The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- rredspike - 10-03-2006

Box Brother Wrote:
Box Brother Wrote:
Travian Wrote:Beste Harmoke,

Wat tracht u te bereiken met een IGM in deze stijl ? Verwacht u dat ik nu denk : "Oh wacht, ik heb iemand aangevallen die de grondstoffen waarschijnlijk kon gebruiken. Laat ik maar snel ophouden met aan te vallen voordat hij met zijn vriendjes aan komt zetten."

Ik kan u verzekeren dat dit soort IGM's direct verwijderd worden en in zekere mate een averechts effect hebben. Mocht u ooit nog een keer de neiging hebben een IGM te versturen denk dan na wat u schrijft.

Een gefundeerd en beargumenteerd diplomatiek IGM heeft veel meer kans van slagen dan een IGM vol met scheldwoorden en uitkafferingen.

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

schijter!!!!!!! je durft wel he om kleine
dorpen aan te vallen!! en trouwens val eens iemand
anders aan niet alleen mij is dat duidelijk! lafbek
je gunt iemand anders zeker niks?! je denkt dat je alles
bent he?! maar dat is dus niet zo!!! ik krijg je wel weer
wacht maar af! wees op je hoede schijter

Travian Wrote:Beste Harmoke,

Excuses voor het gebruik van de term 'hij' in de voorbeeldzin. Aangezien er in uw profiel niet stond aangegeven wat uw geslacht was en het meerendeel op deze server mannelijk is, veronderstelde ik dat u ook mannelijk was.

Jammer ook dat u wellicht de IGM wel gezien heeft maar niet gelezen. In de IGM wordt enkel geschreven dat het dreigen van uw kant een averechts effect kan hebben. Nergens heb ik dreigementen in de mond genomen noch heb ik aangekondigd te staken met mijn overvallen.

Overvallen (raids) zijn onderdeel van dit spel. Mocht u dit niet bevallen stel ik voor dat u naar de dichtsbijzijnde computerwinkel gaat en daar vraagt naar het spel 'sim city'. Hierin kunt u rustig een dorpje bouwen, zorg wel dat u de rampen uitzet want anders gaat er misschien iets stuk.

Met vriendelijke groeten,

Box
Lid der SD-Alliantie
____________
harmoke schreef:

hahha laat me niet lachen
en nog iets dan moet jij maar op houden
met die domme aanvallen van je en je denkt zeker
dat je een jongen voor je hebt maar dat is niet
zo je hebt met een meisje te maken hoor
dus denk eerst na wat JIJ zegt ja ttsss jongetje
wie denk je wie je bent om mij zo te dreigen mij maak
je niet bang hoor!!! ik lach er juist om hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
en nu jij jongentje!!!

Sommige mensen zouden een verbod op het IGM-gedeelte moeten krijgen...... :roll:

Hahahaha wat mooi... :p

lol!


- Guest - 10-03-2006

...ik resources nodig heb.
____________
gamer13 schreef:

En je valt me aan omdat...


- Rico - 10-03-2006

anoek 10.03.06
sorry 20:36:20
maar ik krijg van jou het vierkant schijt !

:O P.s. naar jeroen "jij wel eens gehad?"


- Depor - 10-03-2006

Rico Wrote:anoek 10.03.06
sorry 20:36:20
maar ik krijg van jou het vierkant schijt !

:O P.s. naar jeroen "jij wel eens gehad?"

Heb meerdere kleuren meegemaakt en meerdere vormen, maar vierkant? Lijkt me lastig poepen


- nroj - 11-03-2006

Van onder naar boven:
_________
snickerking0 schreef:

je valt me aan of niet dan plz kan je me niet meer aanvallen ik doe toch niks je valt gewoon zomaar aan plz hou op
____________
Nroj schreef:

Verklaar je nader, ikke nie begrijpe
____________
snickerking0 schreef:

haal je troepen weg nerd ik heb een hekel aan je


- Saartje - 11-03-2006

antwoord: ik stop voor 1 snicker per dag... te betalen in 500 grondstoffen van elke soort... voor 11 uur 's ochtends afgeleverd...


- nroj - 12-03-2006

snickerking0 12.03.06
he 09:36:41

he wrom van je me aan ik doe toch niks ove wel soms plz vertel waarom je me aanvalt


Kan iemand van jullie die goser misschien eens uitleggen waarom ik hem aanval. Volgens mij is ie niet zo slim en mij begrijpt hij blijkbaar niet.

Redenen waarom ik hem aanval:

1) Hij is super irritant met die zielige IGM's van hem
2) Ik vindt het leuk
3) Ik kan de extra grondstoffen (goed) gebruiken
4) Omdat hij een hekel aan mij heeft (en terrecht), en dat wil ik graag zo houden, hehehehe


- Saartje - 12-03-2006

Knip en plak de onderste 5 regels in een IGM en stuur dit terug....


- Saartje - 12-03-2006

En dan in correct Nederlands AUB... Plak het dus eerst even in Word en druk op F7


- Box Brother - 12-03-2006

Travian Wrote:geliev mij voor de moment ff ni aan te vallen want ik probeer een oorlog te starten en als ge steeds weer mijn troepen aanvalt gaat da moielijk gaan de oorlog is woensdag en als ge wilt meedoen het is tegen logolas we gaan hem vernietigen omdat hij van iedereen grondstoffen steelt en dit spel dus niet fair speelt
als je meedoet laat dan iets weten

Undecided Undecided


- Drakenstein - 12-03-2006

ik ben toch gestopt ... kom morgen weer langs ! aub (D)
____________
neverless schreef:

wil je ff kappen met aanvallen..? aub(A)


- Lance - 12-03-2006

Jaja, daar is ie weer:

Quote: ditammaso 12.03.06
geen onderwerp 18:42:30

warom mag ik niet in SD



- Drakenstein - 12-03-2006

Lance Wrote:Jaja, daar is ie weer:

Quote: ditammaso 12.03.06
geen onderwerp 18:42:30

warom mag ik niet in SD

Is hij alliloos ... dan stuur ik met alle liefde al mijn manschappen naar hem ...


- T00L - 12-03-2006

Lance Wrote:Jaja, daar is ie weer:

Quote: ditammaso 12.03.06
geen onderwerp 18:42:30

warom mag ik niet in SD

zelfde bericht aan bumme, mijn antwoord:

Quote: Nope.
Heb je al vaker gevraagd, en ook toen werd je geweigerd.

Groeten,
T00L, opzichter Bumme



- adii - 13-03-2006

adii 13.03.06
RE^3: geen onderwerp 16:57:15

Kijk !!!
Dat is al ietsje beter.
Op deze manier had je het gelijk kunnen aankaarten dat je ivm internet problemen niet actief kon zijn en dat je daarom niet altijd online kon zijn, maar niet van die scheldpartijen van daarnet Big Grin
Die andere twee aanvallen kan ik niet meer terugdraaien dus maak je grondstoffen maar op en sorry voor het ongemak Wink

Mvg Adii
Lid der SD-alliantie
____________
Sulivan schreef:

dan maar vrinedelijk doen ^^ en die inactiviteit is vanwege
problemen met internet hier kan thuis niet inloggen enzo Smile
____________
adii schreef:

Hi Sulivan,


Nadat ik een tijdje de buurt in de gaten gehouden heb, ben ik erachter gekomen dat je niet echt actief was met je 3-3-3-9 dorpje.
Daarvandaan die aanvallen.
En trouwens, het mag ook op een aardige manier gevraagd worden en niet van die scheldpartijen want dan wil ik juist vaker langs gaan.
De keuze is aan jou ?

Mvg Adii

Lid der SD-alliantie
____________
Sulivan schreef:

opneuken met je attacks ofk zal jou der eens een geven


- Sjeffer - 13-03-2006

Nostaru 13.03.06
geen onderwerp 16:54:55

wat maak je me nou man ga je een beetje aanvallen als ik op sgool zit ga liever iemand aanvallen die wat minder is dan raak jij tenminste ook geen legers kwijt en kan ik rustig verder gaan uitbouwen! Je had nu geluk dat ik een lange dag heb maar meestal zijn al me grondstoffen tog op dus dan heeft het volgens mij weinig zin!
Greetz


:lol: Zal me een beste 'sgool' zijn waar deze jongen op zit. Gelukkig doet ie me nog wel netjes de groetjes. #-o


- nroj - 13-03-2006

nroj Wrote:snickerking0 12.03.06
he 09:36:41

he wrom van je me aan ik doe toch niks ove wel soms plz vertel waarom je me aanvalt


Kan iemand van jullie die goser misschien eens uitleggen waarom ik hem aanval. Volgens mij is ie niet zo slim en mij begrijpt hij blijkbaar niet.

Redenen waarom ik hem aanval:

1) Hij is super irritant met die zielige IGM's van hem
2) Ik vindt het leuk
3) Ik kan de extra grondstoffen (goed) gebruiken
4) Omdat hij een hekel aan mij heeft (en terrecht), en dat wil ik graag zo houden, hehehehe

Ja ja en weer een reactie:

he mag ik weten waarom je me aanvalt plz hou op als je geen goede reden hebt

gegroet snicker


- Bocaloca - 13-03-2006

snickerking0 12.03.06
RE^2: hoi 15:44:28
oh maar kan je zeggen dat die op wil houde het is zwaar ieritand en hij heeft er geen reden voor waarom hij het doet
____________
Bokkie schreef:

gaap gezien waar wij een NAV mee hebben
____________
snickerking0 schreef:

he ik wil je iets zegen over njor hij is irie ik kan aan desmondAK vragen of die ff iemand uit older1 zijn gasjes mag lenen en dan gaat hij daarmeee njor aanvallen dus hou op met aanvallen of je krijgt problemen!!!


- Box Brother - 13-03-2006

euhh..... grondstoffen #-o


- Saartje - 13-03-2006

Er komt een licht-knakker 19 uur lopen.... :lol:

Quote:Saartje 13.03.06
deserteur... 16:55:24

Hallo,

Ik zie dat er een mannetje van je probeerd over te lopen naar mijn kamp ?!?!?!

Ik zal hem een warme maaltijd en wat drinken geven, en hem dan weer teugsturen...

Groetjes,

Saartje



- Lance - 13-03-2006

ieritand....of hoe maak ik 3 fouten in 1 woord Big Grin


- Sjeffer - 13-03-2006

3 fouten in 1 woord is nog niks vergeleken met dit wangedrocht dat ik een keer binnen heb gekregen:

"ok hep je vrienduh die me wa grondstoffuh kunne sture dan kanik jou met mij vrienduh meybe een beetmje helpuh"

Toch 6 van de 21 woorden foutloos. =D>


- adii - 13-03-2006

9 van de 20 Sjeffer :wink:


Wiskunde toch niet een sterke vak! :lol:


- Sjeffer - 13-03-2006

Ik reken 'kanik' toch maar als twee (fout gespelde) woorden, dan kom je op 21 uit. :razz:


- nroj - 13-03-2006

Geweldig, ik kan het gewoon niet laten om hem af en toe binnen te vallen. Prachtig die reacties van die Snicker. Ik heb hem nu toch maar een advies gegeven om zijn schuilplaats maar eens te uppen. Hij zal er waarschijnlijk wel voor uit zijn bed moetten want, zijn enige kans is s'nachts. :8:


- T00L - 13-03-2006

nroj Wrote:Geweldig, ik kan het gewoon niet laten om hem af en toe binnen te vallen. Prachtig die reacties van die Snicker. Ik heb hem nu toch maar een advies gegeven om zijn schuilplaats maar eens te uppen. Hij zal er waarschijnlijk wel voor uit zijn bed moetten want, zijn enige kans is s'nachts. :8:

waarom dat advies? prachtig toch, zo'n farmpje meteen naast je dorp?


- Saartje - 13-03-2006

Quote:michael3x39 schreef:

oki, heb je een tip hoe ik ze dood krijg?Tongue
____________
Saartje schreef:

Hallo,

Ik zie dat er een mannetje van je probeerd over te lopen naar mijn kamp ?!?!?!

Ik zal hem een warme maaltijd en wat drinken geven, en hem dan weer teugsturen...

Groetjes,

Saartje

#-o


- nroj - 13-03-2006

T00L Wrote:
nroj Wrote:Geweldig, ik kan het gewoon niet laten om hem af en toe binnen te vallen. Prachtig die reacties van die Snicker. Ik heb hem nu toch maar een advies gegeven om zijn schuilplaats maar eens te uppen. Hij zal er waarschijnlijk wel voor uit zijn bed moetten want, zijn enige kans is s'nachts. :8:

waarom dat advies? prachtig toch, zo'n farmpje meteen naast je dorp?

Levert geen fuck op, dus het boeit me verder niet. Val hem eigenlijk alleen aan omdat hij zo irritant is /doet.


- plopje - 13-03-2006

ook een los vraagteken is niet het bericht waar ik op wachtte dus heb ik mijn troepen er nog maar eens op uit gestuurd, en wat schertst mijn verbazig, een volle bak met grondstoffen. Zet maar vast een verse pot koffie, mijn troepen lusten straks nog wel een bakkie.

Tot zo

plopje
____________
mr.mido schreef:

?

____________
plopje schreef:

met dit bericht schiet ik dus niks op, het aanvallen is een deel van het spel, maar ik wil je nog ee kans gegeven om door middel van een gedegen onderbouwing mij te overtuigen van het niet meer aanvallen van jouw dorp
____________
mr.mido schreef:

Wil je me niet meer aanvallen.


- Bocaloca - 13-03-2006

IK WORDT GEK VAN DIE DITOMMOSOSOSOSOSOSOSOSOOOOOO #-o #-o #-o