The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Kitzbuhl - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Kitzbuhl (/showthread.php?tid=4559)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kitzbuhl - Stille - 15-05-2009

Het toernooi begint zondag om 13.00 uur en er wordt dan al flink gespeeld. Finale op zaterdag. Kunnen we niet voor 1x de deadline op zondag 12.00 uur zetten. Loting is zaterdag 10.00 uur. Op maandag is al de hele 1e ronde afgewerkt en is het dus niet handig om de deadline op 22 uur te zetten. Immers er is maar 1 toernooi en ik denk dat je dan het hele veld op kan kopen.

Re: Kitzbuhl - kooltje - 15-05-2009

Ik ben helemaal voor!

Re: Kitzbuhl - Haggie - 15-05-2009

dan moet er wel meteen nu een mail uit!

Re: Kitzbuhl - mindlight - 15-05-2009

Laten we eerst even deze ochtend afwachten voor wat reacties. Ik ben zaterdag en zondag niet thuis dus zal dan geen team kunnen maken, maar dat kan Stille dan wel doen Smile

Re: Kitzbuhl - buurs - 15-05-2009

Ik ben zondag ook vanaf half 8 weg...

maar het budget zal toch ook aanzienlijk lager zijn?

Re: Kitzbuhl - Mitch - 15-05-2009

Het World Team Championship zou er toch ook bijkomen?

4 voor...Ad Wim/Buurs/CC verwacht ik voor...al zal Ad zaterdagavond wel '1' biertje drinken...
Andre is voor...Zondag geen werkdag...

Gooi die mail er maar uit zeg ik...

Trek nou eens niet zo snel conclusies man. Wat jij verwacht doet helemaal niet ter zake. Daarbij ben ik niet voor, maar neutraal, ben het geschuif met die deadline namelijk meer dan zat.

Re: Kitzbuhl - buurs - 15-05-2009

kooltje Wrote:4 voor...Ad Wim/Buurs/CC verwacht ik voor...al zal Ad zaterdagavond wel '1' biertje drinken...

Ik ben normaal altijd voor, maar dit keer tegen omdat ik zaterdag de hele dag weg ben + 's avonds verjaardag.

En zondag competitie in Borne en vertrek al voor 8 uur...

mindlight Wrote:Trek nou eens niet zo snel conclusies man. Wat jij verwacht doet helemaal niet ter zake. Daarbij ben ik niet voor, maar neutraal, ben het geschuif met die deadline namelijk meer dan zat.
Ga jij weer wachten tot zaterdagmiddag...om de deadline op zaterdagavond te zetten...besluiteloos type Undecided

Weer?

Maar op basis van jouw verwachtingen een mail uitsturen lijkt me al helemaal geen goed idee nee. Buurs is ook al tegen trouwens.

Re: Kitzbuhl - Overdune - 15-05-2009

Voor.

mindlight Wrote:Weer?

Maar op basis van jouw verwachtingen een mail uitsturen lijkt me al helemaal geen goed idee nee. Buurs is ook al tegen trouwens.

We missen een leider...
Lijkt Ajax wel...

Re: Kitzbuhl - kuiper - 15-05-2009

Maakt mij niet uit. Ik pas mij aan de meerderheid aan. Als het maar op tijd duidelijk is!!

Ja dat zal het zijn =D>

Re: Kitzbuhl - andre - 15-05-2009

Voor het spel is het natuurlijk beter om de deadline te verschuiven.
Een wisselende deadline vind ik ook niet zo erg, mits het op tijd duidelijk is. En ik denk dat dat in dit geval niet zo is. Als iemand het weekend weg is en dit niet meer leest, mist hij de deadline.
Daarom vast een voorzet voor de toekomst:
25-5: Roland Garros: zondag 23.59 uur
8-6: Halle/Londen: maandag 22.00 uur
14-6: Den Bosch/Eastbourne: maandag 22.00 -> start op zondag: verschuiven naar zondag 23.59 uur?
22-6: Wimbledon: zondag 23.59 uur

Het probleem bij de kleine toernooien van zondag 13.00 uur zou kunnen zijn dat de q's nog niet bekend zijn.

Re: Kitzbuhl - Stille - 15-05-2009

Precies Andre, zo denk ik er ook over. Roland Garros begint overigens op zondag 24 mei om 11.00 uur dus die deadline moet dan naar 11.00 uur. De qualies zullen dan idd nog niet bekend zijn maar als ik zie wie er aan de qualies meedoen...ik denk alleen maar spelers van buiten de top 150 aangezien de meesten tussen 110 en 150 RG qualies gaan spelen

Re: Kitzbuhl - Ad Wim - 15-05-2009

Ik ben niet voor het verschuiven van deadlines van toernooiweken zonder TMS of GS. Het komt de duidelijkheid niet ten goede, wordt rommeliger en is nu ook te laat aangekondigd. Waarom komen mensen die zulke voorstellen doen er altijd zo laat mee?

Bovendien hebben we voor zulke weken het toernooigebonden budget ingevoerd.

Re: Kitzbuhl - Stille - 15-05-2009

Laat mee? Jullie zitten hier dag en nacht te posten. Ik herinnerde me pas vanmorgen de zondagstart in Kitzbuhl. Maar goed ik zal mijn voorstellen dan wel in de koelkast laten staan. Wordt een leuke week dan, ook met een lager budget. Bovendien is er nu nog 48 uur te gaan, dus iedereen kan er netjes over worden ingelicht.

Nja het gaat om een verplaatsing van de deadline in een week die toch al niet al te interessant is. Het risico dat mensen hun team niet kunnen maken door het late aankondigen (stel, weekendje Centre parcs ofzo), weegt voor mij zwaarder dan de spelvreugde van het nu vervroegen van de deadline.

Re: Kitzbuhl - Ad Wim - 15-05-2009

Dat denk ik dus ook. De verschillen zullen door die zondagstart misschien 50 punten ipv 30 punten worden...

En Stille, ik vind je voorstel goed, maar je zult toch begrijpen dat het wel wat laat is. Als je dit maandag had aangegeven, had het nog makkelijk gekund.

Re: Kitzbuhl - centre court - 15-05-2009

Ik ben in principe voor een zo'n vroeg mogelijke deadline. Ik ga dan ook nooit weekendjes naar Centre Parcs en heb nooit verjaardagen. :8:

Re: Kitzbuhl - andre - 15-05-2009

Ik wel, maar die plan ik pas na het definitief worden van de deadline.

Re: Kitzbuhl - Scholten! - 15-05-2009

andre Wrote:Ik wel, maar die plan ik pas na het definitief worden van de deadline.

Kijk, dat zijn de echte!

Re: Kitzbuhl - centre court - 15-05-2009

Ging Buurs niet altijd in Daviscup weken op vakantie? :lol:

Re: Kitzbuhl - cruijff - 15-05-2009

kooltje Wrote:4 voor...Ad Wim/Buurs/CC verwacht ik voor...al zal Ad zaterdagavond wel '1' biertje drinken...

Lees dit nu pas Smile Conclusie is weer erg snel gemaakt zeg Smile

cruijff Wrote:

Lees dit nu pas Smile Conclusie is weer erg snel gemaakt zeg Smile

Er stond "zeg ik"...

Was al te laat omdat te beslissen eigenlijk...Vandaar dat als het moest het meteen moest gebeuren...

Re: Kitzbuhl - kuiper - 16-05-2009

De loting is ook bekend.
Davy als eerste geplaatst. Zal wel niet spelen of viel de blessure mee? Het is wel zijn toernooi!!

Melzer voor eigen publiek als 2e geplaatst.

Is er nu al een definitieve keuze voor de deadline?

Re: Kitzbuhl - kooltje - 16-05-2009

Ja maandag 22uur

Re: Kitzbuhl - Stille - 16-05-2009

Jammer van maandag maar het is niet anders