The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Ik ben begonnen met het lezen van dit topic, maar het begint me na 4 pagina's al te duizelen Dead


- Fabian - 17-05-2005

Heb je nog een team dan ?


- Jansoe - 17-05-2005

Dan zou hij cheaten als hij nog een team had. :wink:


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Ik heb zojuist pas voor het eerst een team aangevraagd.
Zal dus waarschijnlijk nog wel even duren voordat ik er uiteindelijk eentje krijg. (?)


- Jansoe - 17-05-2005

Wachtlijst is bijna 4.000. Maar er worden binnenkort 8.000 extra teams toegevoegd in Nederland. Zal wel redelijk vlot zijn schat ik....


- Bocaloca - 17-05-2005

gezllig weer een nieuweling in de ht wereld
(jah ook jij bent welkom LL Wink)


- Marshall - 17-05-2005

Dacht ik eindelijk van de bewegende avatars af te zijn op Hattrick forum met de vernieuwing van Boca's avatar, komt LL weer langszetten... grr...

Succes LL en veel leesplezier want dat is alvast tip 1! En ik zou beginnen met de regels in HT te lezen en dan pas hier...


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Volgens de mail die ik zojuist kreeg, duurt het een dag of 4 voordat ik een team heb, dus ik heb nog wel ff Wink


There are currently 3966 users on the waiting list for your league.
Yesterday 500 users were given a team in your league, the last of which had applied 2005-04-06 12:43:00


- Depor - 17-05-2005

Nou welkom Lennie...laat je niet uit het veld slaan in het begin als je het eenmaal door hebt is het spelletje niet zo heel moeilijk...en je hebt een heel forum om je te helpen.


- Marshall - 17-05-2005

Dag of 4... Wees blij LL, voor velen is de wachtlijst weken... Je stapt precies op het juiste moment in.


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Ben nu bezig met de spelregels op de site zelf. Daarna dit topic even doorspitten en wat vragen aan jullie op papier zetten voordat ik mijn geld aan de verkeerde dingen uitgeef. Dan zal ik inmiddels ook wel een team hebben.


- Depor - 17-05-2005

Slim SLim...


- Marshall - 17-05-2005

Neem ook meteen even de tips op het clubhuis door... een ideale start voor je team...


- Lamme Lennie - 17-05-2005

Marshall Wrote:Neem ook meteen even de tips op het clubhuis door... een ideale start voor je team...

Thanks, daar kom ik anders echt nooit!


- Antidote - 18-05-2005

Welkom LL. Hopelijk zal je net zoveel plezier hieraan beleven als de meeste onder ons. Mijn tip is veel lezen en geduld hebben. Het is allemaal lange termijn werk.
Trouwens hoe zit het eigenlijk met davydoff. De laatste tijd hebben we niet veel van hem gehoord en hij heeft al 2wkn niet meer ingelogd. Heeft hij het opgegeven?


- Lamme Lennie - 18-05-2005

Volgens mij heeft hij het een beetje opgegeven.


- Jansoe - 18-05-2005

4 dagen. Nee ik moest maar bijna 2 maanden wachten :roll: Sad

Maar het was het wachten meer dan waard :Big Grin


- Lamme Lennie - 18-05-2005

Dan kom je aan?


- Jansoe - 18-05-2005

Waar kom ik aan? :8:


- Davydoff - 18-05-2005

Lamme Lennie Wrote:Volgens mij heeft hij het een beetje opgegeven.

Heeee mijn team bestaat nog.... gewoon een dipje....

Ik ben geen echte newbe meer, maar wat moet ik doen na 1 seizoen Hattrick? Ik heb 1 heel seizoen getraind op scoren en 1 van mijn spelers staat nu op uitstekend, de overige 5 staan op goed.

Moet ik oneindig door blijven trainen of moet ik juist nu verkopen en beginnen aan mijn verdedigers?


- Jansoe - 18-05-2005

LIgt een beetje aan hoe oud ze zijn en (vooral) aan wat je zelf wil, Davy.


- Davydoff - 18-05-2005

ik wil beter worden :wink:

het zijn allemaal jonkies van 18 jaar.


- El Parasito - 18-05-2005

Dan zou ik ze doortrainen. Zeker tot het eind van volgend seizoen. Met 19 jaar zijn ze nog prima trainbaar, en als je ze dan verkoopt vang je veel meer geld.


- Sjeffer - 18-05-2005

Dan zijn ze volgende week 19 en nog prima te trainen. Hoe hoger je ze traint, hoe meer geld ze opleveren bij de verkoop. Iemand van formidabel naar uitmuntend scoren trainen levert bijvoorbeeld meer op dan iemand van redelijk naar goed.

Dus als je nu dringend geld nodig hebt kun je die ene uitstekende bijvoorbeeld verkopen, maar beter is ze allemaal nog een seizoen door te trainen. De meesten zullen dan formidabel zijn, misschien een uitmuntende erbij. Vervolgens kun je het grootste deel de verkoop ingooien en van het verdiende geld versterkingen en nieuwe trainees halen. Da's tevens een mooi moment om iets anders te gaan trainen, als je dat wilt.

Edit: zoals Para al zegt, alleen dan uitgebreider Wink


- Davydoff - 18-05-2005

thanks!!! Dan gaan we nog een seizoen door met spitsen trainen.

Ik moet me zeker niet te druk maken dat ik in mijn eerste seizoen niet ben gepromoveerd?


- Bocaloca - 18-05-2005

noouu eigenlijk :roll: :roll:

neej hoor davy, als je maar zorgt dat je nu lekker promoveert Big Grin


- Antidote - 18-05-2005

Davydoff het seizoen is misschien wel afgelopen, maar in het tussenseizoen kan je nog altijd door blijven trainen en dan is het wel belangrijk dat je friendlies regelt. Ook zijn de prijzen op de transfermarkt op hun dieptepunt...als je geld over heb en je kan versterking gebruiken dan is dit eigenlijk het moment op spelers te halen.


- Lamme Lennie - 18-05-2005

Antidote Wrote:Ook zijn de prijzen op de transfermarkt op hun dieptepunt...als je geld over heb en je kan versterking gebruiken dan is dit eigenlijk het moment op spelers te halen.

Damn, schiet op met mijn team dan! :razz:


- Bocaloca - 18-05-2005

hahaha, je heb nog ongeveer 5 dagen voordat de prijzen weer gaan stijgen
vanwege de eerste 17 jarige YP Big Grin


- Jansoe - 18-05-2005

Ik ga na zulke drama pulls maar uit van opnieuw een geweldig drama pull seizoen....