The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Newbie Vraag - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Newbie Vraag (/showthread.php?tid=69)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


- Antidote - 08-02-2005

Nee dat niet, maar ik heb het wel ergens gelezen. Daar dacht men wel ongeveer te weten hoe het zat. Heb dit voorbeeldje gegeven zodat Kleine Jan het beter zou begrijpen.


- K.O. - 08-02-2005

Kwam zomaar in me op (geen idee of het veel vaker geopperd is):

Waarom kan je zelf niet de tijd instellen van wanneer je wilt dat een speler afloopt op de transferlijst. Kun je natuurlijk wel minimum/maximum tijd aan stellen,m aar waarom geen speelruimte? Bevordert volgens mij het speelplezier, bijvorobeeld alleen al voor mensen die niet savonds online kunnen komen,m aar wel graag dan spelers te koop willen zetten. Waarom precies 72 (is het geloof ik)?


- Sjeffer - 08-02-2005

Dat zullen ze doen om het spel aantrekkelijk te houden voor de mensen die wat minder kunnen/willen inloggen. Door die 3x24=72 uur op de TL hoef je geen spelers te 'missen' als je pak 'm beet 2x per week inlogt op HT.

Met een te korte minimumtijd werk je ook cheaten in de hand (2.00 uur tot 6.00 uur 's nachts op de TL en verkopen aan een 'vriend' voor veel te weinig).

Ik vind die 72 uur wel een goed gekozen periode op de TL.


- São Paulo - 08-02-2005

Ik wil graag zo veel mogelijk vleugelspelers trainen, en daarom dacht ik dat het handig was om de centrale middenvelders op 'naar de vleugels' te zetten. Maar ligt dan niet het hele centrum op het middenveld open? En op deze manier lopen de vleugelspelers elkaar ook nog voor de voeten lijkt mij :roll: Is dit wel de manier om vleugelspelers te trainen?


- Mac - 08-02-2005

je kan maximaal maar 4 vleugels trainen (per wedstrijd) mensen die naar de vleugels worden opgesteld worden niet getraind.

tip: lees de regels.


- São Paulo - 08-02-2005

Mac Wrote:je kan maximaal maar 4 vleugels trainen (per wedstrijd) mensen die naar de vleugels worden opgesteld worden niet getraind.

tip: lees de regels.

Oke bedankt! Ik heb geprobeerd om me zoveel mogelijk in te lezen, maar de meeste regels roepen eerder vraagtekens bij me op. Door eigen ervaring en jullie handige adviezen zal ik maar proberen om de beste keuzes te maken!


- Depor - 09-02-2005

Vragen kan altijd


- Kleine Jan - 10-02-2005

Vanavond weer wedstrijd gespeeld... vriendschappelijk maar toch...

Quote:De Sloffers - Luca2000 1 - 5

0-1 André Beukenkamp (13)
0-2 Ardıç Özkal (27)
0-3 Ardıç Özkal (32)
0-4 Pontus Drakman (61)
1-4 Rudy van Oostveen (67)
1-5 Pontus Drakman (78)




- Bocaloca - 10-02-2005

go janneman gooo janneman Big Grin


- Kleine Jan - 10-02-2005

Ben niet meer te houden... mijn team is on the rollllll :8:


- Bocaloca - 10-02-2005

ghehe so is mine Tongue


- Davydoff - 15-02-2005

Oefenwedstrijden: Afgelopen 2 weken werd ik uitgedaagd. Nu niet meer. Dus ik iemand uitdagen. Die persoon accepteert niet of reageert....

Hoe regelen jullie oefenwedstrijden?


- Jansoe - 15-02-2005

gewoon 25 man tegelijk uitdagen en dan maar zien wie er reageert :lol:


- Guest - 15-02-2005

Anders zet je gewoon een advertentie bij vriendschappelijke wedstrijden. Dan komen ze vanzelf wel Wink


- Marshall - 15-02-2005

Ik daag inderdaad gewoon 25 man uit die online zijn en dan maar wachten tot een accepteert (wat meestal het geval is). Zelfde manier waarop jouw team aan friendly's kwam de laatste twee weken Smile
Maar eerlijk gezegd hoef ik amper nog friendlies te regelen. Dat zijn maar 4 tot 5 weken per seizoen en meestal is dat tegen bekende teams.

Dat laatste kan inderdaad ook...


- Davydoff - 15-02-2005

Ik had er nu 20 uitgedaagd ofzo en uiteindelijk een tegenstander. Mijn jonkies moeten wel spelen!!!

Bedankt voor de tip. ik dacht dat ik er maar 1 kon uitdagen.


- Marshall - 15-02-2005

Nopes, zo regel ik altijd buitenlandse friendlies. Gewoon in een bepaalde regio kijken wie er online is en van al die teams die online zijn degene die nog uitgedaagd kunnen worden uitdagen... Is altijd wel een of andere malloot die reageert Wink


- Davydoff - 15-02-2005

Marshall Wrote:Nopes, zo regel ik altijd buitenlandse friendlies. Gewoon in een bepaalde regio kijken wie er online is en van al die teams die online zijn degene die nog uitgedaagd kunnen worden uitdagen... Is altijd wel een of andere malloot die reageert Wink

Ik ben ook zo een malloot geweest. Moest in Finland spelen... wist ik veel. hehe niet opgelet. Vliegen valt nog mee met zo'n grote groep :wink: Vervolgens ook nog flink op mijn klote gekregen. Maarja in de competitie ben ik nog ongeslagen. Begin het nu een beetje door te krijgen. Ik had veeeel meer jonkies moeten halen in het begin.


- Marshall - 15-02-2005

Heb je wel een mooie finse vlag, alhoewel je die nog niet kunt zien zonder supporterschap en de vlag niet al te zeldzaam is Wink
Buitenlandse friendlies kosten je 6k en zullen in het begin dan ook veelal meer kosten dan opbrengen. Je kunt beter buitenlandse teams uitdagen om bij jou te komen spelen.
En ja jonkies... Trainees heh! Daar staat of valt Hattrick mee. Train je niet of nauwelijks dan kun je even het niveau bijhouden maar daarna blijft je team al snel achter bij de rest. Start direct met jonkies (17-19 jaar) en kies een vaste trainingsstrategie die je langere tijd volgt (dus niet 4 weken maar bijv 4 seizoenen) en het betaald zich flink uit.


- Davydoff - 15-02-2005

Marshall Wrote:Heb je wel een mooie finse vlag, alhoewel je die nog niet kunt zien zonder supporterschap en de vlag niet al te zeldzaam is Wink
Buitenlandse friendlies kosten je 6k en zullen in het begin dan ook veelal meer kosten dan opbrengen. Je kunt beter buitenlandse teams uitdagen om bij jou te komen spelen.
En ja jonkies... Trainees heh! Daar staat of valt Hattrick mee. Train je niet of nauwelijks dan kun je even het niveau bijhouden maar daarna blijft je team al snel achter bij de rest. Start direct met jonkies (17-19 jaar) en kies een vaste trainingsstrategie die je langere tijd volgt (dus niet 4 weken maar bijv 4 seizoenen) en het betaald zich flink uit.

Maar wat versta je onder trainigsstrategie... ik train nu al vanaf het begin op scoren. Dus dit is week 3. Moet je juist afwisselen?


- Antidote - 15-02-2005

Onder trainingsstrategie bedoelt hij de gekozen trainingsvorm. In jou geval scoren. Om het beste uit je spelers te halen (kwa beter maken en geld vangen) moet je toch minstens 3 seizoenen eraan vast houden. Alleen in het tussenseizoen is het slim om te wisselen van training om bijv. conditie, spelhervatting o.i.d. te trainen. Scoren hou je aan tot het seizoen is afgelopen.


- Marshall - 15-02-2005

Inderdaad, niet wisselen! Over trainingswisselingen kan Bakke je redelijk veel vertellen! Gewoon niet doen voorlopig (er zijn teams die juist met wisselingen in trainingen een totaal andere strategie aanhouden maar daar moet je vooraf echt goed over nagedacht hebben), lekker scoren blijven trainen met zoveel mogelijk jonkies en zoveel mogelijk spelers per week (=6). Dan kun je lekker innen over 2 of 3 seizoenen.
In algemene zin zou ik ook aanraden om trainees die 20 jaar of ouder zijn bij de volgende statstijging te verkopen en daarvan jongere terug te kopen. Uiteraard moet je daar ook een beetje mee spelen en bijvoorbeeld net voor de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen niet je allerbeste aanvaller verkopen maar dat lijkt me logiesj


- Davydoff - 15-02-2005

thanks dudes!! Ik dacht een paar weken trainen en dan switchen.

Ik heb nu 4 aanvallers van 17 en 18 jaar oud. En 1 aanvaller van 27 die mijn beste aanvaller is. Ik ga er nog ffies 1 bij proberen te halen, ben alleen bang dat ik dan in het rood komt te staan... dus dan mijn beste aanvaller maar verkopen.

Wat kan ik er voor vangen denken jullie?

Kas Hensgens
TSI = 1 560 , 27 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: goed


- El Parasito - 15-02-2005

150k


- Bocaloca - 15-02-2005

en je mag rood staan hoor Tongue


- Antidote - 15-02-2005

Ik dat je ook tussen de 100 en 150k voor zult ontvangen. Met dat geld kan je het best 2 trainees halen met redelijk scoren van 17/18 jr. Voordat Hensgens zal gaan stijgen duurt een eeuwigheid. Het is zonde om die trainee plek aan hem te verspillen.


- Davydoff - 15-02-2005

het is moeilijk om afstand te doen van je beste speler en die vervangen door 2 snotneuzen die nog niet zoveel kunnen..... Sad


- Bocaloca - 15-02-2005

het is het allemaal waard davy
ik ben 1 a 2 weken langer bezig dan jij, train weliswaar heel wat adners
maar zie dat bij mij het ook allemaal zijn vruchten gaat afwerpen

en dan denk je niet meer na over de oud sterspeler die je had


- Marshall - 15-02-2005

Tsja, cut the emotional crap, we zijn hier geen CM3 aan het spelen. Hop, zakelijk instinct, schop die gast de deur uit, laat hem uitjanken bij zijn mammie en trommel wat jonkies op van de straten. In de diverse achterbuurten zijn veel voetbalveldjes te vinden, stuur daar even een scout op af, laat zo'n jochie een wurgcontract tekenen en betaal hem per doelpunt en je hebt er een jonge topspits bij...


- Mac - 15-02-2005

Quote:en betaal hem per doelpunt
zou toch wel leuk zijn als dat zou kunnen