The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV-Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: PSV-Ajax (/showthread.php?tid=6129) |
PSV-Ajax - gittermaster - 12-09-2011 Zin in. Peter de weddenschap staat? Wanneer is de deadline ivm blessures etc? 50 eutjes. 1-tje voor jou, 2-tje/3-tje voor mij Re: PSV-Ajax - Ekslem - 13-09-2011 ik ben bang dat het geen 'eentje' gaat worden... Ben het trouwens wel eens met de media kritiek. Ik vind ook dat die Matavz in de basis had moeten staan en Derijck deed het prima, dus waarom die op de bank?? Re: PSV-Ajax - Peter - 14-09-2011 gittermaster Wrote:Zin in. Euhm moet zeggen dat ik niet weet hoe laat PSV-Legia is afgelopen. Dan gaat ie in als er niets heel geks gebeurd. Ben er helaas van overtuigd dat Ajax niet zal durven voetballen in Eindhoven. Hoop het wel, dan kunnen we een mooi spektakelstuk tegemoet zien. Re: PSV-Ajax - Sjaak - 14-09-2011 2-4 Re: PSV-Ajax - Bredanaar - 14-09-2011 6-3 Re: PSV-Ajax - Stille - 14-09-2011 boertjes 4 joden 0 :eten: Re: PSV-Ajax - waf - 14-09-2011 als je het mij vraagt is dit voor ajakkes echt 'poepen zonder douwen'. het zou verbazend zijn als die prutsverdediging van psvee tegen ajakkes kan standhouden. Re: PSV-Ajax - Bredanaar - 14-09-2011 waf Wrote:als je het mij vraagt is dit voor ajakkes echt 'poepen zonder douwen'. het zou verbazend zijn als die prutsverdediging van psvee tegen ajakkes kan standhouden. daarom denk ik ook dat die er 3 maken. Maar de ongrijpbare mertens, superspits matavz, wonderkind wijnaldum, wildebeest toivonen, snellelens en supertalent labyad maken er gewoon 6. :razz: Re: PSV-Ajax - Peter - 14-09-2011 waf Wrote:als je het mij vraagt is dit voor ajakkes echt 'poepen zonder douwen'. het zou verbazend zijn als die prutsverdediging van psvee tegen ajakkes kan standhouden. Pff tegen dezelfde defensie kon Ajax vorig seizoen in 180 minuten niet scoren, waarom wordt t nu dan opeens een makkie? Paar VVV'ers raken ballen die ze nooit meer zo zullen raken en opeens blaat heel NL elkaar na dat mannen als Pieters opeens niet mee zouden kunnen op Eredivisie niveau. Ps. Ja ook ik vind de defensie de zwakste linie van PSV. Ben echter ook van Ajax niet kapot. Daarom denk ik dat PSV zal winnen. Re: PSV-Ajax - gittermaster - 14-09-2011 Peter Wrote:waf Wrote:als je het mij vraagt is dit voor ajakkes echt 'poepen zonder douwen'. het zou verbazend zijn als die prutsverdediging van psvee tegen ajakkes kan standhouden. nu meet je wel een beetje met verschillende maten. Toen Ajax gelijk speelde bij VVV twijfelde je voor t eerst of Ajax kampioen ging worden en nu zijn het VVV-ers die doelpunten maakten die ze nooit meer zullen maken. Re: PSV-Ajax - waf - 15-09-2011 Peter Wrote:waf Wrote:als je het mij vraagt is dit voor ajakkes echt 'poepen zonder douwen'. het zou verbazend zijn als die prutsverdediging van psvee tegen ajakkes kan standhouden. ik vind ajakkes sterker geworden tov vorig jaar. mn in aanvallend opzicht. ze hebben een echte 9, eriksen is verder, boerichter is op dit moment nog een vooruitgang. het klopt gewoon beter. psvee daarentegen moet het doen met de nog oudere bouma, met de altijd al niet supergoeie pieters, met de matige manolev en in het centrum met of derijck, die eigenlijk geen echte centrumverdediger is ofwel marcelo, waarvan we inmiddels toch allemaal wel weten dat hij het niet helemaal begrijpt. en dat aangevuld met een middenveld dat imo in elk geval in verdedigend opzicht sterker was met engelaar. die kon de verdediging van psvee beter ontlasten dan strootman als je het mij vraagt. dus. Re: PSV-Ajax - Ekslem - 15-09-2011 Quote:Sulejmani mist mogelijk uitduel met PSV Re: PSV-Ajax - Sjaak - 15-09-2011 Ik wil Lukoki Pieters wel eens een aantal keren zien poorten. Dan komt de echte zwakte boven van neerlandsch beste linksback ![]() Re: PSV-Ajax - Jansoe - 15-09-2011 Meteen afkappen die weddenschap, Gitter! :wink: Re: PSV-Ajax - gittermaster - 15-09-2011 hij ligt er minstens 2 weken uit. Gelukkig is Ebecilio geschorst, anders hadden we t met hem moeten doen Re: PSV-Ajax - waf - 15-09-2011 wel mazzel voor pieters. Re: PSV-Ajax - Bumme - 15-09-2011 gittermaster Wrote:hij ligt er minstens 2 weken uit. Gelukkig is Ebecilio geschorst, anders hadden we t met hem moeten doen En met wie nu dan? Ozbiliz is ook niet fris en Lukoki heeft ook nog nooit een hele wedstrijd op dit niveau gespeeld (wat niet altijd een nadeel is). Kan El-Hamdaoui niet op rechtsbuiten? Re: PSV-Ajax - gittermaster - 15-09-2011 gewoon met siem de jong daar, theo op zijn plek en Anita als verd middenvelder Re: PSV-Ajax - Bumme - 15-09-2011 gittermaster Wrote:gewoon met siem de jong daar, theo op zijn plek en Anita als verd middenvelder Puik plan! Re: PSV-Ajax - Peter - 16-09-2011 Vertonghen: ik denk dat we gaan domineren in Eindhoven Jan Vertonghen heeft hoge verwachtingen van de topper tegen PSV, zo liet hij weten op de officiële website van Ajax. "Ik denk dat het een heel mooie wedstrijd wordt, een soort FC Twente - Ajax van vorig jaar. Dat was toen een clash tussen de kwalitatief twee beste teams van de Eredivisie. PSV heeft gewoon altijd een goed team. Ze zijn ook een stuk sterker dan vorig jaar. Ik denk dat de driehoek Toivonen-Wijnaldum-Mertens het gevaarlijkst is. Als die doorkomen heb je een probleem, maar als we de middenvelders met de rug naar ons doel kunnen houden zie ik het positief in." Vorig seizoen sleepte Ajax in het Philips Stadion met moeite een 0-0 gelijkspel uit het vuur. "Ik kan me herinneren dat ik toen echt boos was na de wedstrijd. Vooral omdat wij echt moesten winnen met het oog op het kampioenschap. Nu is het geloof wel anders en gaan wij domineren, denk ik." --- Ik hoop het van harte, maar geloof er geen bal van dat Ajax zal proberen het initiatief te nemen. Die zijn logischerwijs veel te bang dan counters om de oren te krijgen met de snelheid van vooral Lens en Mertens. Re: PSV-Ajax - Bocaloca - 16-09-2011 Petertje lacht, Peterje huilt Re: PSV-Ajax - gittermaster - 18-09-2011 oeps;PSV zonder Bouma. Peter; wat wordt t. Ajax zonder Micky, PSV zonder Bouma. Doen? Re: PSV-Ajax - Bumme - 18-09-2011 gittermaster Wrote:gewoon met siem de jong daar, theo op zijn plek en Anita als verd middenvelder Het is dus Serero die de plaats van Miki inneemt. Re: PSV-Ajax - gittermaster - 18-09-2011 nope, Anita Re: PSV-Ajax - gittermaster - 18-09-2011 Anita tegen PSV verrassende vervanger Sulejmani 18/09/2011 11:30 Vurnon Anita is zondagmiddag de vervanger van de geblesseerde Miralem Sulejmani. De verdediger annex middenvelder start in een voor hem ongewone rol op de rechterflank bij Ajax. Sulejmani is een maand uit de roulatie. De Serviër liep in het Champions League-duel met Olympique Lyon (0-0) een hamstringblessure op. Behalve de basisplaats van Anita, ook Jody Lukoki en Thulani Serero maakte kans op een plekje in de startopstelling, kent de opstelling van de Amsterdammers geen verrassingen. Nicolai Boilesen krijgt als linksback opnieuw de voorkeur boven Daley Blind. Bij PSV is Wilfred Bouma door een blessure afwezig. De verdediger wordt vervangen door Timothy Derijck. De Belg werd de voorbije wedstrijd, in de Europa Leauge tegen Legia Warschau, nog uit de basis gehouden door Marcelo maar vormt nu een verdedigingskoppel met de Braziliaan. PSV Tyton, Manolev, Marcelo, Derijck, Pieters; Strootman, Toivonen; Wijnaldum; Mertens, Matavz, Lens. Ajax Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Anita, Sigthórsson, Boerrigter. Re: PSV-Ajax - gittermaster - 18-09-2011 overigens niet zo verrassend ![]() Re: PSV-Ajax - Sjaak - 18-09-2011 1-0 Real Madrid, doelpunt Matavz Re: PSV-Ajax - gittermaster - 18-09-2011 auw!!! Wat een botsing. Lijkt een heel ernstige blessure. ![]() Re: PSV-Ajax - Mac - 18-09-2011 Heel erg jammer van het "Laat maar liggen hij gaat dood" van de ajax supporters. gelukkig duurde het niet erg lang maar belachelijke reactie Re: PSV-Ajax - Sjaak - 18-09-2011 1-1 Barcelona Kolbein Enne trieste reactie inderdaad. Er zijn personen welke totaal geen menselijkheid en respect hebben, ik zie maar 1 oplossing...... |