The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Kleine Jan - 06-02-2005

sjit! Teemu Ras verkocht :cry:

Dead line is verlopen... damn.. andere speler zoeken helaas


- São Paulo - 06-02-2005

Ik heb afgelopen week ook eindelijk mijn team gekregen!! Helaas zaten er niet zulke goeie spelers tussen als bij de teams die ik hier voorbij heb zien komen. Vanavond de eerste wedstrijd, ik ben benieuwd. Daarna ga ik maar eens definitieve keuzes maken over training/tactiek/spelers enzovoort. Hoe lang duurt het live bekijken van een wedstrijd eigenlijk?


- Forever - 06-02-2005

realtime. Dus een uur en 3 kwartier


- Devlin - 06-02-2005

Forever Wrote:realtime. Dus een uur en 3 kwartier

maar die tijd vliegt voorbij in de SD chatbox


- Kleine Jan - 06-02-2005

Ik zal er ook zijn... hoop ik.. zit namleijk op me werk en weet niet of ik hier op de chatbox kan... :roll:


- Kleine Jan - 06-02-2005

Zou mooi zijn als ik vlak voor de wedstrijd van vanavond mijn "redelijke keeper" binnen heb zodat die gelijk zijn debuut kan maken...


- Bocaloca - 06-02-2005

Kleine Jan Wrote:Ik zal er ook zijn... hoop ik.. zit namleijk op me werk en weet niet of ik hier op de chatbox kan... :roll:

java installeren en et komt goed Wink


- Kleine Jan - 06-02-2005

Heb geprobeerd voor de wedstrijd nog 2 jonge keepers binen te halen maar word steeds overboden en beide keepers staan nu op 90.000.. vind ik een beetje te veel van het goede (aangezien Mac zei dat ik maar 70.000 mocht uitgeven)

probeer het vanavond of vannacht wel.. kijken of ik dan wel geluk heb


- Mac - 06-02-2005

is wel btje natte vingerwerk hoor...maar voor onder de 80k moet je ze wel kunnen krijgen denk ik.


- Marshall - 06-02-2005

Kolere wat een vragen... Misschien nog even een FAQ toevoegen/uitbreiden op de HT pagina Mac?


- Mac - 06-02-2005

mwa veel van deze vragen worden daar ook beantwoord hoor...


- Kleine Jan - 06-02-2005

Mac Wrote:mwa veel van deze vragen worden daar ook beantwoord hoor...

:oops:


- Marshall - 06-02-2005

=D> :wink:


- Kleine Jan - 06-02-2005

Eerste wedstrijd en ik neem in de 10de minuut de leiding!! :Big Grin

Quote: Luca2000 - Fc SlapThat (10 minuten gespeeld) 1 - 0
10 minuten: In de 10e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Gurbe Haspels voor Luca2000.



- Bocaloca - 06-02-2005

kan je e chat nie in jantje?


- Devlin - 06-02-2005

via het SD clubhuis kan je de chat vinden Kleine Jan...


- Kleine Jan - 06-02-2005

Ik weet t maar via me werk kom ik de chat niet op omdat ik de firewall niet doorkom... Sad


- Kleine Jan - 06-02-2005

Kan iemand dit in de chat melden?? :lol:

Quote: Luca2000 - Fc SlapThat (41 minuten gespeeld) 2 - 0
40 minuten: Luca2000 vergrootte de voorsprong toen Arno Plovie de 2 - 0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette. De manier van spelen veranderde toen Luca2000 zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen



- Kleine Jan - 06-02-2005

Heren, ik heb net mijn eerste transfer achter de rug, graag jullie expertise of ik een goeie aankoop heb gedaan:

gekocht voor 64.000
Quote:Maario Riis (50930343)
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 1 570
Loon: 2 688 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Abadan rovers
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht



- Mac - 06-02-2005

ja en nee...
als je keepers gaat trainen zou ik eigenlijk voor 18 jaar gaan
goed leider en controversieel persoon is niet goed voor je TS (leer je nog wel)
deze keeper is echt net aan redelijk (kun je zien aan de TSI leer je ook nog wel)

conclusie: nee eigenlijk niet Tongue maar wel redelijke prijs


- Kleine Jan - 06-02-2005

Mac Wrote:ja en nee...
als je keepers gaat trainen zou ik eigenlijk voor 18 jaar gaan
goed leider en controversieel persoon is niet goed voor je TS (leer je nog wel)
deze keeper is echt net aan redelijk (kun je zien aan de TSI leer je ook nog wel)

conclusie: nee eigenlijk niet Tongue maar wel redelijke prijs

Hmm nou ja.. trainen die hap.. andere keeper zal ik dan wel 18 jaar maken..

voorlopig nog geen versterkingen nodig.. tot nu toe win ik alles :lol:


- Marshall - 07-02-2005

Waarom keepers trainen btw? Volg je het eerder geplaatste plan van Mac ofzo? Kunnen we meteen zien hoe dat uitpakt (mocht iemand van ons nog eens zijn team verliezen Wink)


- El Parasito - 07-02-2005

Marshall Wrote:Waarom keepers trainen btw? Volg je het eerder geplaatste plan van Mac ofzo? Kunnen we meteen zien hoe dat uitpakt (mocht iemand van ons nog eens zijn team verliezen Wink)

jah dat was hij wel van plan jah!!


- Kleine Jan - 07-02-2005

Ok.. ik heb me eerste potje gespeeld.. en nu.. wat moet ik nu doen? :Big Grin
Volgende wedstrijd is pas de 13de dus heb even de tijd voor... uhm.. ja .. waarvoor?


- Mac - 07-02-2005

nou ten eerste moet je een friendly regelen...in je friendly laat je je andere keeper spelen zodat je 2 keepers kan trainen. Verder gewoon je reserves laten spelen en de mensen die nog een slechte vorm hebben. elke week een friendly spelen!


- Kleine Jan - 07-02-2005

Waar kan ik de opstelling maken voor deze vriendschappelijke duels? ik heb wel een friendly geplanned staan voor 9/2.

en hoe zit het met trainen, gaat dit vanzelf want ik zie in het tabje "training" nergens staan welke spelers je kan selecteren hiervoor.. ik zie wel dat mijn Trainingstype op keepen staat.


- Marshall - 07-02-2005

En ondertussen je team uitbouwen, speuren naar koopjes op de transfermarkt, je volgende tegenstander scouten en tussendoor een privéleven hebben :Big Grin

Line ups voor de friendly maak je op dezelfde wijze als voor je wedstrijd gisteren; wedstrijdoverzicht en bij orders van de friendly

en trainen gaat inderdaad vanzelf. HT bekijkt welke stijl je hanteert op donderdag en voert de training door in de vroege uurtjes van de vrijdag. Het pakt daar automatisch de spelers voor die op die betreffende posities staan (bij jou dus keepers)


- Lamme Lennie - 07-02-2005

Damn, volgens mij gaat dit me meer tijd kosten dan ik wil. Ik heb me nog niet ingeschreven, maar dat was wel duidelijk. Op dit moment liggen mijn prioriteiten ergens anders qua vrijetijdsbesteding.

ow ja, GO DAVY! :Big Grin


- Kleine Jan - 07-02-2005

Marshall Wrote:Line ups voor de friendly maak je op dezelfde wijze als voor je wedstrijd gisteren; wedstrijdoverzicht en bij orders van de friendly


Kan het zijn dat die wedstrijd er nu nog niet bijstaat, want ik zie hem niet :Big Grin

Ik ben door iemand uitgedaagd en heb dat geaccepteerd.. dat is dus wel geregeld


- Jansoe - 07-02-2005

meestal duurt het dan ongeveer een uur voordat die wedstrijd erbij staat Smile