The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- Adder - 04-03-2006

Berichtje van Arnaud (Thule): van onderen naar boven.

Adder schreef:

Dank je wel. Weet je wat?
We doen er nog 1.
____________
arnaud schreef:

Het is gewakkelijk om zwakkere aan te vallen hé. Wat een teken van zwakheid.




Wat een timing van hem. de bijlen staan op het punt van vertrekken.309 stuks. :lol:


- Bumme - 05-03-2006

Zelfde bericht, andere afzender (of muliplayer?)

everquest schreef:

Het is gemakelijk om zwakere aan te vallen hé. Wat een teken van zwakheid.

Bumme 04.03.06
RE: geen onderwerp 23:44:02

Bij jullie begonnen vriend, een van jullie "grotere" viel een van onze "zwakkere aan", dan kan je het terugverwachten he.
En dit is nog maar het begin............ tot morgen!

Groet,

Bumme
____________


- Box Brother - 05-03-2006

Van onder naar boven..... ik ben bang (nr 11 van de 357e alliantie)

Travian Wrote:Box 05.03.06
RE^3: Grrrr 20:41:43
Beste Ceasar,

Aangezien het niet leuk spelen is als catapulten alle veldjes en gebouwen hebben gesloopt en u een productie heeft van 8 hout/klei/ijzer en 12 graan per uur kunt de volgende stappen volgen:

1. Druk op het statistieken knopje
2. Druk op uw naam
3. Ga naar het tabblad 'Account'
4. Scroll naar beneden naar de volgende tekst en volg de aanwijzingen

"Verwijder account

Je kunt je account hier verwijderen. Als je de opdracht geeft om je account te verwijderen, kost het drie dagen om het proces te beeindigen. Binnen de eerste 24 uur kun je het verwijder proces nog stoppen.

Verwijder account? Ja Nee
Bevestig met wachtwoord: "

Hopenlijk heb ik mijzelf duidelijk gemaakt,

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
Lord Ceasar schreef:

DEACTIVERING VAN MIJN ACCOUNT!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Wat wil je doen??? Me aangeven!!!!!!!!!!!!!!!!!
____________
Box schreef:

Beste Ceasar,

Het is jammer dat u er zo over denkt maar mocht u inderdaad besluiten langs te komen zal er geschreven worden over uw moed. Overschatte moed wellicht maar moedig zal u ten boek gaan.

Ook zal het dan mijn missie worden om te zorgen dat u de deactivering van uw account in werking zal stellen, aangezien ik het niet zo heb op dreig-IGM's.

Met vriendelijke groet,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
Lord Ceasar schreef:

Als je het waagt mij nog 1 keer aan te vallen dan stuur ik ten eerste mijn hele clan op je af en ten tweede mijn hele klas!!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



- Ronnie D. - 05-03-2006

=D> =D> =D> =D> =D>


- Depor - 05-03-2006

GE-NI-AAL =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>


- uniek - 06-03-2006

Het is vrij eenvoudig, mijn leger stond dankzij aanvallen van meer dan 1500 man per keer(lvl 20), van NAVO, a51 en twilight leden als versterking in mn 2e dorp. Dat leger was nog niet teruggekeerd aangezien de oorlog nog niet voorbij was maar staat er inmiddels weer. Het is dus sterk aan te raden wel terug te betalen, anders vrees ik acties te moeten ondernemen.
____________
uniek2 schreef:

hmm ex vit dat had ik dus niet gezien het enige wat ik zag dat was een onverdedigde alliantie loze dorp en daarom ben ik van mening dat ik niet alles hoef terug te betalen maar wel per direct stop met aanvallen.
voordat je aktie onderneemt hoor ik graag van je.

grt uniek
____________
Timemonger schreef:

Hey goedenmiddag,
Je hebt vanmiddag met een aanval een stevige hoeveelheid grondstoffen van me geroofd. Geen erg slimme actie, als ex-vit lid wacht ik namelijk netjes op een uitnodiging van herberg, en ben daarom tijdelijk alliantieloos. Je hebt 24 uur om de grondstoffen terug te sturen, anders mag je je voorbereiden op een fijne actie. Kijk gerust op de profielen van een paar maten van me: deneuro, copaloca, deltadaan, bultanos, de MTG-alliantie, VTS-alliantie en evt DOA.

MvG,
Hans


- T00L - 06-03-2006

doa wordt volgens mij gepakt door Older, Copaloca ook en volgens mij is ook deneuro z'n leven niet zeker.
iig tijd voor een berichtje aan Fred Wink

maar niet door mij, ik ben er de komende uren niet


- Fabian - 06-03-2006

T00L Wrote:maar niet door mij, ik ben er de komende uren niet

Je weet dat alles vlugger kan hè, T00L... :wink:


- Bumme - 06-03-2006

Is al lang en breed gestuurd Tool.............. ;-)


- Voyou - 07-03-2006

Berichtje van mijn NAVO buurman die me vanochtend heeft gescout:

Quote:Vanguardiah 07.03.06
RE: scoutactie 12:34:43

Jaah, wilde ff weten hoever je was met je troepen, maar je hoeft niet bang te zijn ofso dat ik je aanvalTongue
____________
Voyou schreef:

Was je nieuwsgierig? ;-)



- Fabian - 07-03-2006

Ik heb ook een NAVO - A als buurman en mijn vriend van Fap1 is nu naar NAVO-E!!

Die NAVO - A is overigens Xboxking, diegene van 2 kolo's en lance.. :lol:


- Bocaloca - 08-03-2006

ik ben een lief jongetje van 22 en ben rebels opgevoed
Om nou gelijk met travian te stoppen is ook zo
u als vrouw van 42Wink zou toch moeten weten dat na de regen in het leven ook zonneschijn moet komen Wink
____________
MARKIES - SADE schreef:

Mr Bokkie , jullie alliantie is groter dan de onze , als ik me nu verdedig tegen PLOPJE . krijg ik gans je alli tegen me , ik weiger te vechten tegen jullie .mijn grondstoffen zal ik iedere keer leeg maken en mijn troepen weg stuuren.ik weiger tegen jullie te vechten .als jullie van plan zijn om gereld te komen zeg het me dan dan stop ik met tracvian .ik ben een vrouw van 42 en heb nog veel in mijn hous houden te doen graag hier een andwoord , want ik weiger

MARKIES_SADE ps: ik stuur dit naar PANNEKOEK
____________
Bokkie schreef:

dan nog moet je eerst zorgen dat een NAV er staat. En dan hebben jullie een NAV met een groepje waar wij een NAV mee hebben niet met ons dus Wink
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik ben de brief aan het zoeken
____________
Bokkie schreef:

dat was pas gister, en zolang ik nog geen verbond zie staan ga ik ook niets tegenhouden

sorry
____________
MARKIES - SADE schreef:

pannekoek 07.03.06
nav 17:44:26

de nav moet je aanvragen bij Kristof!
maar zeg er dan bij dat je collega bent van balkie....
(dat helpt)
____________
MARKIES - SADE schreef:

andwoord op jou vraag knorretje , balkie , duiveltje , ritser , woeps , aerotiger er zijn er nog maar weet hun naam niet

MARKIES_SADE ps mag ik bij deze een NAV ook aanvragen a.u.b
____________
pannekoek schreef:


____________
Bokkie schreef:

zie geen verbroedering vermeld staan tussen jullie en TBS dus wat mij betreft mag plopje gewoon aanvallen
____________
MARKIES - SADE schreef:

brief 08/03/06

Geachte BOKKIE , Ik schrijf je even omdat ik op 08/03/06 ben aangevallen door PLOPJE , waarom is mijn vraag ?.Mijn alliantie is verbroedered met 5=TBS=5 ( dat zijn mijn werk makkers PANNEKOEK , CHRISTOFF .graag zou ik willen weten waarom

met vriendelijke groeten MARKIES_SADE


- Hoef - 08-03-2006

Volgens mij is ze een 'hous vrouw' met een IQ van 42 #-o


- Bocaloca - 08-03-2006

MARKIES - SADE 08.03.06
RE^8: brief 19:17:33
ik verstuur dit naar travian , en de reden waarom ik dit spel stop
____________
Bokkie schreef:

=D> =D> =D> =D> #-o #-o =D> =D> =D> =D>


- Lib - 08-03-2006

Bocaloca Wrote:____________
MARKIES - SADE schreef:

Mr Bokkie , jullie alliantie is groter dan de onze , als ik me nu verdedig tegen PLOPJE . krijg ik gans je alli tegen me , ik weiger te vechten tegen jullie .mijn grondstoffen zal ik iedere keer leeg maken en mijn troepen weg stuuren.ik weiger tegen jullie te vechten .als jullie van plan zijn om gereld te komen zeg het me dan dan stop ik met tracvian .ik ben een vrouw van 42 en heb nog veel in mijn hous houden te doen graag hier een andwoord , want ik weiger

MARKIES_SADE ps: ik stuur dit naar PANNEKOEK
____________

Wat? Rellen?? Langskomen? Hakkuh
:Big Grin


- Bocaloca - 08-03-2006

die is echt niet snugger zit nu al bij reply 12 Tongue


- Voyou - 08-03-2006

Foei Bokkie, een beetje oude housvrouwen lastigvallen, jij kwajongen! :wink:


- Bocaloca - 08-03-2006

Plopje viel aan, maar ze wil met mij een NAV afsluiten #-o #-o #-o


- Bocaloca - 08-03-2006

tjah dan is er altijd nog patience en het huishouden natuurlijk
____________
MARKIES - SADE schreef:

daar speel ik niet met mee , met dit kinder spelleke , sorry kom dan maar af , alles blijft hier gewoon leeg , en mijn grondstoffen verstuur ik door , naar alle alliantie's . ik zal nog veel vrienden krijgen graties en voor niets
____________
Bokkie schreef:

Een NAV sluit ik niet af namens onze alliantie met een kleine alliantie. Er moet immers ook nog wat te farmen zijn natuurlijk.
Misschien zou je het ook kunnen proberen door plopje een berichtje te sturen. dat je hem iedere dag 500 goodies zend en dat hij je dan niet meer aanvalt
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik vraag je een NAV , bij ieder aanval weiger ik me te verdedigen of jou aantevallen , ik wil gewoon rustig dit dorp groot maken , geen soldaatje spelen
____________
Bokkie schreef:

en wat verwacht je als antwoord van travian?
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik verstuur dit naar travian , en de reden waarom ik dit spel stop


- T00L - 08-03-2006

siiiiiiiiiim city


- plopje - 08-03-2006

ze wil gewoon rustig een dorp groot maken en geen soldaatje spelen, misschien het verkeerde spel voor mevrouw (wil als snotneus van 23 natuurlijk niet onbeleefd zijn tegen huisvrouwen van 42)

eens kijken of de volgende van de AVI clan ook gaat zeuren, die aanval is ook al onderweg (tja ken ik er wat aandoen dat die enigsinds dichtbij zittenTongue)


- T00L - 08-03-2006

Bocaloca Wrote:Plopje viel aan, maar ze wil met mij een NAV afsluiten #-o #-o #-o

ze wil je! :lol:


- Bocaloca - 08-03-2006

Bokkie 08.03.06
RE^2: RE^15: brief 19:55:16

U hebt gezocht op leeg:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

leeg (bn.)
1 niets bevattend, zonder inhoud, last, opschrift enz. => lens; <=> vol
2 zonder gehalte of geestelijke inhoud => nietszeggend
3 (van mensen) uitgeput
____________
MARKIES - SADE schreef:

alles is leeg
____________
Bokkie schreef:

Is dit een serieuze vraag of mag ik gelijk lachen?
En eeehm in het leger zou niets voor mij zijn, ben ik te rebels voor.
Maar je snapt dondersgoed wat ik bedoel denk ik zo
____________
MARKIES - SADE schreef:
zou je niet beter naar het leger gaan , soldaatje spele

maar waarom de kleine alli's en niet de grote . dat vraag ik me af
____________
Bokkie schreef:

Een vrouw van 42 die gaat dreigen om een spelletje moet niet gekker worden Wink
Wij hebben een alliantie met tbs jah, dat wil niet automatisch zeggen dat mensen waarmee zij een NAV afsluiten wij die ook niet aanvallen.
Dan kan je net zo goed niemand aanvallen
____________
MARKIES - SADE schreef:

kijk eens naar mijn profiel , al de allianties NAV staan er op vermeld , ben ik klein ? kijk maar eens naar 5=TBS=5 bij welke alliantie staat deze als verbroedering vermeld ? toch niet bij velen dan nog mijn colega's van VOLVO nog niet geteld
____________
Bokkie schreef:

Een NAV sluit ik niet af namens onze alliantie met een kleine alliantie. Er moet immers ook nog wat te farmen zijn natuurlijk.
Misschien zou je het ook kunnen proberen door plopje een berichtje te sturen. dat je hem iedere dag 500 goodies zend en dat hij je dan niet meer aanvalt
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik vraag je een NAV , bij ieder aanval weiger ik me te verdedigen of jou aantevallen , ik wil gewoon rustig dit dorp groot maken , geen soldaatje spelen
____________
Bokkie schreef:

en wat verwacht je als antwoord van travian?
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik verstuur dit naar travian , en de reden waarom ik dit spel stop
____________
Bokkie schreef:

ik ben een lief jongetje van 22 en ben rebels opgevoed
Om nou gelijk met travian te stoppen is ook zo
u als vrouw van 42Wink zou toch moeten weten dat na de regen in het leven ook zonneschijn moet komen Wink
____________
MARKIES - SADE schreef:

Mr Bokkie , jullie alliantie is groter dan de onze , als ik me nu verdedig tegen PLOPJE . krijg ik gans je alli tegen me , ik weiger te vechten tegen jullie .mijn grondstoffen zal ik iedere keer leeg maken en mijn troepen weg stuuren.ik weiger tegen jullie te vechten .als jullie van plan zijn om gereld te komen zeg het me dan dan stop ik met tracvian .ik ben een vrouw van 42 en heb nog veel in mijn hous houden te doen graag hier een andwoord , want ik weiger

MARKIES_SADE ps: ik stuur dit naar PANNEKOEK
____________
Bokkie schreef:

dan nog moet je eerst zorgen dat een NAV er staat. En dan hebben jullie een NAV met een groepje waar wij een NAV mee hebben niet met ons dus Wink
____________
MARKIES - SADE schreef:

ik ben de brief aan het zoeken
____________
Bokkie schreef:

dat was pas gister, en zolang ik nog geen verbond zie staan ga ik ook niets tegenhouden

sorry
____________
MARKIES - SADE schreef:

pannekoek 07.03.06
nav 17:44:26

de nav moet je aanvragen bij Kristof!
maar zeg er dan bij dat je collega bent van balkie....
(dat helpt)
____________
MARKIES - SADE schreef:

andwoord op jou vraag knorretje , balkie , duiveltje , ritser , woeps , aerotiger er zijn er nog maar weet hun naam niet

MARKIES_SADE ps mag ik bij deze een NAV ook aanvragen a.u.b
____________
pannekoek schreef:


____________
Bokkie schreef:

zie geen verbroedering vermeld staan tussen jullie en TBS dus wat mij betreft mag plopje gewoon aanvallen
____________
MARKIES - SADE schreef:

brief 08/03/06

Geachte BOKKIE , Ik schrijf je even omdat ik op 08/03/06 ben aangevallen door PLOPJE , waarom is mijn vraag ?.Mijn alliantie is verbroedered met 5=TBS=5 ( dat zijn mijn werk makkers PANNEKOEK , CHRISTOFF .graag zou ik willen weten waarom

met vriendelijke groeten MARKIES_SADE


- plopje - 08-03-2006

Geachte mevrouw de huisvrouw,

tot mijn grote verbazing lees ik van een van mijn alliantie leden dat u niet helemaal blij bent mijn mijn troepen, ik zal u proberen een beter beeld te geven van hoe het is gegaan.

mijn troepen liepen namelijk een beetje doelloos door Travian heen. Op hun toch kwamen ze ineens een paar dorpjes tegen waarbij het woord "avi" stond. De mannen kenden dat woord alszijnde een extensie voor videofilmpjes op een computer. In de volle hoop dat ze hier de mogelijkheid hadden om hun tijd te doden door het kijken van een film zijn ze uw dorp binnen gevallen. Helaas deed uw naam meer vermoeden dan waar was, dus zijn ze (na het meenemen van wat goederen) weer huiswaarts gegaan om deze goederen te dumpen en te kijken bij uw buurdorp, welke dezelfde naam draagt.

ik hoop dat de oorsprong hiermee een beetje duidelijk is, en kan u ten zeerste aanraden wat filmpjes in huis te halen zodat mijn troepen wat te doen hebben.

Met vriendelijke groet,

plopje


- uniek - 08-03-2006

=D> goeie, plop =D>


- Box Brother - 09-03-2006

Travian Wrote:Beste Harmoke,

Wat tracht u te bereiken met een IGM in deze stijl ? Verwacht u dat ik nu denk : "Oh wacht, ik heb iemand aangevallen die de grondstoffen waarschijnlijk kon gebruiken. Laat ik maar snel ophouden met aan te vallen voordat hij met zijn vriendjes aan komt zetten."

Ik kan u verzekeren dat dit soort IGM's direct verwijderd worden en in zekere mate een averechts effect hebben. Mocht u ooit nog een keer de neiging hebben een IGM te versturen denk dan na wat u schrijft.

Een gefundeerd en beargumenteerd diplomatiek IGM heeft veel meer kans van slagen dan een IGM vol met scheldwoorden en uitkafferingen.

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

schijter!!!!!!! je durft wel he om kleine
dorpen aan te vallen!! en trouwens val eens iemand
anders aan niet alleen mij is dat duidelijk! lafbek
je gunt iemand anders zeker niks?! je denkt dat je alles
bent he?! maar dat is dus niet zo!!! ik krijg je wel weer
wacht maar af! wees op je hoede schijter

farmen !! farmen !! farmen !!

Hakkuh


- Guest - 09-03-2006

U hebt gezocht op andwoord:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.


niek273 schreef:

hey

wil je stoppen met aanvallen als je dat doe dan zal ik jou nooit aanvallen

ok??

stuur effe andwoord


- Saartje - 10-03-2006

Caius Bonus 10.03.06
geen onderwerp 12:55:29

nou dan ga ik toch nog maar een schuilplaats bouwen...


=D> Deze jongen die snapt het spelletje !! (eindelijk...)


- Box Brother - 10-03-2006

Box Brother Wrote:
Travian Wrote:Beste Harmoke,

Wat tracht u te bereiken met een IGM in deze stijl ? Verwacht u dat ik nu denk : "Oh wacht, ik heb iemand aangevallen die de grondstoffen waarschijnlijk kon gebruiken. Laat ik maar snel ophouden met aan te vallen voordat hij met zijn vriendjes aan komt zetten."

Ik kan u verzekeren dat dit soort IGM's direct verwijderd worden en in zekere mate een averechts effect hebben. Mocht u ooit nog een keer de neiging hebben een IGM te versturen denk dan na wat u schrijft.

Een gefundeerd en beargumenteerd diplomatiek IGM heeft veel meer kans van slagen dan een IGM vol met scheldwoorden en uitkafferingen.

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

schijter!!!!!!! je durft wel he om kleine
dorpen aan te vallen!! en trouwens val eens iemand
anders aan niet alleen mij is dat duidelijk! lafbek
je gunt iemand anders zeker niks?! je denkt dat je alles
bent he?! maar dat is dus niet zo!!! ik krijg je wel weer
wacht maar af! wees op je hoede schijter

Travian Wrote:Beste Harmoke,

Excuses voor het gebruik van de term 'hij' in de voorbeeldzin. Aangezien er in uw profiel niet stond aangegeven wat uw geslacht was en het meerendeel op deze server mannelijk is, veronderstelde ik dat u ook mannelijk was.

Jammer ook dat u wellicht de IGM wel gezien heeft maar niet gelezen. In de IGM wordt enkel geschreven dat het dreigen van uw kant een averechts effect kan hebben. Nergens heb ik dreigementen in de mond genomen noch heb ik aangekondigd te staken met mijn overvallen.

Overvallen (raids) zijn onderdeel van dit spel. Mocht u dit niet bevallen stel ik voor dat u naar de dichtsbijzijnde computerwinkel gaat en daar vraagt naar het spel 'sim city'. Hierin kunt u rustig een dorpje bouwen, zorg wel dat u de rampen uitzet want anders gaat er misschien iets stuk.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

hahha laat me niet lachen
en nog iets dan moet jij maar op houden
met die domme aanvallen van je en je denkt zeker
dat je een jongen voor je hebt maar dat is niet
zo je hebt met een meisje te maken hoor
dus denk eerst na wat JIJ zegt ja ttsss jongetje
wie denk je wie je bent om mij zo te dreigen mij maak
je niet bang hoor!!! ik lach er juist om hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
en nu jij jongentje!!!

Sommige mensen zouden een verbod op het IGM-gedeelte moeten krijgen...... :roll:


- Depor - 10-03-2006

Zo iets zou voor mij betekenen dat er cata's verstuurd moeten worden