The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
GRA-AJX - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: GRA-AJX (/showthread.php?tid=5539) Pages:
1
2
|
GRA-AJX - Sjaak - 29-08-2010 Verdomme, al een half uur bezig en nog maar 0-1 Re: GRA-AJX - Peter - 29-08-2010 Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Re: GRA-AJX - Sjaak - 29-08-2010 Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Ach, ga toch weg. Op papier ![]() Re: GRA-AJX - Peter - 29-08-2010 Sjaak Wrote:Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Ik vind ze op papier veel sterker dan VVV, Excelsior en Willem II. En dan ben je dus al veilig. Re: GRA-AJX - Sjaak - 29-08-2010 Peter Wrote:Sjaak Wrote:Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Dat is een ander verhaal!!! Je moet niet zeggen dat ze op papier een leuk elftal hebben. Het zijn gewoon prutsers. Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. ik vond ze de eerste helft toch beter dan ajakkes. jammer dat sneuarez er niet uitgestuurd werd. maar ja, het is natuurlijk wel oud-ajakkessied haverkort. niemand kan beoordelen of sneuarez bewust zijn voet op de enkel van die grafschaper zette, hoewel de ajakkessieden hier altijd weten te vertellen dat ajakkessieden dat nooit bewust doen zodat rood uiteraard in elk geal niet op z'n plaats is. hoe het ook zij, de dader maakt wel 2 goals. ja, dan stop ik maar met kijken. Re: GRA-AJX - Berend Botje - 29-08-2010 waf Wrote:...hoewel de ajakkessieden hier altijd weten te vertellen dat ajakkessieden dat nooit bewust doen... Kan je eens een link geven van waar dat staat? Re: GRA-AJX - EB Sports - 29-08-2010 Wou eerst El Hamdaoui aanvoerder maken, maar doordat de top van onze subleague Suarez als captain had, had ik die wissel gemaakt. Bedankt juliie. Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 waf Wrote:verrassend dat je er mee komt, hoewel je zelf aangeeft dat niemand kan beoordelen of t bewust was, suggereer je zelf anders.Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Graafschap beter eerste helft... ![]() Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 gittermaster Wrote:waf Wrote:verrassend dat je er mee komt, hoewel je zelf aangeeft dat niemand kan beoordelen of t bewust was, suggereer je zelf anders.Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. ik suggereer helemaal niks. ik stel dat je niet kunt beoordelen of het bewust is. dat kun je namelijk nooit. maar er wordt wel eens rood voor gegeven hoor. maar goed, weer een reactie op de reactie. hoe voorspelbaar. :roll: het gaat er mij dus om dat (nagenoeg) alle ajakkessieden hier precies weten dat iemand het met opzet doet als het geen ajakkessieden betreffen en hier houdt men wijselijk zijn smoel. ik vond grafschaap idd beter de eerste helft. beide elftallen speelden gruwelijk slecht, maar dat doet daar niet aan af. Re: GRA-AJX - Sjaak - 29-08-2010 Reactie op reactie is toch niet erg?! Daar is een forum voor. Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 waf Wrote:vind je t vreemd dat JIJ altijd een reactie op JOUW reactie krijgt? Hou toch is op met dat calimero gehuil van je man, dat staat je niet.gittermaster Wrote:waf Wrote:verrassend dat je er mee komt, hoewel je zelf aangeeft dat niemand kan beoordelen of t bewust was, suggereer je zelf anders.Peter Wrote:Wat speelt dat de Graafschap zwak zeg, terwijl ze op papier een leuk elftal hebben. Je typt iets 10 minuten nadat t plaats heeft gevonden met een voorspelbare reactie en dat een beetje verongelijkt gaan lopen doen en je standaard riedeltje weer afspelen :roll: Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 Sjaak Wrote:Reactie op reactie is toch niet erg?! Daar is een forum voor. nee, dat is niet niet erg. maar een standpunt innemen doen hij niet. hij lult er omheen. dat zegt mij natuurlijk genoeg, maar dat terzijde. Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 gittermaster Wrote:vind je t vreemd dat JIJ altijd een reactie op JOUW reactie krijgt? Hou toch is op met dat calimero gehuil van je man, dat staat je niet. nee hoor, je mag wel reageren. ik geef gewoon een mening. het is me bekend dat die je niet aanstaat, maar je neemt geen standpunt in over mijn mening. je merkt alleen op dat mijn mening voorspelbaar is. daar heb ik geen reet aan, het gaat om het incident sneuarez. daar zou je je mening over moeten geven. ik weet die mening wel, maar ik wil het graag bevestigd hebben. en kom maar weer met je calimero gelul. dat vind je natuurlijk niet voorspelbaar. ![]() Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 waf Wrote:Sjaak Wrote:Reactie op reactie is toch niet erg?! Daar is een forum voor. het heeft totaal geen zin om een standpunt in te nemen. Maar ik wil het wel voor je doen hoor. Het was imo geen opzet. Waarschijnlijk bagatelliseer ik nu weer... Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 waf Wrote:gittermaster Wrote:vind je t vreemd dat JIJ altijd een reactie op JOUW reactie krijgt? Hou toch is op met dat calimero gehuil van je man, dat staat je niet. he, een jij-bak! Ook origineel. Ik heb hiervoor speciaal voor jou een standpunt ingenomen Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 gittermaster Wrote:waf Wrote:Sjaak Wrote:Reactie op reactie is toch niet erg?! Daar is een forum voor. nee hoor, dat bevestigt mijn vermoeden. het is immers een ajakkessied he. Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 Erg fijn om precies weer te geven wat voor mij de reden was om niet te reageren. Wederom over voorspelbaarheid gesproken Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 gittermaster Wrote:Erg fijn om precies weer te geven wat voor mij de reden was om niet te reageren. je reageerde wel hoor. je bedoelt natuurlijk de reden om niet je mening te geven. nee, want je legt het altijd pro-ajakkes uit. net zoals andere ajakkessieden. en als er wat op de andere velden gebeurt, dan weten jullie wel precies of het wel of niet opzet is. dat is dus een bevestiging van mijn stelling. en iig toont het voor mij aan dat je niet objectief naar ajakkes kunt kijken. bedankt daarvoor. Re: GRA-AJX - D'r an met de lippe - 29-08-2010 Peter Wrote:Ik vind ze op papier veel sterker dan VVV, Excelsior en Willem II. En dan ben je dus al veilig. Excelsior staat inmiddels wel met 0-1 voor in Alkmaar :o VVV heeft volledig verdiend van ons gewonnen in Venlo. Den Haag pakt een punt tegen PSV (no offence) en wint weer in Venlo. Ik voel mij na de martelgang in het uitvak gisterenavond nog altijd hondsberoerd. Niemand houd er na afgelopen seizoen rekening mee maar het kan wel echt eens een loodzwaar seizoen worden voor de Almelose trots. De volgende wedstrijd voor ons is Excelsior uit, dat wordt met het huidige voetbal een hele kluif terwijl je eigenlijk niet mag verliezen. Daarna volgt de derby tegen fct, met dit voetbal lijkt het onvermijdelijk dat die smeerlappen met de 7e derbyzege op rij aan de haal gaan in ons eigen stadion. Ik voel mij NU AL gefrustreerd als ik er aan denk. Daarna de uitwedstrijd in Den Haag, ik houd mijn hart vast voor de komende tijd... On-topic; gefeliciteerd gittermaster, heb er niks van gezien maar dit lijkt wel erg makkelijk te zijn gegaan. Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 graag gedaan Waf. Hoop dat je zondag nu helemaal top is. 4-0 gewonnen en jouw stelling bevestigd. Mooi Mooie conclusie trouwensom je stelling bevestigd te zien en daaruit te concluderen dat ik niet objectief naar Ajax te kijken. Had je deze stelling daar echt voor nodig, of was het iets wat je eigenlijk al wist, maar graag nogmaals bevestigd wilde krijgen? Gelukkig kijk jij wel erg objectief naar Ajax, dat maakt jouw conclusie derhalve extra aannemelijk. Re: GRA-AJX - waf - 29-08-2010 gittermaster Wrote:graag gedaan Waf. Hoop dat je zondag nu helemaal top is. 4-0 gewonnen en jouw stelling bevestigd. Mooi dat zeg ik toch, dat ik het bevestigd wilde hebben. knappe conclusie hoor! wel een goeie jij-bak trouwens. :roll: kun je een voorbeeld geven waar ik niet objectief over ajakkes oordeel? ik ben benieuwd. ik ben trouwens niet tevreden met 4-0. het had 8-0 moeten zijn. fietstas was onthutsend zwak. Re: GRA-AJX - gittermaster - 29-08-2010 Het was geen conclusie maar een vraag! uuuuh... een voorbeeld waar jij niet objectief over Ajax oordeelt? Is t een serieuze vraag? Ik ga mijn tijd daar echt niet aan verdoen. Is overigens nogal kinderachtige vraag. ik vraag jou toch ook niet om een voorbeeld te noemen waar ik jou calimero noem? Maar leef vooral in de veronderstelling dat je heel objectief bent over Ajax. Re: GRA-AJX - Mac - 29-08-2010 objectiviteit bestaat niet. klaar. Re: GRA-AJX - waf - 30-08-2010 en natuurlijk zat deze wellicht smerige overtreding niet in de samenvatting. gewoon weer doogezwegen. dan zattie misschien bij studio ajakkes? nee, daar zat alleen de elleboor van marcus berg. berg speelt bij psvee, de grote rivaal van ajakkes. bewijsstuk 2.947. Re: GRA-AJX - Peter - 30-08-2010 waf Wrote:en natuurlijk zat deze wellicht smerige overtreding niet in de samenvatting. gewoon weer doogezwegen. Suarez kwam in een vloeiende beweging toevallig precies op de enkel terecht. Natuurlijk had hij het kunnen voorkomen, maar 9 van de 10 spelers wijkt tegenwoordig niet uit in zo'n geval. Bewust de enkel opzoeken is wat anders dan er toevallig op uit komen. Suarez zocht de enkel niet, dus geen rood. Berg verdiend wel een schorsing. Oliedom om je te laten provoceren (want natuurlijk gaf die ADO'er de eerste beuk). Vond Ajax overigens wel ijzersterk zeg. Eerste 11 is echt een ploeg die beter is dan PSV, maar ik moet het nog zien als Ajax eens een tijdje 2 basisspelers blessé heeft. Re: GRA-AJX - waf - 30-08-2010 Peter Wrote:Suarez kwam in een vloeiende beweging toevallig precies op de enkel terecht. Natuurlijk had hij het kunnen voorkomen, maar 9 van de 10 spelers wijkt tegenwoordig niet uit in zo'n geval. Bewust de enkel opzoeken is wat anders dan er toevallig op uit komen. Suarez zocht de enkel niet, dus geen rood. ik weet het niet hoor, ik heb het maar 2x gezien, maar jouw redenering is helemaal hopeloos. hij kwam toevallig op de enkel terecht maar hij had hem wel kunnen voorkomen, maar dat doen 9 van de 10 spelers niet. begrijp je zelf wel wat voor onzin dat is? als hij het kan voorkomen moet hij het voorkomen. als hij het kan voorkomen en hij voorkomt het niet is er geen sprake van toeval. echt enorm geraaskal van je. overigens heb ik van fer, ook maar 1x trouwens, ook een overtreding gezien die iig op het randje zat. ook niet herhaald, maar ja, feyenoord is geen rivaal meer he.. Quote:Berg verdiend wel een schorsing. Oliedom om je te laten provoceren (want natuurlijk gaf die ADO'er de eerste beuk). ik was het met ooijer eens. hij mag best van zich afbijten en zo erg was het allemaal niet. Quote:Vond Ajax overigens wel ijzersterk zeg. Eerste 11 is echt een ploeg die beter is dan PSV, maar ik moet het nog zien als Ajax eens een tijdje 2 basisspelers blessé heeft. ik vind zelfs twente op dit moment beter dan psvee. en ajakkes speelde tegen de grafschaap hoor... Re: GRA-AJX - Peter - 22-02-2011 waf Wrote:jammer dat sneuarez er niet uitgestuurd werd. maar ja, het is natuurlijk wel oud-ajakkessied haverkort. niemand kan beoordelen of sneuarez bewust zijn voet op de enkel van die grafschaper zette, hoewel de ajakkessieden hier altijd weten te vertellen dat ajakkessieden dat nooit bewust doen zodat rood uiteraard in elk geal niet op z'n plaats is. Opmerkelijk dat dat moment van Suarez niet genoemd wordt in onderstaande als argument voor vrijpleiting van Toivonen, terwijl er wel bij wordt gehaald dat er ooit iemand wel geschorst is voor zoiets. 8-[ Van den Ende, Jol en Luinge: Toivonen moet geschorst worden De oud-scheidsrechters Mario van den Ende, Dick Jol en Roelof Luinge stellen in De Telegraaf gezamenlijk dat Ola Toivonen alsnog geschorst moet worden voor zijn actie in het duel tegen NAC. Alledrie zeggen de speler absoluut rood te hebben gegeven als ze het gezien hadden. "Dit is een geval van ernstig gemeen spel. Hij gaat overduidelijk opzettelijk op de voet staan, maakt geen trappende beweging, maar doet alsof hij een sigaret uittrapt. Ik vind het een rode kaart,ââ¬Â aldus Luinge. Eerder kreeg Hans van der Haar eens drie duels schorsing, waarvan een voorwaardelijk, voor hetzelfde vergrijp. Re: GRA-AJX - waf - 22-02-2011 ik wist niet meer welke pot dat was, maar idd, toen sneuarez dat deed werd dat lang niet zo opvallend uitgelicht. hij deed het zo vaak dat het kennelijk normaal was. van gelder begint er apart over in zijn uitzending, terwijl hij die 300x dat sneuarez dat deed er nooit over begon en als het er al over ging bagatelliseerde hij het. dat is nu net mijn punt over bewust of niet bewust, de pers die kan er lekker een draai aan geven. in mijn overtuiging deed toivonen dit bewust en is dit sowieso rood, hij mag dit niet doen en weet ik veel wat. maar wat die nac deed mag ook niet. kun je zeggen dat hij geprovoceerd werd, het mag iig niet. als die neuzenmedia nou eens net zo fel was op de misdragingen van ajakkessieden dan zou het nog wel eens wat worden. en oh ja, brama die werd voor een smerige overtreding ooit vrijgepleit. nu heeft als ik het goed heb gehoord aissaiti hetzelfde gedaan. waarom werd hij wel geschorst? omdat hij niet bij twente speelt of zo? of hebben ze een andere goede reden die niemand uitlegt in de pers en erger nog: waar geen enkele journalist naar vraagt. :roll: Re: GRA-AJX - Dugarry - 23-02-2011 ![]() |