The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
TMS Cincinnati - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Cincinnati (/showthread.php?tid=5495) |
TMS Cincinnati - Stille - 14-08-2010 Nadal in het kwart bij Berdych, Federer bij Davydenko, Verdasco bij Murray en Soderling bij Djokovic. Mooie partijen 1e ronde : Cilic-Baghdatis, Ferrer-Dologopolov, Simon-Fish, Gasquet-Youzhny, Ljubicic-Nalbandian. Thiemo speelt tegen Monaco en bij winst tegen winnaar A Rod-Stahkovsky. Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 14-08-2010 Dit keer wordt het geen top 4 denk ik. Wel een stuk betere loting voor Murray dit keer. Djoko gaat eraf tegen Soderling, als ie al zover komt. Wederom een zeer goedde loting voor Thiemo, hopelijk is zijn blessure niet al te ernstig. Re: TMS Cincinnati - centre court - 14-08-2010 Zeker weer goede loting voor Thiemo. Federer lijkt me ook goed te zitten. Re: TMS Cincinnati - Overdune - 14-08-2010 De database is open, dus jullie kunnen los. Re: TMS Cincinnati - Overdune - 15-08-2010 De q's zijn inmiddels bekend en staan in het schema. Re: TMS Cincinnati - Haggie - 16-08-2010 Bagh def. Cilic 6-4 7-5. Netjes. Re: TMS Cincinnati - cruijff - 16-08-2010 Arghh 1 minuut te laat ![]() Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 Zuur Johan. Ik heb dit keer meer een standaardteam. Ik heb alleen Berdych niet van de meest gekozen spelers, doordat Baghdatis daar al door is, en eigenlijk alleen Soderling als troef. Maar daar verwacht ik een hoop van deze week (SF). Re: TMS Cincinnati - cruijff - 16-08-2010 TSja het is niet anders.. Was net te laat met drukken op het knopje haha.. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Ad Wim Wrote:Zuur Johan. Waarom heb jij nog een standaardteam? Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 Ik heb dus geen standaardteam en met een dergelijk team als deze week, mist ik vorige week goud op 15 punten. Dus ik ga nu voor goud met een finaleplaats voor Soderling. Re: TMS Cincinnati - Bocaloca - 16-08-2010 Mosterd Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Ad Wim Wrote:Ik heb dus geen standaardteam en met een dergelijk team als deze week, mist ik vorige week goud op 15 punten. Dus ik ga nu voor goud met een finaleplaats voor Soderling. soderling staat 0-3 tegen hewitt en negatief tegen nalbi/djoko verder wint hij ook zomaar niet van roddick die zich weer stukken beter voelt.... Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Mijn troef is voor de zoveelste keer PHM! ![]() Re: TMS Cincinnati - Bocaloca - 16-08-2010 buurs Wrote:Mijn troef is voor de zoveelste keer PHM! Doe ik 1 weekje met je mee Buurs :beerbros: Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 buurs Wrote:En Soderling haalde eerder dit jaar 2x SF in die TMSs. En het is hier een stuk sneller dan in Toronto.Ad Wim Wrote:Ik heb dus geen standaardteam en met een dergelijk team als deze week, mist ik vorige week goud op 15 punten. Dus ik ga nu voor goud met een finaleplaats voor Soderling. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:En Soderling haalde eerder dit jaar 2x SF in die TMSs. En het is hier een stuk sneller dan in Toronto.Ad Wim Wrote:Ik heb dus geen standaardteam en met een dergelijk team als deze week, mist ik vorige week goud op 15 punten. Dus ik ga nu voor goud met een finaleplaats voor Soderling. toen was soderling in topvorm. hij verloor toen wel van roddick (die was trouwens ook in topvorm) federer moet het voor mij opnieuw gaan doen. Re: TMS Cincinnati - mindlight - 16-08-2010 Ik ben deze week maar voor een heldenteam gegaan, aangezien dit misschien wel de lastigst voorspelbare TMS is. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 19% 1e service in voor PHM.... Re: TMS Cincinnati - centre court - 16-08-2010 Kom op PHM! Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Wat een ongelofelijk domme speler is Mathieu zeg... ![]() Hij had al 5x de set kunnen pakken, maar continue domme keuzes. Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 Waarom neem je hem dan, in godsnaam?! Het is niet alsof dit uit de lucht komt vallen... Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 i know, maar het was hem of ginepri. en ik wou geen 2 spelers die in de 1e ronde tegen elkaar moeten. Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 Dan zou ik veel eerder Ginepri nemen, in alle opzichten een betere keus. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 ik weet het, maar ik wou geen 2 spelers tegen elkaar. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 en met die gekke PHM weet je het nooit. Re: TMS Cincinnati - centre court - 16-08-2010 Het vervelende is dat hij nooit een TB wint. En ik neem 't hem niet kwalijk, ik ken 't gevoel. Re: TMS Cincinnati - Ad Wim - 16-08-2010 Wilde Wawrinka als gokje nemen, maar ja... Was gewoon een lastige week om te gokken. Qualis zeer gunstig geloot dus kon je niet laten liggen. Dan nog 1 top 4 en een andere top 10 speler en nog wat must-picks en je bent alweer bijna vol. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 Ik heb PHM zeker al 10 domme approaches zien slaan. Re: TMS Cincinnati - buurs - 16-08-2010 en dan weer 2 fantastische punten :crazy: |