![]() |
Tennispoll 1e Roland Garros - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennispoll 1e Roland Garros (/showthread.php?tid=5386) |
Tennispoll 1e Roland Garros - Mitch - 21-05-2010 BEGIN Federer - Luczak Tipsarevic - Falla Paire - O. Rochus Reister - Lopez Wawrinka - Hajek Lorenzi - A.Beck Massu - Fognini F.Mayer - Monfils Cilic - Mello Tursunov - Gimeno-Traver L.Mayer - Stakhovsky Benneteau - Gulbis Montanes - Galvani Robert - Kamke Lapentti - Dent Recouderc - Soderling Murray - Gasquet Chela - Sweeting Mathieu - Granollers Witten - Baghdatis Isner - Golubev Devvarman - Chuidinelli Roger-Vasselin - Anderson Aguilar - Berdych Youzhny - Przysiezny Yani - Lacko Petzschner - Ball Troicki - Robredo Garcia-Lopez - Schuettler Patience - de Bakker Ouanna - Kubot Brands - Tsonga Roddick - Nieminen Schwank - Kavcic Gabashvili - Koellerer Zemlja - Monaco Melzer - Sela Zverev - Mahut Malisse - Greul Guez - Ferrer Ferrero - Cuevas Gicquel - Riba Starace - Marchenko Ginepri - Querrey Hanescu - Hernandez Ram - Schukin Nishikori - Giraldo Korolev - Djokovic Verdasco - Kunitsyn Serra - Russell Ventura - Seppi K.Beck - Kohlschreiber Almagro - Haase Vliegen - Darcis Clement - Dolgopolov jr. Alves - Gonzalez Ljubicic - Lu Berrer - Fish Llodra - Bellucci Hewitt - Chardy Istomin - Becker Zeballos - Fischer Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? Re: Tennispoll 1e Roland Garros - cruijff - 21-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 1 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 1 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 1 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 1 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 2 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 2 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 1 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 2 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 16 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 13 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - centre court - 21-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 1 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 2 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 2 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 17 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 11 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Kraai - 22-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 1 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 (Q) - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 1 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 1 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 15 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 14 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - kuiper - 22-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 1 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 2 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 2 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 18 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 10 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - kuiper - 22-05-2010 Voorspellingen voor MUSSE: BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 1 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 2 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 2 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 17 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 10 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Raging Bull - 22-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 1 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 19 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 13 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Mitch - 22-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 1 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: 19 BV2: 12 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - mindlight - 22-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 1 Tursunov - Gimeno-Traver 2 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 2 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 1 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 19 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 9 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - mindlight - 22-05-2010 Voorspelling van Ad Wim BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 (Q) - O. Rochus 2 (Q) - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 1 Tursunov - Gimeno-Traver 2 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - (Q) 2 Robert - (Q) 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 (Q) - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 (Q) - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 (Q) - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 (Q) - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 (Q) - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 (Q) - Koellerer 2 (Q) - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - (Q) 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 (Q) - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 (Q) - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - (Q) 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 18 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 11 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Elikian - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 2 Massu - Fognini 1 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 1 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 2 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 Devvarman - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 2 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 2 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 1 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 18 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 12 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - andre - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 2 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 15 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 12 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Haggie - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 1 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 1 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 2 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 1 Zverev - Mahut 1 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 1 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 2 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 18 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 9 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Scholten! - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 1 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 2 Lorenzi - A.Beck 1 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 1 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 1 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 1 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 2 Devvarman - Chuidinelli 1 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 2 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 2 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 2 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 1 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: 19 BV2: 11 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Mitch - 23-05-2010 Mooi op tijd Scholten! =D> Waar is Mist gebleven? Afgelopen week niet meegedaan aan de poll en nu ook geen voorspellingen van hem. Is hij Buurs achterop gegaan? Re: Tennispoll 1e Roland Garros - mindlight - 23-05-2010 Nog een paar afhakers en we kunnen net zo goed stoppen... Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Mist - 23-05-2010 Vorige week had ik er ff geen zin in. Nu was blijkbaar toevallig mijn cookie verlopen waardoor ik uitgelogd was en ik die PM niet heb gezien. Zag net op TT tussenstand van De Bakker, ik ga nu aan de slag. Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Scholten! - 23-05-2010 Mitch Wrote:Mooi op tijd Scholten! =D> Had de PM helemaal niet gelezen :wink: gelukkig toch maar voor de zekerheid vóór de eerste wedstrijden gepolled. Kan het kloppen dat ik Ad mis in het rijtje? Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Mist - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 2 Tipsarevic - Falla 2 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 1 Lorenzi - A.Beck 0 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 0 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 1 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 1 Youzhny - Przysiezny 2 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 0 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 1 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 2 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 2 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 2 Hewitt - Chardy 1 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: Hoeveel games verliezen Federer en Nadal van Luczak en Mina? 14 BV2: Hoeveel games haalt Haase tegen Almagro? 12 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Ad Wim - 23-05-2010 BEGIN 1 Federer - Luczak 0 Tipsarevic - Falla 1 Paire - O. Rochus 2 Reister - Lopez 1 Wawrinka - Hajek 1 Lorenzi - A.Beck 0 Massu - Fognini 2 F.Mayer - Monfils 0 Cilic - Mello 2 Tursunov - Gimeno-Traver 1 L.Mayer - Stakhovsky 2 Benneteau - Gulbis 0 Montanes - Galvani 1 Robert - Kamke 1 Lapentti - Dent 2 Recouderc - Soderling 2 Murray - Gasquet 1 Chela - Sweeting 2 Mathieu - Granollers 2 Witten - Baghdatis 1 Isner - Golubev 1 Devvarman - Chuidinelli 2 Roger-Vasselin - Anderson 2 Aguilar - Berdych 0 Youzhny - Przysiezny 1 Yani - Lacko 1 Petzschner - Ball 2 Troicki - Robredo 1 Garcia-Lopez - Schuettler 0 Patience - de Bakker 2 Ouanna - Kubot 2 Brands - Tsonga 2 Roddick - Nieminen 1 Schwank - Kavcic 1 Gabashvili - Koellerer 2 Zemlja - Monaco 1 Melzer - Sela 2 Zverev - Mahut 2 Malisse - Greul 2 Guez - Ferrer 1 Ferrero - Cuevas 2 Gicquel - Riba 1 Starace - Marchenko 2 Ginepri - Querrey 1 Hanescu - Hernandez 2 Ram - Schukin 2 Nishikori - Giraldo 2 Korolev - Djokovic 1 Verdasco - Kunitsyn 1 Serra - Russell 2 Ventura - Seppi 2 K.Beck - Kohlschreiber 1 Almagro - Haase 1 Vliegen - Darcis 2 Clement - Dolgopolov jr. 2 Alves - Gonzalez 1 Ljubicic - Lu 1 Berrer - Fish 2 Llodra - Bellucci 2 Hewitt - Chardy 2 Istomin - Becker 1 Zeballos - Fischer 2 Mina - Nadal END BV1: 16 BV2: 10 Re: Tennispoll 1e Roland Garros - andre - 23-05-2010 Mindlight had ook voor jou gepolld. Re: Tennispoll 1e Roland Garros - Ad Wim - 23-05-2010 O, klasse! |