The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Lamme Lennie - 11-06-2005

Ok duidelijk.

Ik ga 2 weken conditie trainen. Voor morgen start ik gewoon met mijn beste spelers, de trainees mogen op de bank omdat toch iedereen conditie traint. Voor woensdag een friendly waarin ik wel mijn trainees laat spelen met 3-5-2. De week daarop hetzelfde concept (al zal ik dan wat meer trainees op moeten stellen aangezien ik 5 spelers te koop heb gezet, waaronder mijn beste middenvlders)

Als mijn spelers dan een goede conditie hebben ga ik PM trainen en dus 2 keer 3-5-2, waarin ze dan ook al redelijk ervaren zijn. Ik heb dan 10 trainees nodig, inmiddels heb ik er al 7. Deze hebben me niet veel gekost, maar zijn ook nog geen superhelden (17 redelijk, 18 goed en 17 matig) Hierdoor kan ik nog 3 wat duurdere trainees kopen en hou ik zelfs nog geld over voor noodgevallen. Nu verder met mijn sociale leven :wink:


- Bocaloca - 11-06-2005

dat zei je vanmiddag ook al LL Tongue


- Lamme Lennie - 11-06-2005

bocaloca Wrote:dat zei je vanmiddag ook al LL Tongue

Ow, is het al zo erg met me? :razz:


- Aragorn - 11-06-2005

Hemel ook LL al als deelnemer.


- Lamme Lennie - 13-06-2005

Vandaag wordt mijn sterspeler verkocht, er is reeds een bod van 200K. Toch wel een leuk bedrag voor een eerste week Smile Daar kan ik 3 redelijk goeie trainees van kopen. Dat moet wel, om het ontstane gat op te vangen op het middenveld.


- Guest - 13-06-2005

zozo LL er ook bij. Veel succes en binnenkort ben je ook verslaafd Wink


- Lamme Lennie - 13-06-2005

Dre Wrote:zozo LL er ook bij. Veel succes en binnenkort ben je ook verslaafd Wink

Binnenkort? :roll:


- Antidote - 13-06-2005

Volgens mij is LL nu al lichtelijk verslaafd. In ieder geval feli met je eerste overwinning!


- Box Brother - 13-06-2005

Supporter binnen 1 seizoen ? .... dat is toch uitzonderlijk snel dacht ik zo ...


- Jansoe - 13-06-2005

Waarom is supporter snel binnen 1 seizoen?


- Lamme Lennie - 13-06-2005

Nog even een vraag van deze newbie:

Ik ga PM trainen. Ik wil dus 3-5-2 gaan spelen. Ik ben nu op zoek naar trainees. Moet ik nu 6 centrale middenvelders kopen en 4 vleugelspelers? Of kan ik beter 10 centrale middenvelders kopen?


- Jansoe - 13-06-2005

6 centrale middenvelders en 4 vleugelspelers


- Marshall - 13-06-2005

Om je team enigszins op sterkte te houden zou ik zeggen dat je in de beste situatie dus inderdaad kunt zoeken naar 6 IM's en 4 wingers. De wingers trainen ook positiespel maar zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt slechts op 50%, dus het duurt 2x zo lang voor ze door stijgen. Zoek dus naar 4 spelers met al een aardige wing-skill (die train je immers niet) en een trainbare IM-skill (die train je)


- Guest - 13-06-2005

Niks moet, maar ik zal toch voor 6 CM en 4 Vleugels gaan. Aangezien je vleugels maar voor 50% trainen.


- Guest - 13-06-2005

hahahaa 3 antwoorden tegelijk :lol:


- Lamme Lennie - 13-06-2005

Dat is bruikbare info Jansoe, Marshall en Dre =D>
Volgende keer alleen wat sneller antwoorden :lol:


- Guest - 13-06-2005

tsss ik dacht al ...gaat het nu alweer beginnen Wink


- Lamme Lennie - 14-06-2005

Ik heb voor morgen (uiteraard) een friendly geregeld. Ik ga voor het eerste 3-5-2 spelen. Is het nou slim om mijn 2e-rangs trainees erin te zetten of mijn beste trainees? Ik train conditie dus daarvoor maakt het niets uit. Oftewel: wat is de winst die ik met een friendly kan halen?


- Depor - 14-06-2005

Niets alleen blessures dus 2e rangs neerzetten


- El Parasito - 14-06-2005

Een trainee traint niet méér (2x zoveel) als je hem 2x opstelt per week. Dus wat dat betreft maakt het weinig uit..


- Lamme Lennie - 14-06-2005

Ok, dat is dan duidelijk. Jammer dat ik nu al mijn trainees al heb, dat kopen is volgens mij het leukste van HT. Hoe lang train je de trainees gemiddeld? Een heel seizoen toch?


- Birger - 14-06-2005

Je traint ze tot ze goed genoeg zijn om ze te verkopen, of beter, tot wanneer het niet echt rendabel meer is om ze te trainen.. Meestal tot hun 20-21 ofzo dus.


- Lamme Lennie - 14-06-2005

Ok, dat duurt dus nog wel even.

Wat ik me ook afvraag en wat ik niet kan vinden: Een spelhervatting, is dat een doeltrap of de vrije trappen/corners? Dit omdat ik vaak zie dat de keeper geselecteerd staat bij spelhervatting.


- Fabian - 14-06-2005

Spelhervatting is vrije trappen/corners!

Overigens moet je zelf beoordelen tot wanneer je traint... Van redelijk tot uitstekend om wat geld te cashen en dan koop je weer iets betere talenten, je kan er ook 1/2 langer optrainen om je middenveld zo sterk te maken en te houden. En die pas verkopen als ze 20/21 zijn...

Diverse mogelijkheden, die je vooral zelf moet bepalen, ook uit financieël oogpunt....


- Marshall - 14-06-2005

Ik zou beginnen met optrainen tot uitstekend. Dat is een enkel seizoen. Je kunt dan weer wat sterkere spelers voor andere linies kopen en trainees terugkopen. Zo krik je de rest van je team overall op en dat is, gezien de huidige teams in de lagere divisies, wel nodig denk ik. De beste zou ik ondertussen lekker doortrainen tot een megatransfer die je de mogelijkheid biedt een toptransfer te doen.

Maar in eerste instantie dus lekker naar uitstekend optrainen. Een paar honderd duizend is immers voor een beginnend team al veel geld voor versterkingen!


- Lamme Lennie - 14-06-2005

Ik heb 10 trainies, dus wellicht kan er een aantal behouden en de rest verkopen. Even afwachten hoe het loopt met trainen. Van de 10 de 3 á 4 beste behouden en de rest verkopen is natuurlijk ook een mogelijkheid. Thanks voor de info, eerst een seizoen doortrainen op PM (nadat ik eerst 2 weken conditie heb getraind)

Ik denk dat ik momenteel een dergelijk team heb, dat ik zelfs met al 2 (gekregen) verliespartijen kampioen moet worden in deze divisie. Met minder neem ik eigenlijk geen genoegen.

En het is grappig dat een aantal personen uit mijn divisie hun keeper de corners laat nemen :lol:


- Marshall - 14-06-2005

Leuk als je dat doortrekt naar de realiteit... Kan hilarische situaties opleveren. Big Grin

(alleen weet ik niet in hoeverre Hattrick hier rekening mee houdt, ik denk helemaal nada eigenlijk)


- Mac - 14-06-2005

yup je ziet nooit dat de keeper terugrende na een corner en dat er dan gescoord was Wink


- Antidote - 14-06-2005

Het zou wel leuk zijn als er een keer zulk info erbij zal staan. Is er eigenlijk ooit een eigen doelpunt gemaakt?


- Lamme Lennie - 15-06-2005

6-0 gewonnen met mijn B-team tegen een ander team uit divisie XI :Big Grin (voor maar liefst 117 toeschouwers :eeeek: )

Ik snap nog steeds die statistieken na de wedstrijd niet (voor en tussen de haakjes). Wellicht heeft iemand een link naar een pagina waar dit wordt uitgelegd of wil dit zelf uitleggen?

Zo lam als een balletje
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (heel laag)
Linkerverdediging: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)