The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Belgrado/Estoril/München - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Belgrado/Estoril/München (/showthread.php?tid=5342)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Belgrado/Estoril/München - arco - 01-05-2010

De database voor de komende week is open. In de loop van zondag/maandag zullen ook de qualifiers hun plek in de draws bemachtigen. Succes!

Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 02-05-2010

Klasse Arco! =D>

Re: Belgrado/Estoril/München - Haggie - 03-05-2010

Dit kan nog weleens veel verschillen op gaan leveren deze week =D>

Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 03-05-2010

Ik vond het budget juist weer heel fors. Ik koos iedereen die ik wilde en had nog meer dan 3000 over...

Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 03-05-2010

Jammer dat er alweer veel wedstrijd gespeeld worden. Ben met Haggie eens dat er best veel verschillen konden komen zonder de al bekende wedstrijden. Nu is dat afwachten.

Voor Munchen wordt elke dag deze week dikke regen verwacht, dus daar is wellicht niet zoveel bekend.

Re: Belgrado/Estoril/München - Scholten! - 03-05-2010

Verwacht niet zulke grote verschillen, inderdaad vooral omdat er vandaag toch aardig wat gespeeld gaat worden. Heb al veel mooie picks, maar zit nog met 4000 budget. Dat geld gaat wellicht besteed worden aan de winnaars van vanmiddag.

Ze weten het te presteren dat Marko Djokovic tegen Di Mauro mag spelen. :8:

Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 03-05-2010

En nog gaat hij er met maximaal 4 games af. Werkelijk te treurig voor woorden dat je een toernooilicentie moet kopen om de meest ongetalenteerde speler van de tour er jaarlijks hard af te zien gaan.

mindlight Wrote:En nog gaat hij er met maximaal 4 games af. Werkelijk te treurig voor woorden dat je een toernooilicentie moet kopen om de meest ongetalenteerde speler van de tour er jaarlijks hard af te zien gaan.

Precies wat ik dacht. Hij schijnt er echt heel weinig van te kunnen. Hopen dat die oude Italiaan 'm alsnog smeer geeft, ondanks dat Marko en z'n familie 't vast een droomloting vinden.

Tja, zo kun je elke week er wel zo een WC uitpikken. Er zijn niet zo heel veel jonge getalendeerde Serviërs en het is nou niet dat die WC ten koste gaat van Krajinovic of iemand anders.

Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 03-05-2010

Gastao Elias won in de qualies 60 60 van een andere Portugees Big Grin

Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je elke week er wel zo een WC uitpikken. Er zijn niet zo heel veel jonge getalendeerde Serviërs en het is nou niet dat die WC ten koste gaat van Krajinovic of iemand anders.

Ach, soms moet je gewoon reeël zijn en na een aantal keer proberen ophouden die WC's aan Marko te geven. Als hij nou nog een spoortje van talent zou hebben is het te begrijpen, maar dit gaat gewoon nooit wat worden.

Kom op dan Robert voor die poll!

Staat zo achterlijk veel wind in Estoril, niet te spelen joh.

Het is gewoon nog erger met die Marko Djokovic dan ik al dacht :eeeek: . Die gast heeft niet eens een ranking Undecided. Hij heeft vorig jaar zowaar 1 pot gespeeld (uiteraard in Belgrado), en daar 1 game weten te bemachtigen. Die WC had beter besteed kunnen worden.

Re: Belgrado/Estoril/München - andre - 03-05-2010

Budget is inderdaad redelijk hoog. Ik had nog zo'n 3000 over om keuzes te maken die tegen mijn natuur ingaan. Maar het is ook weer zo wat om die 3000 over te houden.

Re: Belgrado/Estoril/München - andre - 04-05-2010

Grappig, iedereen is van huis (of zit nog met een kater van de teleurstelling of van de Grolsch van gisteren).

Re: Belgrado/Estoril/München - centre court - 04-05-2010

De Baakse enclave was in elk geval niet aanwezig vanavond voor de deadline, daarom ook massaal geen Troikci zag ik.

Re: Belgrado/Estoril/München - Ad Wim - 04-05-2010

Daar had je de uitslag van die partij toch niet voor nodig?

Jawel hoor. Hij is zelfs nu nog niet favoriet in zijn gedeelte voor 90 punten. Zonder de uitslag nog minder.

Re: Belgrado/Estoril/München - Scholten! - 04-05-2010

Zie nu pas de teams, ben gelukkig niet al te veel spelers misgelopen. Weinig verschillen, maar heb wel als enige Cilic. Zag niet in van wie die lange moest verliezen, ook al is het gravel. Almagro neem ik voorlopig niet meer, uit principe.

Re: Belgrado/Estoril/München - buurs - 04-05-2010

centre court Wrote:De Baakse enclave was in elk geval niet aanwezig vanavond voor de deadline, daarom ook massaal geen Troikci zag ik.

Ik heb ook nog lang getwijfeld over Troicki, nadat hij al gewonnen had.

Gezien zijn makkelijke 2e set heb ik hem gekozen, maar hij wint niet zomaar van serra en wawrinka zal helemaal lastig worden.

Ik wist eigenlijk niet dat ie nog moest spelen gisteren. Ik had hem ook een beetje als gokje, als thuisspeler. Maar nu blijkt Ljubo mijn grote troef te zijn, hup! Ook Youzhny niet zoveel gekozen.

Youzhny hebben er een hoop weggelaten omdat Berdych daar zit denk ik. Youzhny mag dus ver gaan komen.

Re: Belgrado/Estoril/München - mindlight - 04-05-2010

En dat zal hij ook wel gaan doen, het wordt weer eens tijd voor een Youzhny (lees: ML)-week.

Betere H2H idd en de laatste twee jaar finale. Was wel duur, dus eigenlijk is SF niet genoeg.

Er beginnen heel wat potjes om 12 uur, leuk om te volgen! Hup Ouanna.

Helaas maar weinig belangrijke potjes.

Re: Belgrado/Estoril/München - Stille - 04-05-2010

Voor mij juist niet. Mijn 2 minst gekozen spelers op de baan. Hup Baghatis en hup Hajek