The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Atlanta & Hamburg - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Atlanta & Hamburg (/showthread.php?tid=6065)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Atlanta & Hamburg - arco - 17-07-2011

De database is open. Succes met het maken van de teams!


Re: Atlanta & Hamburg - Haggie - 17-07-2011

Fish def. Isner
Verdasco def. Chela


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Haase de baan op tegen Berlocq, denk 50-50. Hup!


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Krijgt een Q in Hamburg maar 10 punten?


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Ja, komt door 64/48-draw.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

6-2 1e set eraf, au.


Re: Atlanta & Hamburg - Haggie - 18-07-2011

Zelf ook maar 1 schamel bp gehad. Mager.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Nu wel meteen 2.


Re: Atlanta & Hamburg - centre court - 18-07-2011

Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

En de break meteen, maar zo ging het in de 1e set ook.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

centre court Wrote:Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.
Dat heb ik ook als ik dit potje volg. Ik vind sowieso dat Haase een tegenvallend jaar heeft tot nu toe en hij heeft nog een maand voordat er 300 punten afvallen en hij een flink end duikelt in de ranking. Daarvoor moet ie dus wel wat presteren.
Slecht is het ook niet, maar je verwacht meer na vorig jaar. Niet SF op een GS zoals sommigen hier beweerden, maar toch wel een keer een finaleweekend van een 250.
Als je ziet dat jongens als Andujar, Rochus, Lopez etc. dat kunnen. Dat kan Haase, maar ook De Bakker, toch ook.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

En de break alweer terug. Kopie van de 1e set.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

1e set 2-0 voor, 2-6. 2e set 2-0 voor, 2-6. Tja...


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.
Dat heb ik ook als ik dit potje volg. Ik vind sowieso dat Haase een tegenvallend jaar heeft tot nu toe en hij heeft nog een maand voordat er 300 punten afvallen en hij een flink end duikelt in de ranking. Daarvoor moet ie dus wel wat presteren.
Slecht is het ook niet, maar je verwacht meer na vorig jaar. Niet SF op een GS zoals sommigen hier beweerden, maar toch wel een keer een finaleweekend van een 250.
Als je ziet dat jongens als Andujar, Rochus, Lopez etc. dat kunnen. Dat kan Haase, maar ook De Bakker, toch ook.

Nee die kunnen het niet omdat ze overschat worden. Haase staat over een paar weken rond plek 70-80 en dan verlies je dus veel 1e rondes. Het is niet anders. Af en toe een piek zoals een 3e ronde GS maar over de hele lijn is het ronduit zwak. Erg jammer


Re: Atlanta & Hamburg - mindlight - 18-07-2011

Poeh wat is dit matig zeg.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

En dan heeft ie dit seizoen nog behoorlijk geluk gehad met lotingen. Dat wordt idd lastiger als ie gaat zakken. Aan de andere kant gaat ie dan waarsch wel weer challengers spelen en kan ie weer eens wat winnen door het goede gevoel dat ie daaraan over houdt.


Re: Atlanta & Hamburg - _Tampie - 18-07-2011

Hebben we nog afzeggers?


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

1 speler staat op de nominatie en beslist pas morgen. Ga maar zoeken :Big Grin


Re: Atlanta & Hamburg - Haggie - 18-07-2011

PM hem ff door Stille, ik weet wel bijna zeker dat hij in mijn team zal staan :Big Grin


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Lastige week. Grote jongens in Hamburg zijn erg onzeker, maar kunnen dan wel weer 500 punten halen.


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Melzer gaat de 500 halen


Re: Atlanta & Hamburg - Haggie - 18-07-2011

Stille Wrote:Melzer gaat de 500 halen

Melzer haalt de 0.


Re: Atlanta & Hamburg - centre court - 18-07-2011

Lees ik 't nou goed dat Golubev hier vorig jaar won? Undecided

Die gaat dus heel hard zakken na deze week.


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Ik ga met Hags voorspelling mee.

Vind vooral Almagro heel lastig. Maar die kan ook zomaar winnen natuurlijk. Last Rosol is tricky. Chela heeft nog niet van Kamke gewonnen.


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Ik vind het bovenin erg lastig. Monfils weet je het nooit mee. Simon en Youzhny draaien niet goed en Chela heeft het een lastige aan Kamke


Re: Atlanta & Hamburg - _Tampie - 18-07-2011

Pfff..... Melzer en Monfils.... wat moet je met die gasten...


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Nee Verdasco, Davy en Fognini staan ze lekker te raken. Daarnaast Melzer vorig jaar finale na een snelle exit in Stuttgart. Het is een rare snuiter en meestal doetie het goed als ie bij me in het team staat. Granollers vind ik nog de grootste bedreiging. Zou leuk zijn als ie minstens hf haalt. Zo niet jammer dan!


Re: Atlanta & Hamburg - Ad Wim - 18-07-2011

Ik heb de vier halve finalisten in Atlanta, en voor de rest maar wat aangeklikt in Hamburg.


Re: Atlanta & Hamburg - _Tampie - 18-07-2011

Stille Wrote:Nee Verdasco, Davy en Fognini staan ze lekker te raken. Daarnaast Melzer vorig jaar finale na een snelle exit in Stuttgart. Het is een rare snuiter en meestal doetie het goed als ie bij me in het team staat. Granollers vind ik nog de grootste bedreiging. Zou leuk zijn als ie minstens hf haalt. Zo niet jammer dan!

Ja er zijn er meer inderdaad.... om van Youzhny, Cilic en Chela nog maar te zwijgen. Het is een tricky draw.


Re: Atlanta & Hamburg - Stille - 18-07-2011

Daarom je moet gewoon geluk hebben deze week. Zal wel een cc of buursweek worden denk ik zo :Big Grin