The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- adii - 16-02-2006

Mensen, wat moet ik hiermee doen ?
Kreeg net een berichtje van mijn buurman, dat ie in een oorlog verwikkeld is (een andere buurman, niet mijn echte buurman) :wink:

SpaceTom 16.02.06
RE^4: hulp 12:41:39

ik zie net er over 2.5 uur weer een aanval komt van sealand, ik vrees voor een sweeperteam, dus als je nu al versterking kan sturen graag
____________
adii schreef:

Ok.

Mijn troepen doen er 50 minuten over om naar jouw dorp te komen.
Ze zullen echter nog een sweeperteam sturen net voor de cata aanval om de boel schoon te vegen, zul je wel zien.Ik ga nu mijn best doen om de verdediging terug te halen en we zullen in contact blijven vandaag en morgen.

Echter zou ik niet te veel met sealand ruzie maken, want ze hebben een heel groot leger.En bestaan uit 3-4 allianties volgens mij die heel wat manschappen hebben.

Ik zou het toch op een diplomatieke manier proberen op te lossen als ik jou was, want anders kun je straks weer als een newbee beginnen.

We spreken mekaar nog.
____________
SpaceTom schreef:

de aanvallen komen allemaal van sk888er, en ze staan morgen om 19.00u voor mijn deur
____________
adii schreef:

Hoe laat komen die cata's binnen bij jou en wat zou je nodig hebben ?
Ik zelf heb heel veel troepen bij mijn alliantiegenoten staan en het duurt effe voordat deze terug zijn.
Hoe laat komt de eerste volgende aanval binnen en van wie is die ?
____________
SpaceTom schreef:

beste adii

Ik heb gister iemand van sealand geraid, maar dat is in het verkeerde keelgat geschoten bij zijn allaintie, daarom heb ik vandaag meer dan 700 bijlvechters and 300 germaanse ridders van me af moeten slaan, hierbij heb ik veel troepen verloren, maar ze hebben ook 3 aanvallen met cata's naar naar mijn hoofddorp (#1.1) gestuurd, helaas ben ik niet meer in staat deze alleen af te slaan, dus zou je mij versterking kunnen sturen?

Bvd

Tom


- Bumme - 16-02-2006

Hem de aanvallen zelf laten opknappen en als de storm over is zelf eens op bezoek gaan, is toch wel lekker dat SL een farm voor je maakt.


- Ronnie D. - 16-02-2006

zeggen dat ie al zijn grondstoffen opmaakt en zijn legers op pad stuurt.
heeft weinig nut om daar verdediging bij te knallen en die gevoegelijk afgemaakt ziet worden.


- Bumme - 16-02-2006

Ronnie D. Wrote:zeggen dat ie al zijn grondstoffen opmaakt en zijn legers op pad stuurt.
heeft weinig nut om daar verdediging bij te knallen en die gevoegelijk afgemaakt ziet worden.

Natuurlijk bedoelde ik zoiets.
Alles opmaken, desnoods wat naar jou toesturen (wat gebruikt kan worden om de schade van de cata's op te ruimen) en zorgen dat zijn legers weg zijn.
Als ik jou was zou ik niets sturen maar hem aanbieden zijn spullen naar jou op te sturen of door jou op te laten halen als hij te weinig handelaren heeft.


- Berend Botje - 16-02-2006

Hij zit toch ook bij een alliantie. Doet die niets voor hem?


- adii - 16-02-2006

Nou blijkbaar niet.
Hij is de grootste in z'n alliantie volgens mij :razz: en ik was al van plan om niks naar hem te sturen, want het zou een zelfmoordactie voor mijn Praetoriaan'en zijn.
Ik laat het hem zelf oplossen.


Bedankt :wink:


- Adder - 16-02-2006

Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:zeggen dat ie al zijn grondstoffen opmaakt en zijn legers op pad stuurt.
heeft weinig nut om daar verdediging bij te knallen en die gevoegelijk afgemaakt ziet worden.

Natuurlijk bedoelde ik zoiets.
Alles opmaken, desnoods wat naar jou toesturen (wat gebruikt kan worden om de schade van de cata's op te ruimen) en zorgen dat zijn legers weg zijn.
Als ik jou was zou ik niets sturen maar hem aanbieden zijn spullen naar jou op te sturen of door jou op te laten halen als hij te weinig handelaren heeft.

Ik vond dat eerste antwoord van je veel meer bij SD passen.
Ronnie, ga je mond spoelen! Sinds je 38 geworden bent, ben je ook een stuk milder.
Hou op daarmee!


- T00L - 16-02-2006

Adder Wrote:Ik vond dat eerste antwoord van je veel meer bij SD passen.Ronnie, ga je mond spoelen! Sinds je 38 geworden bent, ben je ook een stuk milder.
Hou op daarmee!

beaam! Niet tegen }{SL hakken, maar met ze meehakken.
als hij als alliantieleider al om hulp moet vragen bij z'n buurman, dan zal de rest van z'n alliantie ook niet al te veel troepen hebben Wink


- adii - 16-02-2006

Dit IGM-tje heb ik net naar hem gestuur:

Hi SpaceTom,


Heb effe aan de ronde tafel met mijn alliantiegenoten gezeten en hun jou probleem uitgelegd.

Het volgende: sinds een tijdje zijn wij een ally met een van de dochterallies van }{SL en aangezien hun weer een aftakking van }{SL zijn, hebben mijn leiders mij terug geroepen om geen troepen naar jou te sturen.

Het enige wat ik je kan aanraden is dat je het op een diplomatieke manier probeert te regelen met }{SL en anders je troepen wegsturen bij ieder aanval die je krijgt tot dat je genoeg troepen klaar hebt staan om een eventuele aanval te voorkomen.

Succes ermee...


- Depor - 16-02-2006

Quote: Rubke 16.02.06
geen onderwerp 07:01:47
Mag ik u aub vragen waarom u mij aanviel? En als het puur voor de grondstoffen is, mag ik u dan vragen mij niet meer aan te vallen tot het eind van de week? Want onze alliantie wil groeien en ik moet de ambassade upgraden en dat gaat zo niet langer, dus als u een beetje medeleven heeft, vraag ik u zeer genegen van mij een paar dagen niet meer aan te vallen, omdat dan de alliantie er ook onder lijdt, na die dagen mag u van mijn part mij zoveel aanvallen als u wil, want dan zijn het enkel mijn grondstoffen en lijd ik er alleen onder, bedankt voor het begrip.

Groeten,
Rubke



- Bocaloca - 16-02-2006

#-o #-o #-o


- Adder - 16-02-2006

Deportivo Wrote:
Quote: Rubke 16.02.06
geen onderwerp 07:01:47
Mag ik u aub vragen waarom u mij aanviel? En als het puur voor de grondstoffen is, mag ik u dan vragen mij niet meer aan te vallen tot het eind van de week? Want onze alliantie wil groeien en ik moet de ambassade upgraden en dat gaat zo niet langer, dus als u een beetje medeleven heeft, vraag ik u zeer genegen van mij een paar dagen niet meer aan te vallen, omdat dan de alliantie er ook onder lijdt, na die dagen mag u van mijn part mij zoveel aanvallen als u wil, want dan zijn het enkel mijn grondstoffen en lijd ik er alleen onder, bedankt voor het begrip.

Groeten,
Rubke

Da's een makkie. Catapulten inzetten op Ambassade. Dat zal hem leren om te jammeren. Icon_evil


- Depor - 16-02-2006

Hele kleine alliantie, aangezien hij nu heeft aangegeven dat hij de ambassade heeft kriebelt het bij mij en Rico om als we cata's hebben even die ambassade te slopen :lol: :lol:


- T00L - 16-02-2006

Deportivo Wrote:Hele kleine alliantie, aangezien hij nu heeft aangegeven dat hij de ambassade heeft kriebelt het bij mij en Rico om als we cata's hebben even die ambassade te slopen :lol: :lol:

ik zou juist proberen om er een dagelijke/wekelijkse vergoeding uit te halen. hoef je er verder niet naar om te kijken en kun je anderen aanvallen die ongetwijfeld meer goodies hebben


- Depor - 16-02-2006

Quote: Beste Rubke,

Het ging mij inderdaad om uw grondstoffen. Ik begrijp dat het lastig voor u is als ik aanval terwijl u de ambassade probeert uit te breiden. Maar aangezien ik de grondstoffen nodig heb stel ik u het volgende voor. Als u mij dagelijks 500 van alles stuurt zal ik u met rust laten in ieder geval tot het einde van de week. Ik vind dit zelf een goed voorstel aangezien ik als met ik met mijn totale legermacht kom ik veel meer kan meenemen dan die 500 van alles per dag.

Met vriendelijke groet,
Depor


Al gedaan uiteraard :lol: :lol:


- Rico - 16-02-2006

2e dorpje en daar zo snel mogelijk kata's maken en die hele alliantie slopen Icon_evil


- adii - 16-02-2006

LEKKER ZIELIG DOEN HELPT NIET BIJ MIJ...


Beste Tom,

Weet dat het kut overkomt, maar je moet niet gelijk zielig gaan doen door mij te vertellen dat ik niet bereid ben om te helpen. Natuurlijk had ik je geholpen als ik groen licht van mijn alliantie had, maar dat heb ik niet en daarom bllijven mijn troepen ook waar ze zijn.
Daar gaat het ook om als je in een alliantie zit.Je gaat niet zomaar rondhakken en zeker niet spelers van wat grotere allianties.En omdat je door }{SL aangevallen bent, wil ik er ook niks mee te maken hebben omdat onze allies een aftakking van hun zijn.
Dus, ik hoop dat je het toch op een diplomatieke manier probeert te regelen anders zal je moeilijke tijden krijgen.
Veel succes ermee...
____________
SpaceTom schreef:

helaas is mijn troepen weg sturen geen optie omdat ze hebben catapults aan komen en helaas is diplomatiek geen optie aan gezien }{SL zonder ook maar enig bericht mij meerdere malen aanvalt incl catapults. Jammer dat je niet bereid bent mij in deze moeilijk tijd te helpen, weet wel je dat ik nu ook niet meer bereid ben jou te helpen in moelijke tijden.

Tom


____________
adii schreef:

Hi SpaceTom,


Heb effe aan de ronde tafel met mijn alliantiegenoten gezeten en hun jou probleem uitgelegd.

Het volgende: sinds een tijdje zijn wij een ally met een van de dochterallies van }{SL en aangezien hun weer een aftakking van }{SL zijn, hebben mijn leiders mij terug geroepen om geen troepen naar jou te sturen.

Het enige wat ik je kan aanraden is dat je het op een diplomatieke manier probeert te regelen met }{SL en anders je troepen wegsturen bij ieder aanval die je krijgt tot dat je genoeg troepen klaar hebt staan om een eventuele aanval te voorkomen.

Succes ermee...


- Depor - 16-02-2006

Na zo een bericht zou ik em gewoon zelf ook na aanvallen wat een stomme idioot...als ie gewoon die cata;s laat komen en zijn excuses aanbied en de geleden schade vergoed is er ook bij SL nix aan de hand


- Bumme - 16-02-2006

Bumme 16.02.06
Aanval van SL 15:21:41

Beste Tom,

Via mijn alliantie-lid Adii begreep ik dat je op dit moment aangevallen wordt door leden van }{SL.
Conform onze richtlijnen heeft Adii toestemming aan ons gevraagd of hij jou zou mogen helpen. Wij hebben hem hier echter geen toestemming voor gegeven omdat wij een Alliantie hebben met een deel van de }{ allianties en jij door een raid op een van hun leden deze aanval zelf op je hebt afgeroepen.
Ik wil je nogmaals adviseren om je troepen en grondstoffen uit je dorp te verwijderen voordat de troepen aankomen. Dat de katapulten dan enige schade aan zullen richtne is helaas niet te voorkomen maar dat is het bij een grote troepenmacht ook niet.
Eventueel wil ik via diplomatieke weg nog wel iets voor je proberen te doen bij }{SL maar aan een vergoeding van de door jou gestolen goederen zal je niet ontkomen. Aan jou de keuze.

Groet en sterkte in deze moeilijke tijden,

Bumme
(Diplomaat SD)


- adii - 16-02-2006

=D> =D> =D> =D>


- T00L - 16-02-2006

Waarom voor hem "opkomen" als hij zelf de 1e aanval gedaan heeft?


- Bumme - 16-02-2006

Beste Bumme

Ik vind de reactie van SL erg overdreven, ze vallen me aan met cats en meer dan 1000 man, om 1 raid, zonder enige vorm van communcatie. Daarom ben ik mijn contacten aan het vragen om mij te helpen in de vorm van versterking. Daarom heb ik hem ook gevraagd om versterking te sturen, toen ik hoorde dat dat niet mocht was ik erg teleurgesteld, omdat hij meedere malen heeft gezegdt dat wij elkaar als buren moeten helpen, maar gelukkig kan ik als nog genoeg versterking regelen om de aanvallen met catapultsen goed af te slaan.

Mvg.

SpaceTom

----
Beste Tom,

Ook in mijn ogen is de reactie van SL om gelijk met katapulten te komen een beetje overdreven maar de oorzaak van dit probleem ligt bij jou. Waarom val je voor een raid een van hun leden aan?

Jammer dat je niet in wil zien dat Adii je in dit geval niet mag/kan helpen en dat je vergeet dat hij absoluut bereid is geweest dit wel te doen. Hoe zou jij het vinden als je iemand aanvalt en merkt dat daar versterking staat van iemand met wiens alliantie je een NAV of Alliantie hebt?

Ik wens je veel sterkte toe met de aanval en hoor graag van je hoe de aanval afgelopen is.

Groet,

Bumme
____________
SpaceTom 16.02.06
RE^3: Aanval van SL 15:39:56

Beste Bumme,

Ik heb mijn excuses al aangeboden aan adii, want mijn reactie was niet terecht, ik moet jullie respecteren en dat zal ik ook doen,

Verder over de aanvallen, hellas hebben de sweeperteams van SL hun werk gedaan en mijn verdeging bijna helemaal uitgeschakeld, gelukkig duurd het nog meer dan 30 uur voordat de catapults aan komen, en ik nog meer dan genoeg versterkingen kan regelen om die af te slaan.

Mvg.

SpaceTom


- adii - 16-02-2006

Dat heb ik een keer gezegd toen ik samen met hem in een alliantie zat, daarna heb ik niks meer van hem gehoord.DUS DAT IS AL BULLSHIT... Icon_evil

Ik heb nu al zin om mijn troepen er ook heen te sturen, maar ik denk dat mijn buurman dekomen zijn troepen ook heen gestuurd heeft.


- adii - 16-02-2006

Het spijt me nogmaals echt heel erg als ik belegend ben over gekomen, ik neem terug dat ik heb gezegd dat ik jou geen steun zou geven in moeilijke tijden, dus als je ooit hulp nodig heb. Verder hoop ik op een beter contact tussen ons.

Mvg.

Tom
____________
adii schreef:

Vind het wel beledigend, maar dat maakt niks meer uit.Jij hebt gezegd wat je er zelf van vindt.
Als ik me niet vergis heb ik je in het verleden troepen gestuurd omdat je continu aangevallen werd.Toen we ieder zijn eigen weg gingen, heb ik niks meer van jou gehoord en nu je in de problemen zi ben ik een zielepiet die je geen troepen wil sturen.
Als we betere een beter contact hadden, was dit nooit gebeurd en had je nu genoeg troepen in je dorp van mij waar ze zeker niet langs zouden komen.
We spreken mekaar wel ooit...misschien via IGM, anders op het slagveld (samen of tegen mekaar)


Gr Ado
____________
SpaceTom schreef:

ik heb nooit gezegd dat je een zielepiet bent, ik ben gewoon teleurgesteld, maar het maakt niet, want ik krijg nu wel genoeg hulp en het spijt me als ik belegend overkwam.

mvg.

Tom
____________
adii schreef:

Wat ik niet begrijp, is dat ik nooit wat van jou hoor en nu je problemen hebt ben ik het zielepietje dat niet wil heplen.
Sorry hoor, maar zo gaat dat niet.Ik heb een ally buiten mijn eigen alliantie en daar zou ik zo troepen sturen zonder overleg, omdat ik weet dat zijn troepen voor mij klaarstaan.
Dus niet zielig doen en gewoon het probleem proberen op te lossen die je veroorzaakt hebt, anders kun je straks als een newbee beginnen Tom.


- T00L - 16-02-2006

Hieruit volgt een niet onbelangrijke vraag:

Mag Devlin dit soort informatie, die hij op ons forum leest, doorspelen naar zijn alliantiegenoten?

Ik vind het niet erg, zolang het relevante informatie is.


- Mac - 16-02-2006

ik wel...dit forum is niet voor niets afgesloten en alles wat op dit forum staat is dan ook niet voor de buitenwereld bedoeld. Als adii dit soort info wil doorspelen aan Devlin mag dat maar dan wel via een pb of een IGM oid. Als wij samen met druAl in een oorlog tegen een andere alli zijn is dat iets anders natuurlijk maar anders blijft alles gewoon binnen ct.


- Voyou - 16-02-2006

Nee ik vind niet dat hij dit allemaal door mag spelen, dit is iets tussen adii en die Spacetom.

Wat vind je relevante informatie, waar leg je de grens? Omdat die grens moeilijk te bepalen is mag hij imo niets doorgeven.


- Rico - 16-02-2006

Ik vindat dat hij niks mag doorspelen aan andere alliantie genoten nooit niet. Aangezien wij daar geen nav mee hebben of wat dan ook. En sommige informatie is gewoon gevoelig. Aantal legers allianties etc etc. Zijn gewoon gevoelige informatie.


- adii - 16-02-2006

Ik vind het wel kut voor SpaceTom omdat ik ooit samen met hem in een alliantie gezeten heb.
Waarom ik dit aan jullie laat zien, is omdat ik vind dat mijn alliantiegenoten dit ook moeten weten en omdat ze ook mee moeten/mogen beslissen wat het beste is voor mij (meer brains weten beter) :wink:

Ik weet niet of Drual dit mag/moet doorspelen naar zijn allies. Wat mij betreft alleen dat SpaceTom ons te hulp gevraagd heeft en dat we geweigerd hebben, maar om alles te copy/pasten naar hun eigen forum vind ik een beetje TE [-X

Draul mag best doorgeven dat SpaceTom om versterkking vraagt en dat hij die van omringende dorpen krijgt (weet niet van wie), maar voor de rest zijn de intieme gesprekken :lol: gesprekken tussen mij en Tom niet belangrijk :wink:


- Depor - 16-02-2006

Ik vind dat DruAl niets op ons forum te zoeken hebben....