The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Kleine Jan - 07-02-2005

Jansoe Wrote:meestal duurt het dan ongeveer een uur voordat die wedstrijd erbij staat Smile

Thx! :8:


- Kleine Jan - 07-02-2005

Eerder in deze threat heeft Antidote mijn spelers beoordeeld en gezegd waar ik ze het best kan opstellen, nu heeft hij er bij een aantal bijgezet dat ik ze in de loop der tijd beter kan ontslaan. Heeft het nu wel nut om deze gasten bij een friendly op te stellen of kan ik dan beter mijn basisspelers opstellen die niet goed in vorm zijn?

Het gaat dan om de volgende spelers:

Quote:*Gurbe Haspels niks ontslaan
TSI = 220 , 28 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak


*Leonard van Breda niks ontslaan
TSI = 60 , 23 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig



*Marco Grond niks ontslaan
TSI = 260 , 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos


*Perez Kluft niks ontslaan
TSI = 80 , 21 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak



- Bocaloca - 07-02-2005

mensen die je gaat ontslaan niet laten spelen
gewoon 1 keer in de 12 uur eentje je stadion uittrappen Big Grin


- Kleine Jan - 07-02-2005

Maar als ik deze heren ontsla heb ik niet zoveel spelers meer in mijn selectie.. kan dat geen problemen geven bij eventuele blessures of schorsingen?


- Bocaloca - 07-02-2005

ik heb 22 spelers in mn selectie, weet niet hoeveel jij er nu hebt?


- Antidote - 07-02-2005

Kleine Jan Wrote:Maar als ik deze heren ontsla heb ik niet zoveel spelers meer in mijn selectie.. kan dat geen problemen geven bij eventuele blessures of schorsingen?

Je gaat nu keepers trainen toch? Welke opstelling ben je van plan te spelen. Dan kijk je hoeveel spelers per linie zijn. Als ik me kan herinneren wil je met 3-5-2 spelen.
verd: 3 basis + 2 reserve
mid: 5 basis + 2 reserve vleugels en 2 middenvelders.
aanv: 2 basis + 2 reserve.
Dan je keepers en coach bij opgeteld en kom je uit op 21 man. Heb je meer dan genoeg. Je kan pas de spelers ontslaan wanneer je nieuwe heb aangetrokken, maar ik zal wel je basis spelers zoveel mogelijk laten spelen, zodat de vorm minstens op redelijk komt. Dan zal ik ze 1x per week laten spelen.


- Mac - 07-02-2005

trouwens bij de friendly wel 3-5-2 spelen he zodat je er ervaring in op doet.


- Kleine Jan - 07-02-2005

Heb nu 19 (!!!)spelers waarvan 2 trainers.... ik neem aan dat ik de eerste trainer kan ontslaan?

Hebben jullie een tip hoe ik wat geld kan verdienen? ik zie nergens iets staan over sponsoren ofzo.. ik heb nu maar 130 K in kas dus echt veel spelers kopen kan ik niet


- Bocaloca - 07-02-2005

janneman ik heb 180 duizend schuld dus je doet et nogal vrij aardig!
enne 2 trainers is nooit echt een goed ding, tenminste dat werd mij verteld


- Kleine Jan - 07-02-2005

Dan zal ik hem vanavond de laan uitsturen...

ik wist niet dat je ook rood kon staan...


- Depor - 07-02-2005

Geld verdienen komt vanzelf...thuiswedstrijden en jeugdspelers daar haal je het geld vandaan...


- Devlin - 07-02-2005

Kleine Jan Wrote:Hebben jullie een tip hoe ik wat geld kan verdienen? ik zie nergens iets staan over sponsoren ofzo.. ik heb nu maar 130 K in kas dus echt veel spelers kopen kan ik niet

Sponsorgeld haal je binnen met woordvoerders...in divisie 10 zal het niet rendabel zijn om het maximum van 10 aan te nemen, denk dat je met 3 à 4 woordvoerders aardig wat geld binnen kan halen...


- Kleine Jan - 07-02-2005

Devlin Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hebben jullie een tip hoe ik wat geld kan verdienen? ik zie nergens iets staan over sponsoren ofzo.. ik heb nu maar 130 K in kas dus echt veel spelers kopen kan ik niet

Sponsorgeld haal je binnen met woordvoerders...in divisie 10 zal het niet rendabel zijn om het maximum van 10 aan te nemen, denk dat je met 3 à 4 woordvoerders aardig wat geld binnen kan halen...


Waar vind je die?


- Bocaloca - 07-02-2005

eeehm bij de club, waar je ook je keepers trainers en assistent trainers kan huren,


- Kleine Jan - 07-02-2005

Heb net 2 spelers gekocht.. vroeg me af of het wat is of dat het zonde van me geld is?

Quote:Voor 1.000 euro:

Marek Kruczyk (8241665)
33 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.


Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Luca2000
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig


voor 60.000

Pontus Drakman (624602)
36 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.


Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 600 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Luca2000
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos



- Bocaloca - 07-02-2005

de tweede is vrij oud vind ik al
en de eerste is denk niet echt iets voor je team


- Bakke - 07-02-2005

De eerste is niet echt bruikbaar voor je team, op de TL zetten maar weer voor 0k en op zoek naar iets beters... waar je precies naar zoekt weet ik niet aangezien die Kruczyk 3 matige stats had...

Die tweede is op zich wel aardig, met zijn goed ervaring. 36 (!!) jaar is echter wel oud en niet bepaald een speler voor de toekomst. Ik denk dat je voor hetzelfde geld of minder zelfs een 26- of 28-jarige redelijk verdediger kan halen met zwak of matig ervaring, die in de toekomst dus alleen maar stijgen zal in ervaring.


- Kleine Jan - 07-02-2005

Hoe belangrijk is dat "TSI"?
Ik kan nou ook niet ergens precies vinden wat het precies is


- Bakke - 07-02-2005

Kleine Jan Wrote:Hoe belangrijk is dat "TSI"?
Ik kan nou ook niet ergens precies vinden wat het precies is

Total Skill Index, de totale waarde van een speler. Dit hangt erg samen met de fitheid (blessure ja of nee) van de speler en zijn vorm... vroeger heette het VGW (VastGestelde Waarde) en werd het in hele cijfers aangegeven, tegenwoordig wordt het wat korter benaamd. 670 betekent dat een speler 67.000 euro of 67k waard is, 1 230 betekent 123.000 of 123k. Aan de hand van een TSI van een speler kun je soms inschatten hoe ver hij verwijderd is van een stijging in zijn hoofdskill. Een redelijke verdediger van 17 jaar ter waarde van 60k die verder geen noemenswaardige bijstats heeft, zou dus wel eens dichter tegen een stijging aan kunnen zitten dan een speler met dezelfde stats, dezelfde vorm maar een TSI die 30 lager is Wink.


- Antidote - 07-02-2005

Kleine Jan, Als je spelers zoek moet je naar het volgende kijken. (in ieder geval wat ik je aanraad). Tussen de leeftijd van 25 en 30 met zwak of hoger ervaring en op hun hoofdstat (verd, positie, scoren) minstens redelijk. Dan kijk je naar bijstats passen etc.. op zwak of hoger.


- Antidote - 07-02-2005

Zie TSI als een gehele optel soms van kwaliteit die een speler heeft.

Voorbeeld:
positiespel - redelijk = 350 pnt
passen - matig = 240 pnt
conditie - zwak = 100 pnt

Dat bij elkaar opgeteld is zijn TSI. Dan is het nog afhankelijk van de vorm en in hoeverre een stat is. Is het hoog, laag of halverwege "redelijk". Als een speler boven de 30 komt dan daalt zijn tsi. Ook al heeft hij dezelfde stats als een 20 jarige.


- Fabian - 07-02-2005

Antidote is echt een hele wijze man, heel wijs!

Damned!


- Kleine Jan - 07-02-2005

Pfffff... best ingewikkeld zeg!!! :roll:

Heb nu 2 (jonge) Keepers gekocht.. die ga ik trainen.. voor de rest gewoon me wedstrijdjes winnen... oefenduel staat geplanned as woensdag zodat ik die de keepers mee kan laten trainen....

rutsig aan beginnen maar :roll:


- Guest - 07-02-2005

Komt wel goed jan. En voor je het weet ben je een echte hattricker Wink


- Antidote - 07-02-2005

Fabian Wrote:Antidote is echt een hele wijze man, heel wijs!

Damned!
:roll: hmmm oke! Zie mezelf nog als een n00b, maar toch bedankt voor de compliment Fabian. Of is het sarcastisch bedoeld?

En ja Marsh ik zie mezelf nog steeds als een n00b :wink:


- Fabian - 07-02-2005

Is niet Sarcastisch bedoeld, juist niet!


- Antidote - 07-02-2005

Oke dan, dank u! Dank u! :razz:


- Mac - 07-02-2005

hoe kom je trouwens aan die 'formule' anti?


- Antidote - 07-02-2005

Toen de verandering kwam van vwg naar tsi heb ik dat niet zo al te lang daarna dat ergens gelezen, maar als je me vraagt waar, heb ik geen idee! Zal kijken of ik het nog terug kan vinden.

Btw, de punten die ik hierboven aangeef zijn gewoon natte vinger werk. Het is alleen om het makkelijker te begrijpen.


- Mac - 08-02-2005

k op die manier nee met natte vinger werk lukt t me ook nog wel aardig maar dacht dat je misschien een formule had met een goede benadering ofzo.