The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Lamme Lennie - 10-06-2005

Dat zou idd niet best zijn!

Ik heb al mijn middenvelders te koop gezet en krijg daar aardig wat geld voor denk ik.

Momenteel ben ik op zoek naar 10 trainees. Ik denk niet dat ik ze alle 10 voor zondag koop, aangezien ik het geld van mijn verkopen dan nog niet heb. Ik ga ook niet voor TE dure spelers, want ik wil idd een buffer houden.


Voorbeeld van wat ik wil halen:

19. Józef Hejmo 12 000 € (Dontstop)
Is eigendom van: Olimpia Zambrów
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 970
Deadline: 10-06-2005 om 22:12
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Of kan ik dat beter niet doen?


- Bocaloca - 10-06-2005

als je niet te duur wil gaan zou ik nu eerst kijken voor 17 redelijk pm.of 18 jarige goed kopen niet te duur, max 40k


- Lamme Lennie - 10-06-2005

bocaloca Wrote:als je niet te duur wil gaan zou ik nu eerst kijken voor 17 redelijk pm.of 18 jarige goed kopen niet te duur, max 40k

Ben ik mee bezig! 40K vind ik eerlijk gezegd al vrij duur, gezien het feit dat ik er 10 nodig heb.


- Fabian - 10-06-2005

Gewoon goed bezig, bovenstaande speler is zeker een goede Len!


- Marshall - 10-06-2005

Beste nog even met cond halen en je bent helemaal voorzien


- Bocaloca - 10-06-2005

goede speler lennie, alleen heb je kans dat een eventuele scoren trainer ook gaat bieden, doordat de speler ook redelijk scoren heeft
maar idd wat je zelf al zegt ga niet te duur
ik heb mijn duurste trainee gekocht voor 42k, en mijn goedkoopste voor denk 10k
gemiddeld was ik 20 a 25 k kwijt
en ze zijn nu allemaal minstens 10 keer zoveel waard


- Lamme Lennie - 10-06-2005

Damn zeg, het kopen van spelers is lastiger dan gedacht. Bij CM koop ik ze over het algemeen makkelijker :wink:


- Bocaloca - 10-06-2005

jup altijd blijven hangen rond een speler, tot je zeker weet dat de je hem hebt, er kan zelfs in de laatste seconde nog overboden worden, waardoor de deadline weer verschuift


- Lamme Lennie - 10-06-2005

Ik ben nog geen trainee tegengekomen die ik had kunnen kopen voor minder dan 35k :eeeek:


- Box Brother - 10-06-2005

Je kan ook voor 17-jaar matig gaan (eventueel met een matig bijst (passen of verdedigen). Kost je minder en als ze opgetrained zijn kunnen ze zeker wel wat opbrengen.


- Devlin - 10-06-2005

Péter Mohácsi, deze speler is een keeper die je gekocht hebt neem ik aan? een matig keeper, aan z'n TSI te zien toch...?


- Lamme Lennie - 10-06-2005

Er zijn de afgelopen week natuurlijk een heleboel nieuwe teams bijgekomen en iedereen is op zoek naar trainees. En de vrijdagavond is ook niet echt bevorderlijk natuurlijk.


- Lamme Lennie - 10-06-2005

Devlin Wrote:Péter Mohácsi, deze speler is een keeper die je gekocht hebt neem ik aan? een matig keeper, aan z'n TSI te zien toch...?

Klopt, beter iets dan niets en heeft me weinig gekost.


- Antidote - 11-06-2005

Volgens mij heeft nog nooit een nieuwkomer van zoveel mensen hulp gehad in het begin. Wat een aandacht krijg je wel niet zeg. Damned he!
Het is wel te merken dat je van te voren je al heb ingelezen. Veel succes en plezier met het vinden van je spelers en de eerste stappen in HT.


- Lamme Lennie - 11-06-2005

Daar ben ik ook wel dankbaar voor hoor Anti! Met een redelijk goed team en wat hulp moet ik toch al een eind kunnen komen, zeker in het begin. Het is wel jammer dat mijn tean al 2 keer hefet verloren, zonder dat ik het team had.

Even nog een vraagje. Ik ga 3-5-2 spelen en heb 3 spitsen met allemaal GOED bij scoren. Is het verstandig om een van deze spitsen te verkopen?


- Marshall - 11-06-2005

Zodat je geen reserve hebt?


- Mac - 11-06-2005

ja is verstandig...koop er maar een redelijk scoren voor terug maak je weer wat extra winst


- gittermaster - 11-06-2005

LL, je mag inderdaad in je handen wrijven met zo'n startteam. Is het misschien een idee om als beginnend coach keepen te trainen.
Koop je een redelijke keeper van 17 en een matige, kan je relatief snel geld mee verdienen en aangezien je dit seizoen waarschijnlijk toch met 2 vingers in je neus kampioen wordt, hoef je je daar geen zorgen om te maken. Daarbij komt dat je maar 2 trainees hoeft aan te schaffen.


- Fabian - 11-06-2005

Hahaha, hij heeft net besloten om PM te trainen, komt Gitter ook weer... :lol:


- Lamme Lennie - 11-06-2005

Precies, PM it is!

Volgens mij is het verstandig om morgen 4-4-2 te spelen en woensdag 3-5-2 toch? Zet je dan je vleugelaanvallers op midden of op normaal? Of heeft dat verder geen invloed op je PM-training?


- gittermaster - 11-06-2005

Fabian Wrote:Hahaha, hij heeft net besloten om PM te trainen, komt Gitter ook weer... :lol:

hehe, ja las t, maar heb daarvoor nog niets gelezen, zie nu pas de discussie. ik dacht, laat ik m nog ff aan t wankelen brengen Smile


- Bocaloca - 11-06-2005

Lamme Lennie Wrote:Precies, PM it is!

Volgens mij is het verstandig om morgen 4-4-2 te spelen en woensdag 3-5-2 toch? Zet je dan je vleugelaanvallers op midden of op normaal? Of heeft dat verder geen invloed op je PM-training?

p, altijd 3-5-2 zo train je 5 trainees ipv vier
vleugelaanvallers, is maar net wat je zelf verkiest, ga je voor meer balbezit of een iets sterkere vleugel aanval

ik zet mijn vluegels altijd naar het midden, en speel alleen met een centrale aanval, and it works for me


- Lamme Lennie - 11-06-2005

bocaloca Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Precies, PM it is!

Volgens mij is het verstandig om morgen 4-4-2 te spelen en woensdag 3-5-2 toch? Zet je dan je vleugelaanvallers op midden of op normaal? Of heeft dat verder geen invloed op je PM-training?

p, altijd 3-5-2 zo train je 5 trainees ipv vier
vleugelaanvallers, is maar net wat je zelf verkiest, ga je voor meer balbezit of een iets sterkere vleugel aanval

ik zet mijn vluegels altijd naar het midden, en speel alleen met een centrale aanval, and it works for me

Raken ze dan niet meteen in de war zodat ik meteen mijn wedstrijd verlies?


- Bocaloca - 11-06-2005

neej hoor, vleugel spelers, indien ze voorzien zijn van enige pm, dragen dan ietsje exttra bij aan je middenveld rating!
Ze raken er niet van in de war!
3-5-2 is een standaard opstelling voor de PM trainers

edit: anders mag je me ook wel toevoegen op msn
anders wordt het hier net een msn gesprek Wink


- Mac - 11-06-2005

hij bedoelde met opstellingservaring waarschijnlijk...en ja je zult in het begin enige verwarring krijgen maar dat maakt niet uit. als ik je team zo zie is jouw team beter dan alle andere teams in je divisie dus je zult de wedstrijden sowieso wel winnen.


- Tan - 11-06-2005

Volgens mij bedoelt LL dat de ervaring met het spelen van 3-5-2 nog niet optimaal is.(en daar heeft hij gelijk in) Daarentegen is de ervaring met 4-4-2 altijd uitstekend.


- Lamme Lennie - 11-06-2005

Ik bedoel idd de opstellingservarenheid. Ik speel nu toch 3-5-2 aangezien ik wel al mijn trainees wil laten spelen en daar geld mee wil verdienen. Kampioen worden kan altijd nog in een volgend seizoen.

Opstelling staat klaar, nu maar weer wat tijd aan mijn vriendin besteden :oops:


- Box Brother - 11-06-2005

is de conditie van je pm-ers wel ok ? anders moet je conditie trainen en dan zou je ook 442 kunnen spelen aangezien iedereen conditie traint. Ongeacht of ze gespeeld hebben.


- Lamme Lennie - 11-06-2005

Box Brother Wrote:is de conditie van je pm-ers wel ok ? anders moet je conditie trainen en dan zou je ook 442 kunnen spelen aangezien iedereen conditie traint. Ongeacht of ze gespeeld hebben.

De conditie is niet bepaald goed moet ik zeggen. Eerst een week conditie trainen en dan PM? Maar dan hoef ik ook niet per se mijn trainees op te stellen.


- Bocaloca - 11-06-2005

conditie is naast pm het belangrijkste voor je middenvelders
dus ik zou eerst 1 a 2 weken conditie doen, tot ze allemaal richting de redelijk tot uitstekend condititie hebben