The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Marshall - 05-07-2005

Naar mijn opinie die aan het einde van de wedstrijd. Ik heb namelijk met rode kaarten vaak opvallend lage ratings rond die linie...


- Antidote - 05-07-2005

Heb zelf ook een vraag. Als je tijdens de wedstrijd het volgende zinnetje krijgt "Hierna verlaagde United het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken." ben je dan al niet verzekerd van een overwinning. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een wedstrijd na deze zin heb verloren.


- Lamme Lennie - 05-07-2005

Sorry Anti, daar heb ik 'nog' geen antwoord op.

Zelf zou ik graag willen weten of je iemand anders je team mag laten managen als je op vakantie bent. Ik ga 3 weken weg en wil toch met de beste opstelling spelen in competitiewedstrijden en met mijn b-team in oefenwedstrijden. Hoe doen jullie dat?


- JAZZ - 05-07-2005

Niet op vakantie gaan, of plannen tussen de seizoenen. Wink

Volgens de regels mag je tijdens vakantie of wanneer dan ook nooit iemand je team laten managen. Je mag wel bij een vriend of vriendin die ook HT speelt inloggen. Wink Het komt er dus op neer dat je best iemand anders je team kan laten managen maar dat stil moet houden en geen gekke dingen moet doen tijdens je afwezigheid. Transfers ed dus niet aan beginnen. Het beste is een goede standaard opstelling te maken waar je competitie mee speelt en tijdens afwezigheid iemand de vriendschappelijke wedstrijden te laten doen en er voor zorgen dat de training perfect verloopt.


- Mac - 05-07-2005

wat je trouwens het best kan doen...zet je b-team als standaardopstelling en maak voor de competitiewedstrijden alvast voor de komende weken je opstelling. Dan hoeft je vriend (of jijzelf misschien in internetcafe) alleen maar ff snel een friendly te regelen.

@anti: Nee hoor je kan de wedstrijd best nog verliezen. Ondanks vele onderzoeken is nog nooit echt de invloed van dat zinnetje bekend geworden maar de ht's hebben wel gezegd dat er daadwerkelijk wat gebeurt dan.


- Lamme Lennie - 11-07-2005

Als iemand nog een makkelijke friendly wil spelen...............


- Antidote - 11-07-2005

Volgens mij hebben Marshall en Fabian nog geen friendly. Je zou hun kunnen uitdagen.


- Caput Superior - 19-12-2005

Ik kan het nergens in de regels terugvinden, maar hoveel krijg je als een speler van je team topscorer in je competitie is geworden?

Thx


- Forever - 19-12-2005

Caput Superior Wrote:Ik kan het nergens in de regels terugvinden, maar hoveel krijg je als een speler van je team topscorer in je competitie is geworden?

Thx

10.000 euro


- Lamme Lennie - 19-12-2005

Aangezien dit topic ook weer wat hoger staat, stel ik hier mijn vraag.

Ik heb zojuist een trainee+jeugdpull verkocht waaraan ik 580K heb overgehouden. Ik stond bijna 200K rood, dus ik heb nu een slorige 380K te besteden. Als ik daarbij de bonussen van het promoveren en kampioenschap reken, heb ik 500K om uit te geven.

Ik heb momenteel een redelijk coach met waardeloos leiderschap. Ik zit eraan te denken een goed coach met slecht leiderschap aan te nemen. Ik vraag me echter af of ik die nu echt al nodig heb in de IX of dat ik beter kan wachten met het aantrekken van een coach tot ik in de VIII speel. Wat is verstandig?


- Bocaloca - 19-12-2005

meteen een goed coach met slecht leiderschap, scheelt in training, en dus in uiteindelijke inkomsten en kracht van je team


- Devlin - 19-12-2005

268k voor een goed coach met slecht leiderschap, dat geld is het zeker wel waard...een trainee stijgt gemiddeld 0,5 tot 1 week sneller dan met een redelijk coach...en dat dus voor 10 spelers (als je positiespel traint)...lijkt het me wel waard idd


- Lamme Lennie - 19-12-2005

Ok, duidelijk. Thanks voor de info. Daarnaast ga ik maar eens een goed keeper kopen, dat zal mijn verdedigingsratings wel ten goede komen.


- Devlin - 19-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Ok, duidelijk. Thanks voor de info. Daarnaast ga ik maar eens een goed keeper kopen, dat zal mijn verdedigingsratings wel ten goede komen.

tip1: gebruik de keepers tool van hottrick --> http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php
tip2: koop een keeper met ervaring, een redelijk keeper met uitstekend ervaring is beter dan een goed keeper met rampzalig ervaring


- Box Brother - 19-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Ik heb zojuist een trainee+jeugdpull verkocht waaraan ik 580K heb overgehouden. Ik stond bijna 200K rood, dus ik heb nu een slorige 380K te besteden. Als ik daarbij de bonussen van het promoveren en kampioenschap reken, heb ik 500K om uit te geven.

Lamme Lennie Wrote:k, duidelijk. Thanks voor de info. Daarnaast ga ik maar eens een goed keeper kopen, dat zal mijn verdedigingsratings wel ten goede komen.

Heb je geen nieuwe trainee nodig ? :roll:


- Lamme Lennie - 19-12-2005

Ik heb reeds een trainee uit mijn jeugdpull (17 jarig goed PM), waardoor de plekkies weer bezet zijn.


- Lamme Lennie - 19-12-2005

Devlin Wrote:tip2: koop een keeper met ervaring, een redelijk keeper met uitstekend ervaring is beter dan een goed keeper met rampzalig ervaring

Ik ga op zoek naar een goed keeper met minimaal slecht ervaring, meer zal ik wss niet kunnen betalen.


- Antidote - 20-12-2005

hoeveel kan je ongeveer uitgeven voor een keeper lennie?


- Lamme Lennie - 20-12-2005

Ik heb zo'n 200K te besteden Anti, daarvoor zal ik toch een leuke goed keeper voor moeten kunnen kopen (denk zelf een goed keeper met slecht/zwak ervaring te kunnen vinden die redelijk hoog in zijn stat zit voor rond de 120K)


- Mukkus - 20-12-2005

LL, let vooral op geblesseerde keepers, je speelt pas over 2 weken een serieuze wedstrijd. In die tijd kan ie mooi revalideren (moet je natuurlijk niet een 32-jarige +6 halen.....). Die zou je kunnen halen voor rond de 100k.


- Bocaloca - 20-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Ik heb zo'n 200K te besteden Anti, daarvoor zal ik toch een leuke goed keeper voor moeten kunnen kopen (denk zelf een goed keeper met slecht/zwak ervaring te kunnen vinden die redelijk hoog in zijn stat zit voor rond de 120K)

Die heb ik al gekocht voor 80k
Dus beetje snufflen en je heb een goed keeper met matig ervaring zelfs voor 120k Wink


- Lamme Lennie - 20-12-2005

Ik heb dus gister, vlak voordat de site uit de lucht ging, geboden op een keeper. Tot mijn grote verbazing zie ik nu dat ik hem binnen heb:

Quote:Rubens Rocas (70356630)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 4 060
Loon: 3 216 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Volgens de keeper-tool (en dus zijn TSI) zit hij redelijk hoog in zijn stat.
De prijs was 95K. Heb ik hier goed aan gedaan of is het een blunder dat ik hem heb gekocht?


- Mukkus - 20-12-2005

Gefeliciteerd, LL, met je eigen Gomes! Goede aankoop.


- Marshall - 20-12-2005

Zeker een goede aankoop!! Netjes!


- Bocaloca - 20-12-2005

Netjes LL Big Grin


- Lamme Lennie - 20-12-2005

Naast de nieuwe keeper heb ik zojuist een vervanger gevonden voor mijn verkochte 17-jarig goed verdediger:


Quote:Walter Schafrath (27977984)
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 620 €/week
Eigenaar: ManUnited
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 5
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

Deze beste man haalt betere ratings dan mijn bestaande verdedigers en wordt tevens mijn nieuwe coach na dit seizoen. Is het toch slim om tot dat moment een goed coach met slecht leiderschap aan te nemen (extern)? Ik heb namelijk niet echt een idee wanneer deze nieuwe speler naar goed ervaring stijgt.


- Bocaloca - 20-12-2005

jah lennie nog altijd coach met slecht eigenchap aan te nemen

Deze moet je voorlopig nog wel even lekker laten spelen, want om hem meteen coach te maken als hij stijgt moet hij minstens 16 weken in je team zitten en ben je 700k kwijt en je heb nu nog geen leiderschap nodig. Dus probeer hem zo vaak mogelijk te laten spelen en te laten stijgen naar goed. Daarna ook nog aten spelen want dan wordt het goedkoper om hem uiteindelijk coach te maken


- Lance - 20-12-2005

Lamme Lennie Wrote:Deze beste man haalt betere ratings dan mijn bestaande verdedigers en wordt tevens mijn nieuwe coach na dit seizoen. Is het toch slim om tot dat moment een goed coach met slecht leiderschap aan te nemen (extern)? Ik heb namelijk niet echt een idee wanneer deze nieuwe speler naar goed ervaring stijgt.

Een goed/slecht coach extern kost nu 268k. Om van die knakkert een goed coach te maken (als ie stijgt) kost je 681.800-794.100 €. Ik heb een licht vermoeden dat je dat volgend seizoen nog niet hebt of wil uitgeven. Daarom zeg ik, nu een goed/slecht en over een seizoen of 2 á 3 van die knakkert een coach maken.


- Bocaloca - 20-12-2005

Ik was eerder nanananananananana Icon_twisted Icon_twisted


- Lance - 20-12-2005

[Image: stfu.jpg]