The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Leuke IGM berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+---- Thread: Leuke IGM berichten (/showthread.php?tid=455)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40


- Adder - 09-01-2006

Antidote Wrote:
Saartje Wrote:=D> =D> =D> =D>

Zuid Oost, da's bij mij toch ?!?!?! =P~

Dat is bij ons ja.....hebben we weer een farm erbij!

Ik heb het geprobeerd, maar hij wou het niet zeggen of hij die kant is opgegaan.
Gek hè ?


- adii - 09-01-2006

Je was toch vrij Adder of moest je van Travian vroeg op...? :roll:


- Adder - 09-01-2006

ik ben altijd vroeg op. Ik heb een kleine van 3. En idd hoe vroeger, hoe beter de opbrengst van het roven.


- adii - 09-01-2006

Heheee....daar heb je wel gelijk in. =D> Daarom vind ik de vroege dienst leuk.Alles is vol bij de buren... :Big Grin


- Adder - 09-01-2006

Van morgen ff een kiekje genomen bij greatbag, lag alleen niets. Zijn reactie en mijn reactie, van onderen naar boven:

altijd proberen hè.
Maar niet te hard lachen nou, anders kan ik je een lelijke beet geven
____________
greatbag schreef:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha



Jullie begrijpen het al, een bijdehante reactie nu van hem en vanaf morgen staan de cata's overuren te maken (ze zijn nog onderweg terug van Bleedjuh)


- JAZZ - 09-01-2006

Buurman van Nwanko, dorp van 176pop zijn we farm van aan het maken Wink Hij heeft al is aangegeven 2 accounts te hebben.

Jazz_SD 09.01.06
RE: geen onderwerp 12:42:12
bedankt voor je vriendelijke woorden Big Grin Aangezien je 2 accounts hebt zou ik deze maar laten rusten. Veel S6 met je andere account. Wink
____________
meteoric schreef:

lol niks anders te doen dan continue aanvallen stomme noob...


- Phoebus - 09-01-2006

:lol: wat haal je daar per keer vandaan?


- JAZZ - 09-01-2006

5000 a 6000 grondstoffen per dag, nwanko ook nog een zooi


- T00L - 09-01-2006

Hoort misschien niet helemaal in dit topic aangezien het geen IGM is, maar toch wel leuk:
Quote:Eagle heeft een aanbod gedaan aan SD om een alliantie te sluiten 09.01.06 09:39

En wie zit er in Eagle? Salomonster, een farmpje Smile

Overigens, we worden steeds gewilder als vriendjes:
Quote:GOVGZEW heeft een aanbod verzonden aan SD om een NAV te sluiten 08.01.06 10:06



- T00L - 09-01-2006

En als ik dan toch bezig ben (van onder naar boven lezen svp):

Quote:timzz 09.01.06
RE^7: geen onderwerp 11:47:21

ok dan doe je het niet
____________
T00L schreef:

Ik kan genoeg redenen bedenken waardoor een niet aanvals verdrag voor ons niet interessant zou kunnen zijn.

Met alle respect, maar wij zijn net even iets groter dan Corleone. Een nav zou onze leden verhinderen om jullie te raiden en daar worden wij dan niks wijzer van Wink

____________
timzz schreef:

eehm gwoon een verbond is nooit nadelig togh?
____________
T00L schreef:

Wat zou het voordeel voor ons zijn?
____________
timzz schreef:

owja het spijt me ik was hem vergeten terug te roepen.
Ik vroeg eerst aan uniek2 of hij op wou houden om mijn alliantieleden aan te vallen en hij liet doorschemeren dat hij daar gewoon mee door wou gaan en toen wou ik hem ff scouten en toen kwam hij opeens met een bericht dat ik voor een nav bij jou moest zijn...
nja t spijt me van die scoutactie en ik heb er ook niemand schade mee berokkend togh?
kunnen we togh geen NAV dat is in ons beiden voordeel.

groeten Timzz

____________
T00L schreef:

je scout actie op Uniek2 van gisteravond
____________
timzz schreef:

?

____________
T00L schreef:

niet echt een slimme actie he...

nu kun je die NAV wel op je buik schrijven



- Mac - 09-01-2006

nog even en we zijn ook al groter dan OLDER2 Wink


- Ronnie D. - 09-01-2006

T00L Wrote:Hoort misschien niet helemaal in dit topic aangezien het geen IGM is, maar toch wel leuk:
Quote:Eagle heeft een aanbod gedaan aan SD om een alliantie te sluiten 09.01.06 09:39

En wie zit er in Eagle? Salomonster, een farmpje Smile

Overigens, we worden steeds gewilder als vriendjes:
Quote:GOVGZEW heeft een aanbod verzonden aan SD om een NAV te sluiten 08.01.06 10:06

allebei bang.
de ene voor de consequenties van zijn overval, en de ander omdat ik hem af en toe leegroof


- Ronnie D. - 09-01-2006

Net Ruco aangevallen, kreeg ik dit bericht :lol: :lol: :lol:


Quote: ruco 09.01.06
geen onderwerp 17:42:38

klootzak!!!!!, ik had net genoeg voor een korenmolen up te graden Fuck you!!!!!!!!! er valt hier tog niks meer te halen, ik ga 5 schuilplaatsen bouwen!!!



- Voyou - 09-01-2006

=D> =D> Goed bezig Ronnie!


- Hoef - 09-01-2006

Die laat zich wel heel erg in zijn kaarten kijken, wat een prutser! Onmiddellijk een aanval er achteraan! Go Ronnie!


- Ronnie D. - 09-01-2006

Hij is nu weer leeg, dus valt ff weinig te halen.

Hij heeft trouwens op het moment hooguit een lvl 2 schuilplaats volgens mij.


- Berend Botje - 09-01-2006

Dit bericht kreeg ik van mijn buurman:

Van harte met je tweede dorpje!

Vriendelijke groet,
Je buurman darkpaul

Hij is lid van HaF, dus een NAV met HaF is zeer welkom voor mij.


- Voyou - 09-01-2006

Ik heb mezelf niet echt populair gemaakt bij de alliantie [-LW-], nadat ik een van hun leden had aangevallen kreeg ik het volgende berichtje:

Quote:mrcambuurfan 09.01.06
geen onderwerp 17:04:02

stop with attacking me

Maar even een berichtje teruggestuurd dat als hij het vriendelijk had gevraagd ik best had willen stoppen maar dit berichtje vond ik niet vriendelijk genoeg. Meteen maar even een poging tot afpersing erbij gedaan, elke dag grondstoffen anders stop ik niet met aanvallen. Kreeg ik dus een berichtje van de stichter van de allie waarop ik meteen maar even heb gereageerd (lezen van onder naar boven):

Quote:Voyou 09.01.06
RE: stoer 20:42:59

en jij bent??
____________
Joene schreef:

stoere man hoor, met je praat over die bezoekjes over elke dag doneren

:Big Grin :Big Grin


- Bocaloca - 09-01-2006

king ore roam 09.01.06
geen onderwerp 12:49:17
heej...zou ik bij jou in de clan mogen ik heb 77 punten en ik zit 1 nog geen 1 clan als het mag wil je me dan een uitnodiging sturen


- T00L - 09-01-2006

Voyou Wrote:Ik heb mezelf niet echt populair gemaakt bij de alliantie [-LW-], nadat ik een van hun leden had aangevallen kreeg ik het volgende berichtje:

Quote:mrcambuurfan 09.01.06
geen onderwerp 17:04:02

stop with attacking me

Maar even een berichtje teruggestuurd dat als hij het vriendelijk had gevraagd ik best had willen stoppen maar dit berichtje vond ik niet vriendelijk genoeg. Meteen maar even een poging tot afpersing erbij gedaan, elke dag grondstoffen anders stop ik niet met aanvallen. Kreeg ik dus een berichtje van de stichter van de allie waarop ik meteen maar even heb gereageerd (lezen van onder naar boven):

Quote:Voyou 09.01.06
RE: stoer 20:42:59

en jij bent??
____________
Joene schreef:

stoere man hoor, met je praat over die bezoekjes over elke dag doneren

:Big Grin :Big Grin

waarom zitten die naarlingen toch altijd zo ver weg Wink


- Voyou - 09-01-2006

Ik heb inmiddels die Joene ook al gescout en stuurde net mn troepen op pad toen ik weer een berichtje van hem kreeg, heb maar snel weer geannuleerd :oops:

Mijn mannen zouden er een uur over doen en aangezien hij dus online was kon hij voorzorgsmaatregelen nemen. Over die geannuleerde aanval de volgende IGM-conversatie met een mooie uitdaging(wederom van onder naar boven):

Quote:Joene 09.01.06
RE^4: geen onderwerp 22:45:35

jonge val me aan, doe je best. Ik garandeer je dat je geen buit krijgt en als je buit krijgt verdubbel ik het persoonljik
en ondat ik door anderen constant word geraid heb ik ook geen troepen om te killen
____________
Voyou schreef:

Ja als je het ziet aankomen is het geen verrassing meer he Wink
____________
Joene schreef:

je zou me wel aanvallen
____________
Voyou schreef:

Ik heb je niet aangevallen, alleen die mrcambuurpipo
____________
Joene schreef:

waarom viel je me aan............

Vannacht eens proberen buit binnen te halen, dan hou ik hem aan zn belofte :Big Grin


- bolleb77 - 09-01-2006

Ik kreeg dit berichtje vandaag,

eagle 2 09.01.06
geen onderwerp 21:24:15

het lijkt dat je je inkomste hebt gevonde? leuk voor jou maar val me mss maar 1 keer per 2dagen aan? zou ik aardig vinden... g.

Tja helaas er waren geen grondstoffen meer. Maar ga gewoon verder ik heb nl niks aan aardige mensen


- T00L - 10-01-2006

bolleb77 Wrote:Ik kreeg dit berichtje vandaag,

eagle 2 09.01.06
geen onderwerp 21:24:15

het lijkt dat je je inkomste hebt gevonde? leuk voor jou maar val me mss maar 1 keer per 2dagen aan? zou ik aardig vinden... g.

Tja helaas er waren geen grondstoffen meer. Maar ga gewoon verder ik heb nl niks aan aardige mensen

=D>


- Adder - 10-01-2006

Ook nu weer een lang stukje met piratenmeisje, van onderen naar boven:


piratenmeisje schreef:


mja scouten hoort er nou eenmaal bij Tongue
hoelang ik al bezig ben, nou uhm kijk in me profiel dan zie je wanneer ik mijn dorpen heb gebouwd Tongue
en verder valt er niet veel over mij te vertellen, achja ik heb je in het begin met rust gelaten omdat SD te groot was voor A51, wat nu wel wat anders is TongueTongue
en verder leef ik van gejatte spullen, dus ben soort tegenovergestelde van Robin Hood haha Tongue
____________
Adder schreef:

Had ook gekund, maar is zo saai.
Nou 1 dingetje zal ik vertellen. Ik heb bijna nooit grondstoffen in mijn dorp, want ik doe een upgrade en de rest stuur ik naar kleinere dorpen van de clan. Ben dus een soort Robin Hood.
Ga jij nu ook iets vertellen? Bijvoorbeeld hoe lang je al bezig bent?
Dit is toch veel leuker dan scouten?
____________
Piratocola schreef:

lol of je stuurd gewoon niks ^^
____________
Adder schreef:

Heb geduld. Misschien komt ooit de dag dat aan de horizon een paar mannetjes aan komen lopen, maar het kunnen ook paardjes zijn of er gebeurd helemaal niets. Kan ook nog zo zijn dat bij mij stadje een paar mannetjes komen, of paardjes, of helemaal niets.
____________
Piratocola schreef:

jammer ik dacht dat je je grondstoffen en je legers gingen doorgeven, zat al met volle smacht te wachten tot ik aanval zag opdoemen in mijn dorp... maar nee hoor Sad
____________
Adder schreef:

Ik wil dat jij me niet scout. Dat doe ik bij jou ook niet.
____________
Piratocola schreef:

wat jij wil
____________
Adder schreef:

Moet ik ze ff langs sturen?
____________
Piratocola schreef:

je troepen en grondstoffen
____________
Adder schreef:

Ik wou het eerst laten rusten, maar ik ben toch nieuwsgierig.
Je hebt nu weer mij proberen te scouten, wat wil je weten, mijn troepen of mijn grondstoffen of mijn schuilkelders?


Ik sta nu in dubio om vannacht haar te gaan scouten. Ik heb best wel wat troepen, maar het is wel een groot meisje...
Ga hier nog maar ff over nadenken.


- Bumme - 10-01-2006

Ze heeft iig erg veel ijzer en te weinig graan:

1000 1899 Piratocola 12:05:29 Niet genoeg handelaren
1000 1899 Piratocola 12:05:29 Niet genoeg handelaren
1000 1899 Piratocola 12:05:29 Niet genoeg handelaren


- Ronnie D. - 10-01-2006

Ik scout ook de markt tegenwoordig.
Zelfs al hebben ze schuilplaatsen, jat je toch dat spul wat ze uit hebben staan Wink


- Adder - 10-01-2006

Ronnie D. Wrote:Ik scout ook de markt tegenwoordig.
Zelfs al hebben ze schuilplaatsen, jat je toch dat spul wat ze uit hebben staan Wink

Dat is een hele goeie. Heb ik nog niet aan gedacht.


- Bumme - 10-01-2006

Gisteren een grote farm gevonden en daar in de laatste 12 uur zeker 5000 goederen weggehaald. Het was dus wachten op een berichtje:

____________
Jeffreyj schreef:

gast, waarom val je me zoveel aan?

---------
Bumme verzon:

Deze gebruiker heeft aangegeven geen berichten te willen ontvangen van spelers die hij/zij de laatste 3 uur heeft aangevallen.

Probeer minimaal 3 uur na zijn/haar laatste aanval nog eens een bericht te sturen.

Vriendelijke groet

Travian Team


- Depor - 10-01-2006

Bumme Wrote:Gisteren een grote farm gevonden en daar in de laatste 12 uur zeker 5000 goederen weggehaald. Het was dus wachten op een berichtje:

____________
Jeffreyj schreef:

gast, waarom val je me zoveel aan?

---------
Bumme verzon:

Deze gebruiker heeft aangegeven geen berichten te willen ontvangen van spelers die hij/zij de laatste 3 uur heeft aangevallen.

Probeer minimaal 3 uur na zijn/haar laatste aanval nog eens een bericht te sturen.

Vriendelijke groet

Travian Team


:lol: :lol: :lol: en dan om de 2 uur aanvallen Big Grin


- Adder - 10-01-2006

Dit kreeg ik van lord davyr:

kanker godverdommmuh op!


Ik moet er wel om lachen, maar mijn vrouw kon het niet waarderen.
Conclusie: ik heb een nieuw projekt, mijn cata's zijn onderweg. :lol:


hij is trouwens van de NREK allie.