik....


- Hoef - 04-02-2006

Samen met Tool neem ik de zaken waar maar ik weet niets van diplomatie en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen tijd voor; misschien dat Tool ruimte heeft...


- T00L - 04-02-2006

BvB wil alleen NAV's met top 30 allianties. Dat zijn we niet, dus no chance.

Nadat de hoofdtak van BvB de NAV opgezegd had, heeft Bumme de eer aan onszelf gehouden en ook de NAV's met de overige BvB's opgezegd. Dat was toch een kwestie van tijd...(lees: nadat de hervormingen daar klaar waren).

Bumme heeft wel aangegeven dat dit niet inhoudt dat we hen zomaar aan gaan vallen


- Lib - 04-02-2006

Die gozer van BVR heeft nu dus een berichtje achter gelaten dat hij wel een nav met sd wilt. Maar willen wij die alleen als we ook een NAV krijgen met de BVB dan? Hij vroeg of ik (als opzichter) dat kon regelen....


- T00L - 04-02-2006

Lib Wrote:Die gozer van BVR heeft nu dus een berichtje achter gelaten dat hij wel een nav met sd wilt. Maar willen wij die alleen als we ook een NAV krijgen met de BVB dan? Hij vroeg of ik (als opzichter) dat kon regelen....

Van wie ben jij opzichter dan? Wink

Als hij een NAV wil, kan hij zich richten tot Bokkie of Bumme.


- Lib - 04-02-2006

Ben opzichter van Knoop van het dorp casa nostra -140/-88
Zag net dat hij nog 2 uitnodigingen had om te joinen bij andere allianties. Zal niet zeggen dat ze niks voorstellen. (alliantie van 1 dorp :lol: )
Kan hij bij SD komen? Ik sta voor hem in!

Verder zal ik die gozer van BVR een berichtje terug sturen. Ik laat hem wel contact opnemen met Bokkie of Bumme.


- T00L - 04-02-2006

Lib Wrote:Ben opzichter van Knoop van het dorp casa nostra -140/-88
Zag net dat hij nog 2 uitnodigingen had om te joinen bij andere allianties. Zal niet zeggen dat ze niks voorstellen. (alliantie van 1 dorp :lol: )
Kan hij bij SD komen? Ik sta voor hem in!

Verder zal ik die gozer van BVR een berichtje terug sturen. Ik laat hem wel contact opnemen met Bokkie of Bumme.

Hij heeft idd een bericht gestuurd naar Bokkie. Uiteraard niet naar Bumme, want daar heeft hij problemen mee.

In dit geval wacht ik dus in ieder geval tot Bumme er weer is, maar reken er maar op dat een NAV voor Bumme geen optie is.

Wat betreft Knoop: is het een bekende voor je, of iemand die je alleen uit dit spel kent? Als je hem kent: geen probleem. Ken je hem alleen van dit spel (en kent verder niemand van SD hem): Nee.


- Lib - 04-02-2006

Oke, ik had hem verteld dat hij maar contact moest opnemen en dat ik verder niks voor hem kon doen.

Knoop is een goede vriend van mij. Ken verder niemand van het spel, alleen jullie! :oops:
Andere mensen die mij berichten sturen zijn alleen maar aan het smeken of ik wil stoppen met aanvallen :lol:


- Lance - 08-02-2006

Uhmm:

Quote:ik ken draken stein vraag maar
____________
Lance schreef:

Nou, je zou het eigenlijk aan de diplomaat moeten vragen, maar ik kan je het antwoord alvast geven hoor. Het is namelijk nee. De SD alliantie is een alliantie van personen die elkaar ook via een andere weg kennen. Dus tenzij jij weet welke weg ik bedoel en je daar ook actief bent is het antwoord nee. Maar succes met het vinden van een alliantie.
____________
ditammaso schreef:

lance zou ik in sd kunnen of moet ik dat aan iemand anders vragen

Dacht in eerste instantie dat dit weer zo'n zeurbericht was, maar hij zegt dat ie Drakenstein kent. Dus uhm... isdazo?


- Guy - 08-02-2006

nee hij kent drakenstein niet...

hij had dat bericht gestuurd naar drakenstein.

en daarin stond of hij een nav wilde met hem zodat hij in sd kon komen. omdat hij dan een vriend was.

Smile

dus het is bullshittttt Icon_evil


- T00L - 08-02-2006

Guy Wrote:nee hij kent drakenstein niet...

hij had dat bericht gestuurd naar drakenstein.

en daarin stond of hij een nav wilde met hem zodat hij in sd kon komen. omdat hij dan een vriend was.

Smile

dus het is bullshittttt Icon_evil

Dan heeft ie dus geprobeerd om Bokkie (eigenlijk ik, als opzichter) en Lance voor de gek te houden?

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh


- Guy - 08-02-2006

ja eigenlijk wel Big Grin


- Depor - 08-02-2006

Wat een hond...


- Rico - 08-02-2006

Icon_twisted Idea Icon_twisted


- Drakenstein - 08-02-2006

Bewijs ... Ik heb maar gezegt dat hij het bij een ander mag proberen ...


____________
ditammaso schreef:

nou ik wil ook in je alliantie sd en dan moet ik een vriend hebben oké zeg ff tegen bokkie dat ik vriend ben en dat hij me kan uitnodigen
____________
Drakenstein schreef:

no problem ... maar hoe kom je bij mij terecht ... je zit niet errug in de buurt
____________
ditammaso schreef:

zullen wij vrienden worden nav


- Box Brother - 08-02-2006

Cool ... mensen gaan liegen om in onze alliantie te komen :waf:


- Drakenstein - 08-02-2006

Kep hem even te laten weten dat ik niet blij ben dat hij mij als "vriend" aangeeft alleen om bij jullie te komen ... Trouwens lekker "smart" van um om te zeggen dat het alleen is om in de alliantie te komen ...