The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Devlin - 27-03-2005

Marshall Wrote:De nieuwe eigenaar heeft inderdaad nog niet ingelogd, die inloggegevens zijn van de oude eigenaar (waarschijnlijk failliet dus)... Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet of HT er automatisch al een opstelling plaatst of dat dat een WO wordt als hij geen opstelling maakt... Ik denk dat er wel een komt te staan maar dat zal uiteraard een prut 11tal zijn... PICcen kan dus imo best

had ik dit seizoen ook een keer in de beker, moest ik tegen een team dat net een nieuwe eigenaar had gekregen die nog niet had ingelogd....dan staat er gewoon een opstelling gemaakt door de computer...maar niet al te sterk dus

Deze wedstrijd is het, 1ste ronde beker...team heeft inmiddels alweer een nieuwe eigenaar
zeerobben c1 - Devlinshire 1 - 6
MatchID: 32006220



- Marshall - 27-03-2005

Ok, staat dus wel al een opstelling... Vermoeden had ik al... Gewoon wel PICcen Kiske. Kan je TS lekker opkrikken en winnen doe je eigenlijk tegen zo'n team in 99,9% van de gevallen toch wel


- Kiske - 28-03-2005

Ik had moeten luisteren. Maar ja, die gast logt een paar uur vantevoren in, dus heb toch snel die PIC eraf gehaald. Laten we maar zeggen dat de 1-8 overwinning goed was voor het broodnodige doelsaldo.

Dank voor de adviezen in ieder geval.


- Marshall - 28-03-2005

lol..... Big Grin


- Kiske - 03-04-2005

Heeft PICen geen effect als je een WO krijgt? Heb vandaag een PIC gedaan tijdens een WO maar de TS is bedaard gebleven.


- El Parasito - 03-04-2005

Het heeft wel zin. Ik denk dat bij jou 'laag bedaard' was, en dan nu 'hoog bedaard'. Er komt namelijk steeds een bepaald percentage bij. Het hoeft dus niet zo te zijn dat TS na elke PIc met 1 gradatie stijgt..


- Hilcoholic - 11-04-2005

Heb geld nodig en wil dus een speler verkopen:


Nadir Alafer (54669074)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 420
Loon: 920 €/week
Eigenaar: Shoot-a-holics
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig


Moet ik hem als aanvaller of verdediger plaatsen (HAM vind het een verdediger, bij mij was ie spits) en hoeveel kan ik er ongeveer voor vangen??? Bij transfervergelijking zijn de TSI's lager: vb. TSI: 1 530 --> 150 000 €.
Hoeveel invloed heeft de TSI op de prijs?


- Legion - 11-04-2005

Ik zou hem als aanvaller zetten. Met zijn zwak passen en slecht ervaring erbij moet 150k wel lukken denk ik
De TSI heeft uiteraard veel invloed op de prijs maar dat is eigenlijk meer voor jonkies (om te kijken hoe hoog hij in een bepaalde stat zit)


- Bakke - 11-04-2005

Ik had een tijdje geleden een speler (Michael McDonnell), die goed verdedigen en goed scoren had... aardig lastig, op beide posities haalde 'ie 2* (in slecht vorm...). Heb hem uiteindelijk maar als verdediger te koop gezet, ging er alsnog uit voor 150k geloof ik.


- Hilcoholic - 11-04-2005

Bakke Wrote:Laatst aangepast door Bakke op Vr Apr 1, 2005 0:00, in totaal 23 keer bewerkt

=D> Notworthy =D>

Je had me bijna te pakken. :lol: Was al bezig te vragen hoe het je lukt in 2 minuten 23 keer een bericht aan te passen. ](*,) Maar goed dat ik die 1 april nog op tijd zag. :Big Grin


- São Paulo - 12-04-2005

Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik heb gezocht en kan het niet vinden.. krijg je ook training als je team een walk over krijgt? Het lijkt me wel logisch, want anders word je als team nog benadeeld ook, maar ik weet het dus niet zeker!


- Mac - 12-04-2005

als je eigen team een WO veroorzaakt krijg je geen training...doet een ander team dat wel.


- El Parasito - 12-04-2005

São Paulo Wrote:Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik heb gezocht en kan het niet vinden.. krijg je ook training als je team een walk over krijgt? Het lijkt me wel logisch, want anders word je als team nog benadeeld ook, maar ik weet het dus niet zeker!

Ja ook de spelers die met een WO geconfronteerd worden krijgen training.


- São Paulo - 12-04-2005

Ah bedankt! Dan is zo'n WO toch mooi meegenomen!


- El Parasito - 12-04-2005

Jep, geen blessures geen kaarten. Maar ook geen doelpunten en een saaie zondagavond :lol: ..


- Birger - 12-04-2005

En als je dan de eer en het genoegen krijgt om in je league met 3 WO's te zitten, en deze dan ook nog in de 6 opeenvolgende weken te krijgen :letitallout:
Dan krijg je ± 2 maanden saaie zondagavonden :lol:
Echt mooi meegenomen :wink: *zucht*


- Kiske - 12-04-2005

Wow, hoe ziet je TS er dan uit na 6 keer PIC?


- Marshall - 12-04-2005

Niet verstandig om te doen... Dan heb je namelijk weer een te hoge TS en zullen je spelers bij de eerstvolgende 'echte' wedstrijd uit hun neus gaan lopen vreten....


- Mac - 12-04-2005

huh? dit is hopelijk niet serieus he marsh?


- Marshall - 12-04-2005

jawel.... nooit van overschatting gehoord Mac?

Edit: maar je hebt denk ik gelijk:

Quote:overconfidence
when on wonderful confidence it can happen to a team positioned 1st to 3rd in a league if the difference to the opponents position is 5 places or more (1st vs 8th, 1st vs 7th, 1st vs 6th, 2nd vs 8th, 2nd vs 7th, 3rd vs 8th).

Aangezien er 3 WO's zijn kun je nooit 5 of meer plaatsen verschil hebben dus hier niet van toepassing


- Box Brother - 12-04-2005

Dat gebeurd alleen als je veel wint Marsh, dat zelfvertrouwen creert overschatting ... je kan nooit een te hoge TS hebben Wink


*edit* pfffff ..... jouw edit was sneller :p


- Marshall - 12-04-2005

Box, 3 WO's over op een rijtje lijkt me toch wel redelijk in aanmerking komen voor 'veel winnen'. Maar als uitgelegd hierboven is het niet van toepassing...


- Mac - 12-04-2005

ja maar overschatting heeft dus niks te maken met je TS...6x piccen dus ook niet. Ik heb aan het begin van het seizoen 8x achter elkaar gepicced ofzo nooit ergens last van gehad.


- gittermaster - 12-04-2005

Misschien heeft t ook te maken met de persoonlijkheden van je spelers. Anders weet ik niet waar bijvoorbeeld "temperamentvol en oneerlijk" dan invloed op heeft.


- Mac - 12-04-2005

overtredingen gele kaarten en dergelijke. populair aangenaam etc op de teamsfeer.


- Kiske - 13-04-2005

Volgens mij is het zo dat de kans tot onderschatting wel toeneemt als je PICt. Ik heb dit seizoen twee keer onderschatting gehad in wedstrijden waar mijn zelfvertrouwen op wonderbaarlijk stond maar ik zelf PIC speelde. In soortgelijke wedstrijden zonder PIC heb ik geen problemen.

Waar maakt de onderschatting eigenlijk voor uit? De ratings van je linies, of de rating van je speelstijl, of de ratings van je individuele spelers (of allemaal?)


- Birger - 13-04-2005

Mijn TS is nu `in de wolken` met een `wonderbaarlijk` zelfvertrouwen. Door 6 WO's na elkaar.


- Depor - 14-04-2005

Het is logisch dat je zelfvertrouwen stijgt als je picced bij een walkover..je wint dan namelijk gewoon..mocht je zelfvertrouwen te hoog is gewoon sportpsycholoogjes ontslaan..


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Nou, uiteindelijk heb ik dan toch een team aangevraagd. Ben zeer benieuwd. Als ik mijn team heb zal ik als eerste de spelers hier op het forum zetten, hopende op een paar goede tips :razz:


- Jansoe - 17-05-2005

Iedereen zal je hier graag verder willen helpen, LL. Heb zelf ook heel veel informatie hier vandaan gekregen. Lees alvast op je gemak de regels op de site zelf door. :Big Grin