The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- uniek - 14-03-2006

500 graan opsturen en proberen je mannetjes tegelijk aan te laten komen zodat je het gelijk weer afpakt Icon_twisted


- Bocaloca - 14-03-2006

OMG dat is echt beroerd


- Bumme - 16-03-2006

willy_the_germ 16.03.06
geen onderwerp 10:23:59

beste Bumme,

ik dacht: ik zal het jou ff makkelijk maken. Je hoeft nu niet meer bij mij te stelen, ik stuur het voortaan wel op...


- Bocaloca - 16-03-2006

:eeeek:


- knoop - 16-03-2006

Dat is wel heel makkelijk, wordt hij ook niet inactief. Kunnen je mannen andere dorpen pakken. Win Win voor Bumme :8: :8:


- Bocaloca - 16-03-2006

stinos 16.03.06
RE^2: alli 21:14:08
kan jij mij grondstoffen sturen?
____________
Bokkie schreef:

ik weet van niets?
____________
stinos schreef:

kan jij een uitnodiging sturen voor de alli?


- Adder - 16-03-2006

Bocaloca Wrote:stinos 16.03.06
RE^2: alli 21:14:08
kan jij mij grondstoffen sturen?
____________
Bokkie schreef:

ik weet van niets?
____________
stinos schreef:

kan jij een uitnodiging sturen voor de alli?

Misschien moet je 600+ zwaardvechters sturen...


- Fabian - 16-03-2006

Ik dacht, laat ik Rico eens helpen...

Quote:Ambrosius 16.03.06
Aanval op King!! 21:33:38

Beste,

Ik zie dat je iemand van onze alliantie aanvalt. Waarschijnlijk naar aanleiding van de aanvallen op Riconisten. Ik wil je toch wel even het volgende zeggen: Riconisten is een vaste aanvaller van King!!, hij komt er geregeld op bezoek. Nu kan je zeggen dat dat omwille van de grondstoffen is... Maar de verliezen van Riconisten waren de laatste tijd altijd groter dan zijn buit. Met andere woorden: een aanval op King!! betekende een verlies voor Riconisten. Het gaat dus NIET over aanvallen voor de grondstoffen, maar over pest-aanvallen. Ik geloof dat onze alliantie in dergelijk geval (na herhaaldelijk overleg met Riconisten zelf) gerechtigd is om Riconisten dan op zijn plaats te zetten. We willen Riconisten totaal niet met de grond gelijk maken of zo, we wilden enkel een signaal geven dat het ons menens was en dat we net langer dulden dat hij King!! bleef aanvallen. Na onze actie is het dus aan Riconisten om zijn conclusies te trekken en King!! vanaf dan gerust te laten. Het plezier voor elke speler in Travian primeert voor ons. En Riconisten bederfde dat plezier voor King!!, dus zorgen wij er als zijn alliantie voor dat hij dat spelplezier terug kan vinden...

Vriendelijke groeten,

Ambrosius
diplomaat M04 en M04 II

En

Quote:King!! 16.03.06
WIJ ZULLEN STOPPEN 20:56:38

Wij zullen stoppen met riconisten aan te vallen. Onder 1 voorwaarde: dat riconisten zelf ook stopt met aanvallen.

Dit na het versturen van, welgeteld, 1 hele Imperiaan..
Maar dat weten zei niet, nog 21 uur spanning en sensatie voor King!! :lol:


- Bocaloca - 16-03-2006

jesus van die mongolen hoor ik echt iedere week wel wat over rico


- adii - 16-03-2006

Na die scoutactie van NAVO vanmiddag, kon ik het niet laten om een irritant berichtje naar die HOMO's te sturen :oops: mijn excuus hiervoor!!!

adii 16.03.06
geen onderwerp 21:03:49

Hi,


Waar heb ik deze scoutactie aan te danken als ik het vragen mag ? Ik weet dat we een lievelingstoetje van de NAVO de laatste tijd zijn en ik had jullie al veel eerder verwacht, dus ik heb me goed voorbereid.
Het is wel zonde van die scouts, dus volgende keer dat je nieuwsgierig bent kun je gewoon vragen hoor Smile

Mijn antwoord zal veel spannender zijn dan die scoutrapport die jij te zien hebt gekregen.

Gr Adii

Lid der SD-alliantie

====================================================

Hij heeft hem nog niet gelezen, maar vraag me af hoe die gaat reageren. :razz: ik hoop op dezelfde manier hoe ik het zou doen!!! Icon_twisted


- Bocaloca - 16-03-2006

#-o


- Box Brother - 16-03-2006

Gefrustreerde 20-er :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Zo komen ze dus alleen maar vaker langs....


- Box Brother - 16-03-2006

Travian Wrote:GregStar 16.03.06
wat is nu je motivatie 21:00:25
wil je het dorp overnemen of wat ?

wil je grondstoffen mag je eerst weleens 6 schuilplaatsen gaan slopen ?

of wil je vervelend doen dit was de farm van bigfast en marcel kijk maar is wat je tegenstander nu wordt hij is me buurman en mocht me farmen en nu sloop jij het dit meld ik hun,de gevolgen zijn voor jou !!!!! (hihihihihihihihihhihihih)

](*,) ](*,) #-o #-o


- Mac - 16-03-2006

wtf staat daar?


- adii - 16-03-2006

Sorry hoor, ik kon me niet meer inhouden.
Na al die aanvallen en scoutacties ben ik het effe zat van die %#@& NAVO. Als ze Bumme of Boca hierover aanspreken, kom ik zelf voor mijn daden op! :8:


- Bumme - 16-03-2006

Tsja en daar zitten wij dan voor te lullen als Brugman............

Ach het zal wel los loppen maar verstandig is het niet, pak die gasten liever met legers dan met grootspraak.


- adii - 16-03-2006

Sorry Bumme als ik de alliantie in de problemen breng, maar voor een 13 jarig joch dat nog niet eens weet wanneer de tweede wereld oorlog was, ga ik niet stil in de hoek zitten en wachten tot dat ie me aanvalt (niks mee bedoeld voor de 13-jarigen onder ons :wink: )


- Bumme - 17-03-2006

Geen probleem, zal wel goed komen. Die NAVO is toch een luchtbel..........


- adii - 17-03-2006

Bumme Wrote:Geen probleem, zal wel goed komen. Die NAVO is toch een luchtbel..........


Thank You... Notworthy


- Fabian - 17-03-2006

Wou net zeggen, NAVO die tegen NAVO verdedigd, ze weten niets van elkaar, wordt helemaal niets besproken en de allianties onderling werken ook niet....

Kijk maar naar Forever, die mag gewoon ongestraft een NAVO-B afslachten, pas na 2 weken sturen ze een beetje versterking... :roll:


- Bumme - 17-03-2006

Dat bedoelde ik ook Fabian, dat zal je bij ons niet zien.

(zo, en nu ga ik King verdedigen :wink: )


- Antidote - 17-03-2006

Stoere taal wordt er meteen aangeslagen na 2 kleine aanvallen. Heb een }{SL dorpje aangevallen in mijn omgeving. Puur voor de farm en dat hij ooit mij in een grijs verleden heeft aangevallen.

Quote:OjamaTribe schreef:

Als je die }{SL dorp blijft aanvallen beloof ik je dat jij
en veel alliantie-genoten gaan eindigen
als een hele kleine Travian-dwerg.
Dan mag je een getal onder de 10 kiezen en dat
wordt dan je populatie die overblijft.

Dit snap je he?


gr OjamaTribe



- Bocaloca - 17-03-2006

tip val geen sentinels aan, die gasten zijn in totaal 1000 keer zo groot als wij zijn


- T00L - 17-03-2006

Antidote Wrote:Stoere taal wordt er meteen aangeslagen na 2 kleine aanvallen. Heb een }{SL dorpje aangevallen in mijn omgeving. Puur voor de farm en dat hij ooit mij in een grijs verleden heeft aangevallen.

Quote:OjamaTribe schreef:

Als je die }{SL dorp blijft aanvallen beloof ik je dat jij
en veel alliantie-genoten gaan eindigen
als een hele kleine Travian-dwerg.
Dan mag je een getal onder de 10 kiezen en dat
wordt dan je populatie die overblijft.

Dit snap je he?


gr OjamaTribe

waarom moet je dan zo nodig een }{SL dorp aanvallen? Die gasten staan 22e... er zijn vast wel makkelijkere doelwitten


- Depor - 17-03-2006

Antidote Wrote:Stoere taal wordt er meteen aangeslagen na 2 kleine aanvallen. Heb een }{SL dorpje aangevallen in mijn omgeving. Puur voor de farm en dat hij ooit mij in een grijs verleden heeft aangevallen.

Quote:OjamaTribe schreef:

Als je die }{SL dorp blijft aanvallen beloof ik je dat jij
en veel alliantie-genoten gaan eindigen
als een hele kleine Travian-dwerg.
Dan mag je een getal onder de 10 kiezen en dat
wordt dan je populatie die overblijft.

Dit snap je he?


gr OjamaTribe

Niet echt een hele slimme actie dit....


- Mac - 17-03-2006

ook niet hele diplomatieke reactie van die gast maar goed zoals gezegd de sentinels zijn helaas iets te sterk voor ons


- Depor - 17-03-2006

Mac Wrote:ook niet hele diplomatieke reactie van die gast maar goed zoals gezegd de sentinels zijn helaas iets te sterk voor ons

Met hun omvang hoef je niet meer diplomatiek te zijn. Het kan netter maar hij heeft gelijk....
Vooral dat stuk van kies een getal tot 10 dan word dat je populatie vind ik best goed gevonden :lol:


- Antidote - 17-03-2006

Heb al veel gecommuniceerd met hem en hij begrijpt dat ik die ene heb aangevallen om gewoon te raiden, maar op hetzelfde moment probeert Rens van PNX één van zijn dorpen aan te vallen. Aangezien wij een persoonlijke verbond hebben dacht hij dat we samen werkte.
Er zullen nog wel berichten heen en weer gaan, maar denkt dat ik dit wel kan bekoelen. Rens heeft ook al gas terug genomen.
Het vreemde is dat die gozer de leider van }{SL is en zulke taal gebruikt. Redelijk ongepast en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.


- T00L - 17-03-2006

Antidote Wrote:Heb al veel gecommuniceerd met hem en hij begrijpt dat ik die ene heb aangevallen om gewoon te raiden, maar op hetzelfde moment probeert Rens van PNX één van zijn dorpen aan te vallen. Aangezien wij een persoonlijke verbond hebben dacht hij dat we samen werkte.
Er zullen nog wel berichten heen en weer gaan, maar denkt dat ik dit wel kan bekoelen. Rens heeft ook al gas terug genomen.
Het vreemde is dat die gozer de leider van }{SL is en zulke taal gebruikt. Redelijk ongepast en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.

wat is er ongepast aan die taal? ik vind het een zeer acceptabele IGM. Of moet hij IGMen of je zo heel heel alsjeblieft eventueel misschien op zou kunnen houden?


- Mac - 17-03-2006

niet ongepast maar het is niet erg diplomatiek. Ik hoop iig niet dat onze diplomaten zulke IGM's sturen