![]() |
Andy Roddick - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Andy Roddick (/showthread.php?tid=6117) |
Andy Roddick - Haggie - 30-08-2011 Gefeliciteerd Held! Op naar 2 goede tennisweken! :eten: Re: Andy Roddick - buurs - 30-08-2011 ![]() Re: Andy Roddick - centre court - 30-08-2011 Feli Andy! OT: Buurs zet die hele slechte grap die Koert Westerman gisteravond in VI maakte even op Twitter met een 3-delige Tweet. Hoe slecht. En ik weet zeker dat ie 'm zelf echt leuk vindt. Re: Andy Roddick - waf - 31-08-2011 centre court Wrote:Feli Andy! doe ff die 'grap'? Re: Andy Roddick - Haggie - 31-08-2011 Van Marwijk heeft gebeld met het Philips stadion, aangezien daar de wedstrijd Nederland - San Marino wordt gespeeld. (1/3) Hij heeft gevraagd of de grasmat kan worden vervangen door papier.... Waarom? (2/3) Nederland is op dit moment op papier de beste van de wereld....(nr. 1 Fifa wereldranglijst) ![]() Re: Andy Roddick - andre - 31-08-2011 Typische Koert Westerman grap, laat hij lekker met Hugo Borst in zijn leren pakkie gaan spelen. Re: Andy Roddick - waf - 01-09-2011 Haggie Wrote:Van Marwijk heeft gebeld met het Philips stadion, aangezien daar de wedstrijd Nederland - San Marino wordt gespeeld. (1/3) djeez, dat is idd enorm slechte volleybalhumor. beetje ad wim niveau. Re: Andy Roddick - waf - 01-09-2011 andre Wrote:Typische Koert Westerman grap, laat hij lekker met Hugo Borst in zijn leren pakkie gaan spelen. hugo borst is wel een wat ander niveau hoor, ik snap die vergelijking niet helemaal. Re: Andy Roddick - Overdune - 01-09-2011 Waar vergelijkt hij ze dan? Re: Andy Roddick - waf - 01-09-2011 Overdune Wrote:Waar vergelijkt hij ze dan? tjsa, ze spelen kennelijk allebei in een leren pakkie, dus ik veronderstel dat hij ze van hetzelfde niveau vindt. en anders begrijp ik helemaal niet waarom hij hugo borst erbij haalt. maar toch bedankt voor deze wedervraag. erg nuttig. 8-[ Re: Andy Roddick - Ad Wim - 01-09-2011 Roddick was leip goed gisteren, echt niet normaal. Kunnen idd 2 leuke weken worden zo. Re: Andy Roddick - mindlight - 01-09-2011 Vond je? Ik heb alleen de 4e set gezien, maar vond het niet super. Re: Andy Roddick - Ad Wim - 01-09-2011 Ik alleen de eerste twee en dat was echt geweldig. Mooiste pot die ik deze US Open heb gezien. Re: Andy Roddick - mindlight - 01-09-2011 Dat was voor mij gek genoeg Mello-Simon, wat een heerlijke partij was dat. Re: Andy Roddick - Overdune - 01-09-2011 waf Wrote:Overdune Wrote:Waar vergelijkt hij ze dan? Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar. Hij geeft gewoon aan dat Westerman moet doen wat hij normaal gesproken doet. Re: Andy Roddick - waf - 01-09-2011 Overdune Wrote:Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar. dat weet ik. en dat zeg ik ook niet. Quote:Hij geeft gewoon aan dat Westerman moet doen wat hij normaal gesproken doet. oh dus westerman speelt normaal in zijn leren pakje met hugo borst. toch opvallend geen problemen hebt met die veronderstelling. Re: Andy Roddick - Stille - 01-09-2011 Quotes op ATP Tour.com Roddick : I don't care if it is ugly Roddick : I need to get better En volgend Ad was ie leip goed ![]() Re: Andy Roddick - buurs - 01-09-2011 Maar Ad heeft geen verstand van tennis. Re: Andy Roddick - Overdune - 01-09-2011 waf Wrote:Overdune Wrote:Dat jij dat veronderstelt maakt het nog niet waar. Wel eens van een metafoor gehoord? En verder ga ik er niet op in, ook niet op je ongetwijfeld weer heel gevatte reactie op deze post waarbij je iedere zin ontleedt (hoewel het er nu maar één is, maar dat zal je niet tegenhouden). Anders krijgen we net als op het voetbalforum van die ellenlange, oersaaie posts en daar heeft niemand hier zin in. Re: Andy Roddick - Overdune - 01-09-2011 Stille Wrote:Quotes op ATP Tour.com Ik neem aan dat Ad dat cynisch bedoelde, Roddick had bijna vijf sets nodig tegen fucking Russell. ![]() Re: Andy Roddick - mindlight - 01-09-2011 Ahh ja dat zou nog kunnen. Set 4 was om te huilen in ieder geval, hoewel Russell leuk tegenspartelde. Re: Andy Roddick - Ad Wim - 01-09-2011 Overdune Wrote:Zeker niet cynisch. De eerste 1,5 set was echt geweldig om te zien met heel veel lange, mooie punten. Daarna ben ik de pub uit gegaan.Stille Wrote:Quotes op ATP Tour.com Wel bizar, ze switchen hier bij ESPN gewoon midden in een tb van baan om naar een mp te gaan. Alles voor live registratie. Re: Andy Roddick - Overdune - 01-09-2011 Je moet je afvragen hoe goed Roddick bezig is als hij mooie punten aan het spelen is tegen Russell. Russell kan namelijk helemaal niets. Roddick moet hem normaalgesproken van de baan blazen en daar was niet echt sprake van. Anyway veel plezier daar Ad, ik verwacht verslagjes. |